וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית חדשה בשוק חנויות הקפה: דלונגי פותחת חנות בתל אביב

16.2.2021 / 10:03

לאחר שברימאג הודיעה על פתיחת רשת חנויות למוצרי חשמל, היא משיקה גם חנות קונספט לקפה מבית המותג האיטלקי: "רואים בישראל עלייה ברכישת מכונות קפה אוטומטיות"

חנות קפה דלונגי בתל אביב. יחצ,
חנות הקונספט של דלונגי בתל אביב/יחצ

בתחילת השבוע הודיעה ברימאג על הפתיחה הרשמית של רשת חנויות METRO, וכעת נכנסת שחקנית חדשה לתחום חנויות הקונספט לקפה: DeLonghi האיטלקית, שגם מוצריה מיובאים על ידי קבוצת ברימאג.

החברה משיקה לראשונה בישראל חנות קונספט, קפה דלונגי. זו החנות העשירית בעולם, בדומה לאלה שנפתחו בהונג קונג, יפן - טוקיו, פריז, איטליה ועוד. החנות החדשה נפתחת ברחוב לבונטין 11 תל-אביב, הנקודה שהייתה תחנת השירות הראשונה של ברימאג ב-1967. בחנות הושקעו מיליון שקל, היא משתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר ומשלבת את מותגי הקבוצה קנווד ובראון מותגים תחת קבוצת דה-לונגי.

מדובר בחנות חווייתית המשלבת מגוון רחב של מוצרים מעולם הקפה: מכונות אוטומטיות לבית ולמשרד, סוגי קפה שונים, כלים לקפה ועוד, לצד עמדות התנסות ויועצי קפה המתאימים את פולי הקפה ללקוח. חנות הקפה של דה-לונגי כשרה ותמכור מגוון רחב של פולי קפה, בינהם: האוס ברנדט, בריסטות, דה-נסיס, מאורו ועוד.

בדומה לחנויות קונספט אחרות, גם זו נועדה להעניק לצרכן הישראלי תחת קורת גג אחת את כל המוצרים הקשורים לעולם הקפה, החל מתצוגה של מגוון מכונות קפה מהמתקדמות בעולם, בטווח מחירים רחב, דרך פולי קפה לטחינה עצמית, ועד למוצרי קפה נוספים ואביזרים הקשורים לעולם הקפה.

מור מוסקוביץ מנהל מותג ברימאג, יבואנית דלונגי: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה, ויחד עם המגמה הירוקה אנו רואים בישראל, עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות".

  • עוד באותו נושא:
  • קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully