וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה עצומה בהכנסות של Plus500 ב-2020

17.2.2021 / 11:49

תוצאות שיא לחברת הפינטק הנסחרת בבורסה לניירות ערך שבלונדון. מן החברה נמסר כי בנוסף להשקעתה השוטפת במחקר ופיתוח החברה תשקיע כ- 50 מיליון דולר נוספים בשלוש השנים הבאות, לטובת הקמת מרכז מו"פ חדש בתל אביב

Plus500, חברת הפינטק הישראלית, מפתחת ומפעילה פלטפורמה למסחר בחוזי הפרשים (CFDs), פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות הלא מבוקרות עבור שנת 2020.

הכנסות הקבוצה בשנת 2020 הסתכמו ב-872.5 מיליון דולר, גידול של 146% מן השנה שעברה. ה- EBITDA זינקה ב- 168% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לסך של 515.9 מליון דולר. יתר על כן, נרשם שיא חדש של לקוחות חדשים ושל לקוחות פעילים , במהלך שנת 2020 הצטרפו לקבוצה 294,728 לקוחות חדשים, גידול של 223% לעומת שנת 2019. לקוחות הקבוצה ביצעו במהלך השנה מעל 82 מיליון פעולות מסחר (customer trades) כאשר סכום ההפקדות הכולל אשר ביצעו לקוחות הקבוצה בשנת 2020 הוא 2.9 מיליארד דולר. הקבוצה ממשיכה להיות איתנה מבחינה פיננסית, ומחזיקה ביתרות מזומנים של 593.9 מיליון דולר.

מאז הפיכת החברה לחברה ציבורית במסגרת ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) בשנת 2013, למעלה ממיליארד דולר שולמו לבעלי המניות של החברה, הן באמצעות חלוקת דיבידנד והן באמצעות רכישה עצמית של מניות החברה. בשנת 2020, סך ההחזר לבעלי המניות הסתכם ב-278.3 מליון דולר (כמילארד שקלים חדשים), אשר בוצע בדרך של חלוקת דיבידנד ובדרך של רכישה עצמית של מניות החברה. דירקטוריון החברה הצהיר על כוונתו להוציא לפועל תכנית רכישה עצמית נוספת של מניות החברה במהלך שנת 2021 בהיקף של עד 25 מיליון דולר.

מן החברה נמסר כי בנוסף להשקעתה השוטפת במחקר ופיתוח, יושקעו כ-50 מיליון דולר נוספים בשלוש השנים הבאות במחקר ופיתוח, לטובת, בין היתר, הקמת מרכז מו"פ חדש בבתל אביב. מרכז הפיתוח החדש, יצטרף אל ליבת הפעילות הטכנולוגית בשילוב עם צוותי הפיתוח המתקדמים של Plus500 ויתמקד בחדשנות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות לצד מוצרים חדשים.

דודי צרויה. נתנאל טוביאס,
מנכ"ל Plus500 דוד צרויה/נתנאל טוביאס

בחברה אף הצהירו על חזון חדש ותכנית אסטרטגית ל- Plus500 אשר כוללים את התפתחותה וצמיחתה של החברה בשנים הבאות מחברת טכנולוגיה אשר ממוקדת במוצר אחד, CFD, לקבוצת פינטק גלובלאית אשר תספק מגוון פתרונות ומוצרים פיננסים הן בהרחבת הפעילות בשווקים בהם פועלת החברה והן בהתרחבות לשווקים החדשים, וזאת תוך מינוף הטכנולוגיה המתקדמת והיכולות המוכחות של החברה.

במהלך שנת 2020, החברה פעלה לשיפור הממשל התאגידי ולגיוון הרכב הדירקטוריון. במהלך שנת 2020, מונה דוד צרויה כמנכ"ל החברה ולדירקטוריון, בנוסף הגב' אן גרים מונתה לדירקטורית בלתי תלויה. מגמה זו נמשכה אל תוך שנת 2021, עם הודעתה האחרונה של החברה על מינויה המיידי של הגב' סיגליה חפץ לדירקטוריון החברה, וכן על מינויה של הגב' תמי גוטליב לכהונה כדירקטורית חיצונית בכפוף לאישור אספת בעלי המניות של החברה אשר צפויה להתכנס במהלך חודש מרץ הקרוב.
דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "שנת 2020 הייתה שנה יוצאת דופן עבור Plus500. הצגנו ביצועי שיא בזכות עוצמת הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, היכולת שלנו להגיב מיידית להתפתחויות בשווקים הפיננסים ולאירועי אקטואליה ובראש ובראשונה הודות להון האנושי המצוין של Plus500. עובדי החברה הפגינו שוב את מחויבותם להצלחת החברה ולמתן שירות באיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו, וכל זאת בתקופה מאתגרת מבחינות רבות בהתחשב במגיפת הקורונה. אנו שמחים להמשיך ולבסס את מעמדה שלPlus500 כחברה חדשנית ופורצת דרך בסקטור הטכנולוגי פיננסי ואני נרגש לקראת ההוצאה לפועל של החזון החדש של החברה והקמת מרכז הפיתוח החדש בתל אביב."

פלוס500 נסחרת ברשימה הראשית (Market Main) של הבורסה לניירות ערך של לונדון ונכללת במדד ה-250 FTSE עם שווי שוק של למעלה מ-2 מיליארד דולר. החברה עוסקת בפיתוח תוכנה, המהווה פלטפורמה למסחר בחוזי הפרשים CFDs המבוססים על מגוון כלים פיננסים: מניות, מטבעות וירטואליים, מדדים, סחורות, מט"ח, אופציות ותעודות סל, באמצעות פלטפורמה ייעודית על ידי לקוחות פרטיים הזמינה ב-32 שפות, בלמעלה מ-50 מדינות ועל גבי מגוון ממשקים שונים. מרבית לקוחות החברה הם מאירופה, כאשר Plus500 נחשבת לפלטפורמת CFDs המובילה באנגליה, ספרד וגרמניה .

  • עוד באותו נושא:
  • דוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully