וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: המינויים של השבוע במשק הישראלי

17.2.2021 / 0:17

Dell ממנה CTO לאזור מזרח ומרכז אירופה, מנכ"לית חדשה ל-Passportcard, סמנכ"ל פיתוח עסקי במליסרון ואיוש בשחל טלרפואה. כל המינויים של השבוע האחרון בעולם העסקים

Dell Technologies מינתה את איתי משולם כ- Field CTO EMEA Services בנוסף לתפקידו כפריסייל ייעוץ באזור Central & Eastern Europe. תחת אחריותו כל תחומי הטכנולוגיה העיקריים ב- DELL הכוללים Data, 5G, Edge, Cloud, AI / ML ואבטחת מידע.

משולם (32) יוביל ויפתח את האסטרטגיה הטכנולוגית של Dell, חזונה וחדשנותה ללקוחות, לשותפים ולתעשייה ויהיה חלק מעיצוב החזון הטכנולוגיה העתידי של טכנולוגיות Dell. בנוסף, במסגרת אחריותו יצמיח כישרונות טכניים ישראליים בתחום, ינתח תובנות שישפיעו על חידושים עתידיים ויצור קהילה רשמית ושיתופית עם מטה ה- CTO וצוותי השטח של PreSales.

ליאור פוני, מנכ"ל Dell Technologies בישראל מציין "אנו גאים כי DELL בוחרת לתפקיד כה אסטרטגי בכיר מישראל אשר ישפיע על החדשנות והפיתוחים העתידיים של DELL. מדובר באישוש נוסף על כוח האדם האיכותי והמוכשר שצומח בישראל ואשר משאיר את חותמו בעולם".

איתי משולם. פיפל פוטוגרפי,
איתי משולם/פיפל פוטוגרפי

דירקטוריון חברת הביטוח DavidSheild אישר הבוקר (15 פברואר) את מינויה של רונית סגל (49) נשואה + 3 למנכ"לית סוכנויות הביטוח PassportCard ו-DavidSheild.

סגל, בעלת ניסיון ארוך שנים בתחום ניהול פרויקטים בינלאומיים, הצטרפה לקבוצת DavidSheild בשנת 2014 וביצעה שורת תפקידים בכירים בהנהלת הקבוצה ביניהם סמנכ"לית התפעול של הפעילות הבינלאומית של הקבוצה והובלת ההקמה של פעילות TravelCard אוסטרליה ו-PassportCard גרמניה. בשנה האחרונה עם התפרצות משבר הקורונה, לקחה חלק פעיל במענה ובהתארגנות הקבוצה לאירועי הקורונה ומעורבות בפעילות הסוכנויות. קודם להצטרפותה לקבוצה, כיהנה סגל כראש אגף תכנון ופיתוח אסטרטגיה בפרטנר.

סגל בעלת ניסיון עשיר בניהול פרויקטים מורכבים חוצי ארגון, פיתוח עסקי והתייעלות תפעולית. היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ובעלת תואר שני במנהל עסקים.

אלון קצף, יו"ר PassportCard ו- DavidShield: "אני גאה לעדכן על מינויה של רונית סגל למנכ"לית פעילות סוכנויות הביטוח בישראל. רונית היא אשת מקצוע מוערכת שצמחה בתוך הקבוצה ואחראית לשורת הישגים בינלאומיים ומקומיים כאחד. אין לי ספק שהיא תצעיד את פעילות החברה קדימה בהתאם ליעדיה לשנים הקרובות".

רונית סגל. יוסי צבקר,
רונית סגל/יוסי צבקר

איתי בניאן (41) מונה בימים אלה כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת מליסרון. במסגרת תפקידו בניאן יהיה אחראי, בין היתר, על מימוש אסטרטגית הצמיחה של החברה ופיתוח עסקיה, ובכלל כך תמיכה בתחומי הליבה של החברה בדגש על עולמות החדשנות וכן איתור תחומי פעילות חדשים בעלי סינרגיה לפעילות הנדל"ן של מליסרון.

בניאן בעל ניסיון עשיר ובינלאומי בניהול חברות ופרויקטים, בין היתר, כיהן כסמנכ"ל נדל"ן ופרויקטים ב - MINDSPACE, מנהל מימון ושוק הון בחברת צים, סמנכ"ל שוק הון בגזית גלוב ארה"ב ובנקאי השקעות בקבוצת הנדל"ן של סיטי בניו יורק.

בניאן בוגר תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מ - NYU, ובעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה בהצטיינות, מהאוניברסיטה העברית ירושלים.

מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, אמר על הצטרפותו של בניאן: "הנהלת החברה מתחזקת בתוספת איכותית ומשמעותית עם מינוי של איתי, אשר מביא עימו ניסיון רב בפיתוח עסקי, בחדשנות ובנדל"ן שיסייעו בהמשך פיתוח וקידום עסקיה של מליסרון גם בתקופה מאתגרת זו".

איתי בניאן. יחצ,
איתי בניאן/יחצ

רפאל ים, מנכ"ל חברת NCR לשעבר, ימונה לתפקיד מנכ"ל ב- A2Z Smart Technologies corp אשר נסחרת בבורסת ה- TSXV בקנדה ובארה"ב בבורסת OTCQX . החברה הוקמה ע"י היזם בן צור יוסף.

ים, (47) בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידו האחרון, שימש במשך 6 שנים כמנהל הפעילות של NCR ישראל, חברת תוכנה ישראלית בינלאומית המתמחה בפיתוח מערכות תוכנה לרשתות קמעונאיות. בעברו כיהן ים במגוון תפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות, ביניהם שימש כמנהל מכירות בשוק הסקנדינבי בתחום שירותי חומרה קמעונאיים, מנהל שיווק ומכירות בחברת Genies, וכמנהל פרויקטים בחברת SonicLynx.

כעת מצטרף ים לחברת A2Z שבאחרונה עלתה לרדאר עם השקת העגלה החכמה ברשת סופר יוחננוף וחתמה על עסקת ענק עם חברה קמעונאית גדולה באיחוד האימרויות. בנוסף באחרונה דיווחה החברה על השלמת גיוס של 27 מיליון שקל מגופים מוסדיים בישראל בהובלת כלל ביטוח.

רפאל ים. יחצ,
רפאל ים/יחצ

דירקטוריון גולף הודיע על מינויו של אייל גרינברג (45) למנכ"ל קבוצת גולף ומנהל העסקים הראשי שלה. גרינברג, המשמש כמנכ"ל סטימצקי מאז 2014, הצליח להפוך את סטימצקי מחברה מפסידה לחברה מצליחה, רווחית ויזמית, המגיבה במהירות לשינויים בשוק. לגרינברג ניסיון מקצועי עשיר כמנכ"ל תאגידי תקשורת, שיווק ופרסום וכן ניסיון בתחומי ה-E-commerce.

אייל הוא בוגר לימודי תקשורת שיווקית מהמרכז הבינתחומי בשילוב עם Wharton Business School. מאז אוגוסט 2020 מעורב גרינברג באופן שוטף ויום-יומי בעסקי הקבוצה. בתקופה זו בחנה החברה מספר מועמדים לתפקיד. בסופו של תהליך ממושך, הוחלט כי למר גרינברג יש את הכישורים, הניסיון והיכולת להניב את הערך המרבי לבעלי מניות החברה ולהתמודד עם האתגרים וההתאמות הנדרשות בפעילות החברה לעת הזו. עקב המשך כהונתו של גרינברג כמנכ"ל סטימצקי, סוכם כי היקף המשרה והתגמול בהתאמה יהיה בהיקף של 50% משרה. גונן ביבר אשר משמש כמ"מ יו"ר מונה ליו"ר הקבוע של הקבוצה.

ביבר אמר היום: "לאייל רקורד עשיר של יזמות ועשיה בתחומי השיווק, הפרסום והסחר, לרבות הסחר הדיגיטלי. ניסיונו הרב בפיתוח מיזמים והובלה מוצלחת של פעילות בתחום הקמעונאי בשילוב הניסיון המצטבר שרכש לאחרונה בגולף מהווים נכס חשוב לגולף. בנוסף, היותו של אייל ישירות ובעקיפין, בעל מניות משמעותי בחברה, מחזקת ומעצימה את מחויבותו לחברה ולהצלחתה. מהיכרות עם אייל, דירקטוריון החברה ואני בטוחים כי הוא האיש הנכון, בזמן הנכון, וכי יש לו את כל הכלים, הכישורים והיכולות להוביל את קבוצת גולף לשיפור בתוצאותיה ולהצפת ערכה"/

אייל גרינברג, המנכ"ל הנכנס: "מאז אוגוסט 2020, אני מלווה את הנהלת החברה באופן הדוק וגיליתי לשמחתי אנשים מוכשרים ורעבים לפיתוח החברה. אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי ושמח על ההזדמנות להוביל, ביחד עם שדרת ההנהלה המעולה שלנו, את אחת מחברות האופנה ואופנת הבית הגדולות הוותיקות והמוערכות במשק הישראלי. אני משוכנע בערך הרב הגלום שניתן להציף בגולף, לרבות בכל תחומי E-commerce, ובטוח כי בכוחות משותפים נוביל את החברה בתנופה ובמהירות התגובה הנדרשת בסביבה העסקית למימוש הפוטנציאל הקיים ומימוש הזדמנויות".

אלי שפיר, סמנכ"ל הכספים של החברה, יקודם לתפקיד משנה למנכ"ל וימשיך לכהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת גולף. שפיר (49), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות במכללה למנהל. בחצי השנה האחרונה שימש כממלא מקום מנכ"ל ובארבע השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה.

seperator

חואן רובר מונה למנהל אגף תחומי הדאטה וה-Open Source בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. במסגרת התפקיד יהיה אחראי רובר על תחום הדאטה ותחום הקוד הפתוח (Open Source) בחטיבה, אותו ניהל בשש השנים האחרונות. הוא יפעל למנף את סל הפתרונות שמטריקס מציעה לארגונים שונים בעולמות ה-IT, מעגל הלקוחות של החברה והמשך מתן תמיכה ושירות ללקוחות הקיימים.

בעשור האחרון עובד רובר בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, כאשר בתפקידו הקודם היה אמון על קבוצת הקוד הפתוח, בדגש על הפצת מוצרי רד האט בישראל. קודם לכן, היה מנהל המכירות של JBoss בקבוצת הקוד הפתוח בחטיבה. רובר בוגר תואר בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

מחליפו של רובר בתפקיד מנהל פעילות מוצרי רד האט בקבוצת הקוד הפתוח הוא שי נחמני. נחמני מגיע עם ניסיון רב, בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מכירות ענן בקבוצת EDP במשך ארבע שנים. בעברו המקצועי עבד בבינת תקשורת במשך תשע שנים כאשר בתפקידו האחרון שם שימש כמנהל חטיבת מכירות במגזרי הבטחון, הבריאות והמגזר הציבורי. לנחמני תואר במדעי המחשב מהמכללה למנהל.

במסגרת התפקיד יהיה אחראי נחמני על ייצוג פתרונות רד האט בישראל, לרבות ניהול צוות טכני, מכירות ומתן שירותי תמיכה. מטריקס הינה שותפה מרכזית של פעילות רד האט בישראל, שמוצריה מהווים את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחומי הקוד הפתוח. בתוך כך יפעל נחמני להמשך את שיתוף הפעולה הפורה בין החברות תוך המשך מתן שירות ותמיכה עבור לקוחות קיימים והגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בפתרונות הקוד הפתוח.

שי נחמני. יחצ,
שי נחמני/יחצ
חואן רובר. יחצ,
חואן רובר/יחצ

קים פובלסן (Kim Povlsen) מונה לתפקיד נשיא יצרנית הרובוטים השיתופיים Universal Robots. על המינוי החדש הכריז תאגיד Teradyne (NASDAQ:TER) חברת האם של UR. פובלסן, דני במוצאו, מביא עימו ניסיון גלובלי מעולם ההייטק והמסחר ומינויו יחזק את מיצובה של UR כמובילת השוק העולמי. בין תפקידיו הקודמים: סגן נשיא לטכנולוגיה ואסטרטגיה בחברת Schneider Electric שם היה אחראי על הוצאה לפועל של תוכניות פיתוח גלובליות בהיקפים של מיליארדי דולרים. פובלסן מתגורר בדנמרק ואוחז בתואר שני במדעי המחשב והנדסה מאוניברסיטת דרום דנמרק, ממנה יצאו לא מעט בוגרים שהשתלבו בחברות הרובוטיקה, בהן ידועה המדינה.

"אני עוקב אחר פעילותה של Universal Robots מזה זמן ובהחלט התרשמתי מהחדשנות, קצב הצמיחה והפוטנציאל הרב שלה", אומר פובלסן. "החברה לא רק מובילת שוק בתחום הקובוטים, אלא הצליחה ליצור אקוסיסטם שלם של פתרונות טכנולוגיים שותפים ורשת הפצה עולמית שמשרתת לקוחות עם מגוון צרכי בקטגוריות האוטומציה התעשייתית. יש לה בהחלט פוטנציאל לשנות את התחום, כפי שאנו מכירים אותו כיום".

לדברי גרג סמית', נשיא קבוצת האוטומציה התעשייתית ב- Teradyne, UR מוכרת כיום כאחת מחלוצות תחום הרובוטים השיתופיים (קובוטים) ובהנהגתו של פולבסן היא תמשיך במסורת החדשנות והאיכות בה היא ידועה.

קים פולסן. יחצ,
קים פובלסן/יחצ

בהמשך להחלטת דירקטוריון דירה להשכיר - החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, ולהמלצת רשות החברות הממשלתיות, בימים האחרונים אישרה הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת (בדימוס) בלהה גילאור את מינויה של עו"ד ענבל דוד למנכ"לית החברה בפועל.
ענבל דוד שימשה בחמש וחצי השנים האחרונות כסמנכ"לית יועצת משפטית ומשאבי אנוש בחברה, הקימה ניהלה והובילה את התחום המשפטי בחברה ונמנית על שכבת המנהלים שייסדה וביססה את פעילות החברה.

קודם להצטרפותה לדירה להשכיר, כיהנה כסמנכ"לית יועצת משפטית ומשאבי אנוש בחברת דניה סיבוס בע"מ, מקבוצת אפריקה ישראל להשקעות בע"מ. ענבל דוד היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B.) ותואר ראשון נוסף (חוג שלאחר תואר) בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת תל אביב וכן מוסמכת במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. ענבל בעלת ניסיון מסחרי עשיר והיכרות מעמיקה עם עולם הנדל"ן, לצד ניסיונה המקצועי בתחומי משפט שונים ומגוונים.

ענבל דוד : "אני מודה לדירקטוריון החברה, בראשות מר אהוד אדמתי, על האמון בי ועל מינויי למנכ"ל החברה בפועל. יחד עם שותפיי לדרך, אמשיך בקידום וביסוס שוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל, המהווה בשורה של ממש למשקי הבית. מודל "דירה להשכיר" מציע אלטרנטיבה איכותית לדירה בבעלות, ומבטיח לשוכרים יציבות וודאות לאורך זמן, לצד גמישות מירבית. אני מאמינה ביכולתה של החברה, על עובדיה ומנהליה המוכשרים, להמשיך ולשמש כגורם מחולל שוק בתחום השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל וביצירת היצע פתרונות דיור מגוונים בישראל.

ענבל דוד. רמי חכם,
עו"ד ענבל דוד/רמי חכם

גל ניסימוב, 31, מונתה למנהלת השיווק של חברת כוכב אלומיניום, מקבוצת מטלפרס. המינוי הינו חלק מהיערכותה של החברה לאור פיתוח כחול לבן של מערכות SLIM מינימליסטיות ומתקדמות למפתחי הבית. בהמשך לכך יוצאת החברה בתהליך מיתוג של כוכב כמובילה בשוק האלומיניום היוקרתי.

גל ניסימוב. כוכב אלומיניום,
גל ניסימוב/כוכב אלומיניום

mce Systems, חברת הטכנולוגיה הישראלית המאפשרת ניהול מיטבי של מחזור חיי הסמארטפונים בחברות תקשורת בארץ ובעולם, מודיעה היום (ג') על הקמה של דירקטוריון מייעץ שילווה תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים עם חברות הטלקום הגדולות בעולם. לדירקטוריון מונו שלושה בכירים מעולם הטלקום: מייק סוטקליף, שבתפקידו הקודם היה מנכ"ל קבוצת Accenture Digital; תרזה ל. אוסטפוור, לשעבר סמנכ"לית בכירה לטרנספורמציות טכנולוגיות ב-AT&T; וד"ר אילונג (איו) קים, המכהן כנשיא ענקית התקשורת SK telecom.

סוטקליף, אוסטפוור וקים מגיעים עם שנים של ניסיון בעולמות התקשורת והטלפונים הניידים: החברה שהוביל סוטקליף מסייעת לארגונים לעשות טרנספורמציה דיגיטלית, ורושמת מדי שנה הכנסות של מעל 20 מיליארד דולר. כמו כן, סוטקליף הוא שותף בקרן ההשקעות הפרטית Advent International, ומשמש כאנג'ל בחברות טכנולוגיה שונות. אוסטפוור עבדה שנים רבות ב-AT&T במגוון תפקידים, האחרון בדרג סמנכ"לית בכירה. במסגרת תפקידה זכתה במספר פרסים, בין היתר "CIO 100", "Women Worth Watching in STEM", כמו כן נבחרה לאחת מ-100 סמנכ"לי הדיגיטל הטובים בעולם. קים, לפני תפקידו ב-SK telecom, היה נשיא Adata וסמנכ"ל בכיר ב-Samsung Electronics.

יובל בלומנטל, מנכ"ל ומייסד משותף של mce Systems: "אני נרגש מהקמת הדירקטוריון המייעץ וכניסתם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום למשפחת mce Systems. מייק בנה אימפריה של מיליארדי דולרים סביב ייעוץ בתהליכי מעברים דיגיטליים, וזכה להכרה בינלאומית בזכות ניסיונו והצלחותיו הרבות. תרזה היא אחד האנשים עם הכי הרבה ניסיון בעולם בכל הקשור לטרנספורמציות דיגיטליות במכשירים ניידים וחברות תקשורת. קים הוא איש מקצוע בעל ידע וניסיון עשיר ביותר בעולם הטלקום במזרח הרחוק. אני מברך על הצטרפותם לצוות שלנו, ואין לנו ספק שהם יעזרו לנו להמשיך להוביל בתחומנו".

mce היא ספקית פתרונות מחזור חיים למפעילים סלולריים, המתמחה בטכנולוגיות חדשניות לזירת הטלקומוניקציה. הפתרונות של mce מאפשרים לבקר ולעקוב אחר מחזור חיי המכשירים, אופטימיזציה של ערך המכשיר, יעילות תפעולית ושיפור תהליך תיקון המכשירים תוך הפחתת עלויות ושיפור החוויה לצרכן. mce מציעה שילוב של טכנולוגיה, מוצרים, פתרונות ושירותי ייעוץ מומחים המסייעים בתכנון ויישום פרויקטים מוצלחים. הטכנולוגיה והפתרון מכסים את כל נקודות הממשק וכולל אפליקציה במכשיר הנייד, סיוע אינטרנטי, מוקד טלפוני, קמעונאות ולוגיסטיקה. mce עובדת עם חברות התקשורת הגדולות בעולם, ביניהן: AT&T, Vodafone ועוד.

MCE. יחצ,
מימין: מייק סוטקליף, תרזה ל. אוסטפוור וד"ר אילונג קים/יחצ

ירדן עוז, בעלת סטודיו לעיצוב וייצור שמלות כלה וערב ובוגרת "האח הגדול", התמנתה לתפקיד מנחה בסדנת גמילה מעישון של חברת אלן קאר. עוז בת ה-29, תושבת ראשון לציון, מוכרת לרבים כיזמית אופנה ובעלת סטודיו לעיצוב וייצור שמלות כלה וערב. בנוסף, היא מנחה סדנאות סטיילינג והעצמה נשית והיא גם בוגרת תכנית הריאליטי "האח הגדול".

עוז, החלה לעשן כשהייתה נערה במשך 15 שנים כאשר במרוץ השנים הגיעה לקופסת סיגריות ביום ולפני שנה החליטה להיגמל והגיעה לסדנה של אלן קאר. אחרי שהצליחה להיגמל מהעישון, למרות שהייתה סקפטית, החליטה לבדוק את האפשרות להצטרף לאלן קאר על מנת לסייע למעשנים אחרים שהיו במצבה ולהפיץ את הבשורה שמשנה חיים.

לדברי ירדן עוז: "מרגשת אותי ההזדמנות ליצור שינוי חיובי בחיים של אחרים".

ירדן עוז. יחצ,
ירדן עוז/יחצ

שחל טלרפואה (SIX Swiss Exchange: SHLTN), מובילה עולמית ומפתחת של פתרונות טלרפואה אישיים מתקדמים, מתכבדת להודיע כי במסגרת האסטרטגיה להרחבה משמעותית של השימוש בטכנולוגיית ה-SmartHeart בארה"ב, היא החלה באיוש אנשי מפתח לפעילות בטריטוריה זו.

אנדרי סורן, מנכ"ל רשת בתי חולים בקליפורניה, טקסס ושיקגו מצטרף לדירקטוריון חברת הבת של שחל בארה"ב. לסורן ניסיון רב בניהול והובלה של מערכות בריאות ובתי חולים בארה"ב ושל חברות בתחום מכשור ושירותים רפואיים. בנוסף, מצטרף לצוות האמריקאי רוברט ברוקס, עד לאחרונה סגן נשיא בכיר ברשת הפארמה וביטוח הבריאות האמריקאית CVS Health. לברוקס ניסיון של מעל 35 שנה בתחומי מערכות ורשתות בריאות, תחומי ביטוח הבריאות ופיתוח מודלים עסקיים בתחומים אלה.

כבר כיום נעשה שימוש ב-SmartHeart לביצוע א.ק.ג., 12 ליד, על ידי רופאים בקליניקות וכן במסגרת ביתית בארה"ב. כחלק מתוכנית ההתרחבות בארה"ב, מקדמת שחל מודלים עסקיים, בין השאר, באמצעות שיתופי פעולה עם גורמים אסטרטגיים מובילים בתחום הרפואה כגון רשתות בתי חולים, מרכזים רפואיים וקליניקות, כמו גם בתי אבות ורשתות קמעונאיות. במקביל, פועלת החברה לקבלת אישור OTC מה-FDA לטכנולוגיית ה-SmartHeart על מנת לאפשר מכירה ישירה של המוצר ללקוחות פרטיים ללא מרשם רופא.

הפוטנציאל הכלכלי של שימוש בטכנולוגיית ה-SmartHeart לשם ביצוע א.ק.ג מלא, 12 ליד, כמו בבית חולים, בכל מקום, ללא סיוע של איש צוות רפואי, הוא משמעותי ביותר. החיסכון בהוצאות למערכות וספקי שירותי הבריאות מהשימוש ב-SmartHeart והזמינות של הטכנולוגיה לשימוש נרחב, משתלבת היטב ברגולציה החדשה המעניקה תשלום עבור שירותי טלרפואה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully