וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: פורצות את תקרת הזכוכית

רונית מטיאס

10.2.2021 / 13:36

וגם: מחזירים את המשק למסלול, סניף חדש למגה מרקט, טיב טעם מסייעים למחזור ופורצים לשוק תחליפי הבשר העולמי

הכוח הנשי

ליאורה בירנהק, יונה ברטל, גליה אלבין גוליה זוהר. פאוול וינשטוק,
ליאורה בירנהק, יונה ברטל, גליה אלבין גוליה זוהר/פאוול וינשטוק

יונה ברטל, נשיאת המועדון המסחרי תעשייתי, ארחה אתמול פאנל נשי במתחם "פנתרה" (שנמצא בבעלות נשית). ברטל החליטה לקחת יוזמה ואמרה כי מה שקורה עם הנשים בתוך הבית ומחוצה לו, גרם לה לפעול דווקא עכשיו, וסיפרה כי כל השנים היה מקובל במועדון המסחרי לארח גברים מתחום העסקים, התעשייה, קובעי מדיניות ועוד, והיא החליטה להעמיד פאנל עם טהרת נשות עסקים מובילות בתעשייה וביזמות כדי שישמיעו את קולן.

"בחרתי את ליאורה בירנהק, תותחית בתחומה, בעלים ומנהלת של מפעל מנעמים שפרצה תקרת זכוכית בהתאחדות התעשיינים כנציגת ענף המזון; את ג'וליה זהר, יחידת סגולה, הבעלים והמנהלת הערביה היחידה בישראל של מפעל שהוא סיפור הצלחה גם של יצוא שלמרות כל הקשיים של המגזר במעמד הצליחה בגדול; ואת גליה אלבין, יזמת ואשת עסקים בינלאומית שסיפרה איך בוחנים השקעות מיזמים וסטארטאפים לפני השקעה. האורחות חלקו טיפים כיצד מתמודדים עם יבוא עם קורונה כלכלית והעיקר עם ניהול נשי בתעשייה גברית".

seperator

חוזרים לשגרה

עדי סופר תאני, דן אריאלי. אדם סגל,
עדי סופר תאני, דן אריאלי/אדם סגל

אמש נערך במרחב החברתי בתל-אביב אירוע הכרזת המיזמים המבטיחים שיחזירו מיליוני מובטלים למעגל העבודה. המיזם "מדינה למופת", נוצר בשיא המשבר, וגייס לשורותיו את מיטב המומחים, במטרה להציל את המשק הישראלי ביום שאחרי הקורונה.

התוכנית כוללת הזנקת הסקטורים החשובים ביותר המהווים את מוקד המשבר בימים אלו- תעשייה, בריאות ותיירות, לצד נקיטת צעדים מקדימים שיכינו את המדינה להתמודדות טובה יותר במשבר הבא. במסגרת תכנית 'מדינה למופת' של תנועת אור, הוצגו 12 המיזמים המבטיחים בישראל בפני: פרופ' דן אריאלי; עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק; רקפת רוסק עמינח, מנכ"לית בנק לאומי לשעבר; ישראל דנציגר; דניאל שרייבר מייסד למונייד; מייקל אייזנברג, מייסד קרן אלף; ורוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור.

seperator

הכי זול בעיר

מיכאל לובושיץ והרב ברדא. -,
מיכאל לובושיץ והרב ברדא/-

קבוצת יינות ביתן השיקה אמש בנתניה, סניף חדש של מגה מרקט - פורמט דיסקאונט חדש אשר זכה להכרזה על-ידי משרד הכלכלה כרשת הכי זולה בישראל. מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין, הרב ברדא ועזרא גברא מנהל הסניף, חתכו, ברכו ופתחו.

seperator

למען הסביבה

חגי שלום. אלעד גוטמן,
חגי שלום/אלעד גוטמן

במטרה לשמור על איכות הסביבה, רשת טיב-טעם יוצאת ביוזמה במסגרתה כל מי שיקבל משלוח בצידנית של "טיב-טעם בקליק", מוזמן למחזר. באתר החברה יש מגוון רעיונות DIY יצירתיים וסרטונים מה ניתן לעשות מהצידניות.

היוזמה הינה בשיתוף פעולה עם דנה ישראלי, יוצרת דיגיטל ויזמית בתחום ה-DIY ומשרד הפרסום, באומן בר ריבנאי, במטרה ללמד את הילדים שמירה של איכות הסביבה, ויצירה משפחתית מהנה. ברקוד המדבקה המוצמד לצידנית, מיועד לסריקת לקבלת המדריך המלא ליצירה.

seperator

טועמים לפני כולם

רונית דוידוביץ, אלי זוגלובק. -,
רונית דוידוביץ, אלי זוגלובק/-

רגע לפני שהעולם יטעם את המוצרים הנפלאים של Wonders of Nature - סטארט אפ ישראלי חדש בתחום תחליפי הבשר, ניתנת לישראלים הזדמנות לטעום אותם לפני כולם, רגע לפני שהם הולכים לנגוס בשוק האמריקני. רונית דוידוביץ', מנכ"לית וונדרס סיפרה כי המיזם הוקם במטרה לפרוץ לשוק תחליפי הבשר העולמי, כי צרכנים בעולם מחפשים אלטרנטיבות מתקדמות לבשר על בסיס חלבונים מהצומח, ומביעים רצון להתחבר למהפכה החברתית, התזונתית והסביבתית של תעשיית תחליפי הבשר.

לאחר פיתוח שנמשך קרוב ל-3 שנים, ובעלויות של מיליוני שקלים, מוצעים כעת מוצרים מגוונים וטעימים, בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ובטעם מושלם. המיזם בהובלת דוידוביץ, נתמך על-ידי חברת זוגלובק, כשאבי המיזם הוא אלי זוגלובק, יזם פודטק ויו"ר זוגלובק, שייסד את חברת FOODTECH INTERNATIONAL האמריקנית, שהתמחתה בייצור ובשיווק תחליפי בשר לרשתות המובילות בארה"ב ובקנדה, שנמכרה ל .NESTLE-

שוק הבשר העולמי מוערך בהיקף מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנה, ובתוך פחות מעשור, תחליפי הבשר יהוו 10% מכלל שוק הבשר בעולם-פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר, וקרקע לפריחת מיזמים בתחום של ענקיות המזון, לצד סטרטאפים. בנוסף לתאוצה הגדולה במגמת ה-well being, מודעות גוברת לאיכות הסביבה וטכנולוגיות מזון חדשות הפועלות לשיפור חווית הטעם של מוצרים מבוססי חלבונים מהצומח.

seperator

יום צהוב

צדי צרפתי, אופיר ענבר, נדב פרסמן. יוסי אמויאל,
צדי צרפתי, אופיר ענבר, נדב פרסמן/יוסי אמויאל

חודש לאחר שהחליף קידומת ל-80, צדי צרפתי מככב בקמפיין ראשון לרשת חנויות הנוחות yellow מבית פז. הפרטנרית שלו היא הפרזנטורית המיתולוגית מירב העז.

על הסט זכה צרפתי לביקור של נדב פרסמן, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן שמדבב את מירב ומשרדו אחראי על הקמפיין; אופיר ענבל, סמנכ"ל סחר ושיווק קבוצת פז וגלית טוכטרמן-גלזר, דוברת קבוצת פז שהצטרפה לפני כ-3 חודשים לקבוצת פז.

seperator

הכל טוב

טל פקל' ענת ברקן' דוד זולדן. באדיבות המצולמים
טל פקל, ענת ברקן, דוד זולדן/באדיבות המצולמים

רשת קפה טוב-מקבוצת שכולו טוב, המלווה ומכשירה אנשים עם חסמים תעסוקתיים להשתלבות בעולם העבודה, חנכה מתחמי בתי קפה חדשים בחברת אלקטרה, בחברת ראדוור, ומיקרו פוקוס. בתי הקפה יספקו שירותי קפה, כריכים וארוחות בוקר וצוהריים.

מקבלי השירות של הקבוצה שהרשת מלווה יחזיקו בתפקידי בריסטה, מטבח ושירות לקוחות מלווים על-ידי אנשי מקצוע ומנהלים מקצועיים מעולמות המזון והמשקאות, במטרה לחשוף את מקבלי השירות לעולם ההיי טק ולייצר תעסוקה משמעותית דרך ערכים מרכזיים כמו נראות המקום, שירות ברמה גבוהה, איכות המוצרים, ערך חברתי ועוד.

המטרה-הסרת חסמים ותפיסות קדומות, קבוצת שכולו טוב מהווה מרכז הכשרה מקצועי שיקומי עבור אנשים עם מוגבלויות, כאשר מטרתה היא הקניית מיומנויות תעסוקתיות ושילובם של מקבלי השירות בשוק התעסוקה במגוון תחומים, תוך ליווי אישי של חברי הקבוצה, לרשת 13 סניפים בפריסה ארצית.

seperator

רואה את הנולד

שמואל לוינגר ואריאל אהרון. דן פריד,
שמואל לוינגר ואריאל אהרון/דן פריד

אריאל אהרון, מבעלי מספרת REL בתל-אביב, ניצל את ימי הסגר השלישי ואת ההפוגה מעומס העבודה, והחליט לשפר את איכות הראייה ולהסיר את המשקפיים. לאחר התלבטויות ובדיקות שטח, החליט אהרון לבצע ניתוח קטרקט בלייזר ולעבור השתלת עדשה מולטי פוקלית בעיניים אצל ד"ר שמואל לוינגר. הניתוח יאפשר לו לראות טוב מקרוב ומרחוק ולשפר את איכות חייו. הניתוח בוצע במרכז הרפואי "עיניים ד'ר לוינגר" מקבוצת דנאל בעין אחת, ולאחר שבוע בעין השנייה. השבוע חזר מאושר לעבודה אחרי שני הניתוחים.

seperator

באה מאהבה

יעל שלביה. שי ארבל,
יעל שלביה/שי ארבל

לא רק שיעל שלביה נבחרה לאישה היפה בעולם, היא נבחרה לפרזנטורית של "זר פור יו" לצד ירדן הראל שתמשיך ללוות את המותג בעיקר בדיגיטל ובמדיה החברתית.

בצילומי קמפיין ולנטיין, שלביה סגרה מעגל, היא סיפרה כי בעבר עבדה כמוכרת באחת מחניות הרשת, אמנם היא לא שזרה אבל עזרה בפרנסת המשפחה. היא מבקשת מהנשים לשלוח גם פרחים לבן הזוג ולא להיות רק בצד המקבל.

seperator

גולשים באיטליה

כלליה די קונסיליו. ENIT,
כלליה די קונסיליו/ENIT

לשכת התיירות של איטליה(ENIT) מעניקה חסות לאליפות העולם בסקי 2021 שתתקיים בקורטינה ד'אמפזו באיטליה ב- 7-21 בפברואר 2021, בהשתתפות למעלה מ-600 ספורטאים מ-70 מדינות. התחרויות תשודרנה בשידור חי בטלוויזיה ללמעלה מ-500 מיליון צופים בכל העולם. התחרות היא חלק מתהליך יציאת איטליה ממשבר הקורונה.

מדובר באחד מהאירועים הבינלאומיים המרכזיים שלשכת התיירות של איטליה(ENIT) מעניקה לו חסות כדי לקדם את איטליה, את התובנות שלה ממשבר הקורונה ולהציג את נפלאות המדינה. במהלך התחרות ייחשף פרויקט שביל המולטימדיה העובר דרך מרכז קורטינה, במסגרתו העיירה תיהפך למוזיאון באוויר הפתוח, שבו 6 מיקומים יעניקו חיים ל-6 מופעים שונים, בעזרת מיפוי שיספר למבקרים את ההיסטוריה של אליפות העולם בסקי בגרפיקה, אפקטים ותכנים בלעדיים. בנוסף תתקיימנה הופעות של האופרה של ורונה והקרנבל מוונציה, הופעות אקרובטיות ואמנותיות.

seperator

בשליחות נירו

דביר קורן, נירו לוי, לידור ידיד. -,
דביר קורן, נירו לוי, לידור ידיד/-

דביר קורן, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת המשלוחים GetPackage ולידור ידיד סמנכ"ל השיווק, הגיעו לצילומי הקמפיין הראשון של החברה שמטרתו הנגשת עולם המשלוחים לבעלי עסקים וגיוס שליחים פוטנציאליים, שיכולים להפוך לשליחים ולהשתכר בשכר גבוה. לקמפיין גויס נירו לוי כפנים של החברה המבצע משלוחים ברחבי תל-אביב.

seperator

מתחסנים ותורמים

דגנית קרמר. אלירן אביטל,
דגנית קרמר/אלירן אביטל

נראה שאת השאלה מה תקבלו בחג, מחליפה השאלה איך מקום העבודה מתמרץ כדי להתחסן. ארגון "לתת" , פלאפון, yes ובזק בינלאומי משתפים פעולה במבצע "נותנים כתף" במטרה לעודד התחסנות, והבטיחו לתרום ארוחה חמה לארגון לתת, בעבור כל עובד משלושת החברות שיתחסן.

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי מאמינה שהמבצע יסייע להגדיל את מספר המתחסנים. ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת אמר כי זוהי גם תמיכה במשימה הלאומית, וגם סיוע לאוכלוסיות שנפגעו מהמשבר הכלכלי.

seperator

קרייה צהובה

ירון יעקבי. אפרת מועלם. עיריית קריית אונו,
ירון יעקבי. אפרת מועלם/עיריית קריית אונו

בחודש אוקטובר קריית אונו נצבעה בצהוב הקורקינטים של חברת ווינד לאחר שתושבי המקום רכבו עליהם מתל-אביב לקריית-אונו, ירון יעקבי, המשנה לראש העיר, פנה לחברת ווינד והסדיר את הנושא באמצעות קביעת כללי בטיחות לרוכבים ולהולכי רגל, המקובלים על העירייה, בהם האטה של מהירות הנסיעה ליד מוסדות חינוך וחניית הקורקינטים אך ורק באתרי חנייה המסומנים במפת האפליקציה של חברת ווינד. החברה אינה גובה עבור פתיחת הקורקינט לנסיעה, אלא על-פי דקות שימוש, והיא החברה הראשונה שפועלת בקריית-אונו, כשבימים אלה, בוחנות חברות נוספות אפשרות להגיע לקריית אונו. ירון יעקבי, המשנה לראש העיר אמר כי כניסת ווינד לעיר הינה מהלך מבורך שיאפשר לעוד תושבים לוותר על הרכב הפרטי.

seperator

אופנה ברת קיימות

מוטי רייפ, בר רפאלי. מרק סגל,
מוטי רייפ, בר רפאלי/מרק סגל

הכינו את השלטים שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ביוזמת המפיק והיזם מוטי רייפ יוצא לדרך ויתקיים בהשתתפות למעלה מ 40 מעצבי אופנה ישראלים מובילים, ובשיתוף מוזיאון ארץ ישראל תל אביב. השנה שבוע האופנה יהיה בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם קורנית דיגיטל- מובילת מהפכה בתעשיית האופנה המספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל תוך ייצור בר קיימא on demand.

ערב הגאלה בהנחיית מוטי רייפ ודוגמנית העל הבינלאומית בר רפאלי ישודר ב 28.3.2021 ברשת 13, ולאחריו יתקיים שבוע של שידורי התצוגות שיצולמו במוז"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully