וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביוטכנולוגיה מרחיבה את גיוס ההון ל-73 מיליון דולר

17.2.2021 / 12:21

החברה מעדכנת עדכנת כי אליסיו הודיעה שהשלימה את גיוס ההון בהיקף של 73 מיליון דולר, לאחר הרחבתו ב-5 מיליון דולר. במסגרת הרחבת הסיבוב השקיעה כלל ביוטכנולוגיה סך של 2 מיליון דולר ועם השלמת ההשקעה, החברה מחזיקה בכ-18% באליסיו

עופר גונן. ערן לביא,
עופר גונן, מנכ"ל כלל ביוטכנולוגיה/ערן לביא

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה מעדכנת כי בהמשך לדיווחים קודמים בדבר גיוס הון (Series B) נוסף של Elicio Therapeutics, Inc, מעדכנת החברה כי אליסיו הודיעה שהשלימה את גיוס ההון בהיקף של 73 מיליון דולר, לאחר הרחבתו ב-5 מיליון דולר. במסגרת הרחבת הסיבוב השקיעה כלל ביוטכנולוגיה סך של 2 מיליון דולר ועם השלמת ההשקעה, החברה מחזיקה בכ-18% באליסיו.

  • התמורה הכספית מגיוס זה תשמש לצורך הפיתוח הקליני של ELI-002, חיסון טיפולי לסרטן המכוון כנגד KRAS מוטנטי (mKRAS). חלבון mKRAS מעודד התפתחות סרטן ומצוי בכ-25% מכלל הגידולים הסרטניים המוצקים בבני אדם. החיסון ELI-002 מכיל שני רכיבים: חומר מעורר תגובה חיסונית שפיתחה אליסיו Amphiphile CpG)), וכן חלבונים קצרים המכסים מגוון מוטציות ב-KRAS. להערכת אליסיו, ELI-002 יהיה חיסון המשרה תגובה חיסונית טיפולית חזקה כנגד גידולים המבטאים mKRAS, וזאת באופן שונה מגישות אחרות כנגד חלבון זה כגון מעכבי mKRAS. בכוונת אליסיו לפתוח ברבעון הראשון של שנת 2021 בניסוי קליני Phase 1/2 ב-ELI-002 בחולים שלהם סרטני מערכת העיכול (סרטן לבלב וסרטן המעי הגס) המבטאים mKRAS. בנוסף, בכוונת אליסיו לפתוח בחודשים הקרובים בניסוי קליני בחיסון למניעת COVID-19.
  • אליסיו הינה חברה פרטית אמריקאית הפועלת בתחום האימונותרפיה, אשר מפתחת טכנולוגית חיסון Amphiphile Vaccines שמקורה ב-Massachusetts Institute of Technology (MIT). טכנולוגיה זו, מאפשרת הצגת מטרות של תאי הסרטן ומחוללי זיהומים למערכת החיסון באופן שצפוי לעורר תגובה חיסונית יעילה במיוחד ולאורך זמן. לטכנולוגית ה-Amphiphile Vaccines פוטנציאל לסייע גם בטיפולי CAR-T (כולל כנגד גידולים מוצקים), ובמתן בטוח ויעיל של חומרים ממריצי תגובה חיסונית (adjuvants).
  • אליסיו משתפת פעולה עם שורה של מוסדות מובילים ובכללם, MIT, National Cancer Institute, Moffitt Cancer Center, Boston Children's Hospital ו-QIMR Berghofer Medical Research Institute, ובכוונתה לקדם שיתופי פעולה מסחריים.
  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully