וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראטו, פלטפורמה חדשנית לניהול סיכוני צד שלישי, גייסה 9 מיליון דולר

16.2.2021 / 17:47

פלטפורמת ה-TPRM (Third Party Risk Management) של מיראטו, המבוססת על בינה מלאכותית, מאפשרת למוסדות פיננסיים לזהות, לצפות ולנהל סיכוני צד שלישי בכל שלבי שרשרת האספקה

אקי אלדר. מיראטו,
אקי אלדר, מנכ"ל מיראטו/מיראטו

מיראטו (Mirato), המפתחת פלטפורמה חדשנית לניהול סיכוני צד שלישי (TPRM) אשר מבצעת אוטומציה וניהול של תהליכי TPRM, הודיעה היום על השלמת סבב מימון ראשוני בסך 9 מיליון דולר.
סבב הגיוס הושלם על מנת לתמוך בקידום פיתוח ומסחור הטכנולוגיה הייחודית של החברה, המבוססת על בינה מלאכותית (AI). את הסבב הובילה קרן Grove Ventures יחד עם Janvest Capital Partners ואליהן הצטרפו אמריקן אקספרס ונצ'רס, iAngels, ומשקיעים נוספים.

"בחרנו להשקיע במיראטו משום שיש בה את כל המרכיבים שישנם בחברה מבטיחה: מומחיות טכנולוגית מעמיקה, מייסדים מנוסים ויוצאי-דופן, ומוצר העונה על צורך אמיתי שקיים בשוק," אמר ליאור הנדלסמן, שותף ב-Grove Ventures. "מיראטו מפתחת פלטפורמה בעלת פוטנציאל גבוה לחולל מהפכה בניהול סיכוני צד שלישי: מוסדות פיננסיים וארגונים יוכלו להפיק בזכותה תובנות לגבי רמות הסיכון במהירות, בקלות ובגמישות, יותר מאי פעם".

על מנת להישאר תחרותיים ורלוונטיים, מוסדות פיננסיים מסתמכים במידה גוברת על נותני שירותים ומומחים חיצוניים. ריבוי מספר הספקים מעלה את רמת הסיכון שאליה חשוף המוסד, ולכן במקביל, הרגולטורים מקשיחים ומעדכנים את הדרישות שלהם מאותם המוסדות. כיום תהליך ניהול הסיכון הזה מתבצע בעיקר באופן ידני.

"הכרה בערך החזון שלנו"

הפלטפורמה של מיראטו, המבוססת על בינה מלאכותית (AI), מבצעת איסוף בלתי פוסק של מידע ממנהלי סיכונים, מסמכים, ספקים ומקורות מידע חיצוניים תוך ביצוע ניתוח מתקדם והצלבות בין מקורות המידע. הודות לתהליך זה, צוותי הסיכונים המנהלים את הספקים ונותני השירותים, מקבלים תובנות המאפשרות להם לראות את הסיכון בצורה ברורה, ולפעול לצמצומו.

בנוסף, היכולת לרכז את כל האלמנטים השונים לפלטפורמה אחת מאפשרת למוסדות הפיננסיים מבט על שכולל הבנה ויכולת ניתוח של "סיכוני-על" - סיכונים שנובעים מארועים יוצאי דופן כגון קורונה, או ארועי מזג אויר קיצוניים שיש להם השפעה נרחבת ומתגלגלת על איזורים גאוגרפיים שלמים.
"מיראטו נוקטת בגישה חדשנית ומתקדמת ביותר להערכת סיכוני צד שלישי ומעקב אחריהם" מסרה דנה אלי-לורך, שותפה בכירה בAmerican Express Ventures . "הפלטפורמה של מיראטו מסייעת לייעל את תהליכי הקליטה של צדדים שלישיים ורביעיים ולנטר את הסיכון. אנו שמחים מאוד לתמוך בהמשך צמיחתה של מיראטו".

מייסדי החברה הם אקי אלדר המשמש כמנכ"ל, יזם סדרתי, בעברו אחד היזמים והמנכ"ל של Secure Islands שנמכרה בהצלחה לחברת מיקרוסופט בשנת 2015, ואיתי הוכמן, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. אחד מיזמי At-Bay בעברו, מהחברות המובילות בעולם בתחום הCyber Insurance.

בנוסף, לאחרונה פתחה החברה משרד ראשון בארה"ב, בהובלת ערן אברמוביץ בעיר ניו-יורק, ומגייסת בימים אלו מגוון עובדים נוספים מתחום התוכנה והמכירות למשרדיה בישראל וארה"ב.

"אנו שמחים על ההכרה מצידם של משקיעים מצוינים בערכו של החזון שלנו והפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחנו, הם ללא ספק שותפים נהדרים לדרך" אמר אקי אלדר, מייסד שותף ומנכ"ל מיראטו. "המימון יאפשר לנו להאיץ את מאמצי הפיתוח של הטכנולוגיה והחברה באמצעות גיוס עובדי מו"פ, מכירות ושיווק."

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully