וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אגורות הנחה לליטר: סונול ומועדון הצרכנות הוט ישתפו פעולה

11.2.2021 / 9:44

במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו כ-280 אלף עמיתי המועדון מהנחה משמעותית של 30 אגורות לליטר בנזין 95, בנוסף ל 7% הנחה בחנויות הנוחות של סונול

צביקה וילנאי. חן גלילי,
"מצאנו פרטנר חדשני". צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט/חן גלילי

חברת "סונול" ומועדון הצרכנות "הוט" הודיעו על שיתוף פעולה חדש במסגרתו ייהנו עמיתי מועדון הוט מהנחה משמעותית של 30 אגורות לליטר בנזין 95 מתעריף תדלוק בשירות מלא בתחנות סונול המשתתפות ומהנחה של 7% בקנייה ברשת חנויות הנוחות של סונול, Sogood.

נתונים משנת 2019 מראים כי במדינת ישראל ישנם מעל ל 3 מיליון רכבים פרטיים וכל משק בית מחזיק בממוצע שני רכבים. נתון זה מעיד על הוצאות דלק המכבידות על משקי הבית בישראל. שיתוף הפעולה בין סונול למועדון הצרכנות הוט, אשר בו חברים מעל ל 280 אלף איש במעל ל 165 אלף בתי אב בישראל עתיד להוזיל באופן משמעותי את ההוצאה על דלק שהינה הוצאה כמעט בלתי נמנעת לאזרחים.

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "הנהלת המועדון, סימנה לעצמה למטרה להוזיל כמה שיותר את יוקר המחיה עבור עמיתינו, במטרה שיישאר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס, הן בשגרה ובעיקר בעיתות חירום, כמו משבר הקורונה. מצאנו בסונול פרטנר חדשני, המבין את צרכי עמיתי המועדון. שיתוף הפעולה עם חברת סונול יאפשר מתן הנחה משמעותית על תחום הוצאה מרכזי עבור משקי בית בישראל".

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מועדון הוט, ממועדוני הצרכנות המשמעותיים והמצליחים בארץ. גם בימי שגרה, ובוודאי בתקופה של אי ודאות תעסוקתית וכלכלית אנו שמחים על ההזדמנות להעניק ביחד עם הארגון הטבות משמעותיות למאות אלפי לקוחותיו ומבטיחים להעניק להם חווית תדלוק וקנייה נעימה ונוחה".

  • עוד באותו נושא:
  • סונול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully