וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להייטק ללא ניסיון: Wix משיקה תוכנית סטודנטים למקצועות הפיתוח

15.2.2021 / 9:54

חברת Wix, המובילה בפלטפורמת בניית אתרים וכלים לניהול העסק אונליין, תפתח מחזור ראשון של התוכנית - Wix Enter, בחודש אפריל השנה. התוכנית המרוכזת תתמקד בפיתוח Web ותציע לסטודנטים הכשרה מקצועית מזורזת בשכר

וויקס. אלן צצקין,
להקל על המפתחים בראשית דרכם/אלן צצקין

חברת Wix מודיעה היום (שני, 15 בפברואר, 2021) על השקת תוכנית סטודנטים בשם Wix Enter, שתאפשר לסטודנטים למקצועות הפיתוח להשתלב בתעשיית ההייטק ולקבל הכשרה מקצועית ממיטב מומחי הפיתוח של החברה.

התוכנית מיועדת לסטודנטים בתחומי לימוד רלוונטיים כמו מדעי המחשב והנדסת תוכנה, עם יתרת לימודים של שנה או יותר, מכל מוסדות החינוך.

יניב אבן-חיים, סמנכ"ל הפיתוח ב-Wix: "כיום, יותר ויותר מפתחים בראשית דרכם מתקשים למצוא עבודה ראשונה בהייטק, מכיוון שחברות רבות דורשות מספר שנות ניסיון כתנאי קבלה. השאיפה שלנו היא לאפשר לסטודנטים בעלי פוטנציאל להצטרף ל-Wix גם ללא ניסיון קודם, ולהעניק להם הכשרה מקצועית וניסיון מעשי תוך כדי לימודים".

כדי להתקבל לתוכנית, יעברו הסטודנטים מסלול מיון מואץ שיבדוק את כישוריהם, ללא תלות בגיליון הציונים שלהם, ובסופו יוכלו להתקבל לעבודה ב-Wix. ההשתתפות בתוכנית היא ללא עלות, והסטודנטים יקבלו שכר כבר מהיום הראשון לתוכנית.

המחזור הראשון של התוכנית צפוי להיפתח באפריל 2021 אונליין, ובו ילמדו הסטודנטים את יסודות הפיתוח בתחומי ה-web. לסטודנטים תוצע הכשרה מזורזת של כחודשיים וחצי, מתוכם כשלושה שבועות של תכנים מקצועיים מרוכזים, ולאחר מכן תוכנית mentorship של כחודשיים בצוותי הפיתוח של החברה. בתום ההכשרה, ישתלבו בקבוצות הפיתוח של Wix במשרות סטודנט.

עד היום, Wix גייסה עשרות סטודנטים לאורך השנים, ורבים מהם נשארו לעבוד בחברה גם בתום לימודיהם. כעת, תציע Wix לראשונה הכשרה מרוכזת שמותאמת לאתגרי התקופה ומאפשרת התחלה קלה יותר לכל סטודנט שיצטרף לצוות מפתחים.

יניב הוסיף כי "מקרב שורות המנהלים בארגון הפיתוח של החברה, רבים הגיעו לחברה כסטודנטים והתקדמו בה. המטרה המרכזית שלנו בפתיחת התוכנית היא ליצור לסטודנטים אופק מקצועי והתפתחות לטווח ארוך".

  • עוד באותו נושא:
  • wix

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully