וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Supersmart מגייסת 10 מיליון דולר לשיפור חווית הקניה בסופרמרקטים

11.2.2021 / 16:30

חברת הסטארטאפ הישראלית, שמפתחת מערכות אוטומציה לרשתות קמעונאות, מודיעה על סבב גיוס, שישמש לחיזוק ופיתוח של הטכנולוגיה הקיימת, הרחבת שיווק המוצר ביעדים חדשים, פיתוח מוצרים חדשים וגיוס עובדים

יאיר קלפר. עומר געש,
יאיר קלפר, ממייסדי סופרסמארט/עומר געש

חברת הסטארטאפ הישראלית Supersmart, שמפתחת מערכות אוטומציה לרשתות קמעונאות, מודיעה על סבב גיוס של 10 מיליון דולר בהובלת חברת Bizerba הגרמנית ובשיתוף קרנות ומשקיעים נוספים. סבב הגיוס הנוכחי ישמש לחיזוק ופיתוח של הטכנולוגיה הקיימת, הרחבת שיווק המוצר ביעדים חדשים, פיתוח מוצרים חדשים וגיוס עובדים.

Supersmart פיתחה טכנולוגיה ייחודית ליציאה מהסופרמרקט, המאפשרת לחסוך את התורים בקופות בסופרים, ובכך מייצרת ללקוח חווית קנייה מהירה ויעילה יותר. תהליך הקניה ברשתות המציעות ללקוח שימוש במוצר הוא פשוט ונגיש. הלקוח מתקין במכשיר הנייד את האפליקציה הייעודית שמתאימה Supersmart לכל רשת שיווק, ובזמן הקניה סורק אליה את המוצרים. בסוף הקניה, במקום לעמוד בתור בקופה רגילה, הלקוח מכניס את העגלה למתקן הסריקה, ושם הטכנולוגיה, שמבוססת על מצלמות, בינה מלאכותית וחיישני משקל, סורקת את תוכן העגלה ב-3 שניות, עורכת עבורו חשבון ומוודאת שאכן כל המוצרים בעגלה נסרקו. הטכנולוגיה מאפשרת ללקוח לשלם באפליקציה, לקבל חשבונית ישירות לנייד, ולצאת. כך, היא מקצרת באופן משמעותית את אורך הקניה ומשפרת את חווית הקנייה.

הטכנולוגיה, שהתקנתה ברשתות פשוטה, מאפשרת לרשתות השיווק והקמעונאות להפחית אובדן סחורות, ולהימנע מזמני המתנה ארוכים בקופה - מה שמספק מענה, במיוחד בימי הקורונה, ועוזר להימנע מריכוז גבוה של אנשים בחנויות והצטופפות בתורי הקופות. בנוסף, בזמן סריקת העגלה, הטכנולוגיה מזהה אי התאמה בין המוצרים שנסרקו לאפליקציה למוצרים שנמצאים בעגלה, מוסיפה אותם אוטומטית לחשבון ומתריעה על כך ללקוח, ובכך נמנעות הבדיקות הרנדומליות שגורמות לו לאי נוחות ולתחושת חוסר אמון.

"פיתרון מוביל שמשדרג את חוויית הלקוח"

החברה הישראלית נוסדה בשנת 2014 ע"י יאיר קלפר (CEO). צוות ההנהלה כולל בין היתר את טודור אנדרוניק. סמנכ"ל BIZERBA ויו"ר דירקטוריון Supersmart .

"האמון מצד המשקיעים יחד עם ההתעניינות מצד רשתות השיווק המובילות בעולם מבססים את Supersmart כפתרון מוביל שמשדרג, בצורה שקלה ליישום, את חווית הלקוח, בזכות ביטול התורים בקופה. אנחנו מובילים את מהפכת היציאה מהסופר וכוללים בתוכה יישום טכנולוגיה למניעת טעויות וגניבות. הצוות ואני נרגשים לקראת הטמעת הטכנולוגיה ביעדים חדשים ברחבי העולם" אמר יאיר קלפר, מנכ"ל Supersmart, עוד הוא מוסיף כי, "לצד רשתות השיווק והקמעונאיות נוכל להציע ולהוביל שינוי אמיתי בעולם הקמעונאות. ההשקעה המדוברת תסייע לנו כחברה להרחיב את פיתוח המוצר ולהתרחב לשווקים נוספים".

מדובר בהשקעה הראשונה של חברת Bizerba הגרמנית בחברת סטארטאפ ישראלית ובתחום טכנולוגי. Bizerba מובילה בתחום מכונות ומערכות לעיבוד מזון ופתרונות ציוד, שקילה ומיכון מתקדמים לרשתות שיווק, סופרמרקטים, מעדניות ומפעלי מזון. לאחרונה גם חתמה Bizerba על שת"פ עם חברת AMAZON. החברה מפתחת רעיונות ומוצרים חדשניים המציבים סטנדרטים גבוהים בענף ותורמים לשביעות רצון הלקוחות. משפחת קראוט, הבעלים של Bizerba מזה 5 דורות (כ-150 שנה), מעסיקה כיום 4,300 עובדים ברחבי העולם.

"150 שנות ניסיון בתעשייה מאפשרות לנו לצפות ולענות על הצרכים והדרישות של שרשרת הקמעונאות והאספקה - לרוב, ללא תחרות. זה יוצר עבורנו את הרצון להתקדם בפיתוח טכנולוגיות חדשות ולהרחיב את מגוון המוצרים שלנו בהתאם", אמר יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל Bizerba, אנדראס וילהלם קראוט. "ההיסטוריה המוצלחת שלנו כספקי מערכות נובעת מהאומץ ומהיכולת שלנו לחדש. כחברה שפעילה כ-150 שנה, אנו נשארים נאמנים לערכי המשפחה שלנו ומעודדים חדשנות, ולכן אני תומך בשיתופי פעולה חדשניים ופורצי דרך כמו זה עם SuperSmart. זה מאפשר לנו ב- Bizerba להראות, בפעם נוספת, שאנחנו נשארים ערים ומעודכנים על מנת למלא ולענות על צרכי הלקוחות שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully