וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הריהוט ליווינגרום מתרחבת ויוצאת בסייל

14.2.2021 / 14:25

הרשת, שמנתה עד כה חמש חנויות, תפתח סניפים גם באשדוד ובירושלים: "מציעים מוצרים אופנתיים, איכותיים במחירים שווים לכל כיס תוך מתן דגש על ערכים של value for money"

רשת הרהיטים LIVING ROOM מתרחבת. הרשת שלה חמש חנויות בפריסה ארצית בחיפה, נתניה, פתח תקווה, ראשל"צ ובאר שבע, פותחת שתי חנויות נוספות באשדוד ובירושלים.

ליוינג רום רהיטים מספקת ללקוחותיה רהיטים לסלון, פינות אוכל, מיטות ומזרנים לחדר השינה ופתרונות של ארונות הזזה במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ. בנוסף מפעילה הרשת תחת חסותה בסניפי הרשת את המותג 'ליוינג-סליפ', המתמחה בכל הקשור לשינה איכותית: מיטות ומזרנים אורטופדיים במחירים אטרקטיביים.

הרשת יוצאת כעת במבצע חסר תקדים עד סוף השבוע במסגרתו מוצעים למכירה רהיטים מוצעים למכירה במרכז הלוגיסטי של החברה בא.ת אריאל במחירים שלא קיימם בשוק . המכירה משתרעת על פני על פני קומה שלמה על 3,500 מ"ר.

רהיטי ליווינג רום. רפי דלויה,
אולם תצוגה של ליווינג רום/רפי דלויה

מערכות הריהוט של ליוינג-רום נמכרות במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ וזו הצהרה שהרשת עומדת מאחוריה. אחרי שעולם העיצוב נחשף למגמות עיצוב כמו ה"מאסטיז'' - עיצוב יוקרתי להמונים
ו- "Design as is", שהציעה בעיקר קווי עיצוב של מותגים נחשקים במחירים פחות יקרים מהקווים העיקריים שלהם, צועד עולם העיצוב צעד אחד קדימה ולא חושש להציג את מגמת ה-"Low cost" , המציגה פריטי ריהוט מעוצבים במחירים זולים במיוחד, כאלו שיתאימו לכל כיס ולא ימנעו משום צרכן לרכוש פריט עיצוב שיש לו גם אמירה עיצובית אופנתית.

לדברי אלרועי בנו מנכ"ל הרשת: "מגמות כלכליות וחברתיות שינו בשנים האחרונות את פניו של עולם הריהוט והעיצוב. פריטי הריהוט נתפסים כיום כאקססוריז אופנתיים: לא עוד ספה לכל החיים אלא כזו שמתחלפת בהתאם לנסיבות, מעברי דירה ולטרנדים האופנתיים הרלבנטיים. בהתאם לכך הרשת מציעה מוצרים אופנתיים, איכותיים במחירים שווים לכל כיס תוך מתן דגש על ערכים של value for money. הסניפים שלנו ממוקמים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ כדי לאפשר לכל לקוח באשר הוא להגיע לסניף ולהיווכח במו עיניו באיכות המוצרים ובמחיריהם הזולים במיוחד".

דוגמה למבצעי ליווינג רום

  • מערכות ישיבה מ- 990 שקל
  • פינות אוכל מ-1490 שקל
  • שולחנות מ- 390 שקל
  • מיטות מ- 990 שקל
  • מזרנים מ-199 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully