וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת טעמים משיקה בבלעדיות סדרת מוצרים מאירופה

14.2.2021 / 15:37

הרשת משיקה בישראל מוצרים של מותגי הפרימיום פרצ'יוני, אריג'י ומותג המוזלי Graci. בתפריט: 12 סוגי פסטות, שמן מובחר ולא פחות משישה סוגים של מוזלי

רשת קשת טעמים משיקה בישראל סדרת מוצרים ממותגי הפרימיום של אירופה. בין המוצרים נמנים שמן זית, פסטות ורכיבים לפסטה ומותג המוזלי Graci.

השיווק של Graci ייעשה תחת הכותרת Art Of Muesli. סדרת המוצרים של מעבדות Graci פותחו בשיתוף מדענים וחוקרים בתחום התזונה מנורבגיה, גרמניה ולטביה. בסיס החברה נמצא בלטביה והיא משווקת לכ-30 מדינות ברחבי העולם. כל המוצרים מכילים רכיבים מזינים, טבעיים בלבד, ויטמינים ומינרלים, ללא חומרים משמרים והם נבחרו ע"י ספורטאי עילית באירופה כחלק מהתפריט היומי שלהם להשגת תוצאות ובריאות מיטבית. Graci מאמינה שמוצר טוב המשווק באריזה מעוצבת, יכול להצליח יותר ולכן החברה משקיעה עד מאוד גם בפיתוח עיצוב המוצרים ברמה הגבוהה ביותר, שזיכתה את המוצרים בפרסים בתחרויות עיצוב בינלאומיות.

סדרת מוזלי של Graci בקשת טעמים. יחצ,
סדרת המוזלי של Graci/יחצ

מותג הפסטות האיטלקי Arrighi מיוצר ב-Berruto ,יצרנית פסטה מהמובילות באיטליה. Arrighi החלו לייצר בשנת 1930 באזור קארמניולה איטליה. מאז ועד היום משווקות הפסטות לכ-100 מדינות ברחבי העולם. הפסטה עשויה משני חומרי גלם בסיסיים: 100% סמולינה מחיטת דורום איטלקית איכותית ומים. הפסטה מיוצרת בתהליכי ייצור מסורתיים, אשר עוברים בקרת איכות קפדנית לצד שימוש בטכנולוגיות חדשניות ליצירת המאכל המזוהה ביותר בתרבות האיטלקית. קשת טעמים תמכור 12 סוגי פסטה של Arrighi.

המותג Arrighi הוקם על ידי רנאטו אריג'י בשנת 1930 וכעבור מספר שנים נרכש על ידי חברת Berruto, בעלת מורשת קולינארית ידועה באיטליה ומתמחה בייצור פסטות איכותיות. החברה מייצרת כ- 250 טון פסטה מידי יום וכ- 60k טון בשנה ומשווקת את מוצריה לכ-100 מדינות בעולם. בנוסף, יש לה 4 מותגים וכ-8 קווי ייצור.

מחשבה רבה הושקעה בעיצוב הדומיננטי של אריזת הפסטה ומטרתה להעביר את המסרים הבאים: ייצור 100% איטלקי, אותנטיות בתרבות ומסורת (לוגו של דגל איטליה וציור של מבנה ארכיטקטוני), שיקוף חומרי הגלם (חלון המציג את נראות הפסטה), זמן בישול. על גבי כל אריזה מופיע ההאשטאג אותו השיקה החברה #PastaYourWay, אשר משמעותו שלכל שכל אחד מוזמן להגיש את מנת הפסטה לפי הדרך שלו.

פסטה אריג'י בקשת טעמים. יחצ,
פסטה של אריג'י/יחצ

ולבסוף, השיקה הרשת גם את שמן הזית האיכותי של פרצ'יוני, מותג פרמיום אשר הוכתר בתואר שמן הזית מס' 1 באיטליה ע"י חברת נילסן איטליה. שמן הזית מבית פרצ'יוני הנו שמן כתית ייחודי ואלגנטי, בעל ניחוח זיתים וטעם עדין. הוא מעולה לתיבול, טיגון, בישול ואפייה.

קשת טעמים משיקה 2 סוגי שמני זית של פרצ'יוני :שמן זית כתית מעולה כבישה קרה ושמן זרעי ענבים.
שמן הזית מבית פרצ'יוני הנו שמן זית כתית מעולה המופק בתהליך של כבישה קרה ומבטיח שאיכות השמן אינה תיפגע. מבחינת חמיצות, שמן הזית מבית פרצ'יוני הנו בעל חמיצות 0.45% נתון המעיד על איכות השמן.

שמן איטלקי פרצ'יוני. יחצ,
שמן זית של פרצ'יוני/יחצ

שמן הזית הטעים והאיכותי מהווה בסיס מצויין לתיבול סלטים, לבישול ואפייה ומשתלב מצוין גם במנות דגים ובשרים. השמן מגיע בבקבוק מעוצב בעל נקודות אחיזה ייחודיות בכל צד, על מנת ליצור נוחות בעת השימוש.

  • עוד באותו נושא:
  • פסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully