וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המחסור העולמי: מאגר ענק של מיליוני כפפות מיגון נחת בישראל

11.2.2021 / 17:06

בצל המחסור העולמי בכפפות מיגון, נחת הבוקר בישראל מטוס ובו מיליוני כפפות שמיועדות לצוותים רפואיים. חברת TAR מקבוצת 'אבנון' מימנה משלוח מיוחד של כ-150 מיליון כפפות מיגון לצוותי הרפואה הישראליים

מאגר כפפות מיגון נחת בישראל. יחצ,
המאגר מגיע לארץ/יחצ

במרץ האחרון קרא ארגון הבריאות העולמי לתעשייה ולממשלות להגדיל את ייצור כפפות המיגון ב-40% וזאת על מנת לעלות על הביקוש העולמי הגובר והזהיר כי יתכן ומחסור בכפפות מיגון יהווה סיכון מפני הנגיף ואף בפני מחלות זיהומיות אחרות.

עובדי שירותי הבריאות מסתמכים על ציוד זה כדי להגן על עצמם ועל מטופליהם מפני סכנת הידבקות והדבקה של אחרים. המחסור בכפפות מיגון מותיר את צוותי הרפואה והחירום (אחיות, רופאים ועובדי חזית אחרים ) חשופים בצורה מסוכנת בשעת הטיפול בחולים.

בתוך כך, חברת TAR מקבוצת אבנון הצליחה לארגן משלוח של 150 מיליון כפפות מיגון אישי לצוותים הרפואיים. בשל הדחיפות ועל מנת שהמשלוח הראשוני לא יתעכב, חברת TAR החליטה לממן על חשבונה את הטסת המטוס (עלות של מעל למיליון שקלים), ובכך הצליחה להקדים את הגעת הכפפות במספר שבועות.

הדר שפירא, מנכ"ל חברת TAR מקבוצת אבנון: "ללא רשת מאובטחת, הסיכון לעובדי הבריאות ברחבי העולם הוא ממשי. חברת TAR פועלת במשך השנים במטרה לסייע לביטחון המולדת ואני מאמינים כי התעשייה והממשלות חייבות לפעול במהירות ובשיתוף פעולה על מנת להגביר את ההיצע ולדאוג לצמצום המחסור. במהלך המשבר הנוכחי, שפקד את העולם, הצטרפה החברה למאבק נגד הקורונה ובמשך השנה האחרונה דאגה לספק למדינת ישראל ולצוותים הרפואיים ציוד רפואי, מכונות הנשמה, כפפות, חלוקים ועוד. כמו כן פועלים בחברה לסייע למדינות עולם שלישי כמו אפריקה על ידי הקמת מתחמי בדיקות קורונה. בחודשים האחרונים, על רקע המחסור המתגבר בכפפות ועל מנת להצליח לספק את כמות הכפפות הנדרשת, פתחנו קו יצור ייעודי בסין, בשת"פ עם חברה גדולה מהמדינה, על מנת לעמוד בנפח הדרישות ההולך וגדל. נכון להיום חתמנו על מספר חוזים לאספקת כפפות למדינות נוספות לצד ישראל כגון- ארה"ב, קנדה, איחוד האמירויות ונמצאים במשא ומתן לעסקאות דומות במדינות באירופה בשווי מאות מיליוני דולרים".

הפעימה הראשונה של המשלוח כאמור הגיעה הבוקר ותועבר במהלך השבוע הקרוב לצוותים הרפואיים 'ובמהלך החודש יגיע משלוח נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • כפפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully