וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: טיב טעם פותחים קטגוריה חדשה

רונית מטיאס

14.2.2021 / 12:30

וגם: נסטלה פועלת למען הסביבה, רשת מוצרי חשמל חדשה, רכב השטח שקורע את המדבר וחדר האוכל שמעמיק את הקשר עם יהודי התפוצות

לאנשים עם טעם

חגי שלום, חן וגליה. אסף לב,
חגי שלום, חן וגליה/אסף לב

גליה וחגי שלום, מנכ"ל ומבעלי קבוצת טיב-טעם, בתם חן; יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק; ירון זפרני, מנהל סניפי טיב טעם DELI; אלון אשכנזי סמנכ"ל תפעול; ואלונה וולפסון מנהלת סניף איינשטיין, השיקו פורמט חדש של הרשת, חנויות DELI - סניפים בגודל בינוני שיפתחו בערים מרכזיות ברחבי הארץ.

הסניף הראשון נפתח ברמת אביב החדשה בהשקעה של 6 מיליון שקל, על קוקטייל מצומצם ברחבה החיצונית, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט. שלום אמר כי הפורמט החדש יפעל במתכונת חנויות בגודל בינוני הפועלות 24/7 ומשלבות בין תמחור ומגוון של סניפים גדולים ברשת, לחנויות הסיטי. בסניף החדש פועלות לצד הקופות המאוישות, גם קופות בשירות עצמי.

ירון זפרני, חגי שלום, אלונה וולפסון ויוסי שליו. אסף לב,
ירון זפרני, חגי שלום, אלונה וולפסון ויוסי שליו/אסף לב

בפתיחת הסניף, הושקעו משאבים רבים במטרה להציע חווית קניה קולינרית המשלבת מחלקות שירות כמו מעדניית נקניקים וגבינות ודגים מעושנים, דגים טריים, קצביה איכותית ובית מאפה המציע מגוון מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מהעולם. לרגל השקת הפורמט, תצא טיב טעם בקמפיין בשווי 150 אלף שקל, תחת הסיסמא: "לאנשים עם טעם-סניף חדש של טיב טעם הגיע לאזור".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

נרתמים למאבק

מרקו סטמברי. נסטלה,
מרקו סטמברי/נסטלה

מרקו סטמברי, מנכ"ל אזור EMENA (אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה) בנסטלה, וקטיה סיידנשנור, מנהלת תחום הקיימות של EMENA, ערכו אירוע דיגיטלי עם משתתפים מכל העולם, לכבוד החשיפה של נסטלה העולמית על תוכניתה להגיע לאפס פליטת גזי חממה בשנת 2050, ותוכנית מפורטת שפרסמה וכוללת מגוון פעילויות להפחתת מחצית פליטת גזי החממה עד 2030. במהלך האירוע פירטו השניים פעולות ספציפיות המתקיימות באזור זה וממחישות את תוכניתה של נסטלה להגיע לאפס פליטות גזי חממה עד 2050.

נסטלה עובדת כיום עם מאות אלפי חקלאים, על מנת לתמוך ביישום שיטות חקלאות מקיימת מתחדשת. שיטות אלה משפרות את בריאות הקרקע ומשמרות את המגוון הביולוגי. נסטלה צופה כי תרכוש ב- 2030 יותר מ- 14 מיליון טונות רכיבים המגודלים בשיטות חקלאות מתחדשת ומשמרת סביבה.

החברה מרחיבה גם את תוכנית הייעור שלה, ומתכוונת לטעת מדי שנה 20 מיליון עצים, לאורך עשר השנים הבאות - באזורים מהם היא רוכשת את התוצרת החקלאית המשמשת לייצור מוצריה.

נסטלה ממשיכה להרחיב את היצע המזון מן הצומח, תוך שהיא משנה את הרכב המוצרים על מנת להפוך אותם ידידותיים יותר לסביבה. המוצרים מן הצומח מסדרת Garden Gourmet - שמקורן בטכנולוגיות של "טבעול" הישראלית יציגו אפס פליטת גזי חממה כבר ב- 2022. בהתייחס לאריזות נאמר כי זו בעיה גדולה שנסטלה רוצה להיות חלק מהפתרון שלה. לצורך כך נסטלה עושה פיילוטים לשימוש חוזר במיכלים, מגבירה את השימוש בחומרים ממוחזרים באריזות מוצריה, עוברת לשימוש באריזות נייר וכדי להקל על המחזור עוברת לשימוש בחומר אחד באריזות מוצרים מסוימים.

seperator

מטרו בישראל

פיני כהן. אסך לב,
פיני כהן/אסך לב

קבוצת ברימאג-יבואנית מכשירי חשמל ואלקטרוניקה של מותגים בינלאומיים מובילים, תפתח השבוע את "מטרו" - רשת חנויות חשמל במודל עסקי חדשני. בטווח המידי יפתחו 12 סניפים, 5 השבוע, בקניון באר-יעקוב עפולה אשדוד שוהם פארק תעשיות חבל מודיעין, וכפר קאסם. ברבעון הקרוב יפתחו סניפים בחיפה, מעיליא, חורפיש, קרית ביאליק, קרית מוצקין, ולוד.

קבוצת ברימאג תפתח את הסניפים באמצעות שותפים עסקיים מתחום הקמעונאות שיפעלו על-פי המודל העסקי החדש-חנויות "סיטי", במרכזי ערים ומרכזי קניות, במטרה להיות נגישים לקהל הרחב. במסגרת התוכנית העסקית קבוצת ברימאג תפתח עד סוף2021 מעל 20 חנויות, כשהמטרה להגיע ל-100 חנויות מהצפון עד הדרום, כולל סניפים למגזר הדתי/חרדי והמגזר הערבי.

seperator

יוצאים לשטח

בעז קורפל, רמי וקסמן, סיון שראל, גלית עיני וכפיר כשריאן. רונן טופלברג,
בעז קורפל, רמי וקסמן, סיון שראל, גלית עיני וכפיר כשריאן/רונן טופלברג

חברת המזרח, יבואנית מותג רכבי היוקרה לנדרובר ויגואר, השיקה את רכב השטח דיפנדר 90, באירוע במדבר יהודה, שכלל נהיגת שטח מאתגרת, וטקס במהלכו כפיר כשריאן ובועז קורפל, יוצרי תכנית הטלוויזיה "עולם הרכב", העניקו לבעלי החברה את תעודה הזכייה בתואר מכונית השנה 2020 בקטגוריית שטח. גלית עיני, מנכ"לית החברה, רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק, וסיון שראל, מנהלת מותג לנדרובר בישראל התרגשו.

seperator

מותחים פנים

משה שיף, דני משה, קובי סעדון, אודי בן שימול, שגיא פריינטה, עאמר גול, גלית ברששת. סודקסו,
משה שיף, דני משה, קובי סעדון, אודי בן שימול, שגיא פריינטה, עאמר גול, גלית ברששת/סודקסו

חברת Sodexo on site, המתמחה גם בשירותי הסעדה וקייטרינג לחברות, עסקים ומוסדות, ערכה מתיחת פנים כוללת לחדר האוכל של קמפוס קריית מוריה שמפעילות הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית העולמית, ששמו להן למטרה לפעול לחיזוק הקשר בין ישראל והתפוצות, וחיזוק הזהות היהודית עם מערך שליחים ברחבי העולם.

חדר האוכל בקמפוס המהווה עבור הצעירים מקום מפגש, עבר מיתוג, חיפוי קירות, בניית בר לחמים, כשהחשיבה של Sodexo on site היא העלאת החוויה בטעמים ובמראה. אודי בן שימול מנכ"ל Sodexo on site וגלית ברששת סמנכ"לית השיווק קפצו לביקור.

seperator

מפנקים בישיר

רז ברטוב. ביטוח ישיר,
רז ברטוב/ביטוח ישיר

קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר חגג את יום המשפחה עם מאות עובדי החברה בערב פנקייקים מפנק. החברה שלחה לעובדים מראש ערכה מתוקה להכנת פנקייקים ומתכונים, ובמהלך הערב הם הוזמנו לשתף תמונות ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים. רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות, הצטלם עם משפחתו, והעלה את התמונה לאפליקציה של החברה.

seperator

שוטפים ונוסעים

איתי לוי, אודי כגן, אורי יעקובוב. סיטי וואש אקספרס,
איתי לוי, אודי כגן, אורי יעקובוב/סיטי וואש אקספרס

אורי יעקובוב. בעלי רשת שטיפת הרכבים הגדולה בישראל City Wash Express המונה 10 סניפים ברחבי הארץ, מתרחבת ותשיק במהלך הרבעון הקרוב 6 סניפים חדשים ברעננה חיפה, חדרה ואשדוד, ובמהלך חודש מרץ בבאר-שבע ובאילת. סניף רעננה בכניסה לאזור התעשייה, יהיה הגדול מכולם, ויתפרס על-פני 2000 מ"ר עם 12 עמדות לניקוי פנים הרכב ומכונת שטיפה מהגדולות והמתקדמות בעולם שאורכה 27 מטר, והיא מסוגלת לשטוף כ-600 רכבים ביום.

אם בא לכם, בסניף מוצעת סדנה לטיפולים כמו ציפויי ננו, פוליש ווקס וניקוי ריפוד, וללקוחות יוצע מנוי לשטיפה ללא הגבלה בקונספט אמריקאי ובעלות קבועה של 45 שקל לחודש, וניקוי ידני בתוספת שקלים בודדים. לרגל פתיחת הסניפים, תעניק הרשת הטבה ל"שבוע פורים".

seperator

מלווים ומייעצים

דביר בנדק, דינה נבות. גבע טלמור,
דביר בנדק, דינה נבות/גבע טלמור

בנק מזרחי טפחות - ממובילי שוק המשכנתאות, יוצא בקמפיין חדש בתחום המשכנתאות בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק. הקמפיין מציג את הבלבול שמאפיין את הציבור סביב נושא שוק הדיור בכלל והמשכנתאות בפרט. דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות אמרה כי הם ערים ואמפתיים לבלבול שנוצר בקרב הציבור על רקע השיח המוגבר בנושא המשכנתאות, לכן קיימת חשיבות בהסתייעות במומחי טפחות שליוו כבר מעל מיליון משפחות בדרכם לדירה משלהם.

נבות אמרב כי מומחי טפחות מעניקים לכל לווה ייעוץ אישי ומסייעים לו לבנות תמהיל המתאים באופן מיטבי לצרכיו ומאפייניו, היום וגם בעוד 30 שנה.

seperator

אומרים תודה

רוני גמזו וערן וינטרוב. דין אהרונ,
רוני גמזו וערן וינטרוב/דין אהרונ

לקראת יום התודה שיערך מחר, הגיעו ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, אסף אזר, מנהל ארגון הנוער לתת והחניכים לבכירים בתחום הבריאות והרפואה בישראל, והעניקו להם תעודת תודה אישית ומיוחדת, ביניהם נחמן אש, פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב ועוד.

seperator

שבת נלחם

ליאור בוגנים, מור דקל, שלומי שבת, אסתר קסטרו, גיא דאן, עינת הולנדר, לילך יעיש. -,
ליאור בוגנים, מור דקל, שלומי שבת, אסתר קסטרו, גיא דאן, עינת הולנדר, לילך יעיש/-

הזמר היוצר והמלחין שלומי שבת הקליט עם הזמרת אסתר קסטרו, את השיר "מקום בטוח" שעוסק במניעת אלימות כלפי הגיל הרך. הפרויקט נרקם כשת"פ עם קבוצת הרשת "נלחמים ונאבקים למען הילדים", ומטרתו קריאה למסד מוגנות וביטחון ילדים .שבת הלחין את השיר בהתנדבות למילים של ד"ר עינת הולנדר.

השיר צפוי לצאת בשבוע הבא, ובקרוב יצולם קליפ שילווה אותו כשיש סיכוי שהנכדות של שבת תככבנה בקליפ.

seperator

קשת לל"ב

ברנרד זיטוק, מוטי וגנר, ליאת ואריאל לכט. לימור כרסנטי,
ברנרד זיטוק, מוטי וגנר, ליאת ואריאל לכט/לימור כרסנטי

הנהלת רשת "קשת טעמים" ועובדיה נרתמו גם השנה למסע התרמה למען ילדים חולי סרטן של עמותת ל"ב- להילחם ביחד. על-אף תקופת הקורונה והקשיים הלוגיסטיים שבעקבותיה, החליטו ליאת ואריאל לכט, בעלי הרשת, להמשיך במסורת ההתרמה למען העמותה. ברנרד זיטוק, יו"ר העמותה ומוטי ווגנר, מנהל הפרויקטים התרגשו ואמרו כי זו השנה הרביעית שליאת ואריאל לכט מסייעים לעמותה ללא לאות, דבר לא מובן מאליו, במיוחד בימים טרופים אלו, ואין בפיהם די מילים להודות ולשבח את פועלם העצום ויוצא הדופן למען הילדים חולי הסרטן ומשפחותיהם.

seperator

נוטעים ומחמיאים

ישראל גולדשטיין, אופיר אקוניס. עודד קרני לע"מ,
ישראל גולדשטיין, אופיר אקוניס/עודד קרני לע"מ

השר אופיר אקוניס וישראל גולדשטיין, יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, הגיעו לאתר "טע עץ" בצומת גולני לחגוג את ט"ו בשבט שנדחה בעקבות הסגר, גולדשטיין בירך את אקוניס ואמר שהוא אדם ציוני, ערכי ושותף נאמן לערכי קק"ל, ויחד הם זוכים לקיים את אחת המצוות החשובות-נטיעת עץ במדינת ישראל, לפריחה, שגשוג ושמירה על מדינתנו.

seperator

חיי כלב

עדי אילון גלעד. -,
עדי אילון גלעד/-

כלבי ישראל ישמחו לשמוע שחברת 'צמח ישראפט', משיקה לראשונה בישראל את 'קאנל היפר סנסיטיב' - מזון חדשני ופורץ דרך לכלבים עם רגישות, מדובר במזון סופר פרימיום מבוסס חלבון היפו-אלרגני, כחול-לבן.

המזון פותח לאחר שנתיים של מחקר במעבדות הפיתוח של 'צמח-ישראפט', חברת בת של צמח תערובות, שפיתחה את Kennel Select Hyper Sensitive המיוצר לראשונה בישראל ומבוסס על חלבון העתיד ה- BSF לכלבים בעלי רגישות לחלבונים מן החי. בשל ייחודו, נחשב החלבון להיפו-אלרגני, קל לעיכול, ומתאים גם לכלבים ללא רגישות למזון. צמח תערובות משקיעה מעל למיליון שקל בשנה, במחקר ופיתוח מוצרים וחומרי גלם חדשים ובשנים האחרונות נמצא חלבון הBSF במוקד המחקר.

seperator

מדרסים ומתרחבים

אביעד רז, לימור כץ ואורן רז. -,
אביעד רז, לימור כץ ואורן רז/-

האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז בעלי חברת הסטארט אפ "UPSTEP" משקיעים כ-2 מיליון שקל במרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב, ההחלטה להרחיב את המרכז הלוגיסטי של החברה בארה"ב נובעת מגידול במכירות בכ-210% בתקופת משבר הקורונה בשנת 2020. UPSTEP הוקמה ב-2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה לאוטוריטה רפואית אונליין מובילה בתחום המדרסים בארה"ב.

seperator

השקה בשיק

אירנה שיק ומימי לוזון. דן אליוט,
אירנה שיק ומימי לוזון/דן אליוט

מימי לוזון, מומחית לבריאות העור ודוגמנית העל אירינה שייק חברו לשת"פ והשיקו מהדורה מיוחדת לטיפול המעניק זוהר מיידי לשפתיים בשילוב זהב 24 קראט. השתיים יצרו ביחד טיפול שפתיים יוקרתי המבוסס על עלי זהב טהור 24 קראט יחד עם מסכה לשפתיים EPIC LUSH לשמירה על שפתיים רכות, מלאות וזוהרות.

seperator

חתום בנשיקה

שפתונים. -,
שפתונים/-

ולנטיין שחל היום, הוא חג אהבה שעל-אף שמקורו במסורת הנוצרית, חוגגים בכל העולם ובישראל. ולנטיין הוא חג של ארוחות מפונפנות במסעדות (שעדיין סגורות), פרחים ריחניים, פרלינים משמינים, וליפסטיק אדום שזוכה סוף סוף לצאת לאור גם אם לא יוצאים מהבית.

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת הביוטי "אפריל" אמרה כי מתחילת הקורונה הם רואים גידול במכירות האון ליין בבישום, טיפוח הפנים ובקטגוריית האיפור לעיניים, לקראת יום האהבה הבינלאומי ראו עליה במכירות של השפתונים והאודמים העמידים למרות שהמסכות עדיין כאן. אליהו ציינה כי בשנה האחרונה, תגברו את מערך האתר במלאים, כוח אדם, הכשירו יועצות יופי לעבודה באון ליין, על-מנת להעניק מענה רחב יותר ויעוץ דרך הצ'אט, הצעות מכר אטרקטיביות ועוד.

שפתונים. -,
שפתונים/-

בקטנה

שמשון הראל, מבעלי אמריקה ישראל, ויו"ר מועצת המנהלים של המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע, ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים, ערכו מפגש אונליין ל-200 מידידי ותורמי המכון, עם שיח של שגריר ארה"ב בישראל לשעבר דן שפירו, ועמוס גלעד, שדיברו על ממשל ביידן וישראל, האתגרים וההזדמנויות. שפירו התייחס לעובדה שהנשיא ביידן טרם שוחח עם רה"מ נתניהו ואמר כי שזה לא אומר שישראל לא חשובה, והוא מניח שהשיחה תגיע בשבוע הקרוב, לדבריו איראן נמצאת במרחק של פחות מחצי שנה מפיתוח נשק גרעיני.

גלעד התייחס לאיראן ואמר כי היא לא עומדת להישבר ויש לה משאבים כדי להשקיע ביכולות שיסכנו את ישראל, וישראל לא צריכה לפרסם הצהרות לוחמניות, האמריקנים בנויים לדיאלוגים קשים, אבל הם רגישים לתנאי משחק, צריך להיכנס למו"מ מתואם בהובלת ראש הממשלה, ואם זה לא ילך, אולי נגיע לאופציה צבאית שהיא מאוד מפתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully