וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן תחבורה מדווחת על ביקושי יתר גבוהים

17.2.2021 / 13:34

החברה זכתה בשלבה המוסדי של הנפקת אגרות החוב לביקושים בסך כ-343 מיליון שקל, למעלה מכפול מהיקף הגיוס המתכונן - מתוכם בחרה לגייס כ-188 מיליון שקל

שי דהן. יחצ,
שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן תחבורה/יחצ

חברת אלדן תחבורה השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי של הרחבת אגרות חוב מסדרה ו'. החברה זכתה בשלב המוסדי לביקושים גבוהים בהיקף של כ-343 מיליון שקל, למעלה מכפול מהיקף הגיוס המתוכנן, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-188 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל במחיר ליחידה ((1,000 ש"ח ע.נ. אגרות חוב) של 984 שקל, זאת אל מול מחיר המינימום במכרז שעמד על 968 ליחידה. המחיר שנקבע משקף תשואה שנתית שקלית של 3.46%, זאת אל מול מחיר המינימום במכרז ששיקף תשואה של כ-4%.

הרחבת אגרת החוב סדרה ו', המגובה בביטחונות, קיבלה ערב ההנפקה דירוג ilA על ידי חברת הדירוג S&P מעלות, עד להיקף של 150 מיליון שקלים. לאור הביקושים הגבוהים, בכוונת החברה לפנות לחברת הדירוג בבקשה להגדיל את סכום הגיוס כאמור, לכ-188 מיליון שקל. מח"מ הסדרה הינו כ-3.16 שנים.

חברת אלדן סיימה את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 עם הכנסות של כ-1.07 מיליארד שקל, עלייה של כ-30.7% ברווח התפעולי לכ-114.8 מיליון שקל, ירידה משמעותית בהוצאות המימון לכ-12 מיליון שקל בלבד, וזינוק ברווח הנקי לכ-78.4 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-492.9 מיליון שקל, ויחס ההון למאזן עלה לכ-17.7%. כמו כן, ניצולת כלי הרכב בתקופה עלתה לכ-86.4%.

קבוצת אלדן תחבורה בע"מ הינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחומי הליסינג התפעולי והשכרת כלי רכב . כמו כן, לחברה פעילות בתחום הנדל"ן המניב. ברבעון השלישי של השנה הפעילה החברה צי של כ-32,600 כלי רכב והיא מפעילה עשרות סניפים ונקודות שרות ומכירה ברחבי הארץ. החברה נמצאת בבעלות מר יוסף דהן, המכהן כיו"ר החברה, ומנוהלת על ידי שי ושלמה דהן. איגרות החוב של החברה החלו להיסחר בבורסה בתל-אביב במרץ 2015.

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן תחבורה: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקה, דבר המבטא את האמון לו זוכה החברה מצד המשקיעים. במהלך השנה האחרונה, ברקע לאירוע הקורונה, ביצענו שורה של תהליכי ייעול פנימיים שהניבו שיפור משמעותי בתוצאות החברה וביחס ההון למאזן. אמון המשקיעים במהלכים שביצענו משתקף היטב בהיקפי הביקושים להרחבת סדרה ו' ואנו שמחים על כך. הגיוס יתרום להמשך חיזוק מעמדה של אלדן בשווקים בהם אנו פועלים".

  • עוד באותו נושא:
  • הנפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully