וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם לא סתם קיימים: איך לנצל את ההיילייטס באינסטגרם?

12.2.2021 / 10:15

הוא נראה זניח, אבל כמו כל פיצ'ר ברשתות החברתיות, גם להיילייטס באינסטגרם יש סיבה והוא יכול להיות מקור למשיכת לקוחות ועוקבים. כך תנצלו אותו כדי לקדם את עצמכם

ה"היילייטס" בפרופיל האינסטגרם הם למעשה אותם עיגולים המופיעים בעמוד בחלק העליון, מתחת לשורות הפרטים האישיים - ה"ביו". בפועל, מדובר בדרך לשמור סטוריז גלויים למבקר בחשבון למשך יותר מ-24 שעות. ניתן לארגן סטוריז לתיקיות, לתת לתיקיות האלה שמות וליצור תמונת קאבר ייחודית לכל תיקייה כדי ליצור מראה ייחודי. זה אולי נשמע כמו פיצ'ר שולי, אבל חשוב לדעת שזו אחת הדרכים היחידות לשמור תוכן שיהיה תמיד זמין למבקרים חדשים בפרופיל שלכם. יוצרי תוכן ועסקים באינסטגרם עושים מגוון של שימושים מעניינים וחדשניים בהיילייטס וכדאי גם לכם להכיר את האפשריות המסתתרות כאן.

קודם כל, הנה כמה טיפים כלליים ליצירת היילייטס בעמוד אינסטגרם:

  • תבחרו את התמונות הנכונות: תעלו תמונת קאבר ייעודית להיילייטס המותאמת לעסק או המותג שלכם. תוכלו לעצב אחד בקלות באמצעות תוכנות כמו canva או אחת ממגוון אפליקציות שזמינות להורדה חינם.
  • תנו כותרת קצרה: צירופי מילים ארוכים יותר מ-10 סימים ייקטעו ולא יהיו קריאים. אם 10 סימנים לא מספיקים לכם, שקלו לכתוב טקסט על תמונת הקאבר או להסתפק באייקון שמעביר את המסר.
  • אפשר ליצור כמה תיקיות היילייטס שתרצו, אבל שימו לב שרק 5 יופיעו על המסך ואל השאר צריך לגלול. ההיילייט שעדכנתם אחרון הוא תמיד זה שיופיע ראשון.
highlights באינסטגרם. ShutterStock
ממש לא פיצ'ר מיותר/ShutterStock

שימוש אסטרטגי בפיצ'ר ההיילייטס יכול לסייע ביצירת פרופיל אינסטגרם שמשקף טוב יותר את העסק שלכם ומושך יותר לקוחות פוטנציאלים. יש המון דרכים לנצל את שמירת הסטוריז אל עמוד הבית והאסטרטגיה הנכונה, תלויה כמבון בנישה ובמטרות העסקיות שלכם.

הנה כמה רעיונות שאני ממליצה עליהם לעסקים שאני עובדת איתם:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • הציגו את עצמכם: השתמשו ברצף של סטוריז כדי לספר לעולם על העסק שלכם והחזון שמאחוריו. תארו את הערכים שלכם והציגו את הצוות שעובד אתכם. אבל זכרו - אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית ואין כאן מקום לטקסט ה"אודות" הארוך שפרסמתם באתר שלכם. השתדלו לספר את הסיפור שלכם באמצעות תמונות וסרטונים קצרים.
  • קטלוג מוצרים: ההיילייטס הם אמצעי מעולה להראות למבקרים באינסטגרם שלכם את המוצרים שאתם מוכרים. צרו תיקייה לכל קולקציה ותאפשרו לגולשים לדפדף בסטוריז שלכם ממש כמו בקטלוג מודפס. תקפידו לרענן את התכנים השמורים בהיילייטס ולהעלות מוצרים חדשים, מבצעים או רבי מכר.
  • הדרכות ומתכונים: חווית הדפדוף שמספקים ההיילייטס היא פורמט מעולה להציג בו הדרכות ולהסביר תהליכים צעד אחר צעד. תוכלו להעלות באופן הזה מתוכנים, טיוטוריאלז של איפור, טיפים של יצירה ועוד.
  • תוכן מלקוחות: אתם בטח כבר ידועים שתוכן שיוצרים לקוחות הוא נכס חשוב מאוד שיכול לשמש עסקים לשיווק במגוון ערוצים. אם אנשים מתחברים למותג שלכם, ממליצים עליו, מעלים סטוריז עליכם או מתייגים, זה הפרסום הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל. כל אזכור כזה כדאי לשמור כתצלום ולהעלות כסטורי שיישמר אחר כך להיילייט ייעודי וישמש כתיקיית ההמלצות שלכם.
  • מאחורי הקלעים: הסטוריז הם המקום לתוכן פחות מלוטש ויותר ספונטני. קחו את הקונספט הזה עד הסוף וקחו את הגולשים לסיור מאחורי הקלעים בעסק שלכם. קשה לעמוד בפני האפשרות להרים את המסך ולהציץ אל איך הדברים קורים בפועל.
  • הנחות ומתנות: כולנו אוהבים מאוד לקבל דברים בחינם, גם אם מדובר לא בחפץ ממש, אלא במתנה דיגיטלית, כמו רקע לטלפון או מדבקה לווטסאפ. אז אם אתם רוצים למשוך אנשים לחשבון שלכם, הציעו משהו למבקרים. צרו היילייטס הכוללים צ'ופרים קטנים כמו קבצים להורדה חינם, קופונים, גיפים או מדבקות.

השורה התחתונה

כמו בכל החלטה בנוגע לשיווק הדיגיטלי שלכם, חשבו ראשית כל על קהל היעד שלכם, מה הם מחפשים כשהם מבקרים בחשבון שלכם? מידע על מוצרים? השראה? נסו ליצור אוספים שיתנו להם את מה שהם מחפשים וימשכו אותם להמשיך ולעלעל בתוכן שלכם. נצלו בצורה יצירתית את היתרונות שבפיצ'ר ההיילייטס.

לאתר של טל נברו
לאתר Social-lady של טל נברו

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully