וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האתר הזה ישנה את חוקי המשחק בתחום צרכנות הלימודים בישראל?

10.2.2021 / 13:17

האתר החדש והמורחב של "תלבושת" יציע קולקציית בייסיק עצומה, המתאימה ליום יום וכתלבושת אחידה, לצד פריטים אופנתיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק

אתר תלבושת. יחצ,
אתר "תלבושת"/יחצ

חברת "תלבושת" משיקה את האתר החדש שהולך לשנות את חוקי המשחק ולחולל מהפכה בתחום קניית אופנה באונליין בישראל. האתר החדש והמורחבת יציע קולקציית בייסיק עצומה, המתאימה ליום יום וכתלבושת אחידה, לצד פריטים אופנתיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק.

אתר "תלבושת", בגלגולו הקודם, הוקם על ידי חגית ורד וקרין ברקוביץ', שתי אמהות שעייפו מהמרדף אחר חולצות תלבושת אחידה איכותית לבית הספר. מתוך ההבנה שאין סיבה הגיונית לבזבז זמן על שיטוטים אינסופיים בחנויות ועמידה בתורים הארוכים של יולי-אוגוסט יחד עם הבלאי הגבוה של החולצות ומחיריהן הגבוהים, נולד האתר שהפך להיות המוביל בישראל בתחום התלבושת אחידה וכעת מושק מחדש עם מגוון עצום של פריטים ואג'נדה זהה.

לכבוד השקת האתר החדש, אנו מציעים מבצע מיוחד וחסר כל תקדים: רוכשים פריטים בשווי 1,000 שקל ומשלמים 299 שקל בלבד. בחברה צופים וערוכים להסתערות על האתר ולכמות יוצאת דופן של הזמנות כבר בימים אלו עקב המבצע הייחודי.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully