וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של קרדן נדל"ן

14.2.2021 / 8:56

החברה זכתה לביקושים של כ-430 מיליון שקל בשלב המוסדי - פי 2.5 מהסכום המתוכנן; מתוכם בחרה לגייס כ-177 מיליון שקל: "מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה"

עמוס דבוש. יחצ,
מנכ"ל קרדן נדל"ן עמוס דאבוש/יחצ

חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, בשליטת קרדן ישראל ובניהולו של עמוס דאבוש, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ה' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בהיקף של כ-430 מיליון שקל - פי 2.5 מהסכום המתוכנן, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-177 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 2.5% - נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצע במכרז שעמד על 3.3%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב הנושאות ריבית שקלית קבועה, עם מח"מ ארוך של כ-5.1 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2028. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מידרוג' בדירוג A3 באופק יציב.

את ההנפקה הובילו רוסאריו חיתום ולצידם קונסורציום החתמים - דיסקונט חיתום, אקטיב חיתום, יוניקורן קפיטל, אקסלנס נשואה חיתום ויאיר קפיטל.

"הביקושים מבטאים את הבעת האמון של שוק ההון בחברה"

חברת קרדן נדל"ן סיכמה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עם עלייה במכירות, צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, שיפור בשיעור הרווח הגולמי ממכירת דירות ועלייה ברווחים. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2020 צמחו בכ-23% לכ-348 מיליון שקל, לצד עלייה בשיעור הרווח הגולמי ממכירת דירות לכ-23% ועלייה ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-23.7 מיליון שקל.
ההון העצמי של החברה בתום הרבעון השלישי של 2020 עלה לכ-532 מיליון שקל והיווה כ-53% מסך המאזן, בניכוי מקדמות מרוכשי דירות והתחייבויות לבעלי קרקע. כמו כן, לחברה יתרות מזומנים, השקעות בנכסים פיננסים מוחזקים למסחר והשקעות לזמן קצר בסך של כ-276 מיליון שקל.

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת. הביקושים הגבוהים מבטאים את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בפעילותה העסקית, בחוסנה הפיננסי ובתוכניות החברה לעתיד. תמורת ההנפקה מיועדת לקידום התכנית האסטרטגית להרחבת היקפי הפעילות של החברה בישראל. במהלך החודשים האחרונים חתמה החברה על מספר עסקאות בתל אביב, חדרה, אשדוד וגן יבנה, ובכוונתנו לנצל הזדמנויות עסקיות נוספות, הן בדרך של רכישת קרקעות להקמת מבני מגורים, בעסקאות קומבינציה ובפיתוח משמעותי של תחום ההתחדשות העירונית, לצורך הגדלה משמעותית של היקף המלאי למכירת דירות כבר בטווח הקצר-בינוני".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully