וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoomd רוכשת את חברת Performance Revenues

11.2.2021 / 9:05

במסגרת הרכישה חברה זומד תרכוש את כל נכסיה של Performance Revenues; הסינרגיה בין פעילות החברות צפויה להביא לגדילה בהכנסותיה של Zoomd ולפורטפוליו הלקוחות של החברה; הרכישה תאפשר לזומד להוסיף ערוצי הפצה חדשים באמצעות משפיענים ויכולות וידאו גבוהות

עופר איתן. לואיז גרין,
מנכ"ל ZOOMD עופר איתן/לואיז גרין

חברת טכנולוגיית השיווק הדיגיטלי הישראלית Zoomd, הנסחרת בבורסה הקנדית (TSXV: ZOMD), מכריזה על חתימת הסכם רכישה של חברת השיווק הדיגיטלי פרפורמנס רווניוז. פרפורמנס רווניוז היא מחלוצות תחום השיווק במובייל ושיווק בקרב משפיענים, ומציעה מגוון שירותים ויכולות לחברות המובילות בעולם.

בחודש שעבר השיקה זומד גרסת תוכנה (SaaS) מתקדמת לטובת ניהול קמפיינים באופן עצמאי, יעיל וחכם בערוצים הדיגיטליים הגדולים בעולם תחת מסך אחד. גרסת ה-SaaS מאפשרת ניהול וניתוח קמפיינים באינטגרציה מלאה עם כל ערוצי הפרימיום: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, סנאפצ'אט, טוויטר, אפל וטיקטוק הפופולרית. בגרסה החדשה כבר משתמשות חברות גלובליות כמו Tangelo Games, La-Mark ו-MuvMobile (חברת בת של WPP). מודל ה-SaaS שמציעה Zoomd יאפשר בראש ובראשונה שקיפות למפרסמים שיוכלו לנהל בעצמם את תהליכי רכישת המשתמשים User Acquisition בדיגיטל ובמובייל באופן פשוט ויעיל תחת מסך אחד. כמו כן, הפלטפורמה החדשה תייעל את הקמפיינים הדיגיטליים ותסייע למפרסמים להגיע למקסימום חשיפה אפקטיבית בעזרת טכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML), טכנולוגיות חיזוי (Predictions) ואוטומציה.

הפיתוחים האחרונים של זומד, והרכישה הנוכחית מהווים אבני דרך משמעותיות בגדילתה והרחבת סל השירותים וערוצי ההפצה של הפלטפורמה שלה עבור לקוחות קיימים וחדשים. הרכישה תייצר ערוץ משמעותי עבור זומד להרחבת הפעילות בשווקים גלובליים ומהווה דריסת רגל לכניסתה לשוק היפני. מעבר להוספת השמות הבולטים לפורטפוליו הלקוחות, זומד כעת תציע גם שירותי שיווק מתקדמים בווידאו ויכולות הפצה וניהול קמפיינים של משפיענים ומובילי דעת קהל.

"אנו שמחים לצרף למשפחתינו את הצוות המקצועי והנפלא של פרפורמנס רווניוז. רכישה זו תאפשר לנו להציע נדבך נוסף של פעילות לקהל לקוחותינו על-ידי מינוף ייחודי של תוכן ממשתמשים (CGC - Consumer Generated Content) לפעילות משפיענים בדיגיטל. כניסת לקוחותיה של פרפורמנס רווניוז אלינו תאפשר להם גישה למנעד הרחב של הפתרונות שזומד מציעה", אמר עופר איתן, מנכ"ל זומד.

"אני נרגש מהחיבור המתבקש ושמח להצטרף לסיפור ההצלחה של זומד. החברה שייסדתי הייתה מבין הראשונות לשאת את דגל השיווק במובייל, כיום הסינרגיה עם פעילותה של זומד תאפשר לנו להציע פתרון הוליסטי יותר לכלל לקוחותינו", אמר עודד פרומר, מייסד משותף ומנכ"ל פרפורמנס רווניוז לשעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully