וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי פיניש: "הבנתי שאני גם ככה עם הטלפון ביד, אז עכשיו אני פשוט משלם איתו"

בשיתוף בנק הפועלים

17.2.2021 / 9:49

אפשר להגיד שלום לכרטיס הפלסטיק ולא צריך לשבור את הראש יותר לגבי כסף מזומן: בנק הפועלים השיק באירוע חגיגי את ה-bitcard והארנק הדיגיטלי החדש, שמרכז את כל ההוצאות מול העיניים ונועד להפוך את החיים לקלים יותר

בווידיאו: אירוע ההשקה החגיגי של bitcard במשתלת כפר עידוד/עריכה: דפי מקל

המהפכה כבר כאן. באירוע חגיגי שנערך אמש (שלישי) במשתלת כפר עידוד, משתלה המעסיקה אנשים עם מוגבלויות, השיק בנק הפועלים את הארנק הדיגיטלי החדש ואת כרטיס bitcard.

הפרזנטור של הארנק הדיגיטלי ו-bitcard, אלי פיניש, הגיע לאירוע המשמח והסביר את הייחודיות של הכרטיס החדש: "תמיד יש לי התלבטות, אם לשלם במזומן, ואז אני מתחיל לחשוב - להשאיר לעצמי מזומן, ואם כן, אז למה? ואם זה עסק קטן ואני אשלם באשראי, אולי הוא ייקח את הפרטים שלי ולך תדע לאן האשראי ילך אחרי זה. כל כך הרבה מחשבות עוברות בבת אחד. בסופו של דבר הבנתי - גם ככה הטלפון ביד שלי בזמן הקנייה ואני מסתמס איתו, אז עכשיו אני פשוט עושה 'הופ' וזה קורה - התשלום עובר".

"בחרנו בפיניש להוביל את ההצגה של ה-bitcard כי חוש ההומור העצמי שלו והחיבור שלו לעולם החדשנות והקצב המהיר מייצגים בדיוק את המהפכה הזו", סיפרה באירוע גלית פולק, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים.

ה-bitcard החדש מציע תשלום דיגיטלי ייחודי: "מדובר בארנק היחיד בישראל שמאפשר חוויית תשלומים כוללת", הסביר גולן שרמן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהל חטיבת החדשנות והאסטרטגיה. "כל עולמות התשלומים נמצאים במקום אחד, בפיד אחד ואנחנו יכולים לראות את כל ההוצאות מול העיניים ולא להסתובב יותר עם כרטיס הפלסטיק. רק טלפון, קוד סודי וזהו".

מהיום משלמים עם bit מהנייד. רוצים גם? לחצו כאן

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully