וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השקעתי 7 מיליון דולר. ההימור הוכיח את עצמו"

11.2.2021 / 15:08

עם פרוץ הקורונה, רועי וילדר, בעלים של חברה להפקת תערוכות רהיטים, חש שהעולם חרב עליו, אז הוא עשה מה שכל אחד מאיתנו היה עושה - השקיע מיליונים, לקח את ג'ובאני רוסו כפרזנטור והשיק מותג למוצרי שינה שנמכר היום ב-130 חנויות בישראל. כל זה בתוך פחות משנה, כן?

כשהחלה הקורונה, חש רועי וילדר, הבעלים של חברת 'גרופ תערוכות' - מפיקת תערוכת רהיטי ישראל ותערוכת העודפים, כיצד כמו בעלי עסקים רבים אחרים מפעל חייו קורס לנגד עיניו.

"ראיתי איך עבודה של שנים קורסת בתוך מספר חודשים. בהתחלה נכנסתי לדיכאון כי הבנתי שלנוכח המצב התברואתי אי אפשר יהיה לקיים תערוכות במשך זמן רב. ידעתי שלא אתן לקורונה להכניע אותי. מכיוון שאני חי את עולם הרהיטים מבחינה עיצובית ומבחינה צרכנית מזה שנים רבות ידעתי שבשוק קיים צורך אדיר למוצרי שינה איכותיים ובמחירים אטרקטיביים. דווקא בתקופה שרבים שקלו את צעדיהם, החלטתי שזו ההזדמנות שלי להוציא לפועל חלום עסקי קטן שקינן בי מזה זמן מה".

רועי וילדר עם ג'ובאני רוסו. יחצ,
מהרס לרוסו. רועי וילדר עם הפרזנטור שלו במיי סליפ/יחצ

כך הוקמה חברת מיי סליפ - My Sleep, בדיוק כשמגיפת הקורונה החלה להשתולל ואנשים נאלצו להיסגר בבתיהם ולהעביר ימים ארוכים בחשבון נפש פנימי. מכיוון שגלל שאנשים נאלצו להסתגר בין 4 קירות, הם גם החלו לשים דגש על צרכים ביתיים, שיהפכו את חייהם לנוחים יותר. ידוע שבתקופה זו חלה עליה בכל הקשור לרכישת מוצרים הקשורים בעיצוב וריהוט הבית. מיטות ומזרנים שמאפשרים שינה איכותית, הורדת המתח היומיומי ואורח חיים בריא היו בין המוצרים המבוקשים לאורך השנה האחרונה.

"הרעיון היה להתאים את מוצרי השינה שלנו לקהל יעד, קהל כזה המנהל אורח חיים בריא וספורטיבי, ברמת איכות גבוהה אך במחירים שווים לכל נפש, כאלו שאין צורך לפשוט את הרגל כדי לרכשם. החברה פתחה סדרות של מזרנים, מיטות וכריות בהיצע רחב , על מנת להציע מגוון רחב של מוצרים".

הזמן הפנוי הרב שעמד לרשות וילדר וצוותו סייע להם לייצר קולקציה במהירות, בלי הפרעות היומיום. מתוך כך גם צמחה הזהות של המותג, קהל היעד וגם הזהות של מי שיהיה הפרזנטור של החברה.

ג'ובאני רוסו ורעייתו מאיה פישל בקמפיין למיי סליפ. יחצ,
עשו שכונה בצילומים, אבל מה חדש? ג'ובאני ומאיה/יחצ

לרועי היה ברור שחייבים למצוא פרזנטור הולם שישרת את ערכי המותג בהוויה היומיומית שלו.

" חיפשתי ספורטאי לא צעיר מדי ואחד שחווה גם בעיות גופניות בעקבות פעילותו הספורטיבית והפור נפל על הכדורגלן ג'ובאני רוסו, שהרים, תרתי משמע, את הכפפה ונרתם ליום הצילומים המפרך".

בשעה שעסקים הורידו פרופיל מבחינת פרסום וקידום, דווקא מייסליפ הייתה בין החברות היחידות לצלם קמפיין פרסום בין סגר לסגר. "הכול הסתדר בדיוק כשם שקיוויתי וביום הצילומים ג'ובאני, שהגיע מלווה באשתו מאיה פישל, סיפר על בעיות הגב מהן הוא סובל ועד כמה חשוב לו לישון על מזרן מתאים, שיפחית את כאבי הגב".

במהלך יום הצילומים ספרו בני הזוג על תוכנית הרדיו המשותפת שלהם ברדיו חיפה ועל החיים בצל הקורונה שהשתנו מקצה לקצה. כמו רבים, גם הם בילו זמן רב בבישול ובארוחות משותפות גם בשעות הצהריים, אצל בני הזוג רוסו, המקפידים על אורח חיים בריא וספורטיבי, התווספו לכך גם הליכות ארוכות לאורך הטיילת החיפאית. ג'ובאני ומאיה נשכבו על המזרנים, שידרו למצלמה כימיה זוגית מושלמת ואף הציגו פן מבודח וקליל כשפצחו במלחמת כריות לעיניהם המשתאות של אנשי הצוות. החוויה הזוגית הזו על מזרני מייסליפ תעלה בקרוב לקמפיין דיגיטלי ייחודי שימחיש את חשיבות בחירת מזרן איכותי.

"לקחתי סיכוי וקפצתי על ההזדמנות להגשים חלום עסקי שהיה לי. השקעתי 7 מיליון דולר בפיתוח המותג חדש, מתוך ידיעה שאני מפתח מענה לצורך מובהק בשוק ואמונה שישה לכך ביקוש ונכון לימים אלו, ההימור שלי מוכיח את עצמו".

אופטימיקס 2. יחצ,
מיטת אופטימיקס 2 של מייסליפ/יחצ

נכון להיום, ל'מיי סליפ' 25 מוצרים הכוללים מיטות מרהיבות, סדרת מזרנים בסוגים וגדלים שונים, כריות ועוד הנמכרים כבר במעל ל-130 חנויות מתמחות ברחבי הארץ. "הקורונה דווקא סיפקה לי הזדמנות אדירה להגשמת רעיון שהתבשל במוחי אך לא קרם עור וגידים. אני מודה כי רבים חשבו שאני משוגע להיכנס לכאלו השקעות בתקופה כל כך קשה, אך בתוכי ידעתי שזה הזמן הנכון להגשמת מפעל חיים".

מוצרי מיי סליפ מיוצרים באירופה בשיתוף פעולה עם המפעלים המובילים בתחומם בעולם בתחום השינה. כמו לרבים בתחום, גם כאן היה על וילדר לספוג את השלכות הקורונה ועיכוב הסחורות בשל הסגרים. "צלצלנו ללקוחות ובקשנו ליידע שיהיה עיכוב קל, בשל המצב ואכן רוב הלקוחות קיבלו זאת בהבנה רבה. חשוב לי להעניק ללקוח הסופי שירות אולטימטיבי וגם להנגיש את המוצרים בעבורו ואכן המוצרים נמצאים בשלל חנויות ברחבי הארץ, דבר שהופך אותם לנגישים בכל מקום".

היום, פחות משנה לאחר פתיחת החברה, נראה שההימור אותו לקח רועי וילדר הצליח מעל המשוער. הוא משוכנע ורוצה להאמין שבחג סוכות הקרוב הוא יוכל לקיים גם את תערוכת רהיטי ישראל ולפגוש שוב את המוני בית ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully