וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: תנובה נכנסת לשוק ה"יבשים"

עודכן לאחרונה: 15.2.2021 / 13:20

חברת המזון מעמיקה את אחיזתה בתחום תזונת הספורט עם אבקות וחטיפי חלבון. נעמן גרופ רוכשת את קורל מודל, המזרח הודיעה על תחילת השיווק של יגואר F-PACE, קומת "חדשנות פדגוגית" באקדמית גורדון

נעמן גרופ, שבבעלותו הפרטית המלאה (100%) של איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה להרחיב את פעילותה בענף ההלבשה התחתונה ורוכשת את קורל מודל, המתמחה בייצור ושיווק סיטונאי של הלבשה תחתונה, ביגוד פנאי, פיג'מות ובגדי ים. קורל מודל מחזיקה במותגי בגדי הים בננה ו-SIS, במותג ההלבשה פנאי TEHABAD וכמו כן היא מפתחת, מייצרת ומשווקת מותגים פרטיים לרשתות המובילות, כגון המשביר לצרכן, H&O ועוד.

מחזור המכירות השנתי של קורל מודל מוערך בכ-20 מיליון ש"ח ופעילותה תמוזג בפעילות רשת "בוניטה דה מאס", שאותה רכשה נעמן גרופ בחודש ספטמבר האחרון. המייסד והבעלים של קורל מודל, אמיר הברפלד, יחזיק ב-40% מחברת ההלבשה הממוזגת.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, המובילה את עולם אופנת הבית עם המותג ורדינון ואת עולם כלי המטבח והאירוח עם המותג נעמן, אומר כי "רכישת קורל מודל הינה רכישה סינרגטית לרכישת "בוניטה דה מאס" ומהווה נדבך במימוש אסטרטגיה של גיוון והרחבת הפורטפוליו העסקי שלנו בתחומי הריטייל בכלל וההלבשה בפרט" אומר כהן. בשנת 2018 הרחיבה נעמן גרופ את פעילותה בתחום כלי המטבח, עת רכשה גם את חברת צוקר המייבאת ומשווקת כלים וציוד למטבח המוסדי. באוגוסט 2020 רכשה נעמן גרופ את השליטה ברשת הום סטייל, שהיא היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית, בספטמבר 2020 רכשה נעמן גרופ את בוניטה דה מאס, וכעת, כאמור, היא ממזגת לתוכה את פעילות קורל מודל.

דודי כהן. שירה רז,
דודי כהן/שירה רז

חברת המזרח מודיעה על תחילת השיווק בישראל של יגואר F- PACE החדשה. החברה מפרסמת את המחירים ומציינת את ההשקה באירוע מכירות בצל הקורונה.

זהו הדור השני והחשוב של יגואר F PACE, רכב הכביש-שטח הראשון במשפחת יגואר, בעיצוב חיצוני חדש ומתקדם המעצים עוד יותר את הנוכחות החזקה והעוצמתית של יגואר F-PACE. עיצוב פנימי חדש לחלוטין מאפיין את הדגם החדש ומביא אותו לרמות חדשות של פאר, בעזרת חומרים יוקרתיים ואיכותיים וטכנולוגיה חדישה וזאת במטרה לייצר תא נוסעים חוויתי בו הנהג נמצא במרכז החוויה.

יגואר F- PACE החדשה תגיע במנועי בנזין 2 ליטר 250 כוח סוס ובהנעה פלאג אין הייבריד המגיעה להספק משולב של 404 כוח סוס לנהיגה מתקדמת וירוקה יותר. הרכב יושק במסגרת אירוע מכירות ייחודי שיתקיים בהתאם למגבלות התו הסגול. באירוע יוצג לציבור לראשונה גם הדיפנדר 90 - המצטרף החדש למשפחת לנדרובר.

האירוע יתקיים בימים רביעי - שישי ה-17-19 בפברואר 2021.

יגואר F-PACE. יחצ,
היא כבר פה. יגואר F-PACE החדשה/יחצ

הבוקר (15.2.21) פתחה את המסחר בבורסה הנהלת שותפות המו"פ, ביג-טק 50, לרגל רישומה בבורסה בתל אביב. מתחילת השנה הצטרפו לבורסה 13 חברות חדשות, 9 מתוכן הן חברות טכנולוגיה ושותפויות מו"פ.

שותפות המו"פ הראשונה החלה להיסחר בבורסה ביולי 2020, לאחר שרשות ניירות ערך והבורסה קידמו הנחיות המאפשרות לשותפויות במו"פ להירשם בבורסה בתל אביב. מהלך זה מאפשר לשותפויות המו"פ להשקיע בחברות טכנולוגיה ולציבור הרחב להיות שותפים בעקיפין בחברות הטכנולוגיה הפרטיות. עד היום גייסו 6 שותפויות המו"פ כ-385 מיליון שקל והשקיעו בתחומי הטכנולוגיה, הביומד, פודטק, אגרוטק ובריאות דיגיטלית.

שותפות ביג-טק 50 הוקמה במטרה להשקיע בחברות פרטיות העוסקות במחקר ופיתוח או רכישת ניירות ערך של חברות העוסקות במחקר ופיתוח בשוק המשני secondary)), מבעלי מניות קיימים בחברות אלו. השותפות השקיעה עם הרישום למסחר סך של 17 מיליון ₪ ברכישת ניירות ערך מבעלי מניות של 4 חברות הפורטפוליו - איירון סורס, פאנדבוקס, פיוניר ו- VIA TRANSPORTATION.

בכוונת השותפות לייצר אינדקס של 50 חברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל ולאפשר לציבור להיות שותף בהשקעה בהן, לפי מספר קריטריוני השקעה כמו: חברות בשווי שוק מוערך של מעל 250 מיליון דולר, הפעילות לפחות 3 שנים ועם הכנסות שנתיות של מעל 10 מיליון דולר וצומחות ב-3 השנים האחרונות. השותפות גייסה בהצעה לא אחידה 85.3 מיליון שקל בהנפקה הכוללת יחידות השתתפות וכתבי אופציה, לפי שווי שוק של כ-86.8 מיליון שקל.

יחידות ההשתתפות צפויות להיכנס בתחילת אפריל 2021, במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, גלובל בלוטק ות"א-טכנולוגיה.

יוחאי זייד רונן, מנכ"ל ביג טק 50 אמר כי: "הרעיון לביג טק 50 עלה מצורך אישי בניסיון למכור מניות בשוק הפרטי ולכן יש כאן גם בשורה לכם היזמים ושאר בעלי המניות - היום מתווסף לשוק עוד שחקן המעוניין לעזור לכם לממש אחזקות ולרכוש מניות בחברות המוצלחות שלכם ואני פונה מכאן לכל בעל או בעלת מניות המחפשים נזילות ומעוניינים למכור, לפנות אלינו".

מאיר יהודה, מנהל מדור שותפויות ביחידת ההנפקות בבורסה אמר כי: "שנת 2021 החלה עם הצטרפותן של 9 חברות הייטק ושותפויות מו"פ נוספות לבורסה בתל אביב, מה שמאפשר את החיבור בין ההיי טק הישראלי לשוק ההון ולציבור הרחב. אנו מאחלים לביג-טק 50 הצלחה בהשקעות שלה, לטובת החברות, המשקיעים והתפתחות ענף הטכנולוגיה בישראל".

ביג טק 50. יחצ,
מימין לשמאל: חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה, מנהלת היחידה הכלכלית בבורסה; יוחאי זייד רונן, מנכ"ל ביג טק 50; אריק צ'רניאק, יו"ר ביג טק 50 ומאיר יהודה, מנהל מדור שותפויות ביחידת ההנפקות בבורסה/יחצ

האקדמית גורדון חנכה את קומת "החדשנות הפדגוגית", המציעה לסטודנטים מרחבים חדשים ללמידה פעילה וגמישות בהוראה: הלומד במרחבים אלה יכול לחקור וללמוד בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים ובדרכים מגוונות אפילו בעת דיווש על אופניים. עוד בקומה מסכים אשר עולים מתוך השולחנות, ומאפשרים להפוך כיתה רגילה לחוות מחשבים. המרחב מציע שימוש במציאות מדומה ומאפשר המחשה רב-חושית והבנה מעמיקה של תופעות. הלומדים בסביבה החדשנית שואלים שאלות, חוקרים, יוצרים תוצרים ומשתפים את חבריהם, בעוד המורה מעודד חקר וסקרנות. מרחבי הלמידה החדשניים מתווספים לאלו הקיימים במכללה ובהם המרחב האימרסיבי אשר מאפשר לערב בתהליך הלמידה את כל החושים. כיתת העתיד, אשר מאפשרת לחוות הוראה מנחה המובילה להבנה טובה יותר של הנלמד. מסדרון החדשנות, שבו 10 עמדות התנסות. ניידת טכנולוגית אשר מאפשרת לסטודנטים להביא את החדשנות לתוך בתי הספר. חדר בריחה ועוד. עוד נחנך אולפן צילום חדש ומשוכלל המאפשר לצלם קורסים ברמה גבוהה, כנסים, ימי עיון וסרטים מסוגים שונים.

"האקדמית גורדון מובילה בתחום החדשנות הטכנו-פדגוגית", מסבירה לימור הררי, ראש המרכז לחדשנות וטכנולוגיה בהוראה. "אנחנו חושפים סטודנטים, מנהלים ומורים לפדגוגיה חדשנית בהוראה ומכשירים אותם ליישם ולשלב מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות, כדי שיוכלו לאמץ שיטות הוראה ולמידה אלו בבתי הספר כחלק בלתי נפרד מהעשייה החינוכית. מערכת החינוך כמהה למורים טובים, מנהיגי חינוך, שהוכשרו להוראה חדשנית. סטודנטים רבים שסיימו ללמוד אצלנו, השתלבו במהרה במערכת החינוך והפכו מיד למדריכים ולרכזי טכנולוגיה".

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון: "המדיניות שלנו היא להכשיר מורים למאה ה-21 ועל כן מרחבי הלימוד צריכים להשתנות. מבנה בית הספר לא השתנה מאז המהפכה התעשייתית. חייבים לעשות את השינוי ולהתאים את צורת הלמידה ואת מבנה הכיתה לימינו. לכן, בנינו קומה חדשה של מרחבים טכנולוגיים. הריהוט וכל המערכת הטכנולוגית הותאם לזמננו. חשוב לציין שטכנולוגיה היא דבר יחסית פשוט, ניתן לרכוש אותה בכסף, אך החשיבות היא בטכנו-פדגוגיה, כלומר באופן שבו אנו מתרגמים כלים טכנולוגיים לשיטות הוראה אפקטיביות. אנו שמחים להמשיך ולהכשיר את הסטודנטים שלנו להיות מחוללי השינוי במערכת החינוך בעזרת קורסים בנושאי חדשנות, אייפד חינם ככלי עבודה לכל סטודנט לתואר ראשון וכמובן גם בעזרת המרחבים החדשניים".

מרחבים פדגוגיים חדשים באקדמית גורדון. יחצ,
מרחבים פדגוגיים באקדמית גורדון/יחצ

תנובה מעמיקה את פעילותה בפתרונות תזונה לספורטאים ומשיקה סדרת אבקות חלבון וחטיפי חלבון תחת מותג GO. זוהי הפעם הראשונה שתנובה יוצאת ממקרר החלב אל מדף היבשים.

שיווק המוצרים יתבצע במספר ערוצים: מכירה ישירה לצרכן באתר ייעודי של GO, קמעונאות רשתות מזון, ברשתות פארמה, בחנויות מתמחות לתוספי תזונה ובחדרי כושר. המוצרים יעלו למדפים במהלך החודשים פברואר-מרץ 2021. בכך תנובה גם מרחיבה את פעילותה בתחום ה-D2C.

שוק תוספי התזונה לספורטאים הוא שוק צומח וגדל בעולם וזאת בשל תודעת הבריאות והכושר בקרב הצרכנים. לפי מחקר של Grand view research, שוק תוספי התזונה לספורטאים נאמד בשנת 2019 ב-17.55 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח בכ-8% מדי שנה. שוק אבקות החלבון מחזיק בכ-64% משוק תוספי החלבון בשנת 2019. בישראל, לפי בדיקה שערכה חברת תנובה, שוק אבקות החלבון וחטיפי החלבון מוערך בישראל כ-330 מיליון שקלים בשנה, כאשר רוב המכר מגיע בעיקר ממותגי יבוא.

תנובה השיקה ב-2016 את מותג GO, המציע מוצרי חלב, בעיקרם יוגורטים ומשקאות, מועשרים בחלבון לטובת העוסקים בפעילות גופנית. לאורך השנים GO הציג מספר חידושים פורצי דרך הן ברמה של השוק הישראלי והן ברמה בינלאומית. בין היתר, GO היה הראשון להציע יוגורטים, ומשקאות חלב המכילים 20 גרם חלבון למנה. בנוסף, GO השיק לראשונה בעולם מעדן ללא חלב ועל בסיס סויה, עם 20 גרם חלבון למנה.

"הכניסה לתחום הינה שלב נוסף בביסוסה של תנובה כשחקנית מרכזית בתחום תזונת הספורטאים, ומגלמת בתוכה מהלכים אסטרטגיים נוספים מעבר למקרר החלב ולשרשרת הקיימת. בראייה קדימה, GO ירחיב את סל הפתרונות שלו לקהל המתאמנים. המכירה הישירה לצרכן - תחום שהתחלנו לפעול בו לפני כשנה והוא הולך ומתרחב, היא תוספת טבעית מול קהל זה, ותאפשר נקודת מגע ישירה עם הצרכנים והמשך למידה של צורכיהם". מוסרת מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה. "אנו גאים בחדשנות המוצרית וביכולתנו לייצר את אבקות החלבון בייצור מקומי כחול לבן, תוך הישענות על הטכנולוגיה וחומרי גלם האיכותיים ביותר שמיוצרים גם הם אצלנו".

תנובה משיקה אבקות חלבון. יחצ,
מרחיבה את השוק. GO של תנובה/יחצ

רשת פיצה שמש, רשת הפיצריות הישראלית הגדולה והמשתלמת בישראל, הכוללת 62 סניפים ברחבי הארץ, מתגייסת למבצע החיסונים הארצי ותעניק בשיתוף עיריית בני ברק היום - 15/2 בין השעות 14:00-22:00 מגש פיצה שמש חינם לכל תושב שיגיע להתחסן. מגשי הפיצה יחולקו בנקודות החיסון של קופות החולים בבני ברק. הקריאה שלהם: לכו להתחסן!

פיצה שמש. אנטולי מיכאלו,
מגש חינם. פיצה שמש/אנטולי מיכאלו

שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת כי חומרי הגלם של החברה ישמשו את פנאקסיה במוצרי Panaxir אשר ישווקו בקפריסין. קפריסין היא המדינה השלישית אליה תיוצא התוצרת של שיח, לאחר גרמניה ואוסטרליה.
שיווק המוצרים בקפריסין הינו חלק מהמיזם המשותף של שיח ופנאקסיה לייצור, ייצוא ושיווק של תמציות ושמני קנאביס רפואי מישראל לאירופה. במסגרת המיזם מספקת שיח את חומרי הגלם הנדרשים והעומדים בתקינה האירופאית (GACP) ופנאקסיה מייצרת את המוצרים תוך עמידה בתקינה האירופאית (EU-GMP) ובתקינה הרלוונטית למדינת היעד.

סדרת מוצרי Panaxir מיוצרת על ידי פנאקסיה על פי דרישות תקן EU-GMP בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים, ומתבססת על חומרי הגלם האיכותיים של שיח מדיקל גרופ, דבר המאפשר לייצר מוצרים באיכות גבוהה והדירות קבועה.

שיח הינה בין החברות הבודדות הפועלות בישראל עם מוצרים המשווקים בהתאם לתקן EU-GMP בזכות השותפות האסטרטגית עם חברת פנאקסיה. התקן מאפשר ייצוא של כל סוגי מוצרי הקנאביס הרפואי למרבית מדינות אירופה.

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו גאים להיות בחוד החנית של מוצרי הקנאביס היוצאים מישראל ללקוחות במדינות ברחבי העולם. האיכות של שיח מוכרת לאלפי מטופלים בישראל ואנו בטוחים כי נזכה להכרה דומה מצד מטופלים במדינות בהן אנו פועלים ברחבי העולם."

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully