וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס למקס סטוק באר שבע: הפרה הנחיות התו הסגול

שני מוזס

11.2.2021 / 9:28

החנויות של רשת מקס סטוק ממשיכות לפעול לאורך כל הסגר לאחר שהגדירה את עצמה כרשת חיונית, ועתה היא סופגת קנס בגובה 5,000 שקל, על אי עמידה בהנחיות התו הסגול. היום אמורים להיפתח בניגוד להנחיות הממשלה שלושה מרכזי קניות באופן מלא

קנס למקס סטוק באר שבע. דוברות משטרת ישראל
השוטרים קונסים את מקס סטוק באר שבע/דוברות משטרת ישראל

רגע לפני פתיחת הקניונים תחת ה"תו הירוק" שהמציאו עבור עצמם, רשת מקס סטוק סופגת קנס על אי עמידה בהנחיות התו הסגול.

החנויות של רשת מקס סטוק ממשיכות לפעול לאורך כל הסגר לאחר שהגדירה את עצמה כרשת חיונית, ועתה היא סופגת קנס בגובה 5,000 שקל, על אי עמידה בהנחיות התו הסגול.

במשטרת ישראל עדכנו כי כוח משימתי של מרחב נגב במחוז דרום הפועל לאכיפת הנחיות משרד הבריאות במאבק בנגיף הקורונה ביצע בקרת עסקים במתחם המסחרי אמות בבאר שבע. במהלך הפעילות עלה כי חנות המקס סטוק אינה עומדת בהנחיות התו הסגול ומשכך נמסר לה דוח על סך 5000 שקל.

מפקד הכוח פקד שפיק אלגלאוי מסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

היום אמורים להיפתח בניגוד להנחיות הממשלה שלושה מרכזי קניות באופן מלא, בהתאם למה שהקניונים והרשתות מכנים התו הירוק, במסגרתו הם מגדירים מי מבחינתם מסכן את הציבור ומי לא.

מתחמי הקניות שיפתחו הם קניון בת-ים, קניון הגדול בפתח תקווה ומתחם ביג בכרמיאל. "המתחמים יפעלו לפי המתווה הסגול בשילוב התו ירוק", הגדירו זאת בפורום ראשי המסחר, כך שלדבריהם בפועל תתאפשר אך ורק כניסה של עובדים ולקוחות עם תעודת מתחסן (מתחת לגיל 60: חיסון ראשון. מעל גיל 60: חיסון שני), תעודת מחלים, בדיקת קורונה שלילית (בתוקף של 72 שעות) וילדים מתחת לגיל 16.

"אנו מודיעים בזאת כי ביום בו יוחלט כי חנויות רחוב ייפתחו ללא תו ירוק, יבוטל לאלתר התו הירוק במרכזי הקניות הפתוחים ובקניונים", טענו בפורום.

  • עוד באותו נושא:
  • מקס סטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully