וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבוק משיקה את "הנעל התומכת ביותר שייצרה עד היום"

16.2.2021 / 9:58

בחברה טוענים שה-NANO X1 עוצבה במטרה להיות נעל האימון התומכת, הנוחה והוורסטילית ביותר ש-Reebok יצרה עד היום ומתאימה לכל סוגי האימונים: פונקציונלי, אירובי, ריקוד, אגרוף, היט ועוד

ריבוק ננוקס לנשים. יחצ,
Nano X1 של ריבוק/יחצ

משבר הקורונה הביא מתאמנים רבים ברחבי העולם ליציאה מאזור הנוחות וחשף אותם לתחומי ספורט חדשים ולמציאת פתרונות ביתיים ומקוריים. רבים החליפו את אימוני הכושר שלהם באימונים מסוג אחר, כל אחד בהתאם לשגרת חייו החדשה.

כדי לתת מענה לדרישות הייחודיות של המתאמנים ועולם הכושר המודרני, משיקה Reebok את דגם ה-Nano X1. הנעל החדשה מהווה, על פי החברה, גרסה עדכנית ומלוטשת ל-Nano, נעל האימונים הפופולרית והמיתולוגית של המותג, והיא עוצבה במטרה להיות נעל האימון התומכת, הנוחה והוורסטילית ביותר שנוצרה על ידי ריבוק עד היום. הנעל מתאימה למקסימום תמיכה וביצועים בכמה סוגי האימונים: בין אם מדובר באימוני היט, "בוט קאמפ", אימוני אירובי, ריקוד, אגרוף או אימונים פונקציונליים.

"בתקופה בה הכושר הגופני כה חיוני, לא רק מבחינה גופנית, כי אם גם מבחינת בריאות הנפש, אנו גאים מאוד שאנו יכולים לתמוך בקהילת הכושר באמצעות מוצר שיכול לעזור למתאמנים ואתלטים ברמות השונות, להתאמן באופן המיטבי עבורם", אומר טל שורט, מנהל פרויקטים בכיר בריבוק העולמית.

כחלק מההשקה החדשה והתמיכה בקהילות הכושר, גייסה Reebok ספורטאי על מרחבי העולם שישמשו כשגרירי הנעל: החל מ- Rich Froning Jr שזכה 4 פעמים בתור איש הכושר העולמי, ג'ייסון קאליפה אלוף הקרוספיט, הכדורסלנית לקסי בראון ועד Camille Kostek רקדנית מקצועית לשעבר ודוגמנית ספורטס אילוסטרייטד. מחיר הנעל עומד על 499.90 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ריבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully