וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מכם עושים דייט בזום? מסתבר שלא מעט

11.2.2021 / 14:43

יום האהבה מגיע ואתם לבד? מחקר של מאסטרקארד מעלה ממצאים מעניינים ולמרות הכול, נראה שהרומנטיקה עדיין כאן. מהו הבילוי הביתי המועדף וכמה באמת מעדיפים לראות סרט ביחד?

לקראת חג האהבה, ריכזה חברת מאסטרקארד את נתוני הקניות, ניתוח חיובי אשראי ועסקאות תשלום בלמעלה מ- 50 מדינות בהן היא פועלת. עם גידול של כ-180% ברכישת מתנות וחוויות בעשור האחרון, ניתן לראות כי הלקוחות בחרו הפעם להישאר נאמנים לזרי פרחים (גידול של 272%) ומסעדות (גידול של 242%) ולא רק בצריכה שקשורה לעולם החדשנות והדיגיטל.

עיקרי תוצאות המחקר

  • כ- 50% בחרו בבישול זוגי בייתי כמפגש רומנטי
  • 27% בחרו בטייק אווי ממסעדה
  • 21% בחרו בהליכה בפארק
  • 20% בחרו בבינג' צפייה בסרטים
  • 20% עשו דייט בזום ו- 30% ביצעו דייט בהליכה בפארק
מאסטרקארד יום האהבה. יחצ,
לנשואים שביניכם, תכירו: ככה עושים דייטים היום/יחצ

בשנת 2019 ההוצאה על הזמנת טיסות בעולם בחג האהבה עמדה על סכום עצום של 2.2 מיליארד דולר ובישראל ב- 2019, מלונות היוו את רוב ההוצאות סביב החג (51% מסך ההוצאות). השנה, על פי המחקר העולמי ליום האהבה(Mastercard Love Index) של חברת Fly Research שאספה את הנתונים עבור מאסטרקארד ניתן לראות תוצאות מעניינות ושונות לחלוטין כתוצאה מהקורונה.

שנת 2020 והגבלותיה עיצבו מחדש את הרומנטיקה ברחבי העולם; בין אם זה בישול זוגי ביתי, שנמצא במקום הראשון עם 49% מתוך הנשאלים ברשימת החוויות הרומנטיות, או בינג' צפייה בסרטים עם 20% מהנשאלים. כמו כן, גם טייק אווי ממסעדות (27% מהנשאלים) וטיולים מסביב לשכונה (19% מהנשאלים) נמצאים במקום גבוה במדד הרומנטיקה העכשווית.

עוד עולה מ- Mastercard Love Index כי השנה נולדו חוויות רומנטיות חדשות שהפכו למוצלחות במיוחד וכוללות בין השאר יום ספא ביתי עם 13% מהנשאלים וערב משחקים עם 12% מהנשאלים. פיקניק אף הוא הפך להיות אינטימי ואוהב, בין אם בתוך הבית או מחוצה לו, אשר מהווה חוויה רומנטית עבור 11% ו-6% מהנשאלים, בהתאמה.

כמעט מחצית (45%) ציינו שהם יקנו השנה מתנות ליום האהבה באופן מקוון. אולם רבים מהנשאלים (כ- 30%) דיווחו כי השנה יביעו סולידריות ואהבה כלפיי העסקים הקטנים שנפגעו קשות מהמגיפה ואת מתנות הוולנטיין יקנו מתוך עסקים בקהילה הקרובים לביתם.

המגפה אולי עצרה אנשים מלהיפגש בחיים האמיתיים, אבל זה לא מנע מאנשים למצוא אהבה. כמעט 20% מצאו מערכת יחסים און ליין ומספר דומה (20%) ביצע דייט בזום במקום פגישה פיזית. 30% ביצעו דייט בהליכה בפארק ו- 21% ביצעו השנה רישום לאפליקציית שידוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מתודולוגיית המחקר

  • נתוני חיובי כרטיסי אשראי מאסטרקארד ביותר מ -53 מדינות ברחבי העולם.
  • חברת מחקר עצמאית Fly Research שאלה בינואר 2021 19,000 מבוגרים ברחבי 19 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully