וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד ולנטיין: eBay מפרסמת את "מדד האהבה"

14.2.2021 / 13:58

המדד מציג מכירות של מוצרים של מוכרים ישראלים לחו"ל המזוהים עם מחוות של אהבה וחיבה. השנה מככבים ברשימה תכשיטים מכל הסוגים ובמיוחד טבעות אירוסין, עם עלייה של 122% במכירות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

ולנטיין מצוין בכל העולם וככזה בני ובנות זוג רבים בוחרים לפנק את אוהביהם במוצרים המביעים תחושות של אהבה, הערכה וקרבה. וזהי גם הזדמנות מצוינת לבדוק מה היו הרגלי הקניות והמכירה בכל הקשור לפריטים המזוהים עם אהבה בתקופה האחרונה. המסקנה: יש אהבה בימי קורונה.

ב-eBay בחרו לבחון השנה כיצד השהייה הממושכת בבית במדינת רבות בעולם לצד הסגרים הממושכים וחוסר היכולת לקנות הערוצים הפיזיים, גרמה לשינוי בהתנהגות הצרכנים בכל הנוגע לרכישת מוצרי חיבה ואהבה לבני הזוג, ומציגים נתונים המראים כי בדומה לתחומים רבים נוספים גם תחום התכשיטים זוכה לצמיחה מסחררת במהלך הקורונה.

בבדיקה שערכה eBay מנתוני המכירות של המוכרים הישראלים באתר עולה כי, בשלושת החודשים האחרונים של 2020 עלו המכירות של תכשיטים שונים של מוכרים ישראלים לחו"ל ב24% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בין המוצרים שנמכרו בולטת במיוחד טבעת זהב לבן 18K עם יהלום צהוב שנמכרה במחיר של $58,500. הקטגוריה המובילה בתחום התכשיטים היא קטגוריית השרשראות והתליונים, כאשר עלות ממוצעות לפריט הינה של $28.

תחום נוסף שזכה לצמיחה יוצאת דופן הוא תחום טבעות האירוסין, נראה שהקורונה שמנעה מזוגות רבים לקיים חתונות עדיין לא עצרה את הרצון של זוגות רבים להתחבר ולהצהיר על אהבתם, כאשר לאלו התווסף הקושי לקנות בחנויות באופן פיזי, אנו מזהים מגמה של עלייה משמעותית ברכישות של טבעות אירוסין אונליין. תחום שמציין עלייה של 122% במכירות ביחס לתקופה המקבילה ב-2019. בולטת במיוחד טבעות אירוסין 14K זהב לבן שנמכרה ב$32,000

טבעת יהלום. freepik,
טבעות ושרשראות מככבות, כמובן/freepik
  • עלייה של 122% במכירות טבעות אירוסין אונליין ביחס לשנה שעברה
  • המכירות של תכשיטים שונים של מוכרים ישראלים לחו"ל ב-24% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
  • הפריט היקר ביותר שנמכר מישראל: טבעת זהב לבן 18K עם יהלום צהוב שנמכרה במחיר של $58,500.
  • אהבה בימי קורונה - עלייה של 17.5% בקטגוריית לב ו - 16% בקטגוריית "אהבה" ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה
אנה פלקין. אייל טואג,
קונים רבים מוצאים את מבוקשם באיביי. אנה פלקין/אייל טואג

הזוגות האוהבים מארה"ב מובילים בראש טבלת הרכישות, אך הלב פועם גם בבריטניה, גרמניה, קנדה וישראל שנמצאות ב- Top 5.

גם במוצרי "אהבה" ו"לב" נרשמת עלייה במכירות המוכרים הישראלים בשתי הקטגוריות, כאשר בקטגוריית "לב" נרשמת עלייה של 17.5% ובקטגוריית "אהבה" נרשמת עלייה של 16% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

אנה פלקין ראש חטיבת פיתוח עסקי ואופרציה ב-eBay ישראל ושווקים מתפתחים: "בדומה לתחומים רבים נוספים שחוו צמיחה במכירות אונליין בתקופת הקורונה, גם תחום התכשיטים זוכה לצמיחה משמעותית בשנה האחרונה. היהלומים הישראלים ידועים בכל העולם ונחשבים איכותיים במיוחד וכתוצאה מכך, מוכרי התכשיטים הישראלים באייבי, נהנים מהערכה רבה בקרב מאות מיליוני הקונים בפלטפורמה ברחבי העולם. בתקופה מאתגרת כמו זו שחווינו בשנה האחרונה, ניתן להעריך כי קונים וקונות רבים מחפשים דרכים לפנק את בני ובנות זוגן לקראת חג הוולנטיין ומוצאים את המענה לצרכיהם בקרב המוכרים הישראלים באיביי".

  • עוד באותו נושא:
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully