וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ anecdotes מכריז על גיוס הון של 5 מיליון דולר

10.2.2021 / 14:29

הסטארטאפ anecdotes, המפתח פלטפורמת אוטומציה לתהליכי קומפליינס, מכריז על גיוס סיד של 5 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי קרן גלילות קפיטל וקרן אלף, בהשתתפות המשקיעים גרהרד אשלבק לשעבר CISO בגוגל, ורון צורן לשעבר מנהל המכירות העולמי של סייברארק

אנקדוטס. דדי אליאס,
אנקדוטס/דדי אליאס

הסטארטאפ anecdotes, המפתח פלטפורמת אוטומציה לתהליכי קומפליינס, מכריז על גיוס סיד של 5 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי קרן גלילות קפיטל וקרן אלף, בהשתתפות המשקיעים גרהרד אשלבק לשעבר CISO בגוגל, ורון צורן לשעבר מנהל המכירות העולמי של סייברארק.

הרגולציה, בעיקר בתחום אבטחת מידע, דורשת מארגונים לבצע בדיקה פנימית מקיפה ומתועדת כדי להוכיח שהם עומדים בתקנות. לצורך הכנת דוחות המשקפים את העמידה בדרישות הרגולציה, ארגונים מפעילים צוותי עובדים שיבצעו איסוף ותיעוד ידני של פעילותם, למשל ביצוע צילומי מסך ועוד. בנוסף, מבקרים חיצוניים המעורבים בתהליך, מבקשים מהחברות להמשיך בעדכון הסימוכין וכך ארגונים מוצאים עצמם מפעילים את עובדיהם שוב ושוב בתיעוד ידני.

הפתרון של anecdotes מציע לארגונים שימוש בפלטפורמה המאפשרת לנהל את תהליכי התאימות לדרישות הרגולציה. על ידי איסוף ונורמליזציה של המידע בצורה אוטומטית, המחליפה את הצורך לבקש מעובדים לבצע פעולות ידניות. הפלטפורמה משמשת כסביבת עבודה עבור כל הגורמים המעורבים בתהליכים אלו, מנהלי קומפליינס, מנהלי אבטחת מידע, מבקרים חיצוניים ויועצים. החיבור דרך הפלטפורמה חשוב ביותר בתקופת הקורונה כאשר עובדי החברה ועובדים חיצוניים עובדים מרחוק.
השימוש באוטומציות חוסך עבודה ידנית מייגעת, שעות עבודה רבות וכסף לארגון, משפר את איכות ודיוק המידע שבן אדם מתקשה להגיע אליהם. המידע שנאסף על ידי הפלטפורמה יכול לשמש את הארגון לקבלת אישורים לעמידה במספר רגולציות שונות, כך אפשר להאיץ את תהליך קבלת האישורים.

"פיתרון עמוק לתהליכי קומפליינס"

"anecdotes פותרת את אחת הבעיות העמוקות של תהליכי הקומפליינס בעולמות אבטחת מידע שארגונים חווים כיום", אמר קובי סמבורסקי, שותף-מייסד בקרן גלילות קפיטל. "ארגונים מכל סוג ההופכים לגדולים ומשמעותיים צריכים לעמוד ברגולציות אבטחה שונות, שדורשות מהם המון עבודה ידנית והשקעה של מאות שעות עבודה בשביל לעמוד בכל אחת מהרגולציות. החברה נמצאת במקום האידיאלי לבצע מהפכה באקוסיסטם הזה ועל כך מעידות החברות הגדולות ביותר שכבר משתמשות בפתרון שלהם".

ל- anecdotes יש כבר לקוחות משלמים בישראל וארה"ב, המודל הכלכלי של החברה הוא שירות SaaS במחיר מנוי שנתי שהחיוב הוא בהתאם לגודל העסק. המשתמשים מקבלים חשבון חינם עם פונקציונאליות מלאה לשלושים ימים, בהם כל הפונקציות של המערכת מתפקדות ולאחר התנסות בפלטפורמה הארגון יכול לבחור אם להפוך ללקוח.

החברה הוקמה לפני חצי שנה בשנת 2020 על ידי יאיר קוזניצוב המשמש כמנכ"ל, רועי עמיאור סמנכ"ל מוצר, ואיתן אדלר סמנכ"ל טכנולוגיות. לחברה משרדים בתל אביב וסן פרנסיסקו, והיא מעסיקה 30 עובדים, 20 מהם בישראל. ההשקעה תשמש את החברה לגיוס עובדים בישראל להרחבת פעילות מחלקת הטכנולוגיה והמחקר, צוותי מרקטינג ופיתוח עסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • הסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully