וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבידנט נכנסת לתחום אסתטיקת הפנים ומשיקה רשת מכונים

11.2.2021 / 9:12

ברשת החדשה minty יוצעו לצד טיפולי הבהרת שיניים גם הזרקות של חומצה היאלרונית ובוטולינום טוקסין (בוטוקס), שיבוצעו על ידי רופאי השיניים מבית מכבידנט. הסניף הראשון ייפתח בקניון רננים במהלך החודש כאשר שאר הסניפים המתוכננים ימוקמו אף הם בקניונים ובמרכזי קניות

מכבידנט, רשת מרפאות השיניים של מכבי שירותי בריאות, מכריזה על הקמת רשת מכונים לטיפולים אסתטיים באזור הפנים תחת השם minty (מינטי).

במרכזים החדשים של רשת Minty יינתנו טיפולי הבהרת שיניים, אך לא רק. לראשונה תציע מכבידנט, באמצעות רשת מינטי, גם הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית, כאשר אלו יבוצעו על ידי מיטב הרופאים מבית מכבידנט.

כידוע, בשנים אחרונות צמח תחום אסתטיקה הפנים וההזרקות, תחום אליו נכנסו גם רופאי השיניים המורגלים להשתמש במשך שנים ארוכות בחומרי בוטוקס וחומצה היאלרונית במגוון מצבים קליניים. כיום חומרי מילוי ובוטוקס מהווים כ- 80% מהטיפולים האסתטיים לשיפור עור הפנים ולהשטחת קמטים. ההיענות הגוברת לטיפולים האסתטיים מסוג זה נובעת בין היתר מזמינות הטיפול, עלות סבירה , נגישות וכן מהעובדה כי מדובר בפעולה הפיכה, זאת להבדיל מניתוחים פלסטיים.

מכבידנט, הינה הרשת המובילה בישראל לתחום אסתטיקת הפה, המעסיקה את הגורמים הרפואיים המבוקשים ביותר, זיהתה את הפוטנציאל בתחום ובצוות המקצועי והאיכותי שלה, ועל כן קיבלה את ההחלטה להקים אופרציה נפרדת לרשת מרפאות השיניים.

המרכז הראשון ייפתח בקניון "רננים" (רעננה) במהלך החודש, כאשר יתר הסניפים המתוכננים ימוקמו גם הם במרכזי קניות בשטחי המסחר לצד רשתות האופנה והקמעונאות. המחשבה מאחורי בחירת המיקום היא הנגשת הטיפולים והצבתם לצד הסידורים היום יומיים של הלקוחות, וכמו גם מיצוי פוטנציאל הטראפיק באזורים אלו, זאת כמובן מתוך הסתכלות לטווח הרחוק וליום בו יוסרו הגבלות הקורונה. המיקום יוצא הדופן, מאפשר חוויה יותר מעולמות הלייף סטייל ורחוקה מחוויית טיפול במרפאה.

להנגיש את תחום הטיפולים האסתטיים

ניצה גלעד, סמנכ"ל התפעול של מכבידנט מסבירה על המהלך: "בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים לביצוע פעולות אסתטיות במטרה לשפר את הרגשתם ונראותם באופן מיידי. אנו נרגשים לבשר על פתיחת רשת מינטי, המנגישה את תחום הטיפולים האסתטיים ומציעה חוויה הוליסטית של התחדשות ורעננות, החל מהטיפולים עצמם, עיצוב החלל המזמין והמרגיע והצוות המקצועי ביותר".

במכבידנט טוענים כי טיפולי הבהרת השיניים שתציע Minty נחשבים לחדשניים והבטוחים ביותר בתחום, בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים בעלי ריכוז חמצן נמוך העומדים על 6% ו- 16% בלבד המבטיחים סבירות שהטיפול לא יחולל תופעות לואי. כיום רוב טיפולי הבהרת השיניים הנפוצים בארץ מאופיינים בריכוז חמצן של 24% ומעלה, הגורם לתופעות לוואי כמו צריבה ורגישות בשיניים. אורך טיפול ההבהרה הוא קצר (כשעה בלבד) והמשך הטיפול בבית מבוסס על "סטריפים" (רצועות הדבקה) למשך שבועיים. מינטי תציע את הטיפול במחיר אטרקטיבי של 850 שקל בלבד.

בנוסף, תציע רשת מינטי טיפולי הזרקות ומילויים של בוטולינום טוקסין (בוטוקס) וחומצה היאלרונית בכלל אזורי הפנים, עבור צרכים רפואיים ואסתטיים כמו מילוי קמטוטים וליטוש מראה העור. תהליך ההזרקות והייעוץ המקדים והמקיף יתבצעו על ידי הרופאים של הרשת והמחירים ינועו סביב 650 שקל להזרקת בוטוקס באזור יחיד בפנים (דוגמת קמטי מצח/סנטר/קמטים באזור העיניים ועוד) וכ-1450 שקל עבור מזרק מלא של חומצה היאלרונית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully