וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הבינה המלאכותית Razor Labs גייסה 36 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 11.2.2021 / 9:27

החברה שעוסקת בפיתוח ושיווק מוצרי בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור תעשייתיים סיימה בהצלחה הנפקת מניות ראשונה לפי שווי של מעל 500 מיליון שקל

רז רודיטי. יחצ,
רז רודיטי/יחצ

Razor Labs מפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור תעשייתיים והופכת את המכונות התעשייתיות לחכמות. החברה סיימה בהצלחה את הליך הנפקת המניות הראשונה ובכך הפכה לחברת הבינה המלאכותית הראשונה בבורסה הישראלית.

רייזור לאבס, אשר פעלה עד היום על בסיס הון עצמי והכנסות ממכירות, וללא גיוס הון ממשקיעים (Bootstrap), גייסה בהנפקה לציבור 36 מיליון דולר בשיטה של הצעה לא אחידה, ונסחרה ביום הראשון בעלייה של מעל 10% ולפי שווה הגבוה מ-500 מיליון שקל. רייזור לאבס היא גם חברת הטכנולוגיה הראשונה שמבצעת הנפקה ראשונית לציבור כאשר יש לה הכנסות משמעותיות וכל זאת מבלי גיוסים קודמים.

במסגרת ההנפקה, אותה הובילו צחי סולטן, לירן רזמוביץ וגיא פלד מדיסקונט קפיטל חיתום, התקבלו ביקושים בהיקפים משמעותיים ממשקיעים מוסדיים מובילים. ההנפקה נסגרה במחיר למניה של 12.6 ש"ח בשיטה הלא אחידה, ונרשמו ביקושי יתר משמעותיים.

החברה מייעדת את עיקר תמורת ההנפקה למימוש תוכניות הפיתוח וההתרחבות שלה, בהן האצת שיתופי פעולה אסטרטגיים בינלאומיים, הרחבת פעילות המו"פ ושמירה על היתרון הטכנולוגי בתחום. החברה בעלת הכנסות וסניפים בישראל ובאוסטרליה, ומעוניינת לשכפל את ההצלחה לעוד שלושה סניפים במוקדי ייצור נוספים - ביפן, בגרמניה ובארה"ב.

מיכאל זולוטוב. יחצ,
מיכאל זולוטוב/יחצ

החברה נוסדה ב-2016 על ידי היזם הסדרתי רז רודיטי, שמכהן כמנכ"ל החברה; סמנכ"ל הטכנולוגיות מיכאל זולוטוב, מומחה ללמידה עמוקה (Deep Learning) ובעל ניסיון במו"פ בינה מלאכותית; ועידו רוזנברג, מומחה AI, חוקר ומפתח מערכות בינה מלאכותית מורכבות, לשעבר מפקד ביחידת 8200.

מוצר הדגל של החברה הופך מכונות ייצור כבדות למכונות חכמות ופועל בתצורת SaaS בענן. המוצר מתממשק לסנסורים של המכונה מרחוק ויכול לזהות תקלות ולעשות אופטימיזציה לתהליכי הייצור באופן שחוצה את רף הבינה האנושית. המוצר לומד את המכונה באופן אוטונומי ומציג מודל שיהפוך אותה לחכמה יותר, תוך ניצול הציוד הקיים ללקוח, ללא צורך בהשקעת עלויות נוספות מצדו. בכך המוצר מאפשר הגברת תפוקה, חיסכון עצום במשאבים והפחתת זיהום אוויר ועמידה ביעדים רגולטוריים. בין לקוחות החברה נמצאות חברות הכרייה הגדולות בעולם וגופים תעשייתיים מובילים באוסטרליה, אירופה ובישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עידו רוזנברג. יחצ,
עידו רוזנברג/יחצ

רז רודיטי, מנכ"ל החברה: "ההנפקה היא צעד משמעותי עבורנו כחברה ועבור שוק הבינה המלאכותית בישראל. צעד זה יאפשר לנו להתרחב ולשמר את היתרון הטכנולוגי שלנו בתחום, תוך קידום החזון שלנו לחולל מהפכה טכנולוגית בעולם הייצור. אנו מודים לגופים המוסדיים המובילים בישראל על האמון הרב שהפגינו בנו בהשתתפות בהנפקה, וגאים לעשות היסטוריה כחברת ה-Deep Tech הראשונה שנכנסת לשוק ההון הישראלי. שמחים וגאים לשתף את הציבור הישראלי בהצלחה. היעד הבא - רישום בנאסד"ק עוד 24 חודשים".

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully