וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר מגייסת הון בהיקף של 30 מיליון שקל מגופים מוסדיים מובילים

14.2.2021 / 9:59

תבצע הקצאה פרטית למור בית השקעות, הפניקס חברה לביטוח, קרן ספרה וקרן קוליברי במחיר של 20 שקל למניה: "יאפשר לנו את המשך הצמיחה"

שגריר. יחצ,
ממשיכים להתקדם. שגריר/יחצ

קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על גיוס הון וביצוע הקצאה פרטית בעסקאות מחוץ לבורסה למור בית השקעות, הפניקס חברה לביטוח קרן ספרה וקרן קוליברי, בתמורה ל-30 מיליון שקל. העסקה תתבצעה במחיר של 20 שקל למניה, הגבוה ממחיר המניה במועד הסגירה. בנוסף נקבע כי שגריר תקצה 1.5 מיליון כתבי אופציה שאינם סחירים ללא תמורה. כתבי האופציה ניתנים למימוש למניות רגילות ביחס 1:1 ובמחיר מימוש של 25 שקל למניה.

הגיוס יאפשר לשגריר לפעול למימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה באמצעות מיזוגים ורכישות ובגיוון מקורות ההכנסה של קבוצת שגריר.

דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר: "אני שמח על השלמת גיוס הון מגופים מוסדיים מובילים אשר יאפשר לנו לצמוח באמצעות שילוב חברות המשיקות לפעילות הקבוצה. שגריר ממשיכה להתקדם ולאחרונה דיווחנו על רכישה אסטרטגית של פעילות האיתור של טרפילוג אשר תאפשר לנו להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. בנוסף לכך, דיווחנו על השקעה אסטרטגית ומשמעותית מצד טלקאר, יבואנית קיה בישראל בחברה המוחזקת GoTo לפי שווי הגבוה בכ-50% משווי החברה לפיו בוצע הגיוס הקודם. אנו נמשיך לפעול בכדי להשיא ערך לציבור המשקיעים שלנו".

את ההנפקה הובילו ברק קפיטל חיתום בע"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • שגריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully