וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS הוכתרה בתואר "שירותי הבנקאות הפרטית הטובים בעולם"

11.2.2021 / 10:54

בסך הכול זכתה במקום הראשון במ-160 קטגוריות בסקר הבנקאות הפרטית של Euromoney לשנת 2021. UBS ישראל זכתה במקום הראשון בחמש קטגוריות, בהן מתן שירותים לבעלי חברות, חדשנות או אימוץ טכנולוגיות חדישות וליווי דור ההמשך

גרי ליבנת. רונן מחלב,
גרי ליבנת, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל/רונן מחלב

סקר הבנקאות של Euromoney מסתמך על הצבעתם של 2,000 מומחים לשירותים פיננסיים מכל תחומי הענף, ומדרג את נותני השירותים בתחום הבנקאות הפרטית על פי איכות השירותים שהם מעניקים ללקוחותיהם. מדובר באחד התארים היוקרתיים ביותר במגזר הבנקאות, ואנו גאים בהכרה שזכינו בה מצד עמיתינו כבנק המוביל בעולם. בנוסף לדירוג הבנקאות הפרטית הראשי, UBS קטף גם את המקום הראשון בתשע קטגוריות גלובליות נוספות: ESG/ השקעות אימפקט; שירותי פמילי אופיס, לווי דור ההמשך ומתן יעוץ בתחום הפילנתרופיה; לקוחות בינלאומיים; ניהול ואבטחת נתונים, חדשנות או אימוץ טכנולוגיות חדישות; לקוחות אמידים מאוד ולקוחות אמידים.

UBS ישראל זכתה במקום הראשון בחמש קטגוריות, בין היתר: מתן שירותים לבעלי חברות, חדשנות או אימוץ טכנולוגיות חדישות, ליווי דור ההמשך.

גרי ליבנת, מנכ"ל UBS Wealth Management ישראל מסר: "אנחנו גאים מאוד בהכרה שקיבלה הפעילות בישראל מ Euromoney. האנשים המסורים והמקצועיים והיכולות הגבוהות והמתקדמות של UBS ישראל מאפשרים לנו לתמוך בלקוחתנו ולתת להם את השירותים הטובים ביותר, באמצעות הטכנולוגיות המובילות בתחום בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • ubs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully