וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקצר הליכים? פיתרון חדש יאפשר תמלול אוטומטי בבית המשפט

11.2.2021 / 18:18

ורביט משיקה את הפתרון היחיד מסוגו בעולם, שיאפשר לבתי המשפט לקבל תמלול דיגיטלי עוד בזמן הדיון ולחברה הישראלית להוביל שוק בשווי מיליארדים

תום ליבנה ורביט. שלומי יוסף,
תום ליבנה/שלומי יוסף

חברת הסטארטאפ הישראלית ורביט, המציעה תמלול וכתוביות אוטומטיים, משיקה מוצר חדש עבור מערכות התומכות בבתי המשפט העושים שימוש בפתרונות דיגיטליים. הטכנולוגיה החדשה מבוססת בינה מלאכותית (AI) בשילוב בינה אנושית, מאפשרת יצירת תמלול אוטומטי של תצהירים בזמן אמת ונועדה לתת מענה לקשיים שחווים במערכת המשפט בשל מחסור בכוח אדם. בזכות הפיתוח המתואר, טיוטת תמלול סופי יהיה מוכן בתוך 24 שעות בלבד, זמן קצר משמעותית לעומת פרק הזמן הנהוג להפקת תצהיר - מספר שבועות.

שימוש בתמלול המופק בזמן אמת יאפשר לעורכי דין, בעלי עסקים וכתבי משפט לעבוד בצורה יעילה יותר ולבצע מעקב טוב ונוח יותר אחר מידע, תוך כדי הדיונים עצמם. נוסף על כך, הטכנולוגיה של ורביט מאפשרת לקרוא כל משפט בתצהיר לפי הדקה שבה הוקלט, לבצע חיפוש של תוכן שנאמר גם על פי שמות האנשים, ולקבל הבהרות משפטיות רלוונטיות. עבור עורכי דין קיימת גם האופציה לכתוב הערות לאורך הטקסט, תוך שמירה מלאה על פרטיות.

"תצהירים רבים ניתנים כיום בצורה דיגיטלית, לכן זיהינו את ההזדמנות לפתח טכנולוגיה אמינה ומהירה כדי לתת מענה טוב יותר למצב ולשפר את אפשרויות מערכת המשפט", אומר תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד החברה. מדובר בשוק אדיר בשווי ארבעה מליארד דולר ו-ורביט פונה אליו "הטכנולוגיה שפיתחנו, יחד עם צוות המתמללים המקצועיים שלנו, אנו יכולים להבטיח ללקוחות מוצר אמין ומדויק בזמן אמת".

ורביט משיקה את מוצר התמלול בזמן אמת Live deposition, על מנת לסייע לחברות התומכות בבתי המשפט לקצר את תהליכי העבודה ולאפשר לקיים יותר דיונים ומשפטים. הטכנולוגיה של המוצר מאפשרת לתת מענה בזמן אמת ולספק טיוטות ראשונות של התמלול כבר כשעה לאחר סיום תצהיר. את טיוטת התצהיר הסופית, ניתן יהיה לקבל באופן דיגיטלי בתוך 24 שעות.

בחברה עובדים מאז הקמתה, בשנת 2017, על תמלול מקצועי המשלב את הבינה מלאכותית AI יחד עם מתמללים מקצועיים אנושיים. בפועל נעשה שימוש ב- Machine Learning ו- Natural Language Processing התמלול המדויק מתאפשר הודות לטכנולוגיית AI חדישה שיודעת לתמלל כל מבטא, לזהות מונחים ספציפיים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד. 22,000 המתמללים בחברה נבחרו בקפידה ולאחר תהליך סינון. הם מבצעים דיוק לטקסט בזמן אמת וכך ורביט מאפשרת לעסקים, בתי משפט, חברות מדיה וגופים אקדמאים ברחבי העולם להנגיש את קבצי הוידאו שלהם ברמה הגבוהה ביותר ובזמן אמת הטכנולוגיה של ורביט מיושמת אצל למעלה מ-400 לקוחות מתחומי האקדמיה, המדיה והמשפט, דוגמת הרווארד, סטנפורד, FIT, לונדון ביזנס סקול, קורסרה ועוד. לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק, קליפורניה וקייב, והיא מעסיקה למעלה מ-120 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית משפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully