וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hyposwiss מאפשר לישראלים לממש רווחים במטבעות דיגיטליים

14.2.2021 / 9:41

על רקע התעוררות הקריפטו, הבנק השוויצרי הפועל באופן נרחב מול לקוחות ישראלים מאפשר למשקיעים לממש השקעות ואחזקות במטבעות קריפטו ולהמיר אותם למטבעות פיאט

אבי סלמה. יחצ,
אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss/יחצ

Hyposwiss, בנק שוויצרי הפועל באופן נרחב מול לקוחות ישראלים רבים מציע פתרון מלא למשקיעים במטבעות קריפטו. הפתרון של Hyposwiss מאפשר למשקיעי הקריפטו בישראל ובחו"ל לממש השקעות ואחזקות במטבעות קריפטו ולהמיר אותם למטבעות פיאט (FIAT) תוך מתן פירוט הפעולות המקל על הדיווחים הנדרשים לרשויות המס.

הקשיים בשוק הישראלי כיום בנושא הקריפטו הוא שהמשקיעים מתקשים לממש רווחים באמצעות הבנקים הישראליים, וביצוע פעולות המרה למטבעות מסורתיים, קרי מטבעות פיאט (FIAT). הרגולציה בישראל לא מאפשרת ללקוחות ישראלים לממש החזקות במטבעות קריפטו דרך בנקים ישראלים, כך שלעיתים קרובות לקוחות רבים ניצבים במצב אבסורד של רווח גדול ללא יכולת מימוש אפילו על מנת לשלם מיסים.

כך מאולצים המשקיעים במטבעות קריפטו להמשיך ולהחזיק אותם כשלעיתים אינם מעוניינים, לבצע באמצעותם רכישות צרכניות ולא יכולים לפזר ולגוון את ההשקעות לאפיקים אחרים שנראים בעיניהם כמתאימים יותר, או שמציעים למשל נזילות שוטפת ותזרים מזומנים.

הפתרון של Hyposwiss מאפשר למשקיעי הקריפטו גם להעביר חלק מהרווחים אל בנקים ישראלים, עם הדיווח המלא הנדרש לכל הרשויות בישראל.

אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss אמר: "הרבה משקיעים ישראלים עם חזון והבנה רכשו מטבעות קריפטו לפני שנים וכעת כשההשקעה הכפילה עצמה פי כמה, הם מעוניינים לממש לפחות חלק מההשקעות ולגוון את השקעותיהם לאפיקים אחרים. המטבעות הללו תנודתיים, כך שמי שצברו הון גדול דרך ההשקעה באפיקים אלה בונים תיק השקעות מבוזר. אני שמח שאנו חלוצים בתחום כבר 3 שנים ובנינו תהליך מסודר ומפוקח תחת הרשויות השוויצריות על מנת לאפשר למשקיעי הקריפטו לממש את רווחיהם במטבעות מסורתיים".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully