וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת החלומות שלה החזיקה מעמד חצי שעה - בגלל קעקועים

15.2.2021 / 10:14

צעירה בריטית התקבלה לעבודה, וכשסיפרה לאנשי החברה שהיא מקועקעת עד הצוואר נדחתה. היא כתבה פוסט נגד האפליה, ובחברה הציעו לה את המשרה בחזרה. כיצד הגיבה?

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

לקעקועים יש דימוי שלילי בקרב מעסיקים. מחקר שנערך ב-2014 העלה כי 77 אחוז מהמעסיקים לא יקבלו לעבודה אדם עם קעקועים גלויים לעין, אולם מאז עברו מספר שנים, וגם העולם הזה החל לגלות פתיחות כלפי מקועקעים. ועדיין, כפי שמעיד המקרה של הוולשית קלייר שפרד, זה יכול להיות בעייתי ולמנוע ממך לעבוד.

קלייר שפארד מכוסה בקעקועים. פייסבוק, צילום מסך
צריכה שרוולים ממש ממש ארוכים כדי להתקבל לעבודה. קלייר שפרד/צילום מסך, פייסבוק

שפרד, בת 32 מסוונזי שבנסיכות הבריטית, מכוסה בקעקועים מכף רגל ועד צוואר, התקבלה למה שהיא עצמה הגדירה כ"משרת חלומות". היא התרגשה להתבשר שעברה את הריאיון הסופי, ואז קראה את האותיות הקטנות. "ראיתי שמדיניות החברה היא "בלי קעקועים חשופים לעין" והחלטתי להתקשר אחרי חצי שעה ולעדכן אותם שיש לי כאלה. הם אמרו שלא יוכלו להעסיק אותי. הייתה לי עבודה למשך 30 דקות".

שפרד החליטה לספר על המקרה בפייסבוק. "לדעתי, קעקועים לא אמורים להשפיע על העבודה שאתה עושה, על הבריאות שלך או על היכולות שלך. זה ציור או תמונה על הגוף, זה הכול. הייתי מזכירה בעברי וזה מעולם לא השפיע". היא גם ציינה כי לדעתה המדיניות של "בלי קעקועים" בעייתית לנוכח כמות האנשים המקועקעים בימינו.

הסטטוס של שפרד היה ויראלי הרבה מעבר לציפיותיה. כל כך ויראלי, עד שבחברת DEE-SET,
זו שדחתה אותה, התקשרו ובדקו האם תרצה לקבל בכל זאת את המשרה. היא סירבה. בחברה מסרו: "החשיבה שלנו מתקדמת וליברלית, אנו מאמינים בשוויון הזדמנויות ומכירים בטעות שבוצעה במהלך הגיוס".

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully