וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFF משיקה את טייסטפוינט ישראל

15.2.2021 / 15:08

3 שנים לאחר רכישת פרוטרום, השיק התאגיד את פעילותו הרשמית בישראל - טייסטפוינט: "השילוב המושלם - פיתוח ויצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית של IFF"

שימי בנודיס. טייסטפוינט,
שמי בנודיס, מנכ"ל Tastepoint ישראל/טייסטפוינט

IFF, חברה חדשנית מובילה בתחום הטעם, הריח והתזונה, משיקה את Tastepoint מבית IFF החדשה שלה בישראל, המתמקדת במתן שירות צורכיהם המקומיים של הלקוחות בישראל וזיהוי הזדמנויות צמיחה בשווקים המציגים צמיחה מהירה. בדצמבר 2019 הודיעה IFF על כוונתה להתפרס גאוגרפית עם חברות Tastepoint מבית IFF, בעקבות תוכנית אב שהוקמה בארצות הברית בשנת 2017. טייסטפוינט ישראל בנויה על המורשת החזקה של פרוטרום בישראל וכוללת השקעה של כ-5.5 מיליון דולר בנכסים מקומיים.

Tastepoint ישראל מחויבת לספק את צרכיו של כל לקוח גלובלי, ארצי, מקומי, מותג פרטי ויזם סטארט-אפ, על ידי מינוף הכוח העולמי של IFF עם מיקוד מקומי ייחודי של Tastepoint, היכולה לעבוד בכל קנה מידה וצומחת יחד עם לקוחותיה. מטרתה, "להיות הניצוץ המקדם את לקוחותינו, בהיותנו השילוב המושלם של לב ומדע", מועברת באמצעות המבנה והגישה שלה.

המיקוד של Tastepoint הוא בשירות לקוחות עם גישת "CAN DO" של חברה קטנה יותר, אך מגובה במומחיות השמורה באופן מסורתי לחברות בפריסה גלובלית. טייסטפוינט ישראל תציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים בעזרת עיצוב הטעמים של IFF . בנוסף לטעמים המסורתיים, פתרונות התיבול ולמגוון הפתרונות המלאים שיש ל- Tastepoint, תציע החברה ללקוחותיה, מגוון רחב של פתרונות הכוללים מוצרים טבעיים , צבעים, פוד פרוטקשן ופתרונות פונקציונליים.

אנט הנסן, מנכ"לית Tastepoint מבית IFF אירופה אמרה: "הייחודיות של Tastepoint מתעוררת לחיים באמצעות המומחיות המקומית שלנו, יחד עם היכולות הגלובליות שלנו. יש לנו נגישות לתובנות והטכנולוגיות העדכניות ביותר, שמניעות את הפתרונות המותאמים אישית אותם אנו מציעים. הצוות שלנו כולל כמה מהמוחות היצירתיים ביותר בתעשייה, המגובים ביותר מ-130 שנות הובלה בתחום הטעמים של IFF. Tastepoint היא קטנה מספיק שיהיה לה אכפת וגדולה מספיק לגרום לדברים לקרות - והצוות שלנו לא יכול לחכות, כדי להראות ללקוחות שלנו, איך זה יכול לעזור להם לנצח! "

שימי בנודיס, מנכ"ל Tastepoint ישראל סיכם: "פרוטרום שהייתה ידועה כחברה חדשנית בתחום חוויות הטעימה, עם מגוון רחב של טעמים, עתה חלק מ-IFF ותחת מעטפת טייסטפוינט אנחנו השילוב המושלם - פיתוח ויצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית של IFF, בשם השירות ללקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully