וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: בכירים מעמק הסיליקון יסייעו לבני נוער בישראל

עודכן לאחרונה: 17.2.2021 / 16:47

בכירים מהסיליקון ואלי יסייעו לבני נוער מנתיבות וקרית מלאכי בפיתוח הסטארטאפ הראשון שלהם. וגם: מהלך משותף לטובת אוכלוסיית הנשים העצמאיות והסכם בין Else Nutrition ל-iHerb INC

ארגון ICON (אייקון) המחבר בין האוקסיסטם של ישראל ועמק הסיליקון, יחד עם עמותת יוניסטרים המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, השיקו את שיתוף הפעולה המחודש שלהם. בצל משבר הקורונה הארגונים מינפו את המעבר לאון ליין, לכדי יצירת מפגשים טרנסאטלנטיים בין אנשי הייטק בכירים, העובדים ומתגוררים בסיליקון ואלי, לבין בני נוער, חניכי עמותת יוניסטרים, המתגוררים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל. בין היתר ייקחו חלק בפעילות בכירים בענקיות ההייטק, שותפים בקרנות הון הסיכון המובילות בעולם וכן יזמים ישראלים שבעצמם נמצאים בשלבים מוקדמים של הקמת סטאראפ (בין שלב ה-Seed ל-B) שילוו את הצעירים באופן שוטף.

במסגרת הפרויקט, חניכי העמותה נפגשים אחת לשבוע עם אנשי ההייטק לטובת ייעוץ בהמשך פיתוח וניהול המיזם אותו הקימו. בני הנוער משתפים את הבכירים בתהליך פיתוח הסטארטאפים עליהם הם שוקדים במסגרת פעילותם ביוניסטרים ואנשי ההייטק נותנים להם עצות ורעיונות, וכן הערות וכלים כיצד להמשיך ולפתח את המיזם בצורה המוצלחת ביותר. מטרת הפרויקט הינה להעצים את בני הנוער ולהעניק להם כלים ליזמות מפי בכירים, אשר מהווים עבורם מודל לדוגמא. הפרויקט החל לאחרונה בקרב בני נוער מנתיבות וקרית מלאכי.

החיבור בין ארגון ICON ועמותת יוניסטרים החל לפני כשנתיים ובמסגרתו מתנדבים עשרות מחברי קהילת ההייטק של ICON, מנכ"לים של חברות סטארטאפ מובילות, מנהלים בקרנות הון סיכון ובכירים נוספים בעולם ההייטק במרכז יוניסטרים בנתיבות. בין השאר, מעבירים המתנדבים תכנים מקצועיים לבני הנוער, מלווים אותם באופן אישי בדרכם המקצועית ומאמצים קבוצות יזמות צעירות באופן שוטף לאורך דרכן העסקית.

יסמין לוקץ', המנכ"לית והמייסדת של ICON: "העוצמה של אייקון היא במשאב הכי איכותי שיש לנו בישראל, המשאב האנושי. אנחנו לא מבקשים כלום מאלפי החברים בארגון שלנו חוץ מדבר אחד, להעביר את זה הלאה ולעזור לאחרים. השנה, הקורונה מציבה בפנינו מצב מאתגר מאוד אבל גם הזדמנות לחבר את השחקנים הכי בכירים בעמק הסיליקון לצעירים בישראל. שיתוף הפעולה עם יוניסטרים הוא מכפיל כוח שיעזור לנו להביא את בירת ההייטק העולמית לכל פינה בישראל."

אסף וייס, מנכ"ל יוניסטרים: "משבר הקורונה העמיק עוד יותר את הפערים הקיימים, והגביר את הצורך במסגרת שמעניקה עמותת יוניסטרים לנוער בישראל. אחת המטרות ששמנו לעצמנו היא לזהות את ההזדמנויות שצצות דווקא בתקופה זו וכך נולד הרעיון לשיתוף הפעולה עם אייקון ולשילוב אנשי עסקים בכירים מהסיליקון ואלי, שמתאפשר בעקבות המעבר לאונליין. אני רוצה להודות ליסמין לוקץ' ולקבוצת אייקון על שיתוף הפעולה פורץ הדרך, שמסייע לנו להמשיך ולהעניק לבני הנוער בפריפריה הזדמנות שווה בחיים".

ניו יורק, ניו יורק, 17 בפברואר, 2021 ( - Fiverr (NYSE:FVRR החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, הכריזה היום על בניית פלטפורמה חדשה שנועדה לסייע למותגים ולמשרדי הפרסום המובילים בעולם לגייס ולנהל צוותים של אנשי קריאטיב עצמאיים מעולים. ההודעה פורסמה ימים ספורים לאחר ש-Fiverr רכשה את Working Not Working®, אתר מוביל לאנשי קריאטיב. הפלטפורמה החדשה צפויה לתת מענה לצרכים הדינמיים של התעשייה ומייצרת לפייבר את ההזדמנות להשתלב בתעשיית הפרסום המגלגלת מיליארדים רבים של דולרים. Fiverr מפתחת את הפלטפורמה בעזרתם של מנהלי שיווק ואנשי קריאטיב מובילים מענפי הפרסום והשיווק.

"הפלטפורמה החדשה נשענת על הטכנולוגיה המתקדמת שפייבר פיתחה. אנו יוצרים פתרונות פשוטים בהיקף נרחב המאפשרים לחברות לעבוד באופן מהיר וגמיש יותר," אמר מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr. "בשנים האחרונות היינו עדים לשינוי ברור באופן העבודה של ארגוני שיווק בחברות ולמעבר מתשלום ריטיינר קבוע לעבודה על בסיס פרוייקטלי. למרות שמותגים וסוכנויות פרסום ימשיכו להעסיק צוותים של אנשי מקצוע באופן קבוע הם זקוקים לגישה טובה ומהירה יותר לאנשי מקצוע נוספים כדי לתת מענה לצרכים הדינמיים של פרויקטים גדולים וחדשים. רכישת Working Not Working מסייעת לנו ביוזמה זו הודות לבסיס הנרחב של אנשי הקריאטיב שלה וניסיונה הרב בתעשייה. אנו מצפים שהפלטפורמה החדשה תיצור הזדמנויות חדשות ונהדרות עבור הקהילה של Working Not Working".

הפלטפורמה החדשה של Fiverr, שתושק בשלב מאוחר יותר השנה, נועדה לאפשר למשווקים ולמשרדי הפרסום לייצר צוותי קריאטיב בעלי מגוון כישורים תוך שילוב הטכנולוגיה וחווית המשתמש האינטואיטיבית של Fiverr.

בפיתוח הפלטפורמה החדשה נעזרת Fiverr בצוות מייעץ המורכב ממנהלי שיווק מובילים ומייצג את קולם של לקוחותיהם של סוכנויות הפרסום והמותגים הגדולים בעולם. את הצוות המייעץ משלימה החברה עם מועצת קריאטיב המורכבת מאנשי מקצוע בעלי שם שתייעץ בנושא הפיתוח הקריאטיבי של הפלטפורמה החדשה. גופי הייעוץ נועדו לסייע ל-Fiverr לבנות את הפלטפורמה כך שתספק לפרילנסרים מתחום הקריאטיב ולמשרדי פרסום גישה לבריפים ולפרויקטים הטובים בעולם ולאפשר להם להרחיב את עסקיהם באופן גלובלי.

ג'ולי רוהם, סמנכ"לית החוויה והשיווק של ,Party City אמרה, "מגוון פרויקטי השיווק הזמין כיום הוא עצום ואיתור האנשים בעלי שיעור הקומה והניסיון הדרושים אינה קלה כלל. אנו יודעים שהם נמצאים שם, אבל כיצד נגיע אליהם, נברר אם הם זמינים, נשלב אותם בצוות ונארגן אותם? האתגר נראה קשה מנשוא לעתים. זה הזמן למנף את הטכנולוגיה כדי שתעניק לשוק את הגמישות הדרושה ותקל עלינו למצוא פרילנסרים מעולים ולהפיק מהם את המיטב. כשאני רואה מה Fiverr עושים, אני מאמינה שהחברה תשנה את אופן העבודה בתעשייה שלנו".

קרייג ברומרס, סמנכ"ל השיווק של אמריקן איגל, אמר, "שיווק מודרני מחייב פתרונות מודרניים. במקביל לגידול המתמשך בהיקף ובגיוון של הפרויקטים הקריאטיביים, נוצרות גם הזדמנויות לאיתור הפרילנסר הנכון לפרויקט הנכון בזמן הנכון. כמה נהדר היה לו יכולנו להגיע ביעילות ובמהירות למשאבים גלובליים באמצעות פלטפורמה מקוונת ואמינה! אני סבור שיחד אנו מסוגלים ליצור את הפתרון".

פר פדרסן, מייסד by the Network ולשעבר יו"ר קריאטיב עולמי ב-Grey, אמר, "כמה מאנשי הקריאטיב הטובים בעולם הפכו לפרילנסרים. הטכנולוגיה החדשה משחררת את בעלי הכישרונות היצירתיים מכבלי המשרד או הארגון הפיזיים. כיום, עבודה כפרילנסר כבר אינה עבודה צדדית אלא הדרך לעבוד יחד. הפלטפורמה החדשה של Fiverr תאפשר לאנשי קריאטיב לעבוד ישירות עם המשווקים והסוכנויות. היא תיצור הזדמנויות עבודה חדשות, תחזק את הגיוון, תמחק גבולות ותקרב את בני האדם בעולם כולו. תעשיית הקריאטיב זקוקה מאוד לכל אלה.

seperator

בהסכם שותפות שנחתם אמש בין חברת שניב תעשיות נייר לבין אופל אריזות בע"מ, תשקיע הראשונה 25.5 מיליון שקל בתמורה להקצאת 51% מהון המניות של אופל. שניב תעשיות נייר פועלת בענף מוצרי הצריכה ומתמחה בייצור מוצרי נייר, ניקיון, טואלטיקה, קוסמטיקה, מוצרים לרכב ולתעשייה.

בין מותגיה הבולטים של שניב ניתן למצוא את טאץ', אחד ממותגי הניקיון הצומחים בישראל, אליו גייסו בשניב בשנה האחרונה את אילנית לוי כפרזנטורית.

חברת אופל, ממנה רכשה שני 51% מהמניות בתמורה ל-25.5 מיליון שקלים, מעסיקה כ-100 עובדים ועוסקת בייצור, ייבוא, אריזה, שיווק והפצה של תבניות ורדידי אלומניום, מוצרי ניילון, אריזה ונייר שונים.
במסגרת עסקת השותפות תרחיב שניב את סל המוצרים והשירותים שלה, תרחיב את מערך המכירות ותהנה מכניסה מהירה לתחומי פעילות חדשים. אופל תמשיך להתנהל במתכונת הנוכחית הן עסקית והן תפעולית.

במכתב של מנכ"ל שניב, פסח ברנט לעובדי ומנהלי החברה סיפר ברנט על השלמת העסקה: "השלמתה של העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל. חברת אופל היא יצרן איכותי, ותיק ואמין ומוצריה מגדילים את סל המוצרים שבו החברה פעילה, חברת אופל תמשיך להתנהל עם העובדים והמנהלים הקיימים שעושים עבודתם נאמנה ובהצלחה רבה".

seperator

אקספו תל אביב, מרכז הכנסים והתערוכות הבינלאומי של עיריית תל אביב-יפו חתמה על מזכר הבנות עם מרכז התערוכות הלאומי באבו דאבי (ADNEC). עיקר מזכר ההבנות הינו לקדם שיתופי פעולה בתחום הכנסים והתערוכות, לייצר כנסים ותערוכות חדשים ולבצע למידת עמיתים בתחומים שונים הקשורים לענף.

מזכר ההבנות מהווה את מימוש הסכמי אברהם ושיתוף הפעולה בין מרכזי הכנסים יאפשר שיתוף בידע והרחבת תחום הכנסים והתערוכות בשתי הערים. מזכר ההבנות הינו הבעת אמון בין הצדדים אשר מאפשרת וחופשת את אקספו תל אביב, באמצעות שיתופי פעולה, לפלחי שוק, לקוחות ואפשרויות חדשים. המסמך נחתם בטקס חתימה וירטואלי ע"י תמיר דיין (מנכ"ל אקספו תל אביב) וחומייד מטר אל דהרי (מנכ"ל קבוצת ADNEC).

חומייד אל דהרי מנכ"ל קבוצת ADNEC: "היחסים שלנו עם אקספו תל אביב יאפשר צמיחה רחבה יותר בתחום פיתוח תערוכות באיחוד האמירויות והאזור הרחב יותר, ש-ADNEC מנסה לקדם באופן עקבי. שיתוף הפעולה האסטרטגי הזה מדגים את מאמצי ADNEC לקדם שיתופי פעולה פנים-אזוריים ויציע התפתחויות חדשות עבור העברת ידע לקהלים מקומיים. דרך שיתוף הפעולה הזה, אנחנו שואפים לקדם חדשנות והזדמנויות עסקיות בין שתי המדינות שלנו." הוסיף אל דהרי: "בנוסף, השותפות הזאת תמשיך לדחוף את המעמד המוביל של ADNEC כיעד מוביל עבור תיירות עסקית. נמשכים המאמצים שלנו לזהות הזדמנויות לשיתוף פעולה עם מגוון שותפים אזוריים ועולמיים, המחזקים את תחום התיירות העסקית במזרח התיכון ובעולם."

תמיר דיין, מנכ"ל אקספו תל אביב: "אקספו תל אביב,מרכז הכנסים והתערוכות הבינלאומי חתם על מזכר הבנות עם המרכז המקביל המוביל באמירויות. אנו רואים בשותפות זו הזדמנות לייצר מיזמים משותפים, תערוכות וכנסים, ולהחליף מידע בין מרכזים מובילים לטובת קידום ענף הכנסים והתערוכות. מאחר ושתי המדינות מובילות בחיסון האוכלוסייה כנגד נגיף הקורונה, אנו מעריכים שנהיה בין המרכזים הראשונים לפתוח את שערינו לכנסים ולתערוכות".

חתימת הסכם אקספו ואבו דאבי. יחצ,
עוד שיתוף פעולה פורה/יחצ

בימים אלה, כלל ביטוח ופיננסים סיכמה חמישה מפגשים של קורס כלל GROW ליועצי משכנתאות.
הקורס מנה כ-60 משתתפים ונערך בשיתוף עם ערן מזור - "מזור בית היועצים", ובהנחיית ארז שלו, יזם ומרצה בכיר מקבוצת באלאנס-הרצאות וסדנאות לעסקים.

תכנית הקורס כללה תכנים מקצועיים ממוקדים ומעשיים, כלים להתפתחות אישית ועסקית ומיומנויות לניהול מכירה אפקטיבית בתחום הפיננסים גם בעולם ה-Online, בדגש על המוצר החדשני מבית כלל "משכנתא הפוכה".

המוצר, המיועד לבני 60+, מאפשר לשמור על רמת חיים בתקופת הפנסיה באמצעות הלוואת משכנתא. ההלוואה מיועדת לכל מטרה: שיפוצים בבית, החזר חובות, מעבר לדיור מוגן, רכישת מכונית חדשה, הוצאות רפואיות ועוד.

כלל ביטוח ופיננסים. יחצ,
כלל ביטוח ופיננסים/יחצ

חברת סי די רום, בבעלות גדי סתווי והאתר הטכנולוגי Tech-il ישתפו פעולה לטובת קידום הראוטר החדש מבית AVM אותו מייבאת ומשווקת חברת סי די רום. במסגרת שיתוף הפעולה שיקודם בעמוד הפייסבוק של tech-il יוזמנו הגולשים לקרוא את הסקירה המקיפה על הנתב, לענות על שאלות ואז - להיכנס להגרלה.

בסקירה נאמר כי Fritz!Box 7530 הוכיח את עצמו ככלי עבודה איכותי, בלתי מתפשר שטומן בחובו מגוון אפשרויות בלתי נדלה. הממשק שלו בנוי בצורה שמתאימה הן למשתמש הממוצע והן למשתמש המתקדם יותר. למרות המראה הסולידי שלו הוא מציג יכולות טכנולוגיות מהשורה הראשונה כמו MESH, WPA3, אינטגרציה עם בית חכם, סינון אתרים, ניהול מספר רשתות במקביל ויצירת סינון מותאם אישית לכל רשת, מספר אפליקציות מובייל לשליטה וניהול מרחוק וכמובן תקן 35b המאפשר חיבור VDSL2.

הנתב יתפקד היטב גם ברגעי מאמץ, כמו שידור משחקי מחשב למשקפי המציאות המדומה בתדר 5GHZ הנתב שומר על יציבות ורציפות מדהימה. מדובר במוצר שהוגדר כעשוי מחומרי גלם איכותיים להפליא.

ראוטר B35. יחצ,
הראוטר של סי די רום/יחצ

בעקבות התרחבות הפעילות של "Upstep" בשנת 2020, החברה תיזום בחודשים הקרובים גיוס של כ-5 מיליון דולר ממשקיעים במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב. ההשקעה מיועדת לכניסת החברה למיזמים נוספים בתחום טיפול בכאבי רגליים וטיפוח כפות הרגליים.

לפני כ-6 חודשים גייסה החברה בגיוס המונים (בהצלחה) 6.5 מיליון שקל. חברת הסטארטאפ שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז הרחיבה את המרכז הלוגיסטי בניו ג'רזי בארה"ב בכ- 400% עקב הגדלה של הקף המכירות בארה"ב בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

בתקופת משבר הקורונה בשנת 2020 הגדילה החברה את ב-210% את היקף המכירות בארה"ב. החברה הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח. במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה Upstep לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. לאחרונה הקימה החברה מפעל חדש בישראל לייצור המדרסים הצמוד למפעל שהוקם מלפני כ- 3 שנים בהשקעה של 5 מיליון שקל.

אביעד רז, אורן רז ולימור כץ UPSTEP. יחצ,
לימור כץ, אורן ואביעד רז/יחצ

חברת האוטו-טק הישראלית Cognata, ספקית מובילה של פלטפורמת סימולציה למערכות בטיחות לרכב ונהיגה אוטונומית, מודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה עם חברת האוטו-טק הישראלית, Brodmann17, ספקית מובילה בתחום עיבוד תמונה מבוסס בינה מלאכותית עבור מערכות בטיחות לרכב אוטונומי. השותפות בין החברות תקדם יכולות בחינה ואימון רבות עבור הטכנולוגיות המתקדמות של ברודמן17.

ברודמן17 מספקת את הדור הבא של מערכות בטיחות לנהג עבור בטיחות אקטיבית לרכב האוטונומי תוך שימוש ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות למכשירי קצה וכן פתרונות מבוססי ענן. החברה תשתמש בסביבת הסימולציה של קוגנטה לאימון ואימות מערכות טרם פריסת המערכות במכוניות, מה שיציע גישה פשוטה ומהירה יותר, מבוססת נתונים, על מנת לדמות אירועים ותרחישים.

סימולציה הינה כלי חיוני והכרחי במערכת הבטיחות המתקדמת המאפשרת לנו להגיע לכמויות בקנה מידה גדול של נתונים ולבחור את התרחישים המורכבים ביותר על מנת לספק נתונים שעלולים להיות מסוכנים לאיסוף בזמן אמת. תקנות בטיחות הרכב המחמירות צפויות להביא לצמיחתו של שוק ה-ADAS (מערכות מסייעות נהג). גודל השוק העולמי של מערכות הבטיחות לרכב צפוי לצמוח מ-27 מיליארד דולר בשנת 2020 לסך 83 מיליארד דולר בשנת 2030, עם קצב צמיחה שנתי מוערך של 11.9%.

"קוגנטה שמחה לעבוד עם ברודמן17 וצוותי הפיתוח שלה על מערכות בטיחות לרכב האוטונומי, תוך תמיכה והאצת צרכי הפיתוח שלהם" אמר דני עצמון, מנכ"ל ומייסד קוגנטה. "צפינו בשנים האחרונות בצמיחת Brodmann17 ואנו גאים שהם בחרו בפלטפורמת הסימולציה שלנו לצורכי הפיתוח של מערכות הבטיחות שלהם לרכב האוטונומי".

"ברודמן17 מפתחת את הפתרון היעיל ביותר ללא פשרה ברמת האיכות" אומר אמיר אלוש, מייסד שותף ו-CTO של Brodmann17, "מצאנו כי פלטפורמת הסימולציה של קוגנטה מהווה את הפתרון ההולם להאצת תהליכי הפיתוח שלנו".

דני עצמון. יחצ,
דני עצמון/יחצ

קבוצת Tefen והתאחדות בעלי המלאכה והתעשייה חברו למהלך משותף לטובת אוכלוסיית הנשים העצמאיות. מדובר ביוזמה ללא מטרות רווח שמטרתה לסייע לנשים שהעסקים שלהן נפגעו בקורונה, ולהתאים אותם למציאות החדשה שיצר המשבר. במסגרת השת"פ Tefen שמתמחה בהובלת ארגונים למצוינות, תבצע אבחונים לעסקים וביחד עם ההתאחדות תיתן להם כלים מקצועיים להתייעלות עסקית, כמו מעבר לדיגיטציה והטמעת טכנולוגיות חדשניות, כדי להקטין את ההוצאות ולהגדיל את הפריון.

מלי ביצור פרנס מנכ"לית Tefen: "היוזמה נולדה לאחר ביצוע מחקרים שהראו שנשים עצמאיות היו בין הנפגעות העיקריות מהקורונה הכלכלית. נשים רבות נאלצו לסגור עסקים, בין היתר גם בגלל העובדה שהן צריכות לג'נגל בין ניהול העסק לבין הטיפול בילדים בתקופה שבה יש סגרים מרובים ואין מסגרות. חשוב להבין שהנשים נכנסו למשבר הזה כשנקודת הפתיחה שלהן הייתה מלכתחילה לא טובה מאחר וגם בשגרה ההכנסה של נשים היא נמוכה יותר. המצב הזה גורם לפגיעה בכל המשק ולכן זה צריך להיות אינטרס של כולנו למנוע אפליה כנגד נשים עצמאיות. פה אנחנו נכנסים לתמונה עם תכנית מקיפה שמטרתה לסייע לכמה שיותר נשים".

ב-2018 היו כ-171 אלף עצמאיות בישראל. נשים עצמאיות נפגעו יותר בקורונה בגלל תחומי העיסוק שלהן שהם פחות רווחיים בדר"כ ובגלל העובדה שהן עובדות פחות שעות. מסקרים שנערכו המענקים מהמדינה לא עונים לנשים העצמאיות על הצרכים הבסיסיים לקיום העסק. לצורך ההשוואה המענק שקיבלה אשה עצמאית הוא 30 אחוז פחות מזה שקיבל גבר עצמאי . מנתוני רשות המיסים עולה שבפעימה הראשונה הוגשו כ- 240 אלף פניות. 86 אלף מהן הן של נשים שזה 36 אחוזים. המענק הממוצע הוא 3,363 שקל לנשים ו-4,069 למענק גבר. בפעימה השנייה התקבלו 364 אלף פניות ומתוכן 134 אלף פניות היו של נשים שזה 37% עם מענק ממוצע שעומד על 4044 שקלים לעומת 5944 מענק ממוצע לגברים. בפעימה השלישית בחלק הראשון לעסקים עד 300 אלף שקל הוגשו 228 אלף בקשות ומתוכן 95 אלף של נשים. יש גם לא מעט נשים שהתחילו את העסק רק באמצע 2019 ולכן לא זכו למענקים. נוסף על כך, נשים מקבלות פחות הלוואות לעסקים עצמאיים מכיוון שהבנקים מקשיחים יותר עמדות כלפיהן.

עו"ד רוית גרוס, מנכ"לית התאחדות המלאכה והתעשייה, המייצגת עסקים קטנים: "הקורונה פגעה קשות בעצמאים ובעלי עסקים קטנים כסקטור, אך באופן קשה יותר בעצמאיות ובעלות עסקים קטנים, המהוות לצערנו רק כ-20% מבעלות העסקים בישראל. הן פוגשות אתגרים שונים ואנו רואים חשיבות גדולה מאוד לתת להן סיוע מותאם. בנוסף, יש לזכור שבקרב הנשים קיימות אוכלוסיות מוחלשות אפילו יותר ובהן נשים ערביות, חרדיות, אימהות צעירות וחד הוריות, שבהן הפגיעה היא אנושה והן אפילו יותר יתקשו לחזור להתפרנס בכבוד. אנחנו מודים לאנשים הטובים בקבוצת "Tefen" שהתגייסו בשעה הזו למשימה החשובה הזו".

מלי ביצור פרנס. יחצ,
מלי ביצור פרנס/יחצ

מימון ישיר, חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר, בחרה בפתרון Commvault Complete Backup & Recovery לניהול והגנת נתונים. את ההטמעה ביצעה חברת ווי אנקור (We Ankor) מקבוצת חילן, שותף Market Builder מוביל של חברת .Commvault ווי אנקור מקבוצת חילן הינה חברת אינטגרציה מנוסה ומובילה בישראל, המספקת פתרונות תשתיות מתקדמים, ענן ואבטחת מידע.
הפתרון החדש יאפשר למימון ישיר לייעל פעילות, לשפר את זמינות הנתונים ואת הגישה אליהם כולל שימוש בניהול צילומים למערך האחסון (Snap) ממערכת Commvault ואת התאימות בסביבות מקומיות ובענן. מימון ישיר רכשה מחברת ווי אנקור בנוסף מערכת אחסון של NetApp מסוג E series לטובת אחסון המידע המגובה.

כתוצאה מגידול מהיר בדאטה סנטרים בשילוב הצלחה עסקית מירבית, מימון ישיר נדרשה להתאים ולהרחיב את יכולת ההגנה של המערכות, היעילות התפעולית ואמינותם של תהליכי ניהול Data Protection. מימון ישיר ביקשה להגן על היישומים המקומיים ועל האפליקציות הרצות בענן ממשק ניהול אחד אשר בעלת יכולת לשחזר נתונים במהירות ובפשטות באמצעות פלטפורמות גיבוי בהתאם לנדרש.

הפתרון של קומוולט בשיתוף ווי אנקור הינו פתרון פשוט לניהול המאפשר לגדול בהתאם לדרישות העסקיות ולקבל תמונה מלאה בממשק אחד, כמו כן הפתרון מאפשר גישה פשוטה לניהול, יכולת הגנת נתונים ואבטחתם, לרבות הגנת נתוני Salesforce ו - Microsoft Office 365 בענן.

בזכות תכנון והטמעת הפתרון בשיתוף עם ווי אנקור, מימון ישיר הצליחה לצמצם את חלונות הגיבוי ב -50% ולהגדיל את אמינות הגיבוי ל 100%. כמו כן, היא השיגה שיפור של 70% ב- RTO / RPO, תוצאות העונות על דרישות החברה, ומשפרות משמעותית את אספקת השירות.

טל מצרי, מנהל מחלקת תשתיות במימון ישיר: " מטרת הפרויקט היתה ליישם פתרון אשר נותן מענה למגוון הפלטפורמות שמימון ישיר מיישמת, הן בענן והן ב- on prem, פשטות הפתרון של קומוולט בהתממשקות למערכות אלו בנוסף לפשטות הליך הגיבוי והשחזור, נתן מענה כולל לדרישות הארגון בצורה טובה ואפשרה למימון ישיר להתמקד בפעילויות שמניעות את העסק קדימה".

שחר ריכמן, Professional Services Engineer מחברת ווי אנקור מסר: "מימון ישיר בחנה מגוון פתרונות ומוצרים ולבסוף בחרה ב- Commvault באמצעות ווי אנקור כיוון שרק מערכת זו הצליחה לענות על כל דרישות החברה. באמצעות קומוולט מימון ישיר מוכנים לכל תרחיש וסיטואציה, החל מתמיכה מלאה במערכות Legacy וכלה במערכות חדשות כדוגמת Salesforce. הפתרון של קומוולט מאפשר ניהול פשוט וידידותי, גמישות תפעולית והכל תחת ממשק יחיד המספק תמונת מצב לכל השירותים הקיימים ולאלו שיתווספו בעתיד כולל הגנה מפני מתקפות כופרה.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל מסר: "חברת מימון ישיר חיפשו פתרון שיפשט את ניהול הגיבוי, ויספק תמיכה בשירותים החדשים שהארגון הכניס מבוססי ענן ושירות SaaS, אשר דרשו התייחסות שונה מהמערך שהיה לחברה. הבחירה בפתרון של קומוולט בשיתוף ווי אנקור אפשרה למימון ישיר לנהל ממקום אחד את כל מערך הגיבוי בצורה פשוטה. יש לציין את הרמה המקצועית הגבוהה של אנשי ווי אנקור, שהוכיחו לאורך כל הפרויקט רמת שירותיות גבוהה, בניית אפיון והתאמת צרכי הלקוח לפתרון הגיבוי של קומוולט. אנו גאים בבחירת מימון ישיר בפתרוןCommvault ונשמח להיות שותפים במבחר פרויקטים עתידיים."

טל מצרי. יוסי בייטלמן,
טל מצרי/יוסי בייטלמן

הסטרטאפ הישראלי Aura Air משיק פיתוח חדש של מטהר דיגיטלי נייד שמייצר סביבה אויר נקיה מחיידקים ווירוסים לרבות הקורונה. המתקן מפיץ בסביבתו יוניים חיוביים ושליליים, כמו שיש באויר הפתוח בטבע, והם משמידים את המבנה החלבוני של התא המזיק ומנטרלים את פעולתו.

המתקן הוא במשקל של 350 גרם עם הטענת USB, קל לנשיאה ובעל אורך חיי סוללה של עשר שעות. ניתן להשתמש בו לאורך יום שלם של עבודה או יציאה למקומות ציבוריים. הוא מתאים לשימוש באוטובוסים, רכבות ומוניות, כיתות, בחדרי ישיבות, חדרי המתנה וכן בבית. בפעולה אפקטיבית בחלל של 10מ"ר הוא מפחית את שיעור החיידקים והוירוסים, כולל קורונה, בשיעור של 99.9%.

המטהר הנייד לא משמיע קול בשעת פעולתו כך שניתן להפעיל אותו גם בכיתת לימודים, בישיבות עבודה, בחדרי כושר ובגני ילדים בלי שייצר הסחת דעת. אפשר להטעין אותו כמו טלפון סלולרי או דרך המחשב.

לדברי אביעד שניידרמן, מנכ"ל Aura Air, עם הסרת המגבלות אנחנו צפויים לפגוש אנשים במספרים הרבה יותר גדולים מאשר בשנה האחרונה, וזאת מבלי שאנחנו יודעים עד כמה כל אחד מהם דואג להקפיד על ההנחיות ושומר על בריאותו. טיהור האויר שסביבנו מעניק שכבת ביטחון נוספת הן למחוסנים והן לילדים, תינוקות ומי שלא התחסנו.

המטהר הנייד הוא הגרסה המוקטנת של המטהר הקבוע של אורה אייר שמותקן על הקיר או התקרה, בעל כושר טיהור של חללים גדולים. המטהרים פועלים בהצלחה במסעדות, חדרי כושר, מקומות בילוי, ספריות, בתי כנסת, משרדים ואוטובוסים ברחבי העולם.

מטהר אוויר דיגיטלי נייד. אורה אייר,
להיות אתך בכל דקה. המטהר הנייד/אורה אייר

משה גרין, יו"ר מפלגת צומת ואיש עסקים, מקים צוות חשיבה כלכלי שתפקידו יהיה לקדם מדיניות עסקית-חברתית שתסייע בכלים מעשיים לעצמאים. בצוות החשיבה יהיו עורכי דין, כלכלנים, עצמאים ועוד. בין הדברים אותם מתכוונים לקדם בצוות החשיבה ניתן למנות:קידום פחת מואץ על מנת לגרום להתחדשות המשק, קידום עסקים ע"י קורסים מקצועיים בנושאי שיווק, כלכלה, מיתוג וכד', רפורמה ברשיונות עסק ומתן רישיון עד 10 ימים עסקים ע"י הקמת ועדה חוץ משרדית בראשות שופט בדימוס

משה גרין: "אנחנו בעיצומו של משבר כלכלי מהחמורים בתולדות ישראל, אך עד כה לא ראינו כלים פרקטיים משמעותיים כדי לדחוף את הכלכלה והעסקים קדימה. גם המענקים שחולקו לעצמאים ממוסים בצורה כזו שהם יפילו את עצמאים במקום לסייע להם. צוות החשיבה בראשותי ייתן כלים משמעותיים שיזניקו את העצמאים למצב בו היו ערב הקורונה היות וכולנו עצמאים ומבינים כיצד הכלכלה האמיתית פועלת בשטח".

משה גרין. יחצ,
משה גרין/יחצ

לאור הביקוש לחיזוק מערך המענה הלאומי לפניות הציבור, שרשם במהלך השנה האחרונה גידול של מאות אחוזים בפניות לסיוע, הכוונה ומידע, חתמה חברת תקשוב על הסכם במסגרתו תקים מרכז חדש בקריית הממשלה בעיר אופקים.

במסגרת ההחלטה, שעיקרה מימוש חזון החברה לקידום עשייה חברתית ומקומות תעסוקה בפריפריה, תעסיק תקשוב במרכז החדש כ-400 עובדים חדשים שייתנו מענה למענה ארצי עבור גופים ממשלתיים וחברות.

לסיכום שנת הפעילות של 2020 ולרגל חגיגות 25 לפועלה של החברה, תקיים החברה בימים הקרובים את אירוע החברה הגדול בישראל שעיקרו מפגש דיגיטלי בו ישתתפו 10000 עובדי החברה הפרושים בין 36 אתרי החברה ברחבי הארץ וכוללים בין השאר את נתיבות, דימונה, באר שבע, כרמיאל, חיפה, צפת, עכו, טבריה.

מרכז תקשוב באופקים. יחצ,
מרכז תקשוב באופקים/יחצ

am:pm , רשת הסופרמרקטים העירונית הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, יוצאת ביוזמה מצילת חיים ומתחילה בהתקנת עמדות החייאה (דפיברילטור) המאפשרות לבצע החייאה בזמן אמת על ידי כל אדם ללא ניסיון קודם.

פרויקט מציל החיים של am:pm, בשיתוף עיריית רמת גן, מגן דוד אדום, ידידי מד"א בישראל ומעיין זוסמן, אלמנתו של ד"ר אורן זוסמן ז"ל שנפטר במפתיע מדום לב, ומאז היא פועלת למען הצבת דפיברילטורים ברחבי הארץ, יצא לדרך בסוף השבוע עם התקנת מכשיר החייאה החכם הראשון בסניףam:pm ברחוב ארלוזורוב 52 ברמת גן. מדובר במכשיר אוטומטי שמרגע הפעלתו ישנו חיווי קולי המסביר את הפעולות שיש לבצע בכל שלב ושלב, כך שגם מי שאינו מכיר או בקיא בהפעלת דפיברילטור יכול לעשות זאת בקלות ולהציל חיים.

אריק כהן, מנהל רשת am:pm, ציין: "זכות גדולה עבורנו לקחת חלק בפרויקט מציל חיים. זוהי המחויבות שלנו כלפי הקהילה בה אנו פועלים, הלקוחות ועובדי הרשת. דום לב יכול לקרות לכל אחד, בכל גיל ובכל מקום וכל רגע במצב כזה הוא קריטי. אני מודה לכל שותפינו לדרך, ביניהם גם ליעד אילני, מ"מ ראש עיריית רמת גן, שתמך וסייע לקדם את היוזמה החשובה. כל דפיברילטור נוסף שמותקן מגדיל סיכויי הישרדות ומעניק הזדמנות להציל חיי אדם. פרויקט הצבת עמדות החייאה ברשת am:pm יצא לדרך בסניף החדש שחנכנו ברמת גן לאחרונה, ועד סוף השנה ואנו מתכננים לפרוס עוד 5 מכשירים נוספים ברחבי הרשת. בנוסף, העובדים שלנו יעברו הכשרה מקצועית בהחייאה ובמתן עזרה ראשונה כדי להרחיב את הידע בתחום ולהיות ערוכים לפעול ביעילות בזמן אמת".

מכשיר החיאה בסניף אמפם ברמת גן. יחצ,
מכשיר החיאה ב-am:pm ברמת גן/יחצ

ד"ר ניצה קרדיש, מנכ"לית קרן ההון סיכון "טרנדליינס אגריפוד", תהיה האורחת המרכזית בטקס השקת חממת האגריטק האזורית מחר (יום חמישי ה-18.2.2021) בשער הנגב. בטקס החגיגי, שעקב הנסיבות יתקיים באופן מקוון, ישתתפו בין היתר גם המארח ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין, שי פלדמן נשיא מכללת ספיר, אורי פינטו מנכ"ל אשכול נגב מערבי, זאב מילר מנכ"ל קרן יק"א, רון ברוכי, מנכ"ל כיל דיגיטל ובכירים נוספים מעולמות החקלאות, האקדמיה והתעשייה.

החממה המתוכננת תנצל את עוגני החקלאות החזקים בעוטף עזה, את העוגנים האנושיים של מכללת ספיר וגופים בינלאומיים נוספים כדי לעודד סטארטאפים מעניינים בתחומי האגריטק ולהגביר את מקורות התעסוקה האיכותית באזור הנגב המערבי.

ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין. דוברות שער הנגב,
ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין/דוברות שער הנגב

Else Nutrition הנסחרת בקנדה, בניו יורק ובפרנקפורט, יצרנית פורמולות צמחיות ללא סויה לתינוקות פעוטות וילדים , חתמה הסכם הפצה בינלאומי עם iHerb Inc. האמריקאית, קמעונאית מקוונת בינלאומית בתחומי הבריאות וה-wellness. ההסכם פותח פתח משמעותי למכירות גלובליות של מוצרי Else Nutrition בכל העולם ומעבר לגבולות ארה"ב שבה נמכרים מוצרי החברה כיום.

הורים המחפשים חלופות תזונה המבוססות על פורמולות צמחיות ללא סויה לילדיהם יוכלו בקרוב למצוא את מוצרי התזונה הצימחיים של Else Nutrition לילדים מעל גיל שנה באתר iHerb.com. חמוטל יצחק, מייסדת משותפת ומנכ"לית Else Nutrition אומרת: "השותפות עם iHerb הינה התפתחות מרגשת ברמות רבות. בנוסף למחוייבות שלנו לתמוך בעולם בריא ובר קיימא, iHerb מאפשרת לנו להתרחב מיידית ולהציע מוצרים ברמה גלובלית לכ מ-180 מדינות ושווקים חדשים כולל קנדה ואירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully