וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החברה שהפכה לענקית בינלאומית

רונית מטיאס

17.2.2021 / 14:51

וגם: סדרת יינות איכות חדשה, משלמים ללא מגע יד אדם, מרחב שיעצים את נשות עמק חפר והבכירים מתאמנים לקראת התחרות הגדולה

מכניסים טעם לחיים

חזי דין ושימי בנודיס. פאביאן קולדורף,
חזי דין ושימי בנודיס/פאביאן קולדורף

3 שנים לאחר רכישת הענק שביצע תאגיד הענק האמריקאי IFF , בסכום של כ-7.1 מיליארד דולר, הושלם השבוע מיזוג חברת פרוטרום-שתקרא מעתה Tastepoint Israel By IFF והחברה החדשה יצאה לדרך באופן רשמי. שימי בנודיס, מנכ"ל החברה ערך למאות לקוחות החברה, אירוע מקוון בהנחיית אמן האשליות, חזי דין.

בנודיס ערך מצגת היכרות וסקר את ההיסטוריה של החברה, ואת מתכונת הפעילות החדשה המשלבת מסורת ארוכת שנים שהביאה חברת פרוטרום לצד הגלובליות, החוזקות וניסיון רב השנים של IFF. בנודיס חשף כי IFF כאן כדי להישאר, זאת באמצעות השקעה של כ-5.5 מיליון דולר שמתכנן התאגיד בהקמת מתקן חדש בישראל, לצד המשך השקעה במרכז החדשנות של IFF בישראל.

בנודיס סיכם כי פרוטרום שהייתה ידועה כחברה חדשנית בתחום חוויות הטעימה, עם מגוון רחב של טעמים, היא עתה חלק מ-IFF ותחת מעטפת טייסטפוינט, שילוב מושלם של פיתוח ויצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית של IFF, בשם השירות ללקוחות.

seperator

שותים יוקרה

נדב ארנס ארד, יפתח קליין ויוסי אדרי באירוע השקת סיגנצ'ר. שחף הבר,
נדב ארנס ארד, יפתח קליין ויוסי אדרי באירוע השקת סיגנצ'ר/שחף הבר

נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל, יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק, היינן הראשי יפתח פרץ ורן אסא מנהל השיווק השיקו בקפסולות את סדרת Carmel Signature - מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל. Carmel Signature הינו מהלך גדול הכולל השקת יינות חדשים המחזקים את תפיסת האיכות, המומחיות והחדשנות בתחום הפרימיום. יינות היוקרה של יקבי כרמל יכונסו תחת המותג Carmel Signature, תחתיה נמצאים הכרמים הטובים ביותר ביקב, המקבלים טיפול דיפרנציאלי איכותי ומפיקים עקב כך יין באיכויות הגבוהות ביותר.

נדב ארנס-ארד אמר כי בתום כשנתיים של עבודה מעמיקה, הם גאים להשיק את מותג היוקרה החדש Carmel Signature ההשקה הגדולה ביותר שהייתה השנה וכוללת סדרות פרימיום עם מגוון רחב של יינות חדשים ובצירים חדשים סדרה המהווה העמקה משמעותית בשוק הפרמיום ומתן מענה רחב לצרכני היין בישראל.

seperator

משלמים ומעודדים

קובי עטר, נועה  ברק, גולן שרמן,אלי פיניש ואסף אזואלי. אביב גוטליב,
קובי עטר, נועה ברק, גולן שרמן,אלי פיניש ואסף אזואלי/אביב גוטליב

אתמול הושק לראשונה תשלום בבית עסק בביט באמצעות סלולר ללא מגע. התשלום התאפשר הודות להשקת הארנק הדיגיטלי של אפליצקיית bit של בנק הפועלים, שעדכון הגרסה שלה החל בימים האחרונים ואמור לכלול את כלל המשתמשים בשבוע הקרוב.
התשלום הראשון בוצע במשתלת "כפר עידוד" בנתניה-עסק חברתי המעסיק בעלי מוגבלויות.

במשיקים: דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים; גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה; אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק שאמר כי אפליקציית bit עוברת לשלב הבא והופכת לארנק דיגיטלי שמאפשר לאנשים לשלם מכל מקום בהצמדה, לתרום לעמותות או לקנות באתרי מסחר; השחקן אלי פיניש שיוביל את קמפיין ההשקה בדמותו של לאבלי-המציל המיתולוגי מהסדרה "ארץ נהדרת".

seperator

נשי עסקי

גלית שאול וחנה רדו. מרב גביש,
גלית שאול וחנה רדו/מרב גביש

סמוך לביתן אהרון נפתח "בית הראשונות" - מיזם חברת-כלכלי פורץ דרך שהינו מרחב עסקי לנשים יזמיות, עצמאיות ובעלות עסקים מרחבי הארץ. המרחב הוא הבית הרשמי של ארגון סופרסונס המונה קהילה של למעלה מ-3,000 נשים ברחבי הארץ ויעניק מרחב עבודה לנשות המועצה האזורית עמק חפר והסביבה. טקס ההשקה נערך בשתי קפסולות.

בית הראשונות חרט על דגלו ליצור שינוי חברתי, טיפוח מנהיגות נשית מקומית בקרב שכירות ועצמאיות, ועידוד העסקים בעמק חפר בפרט ובארץ בכלל. במקום תפעל חממת שירותים וכלים מקצועיים, קהילה עסקית דיגיטלית, מרחב דיגיטלי של Ecommerce ועוד.

seperator

הנבחרת מתאמנת

אוהד גבלינגר ורונן אלבויים. -,
אוהד גבלינגר ורונן אלבויים/-

45 חברי "הנבחרת" ה-6, ביניהם מנהלות ומנהלים בכירים מהמשק הישראלי, נפגשו השבוע בקיבוץ 'משמרת' לאימון הראשון לקראת התחרותTough Mudder שתתקיים בחודש יולי בסקוטלנד או בלונדון. זהו האימון הראשון מתוך סדרת אימונים שתתקיים במשך חצי השנה הקרובה.

בעקבות המצב חברי הקבוצה התאמנו במרחב הפתוח ואמרו כי הם חדורי מטרה להמשיך באימונים הקשים במטרה לגייס תרומות להקמת גן חלומות נוסף לעמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. אוהד גבלינגר, מנכ"ל ומנהל אבטחת מידע דיפ אינסטיקט, ורונן אלבויים סמנכ"ל מכירות לנובו התאמנו ונהנו.

seperator

ברססט מרדים

הדר לוי ואבי ברססט. רפי דלויה
הדר לוי ואבי ברססט/רפי דלויה

אבי ברססט מומחה השינה ומנכ"ל הולנדיה, השיק בזום את ספרו הרביעי "ילדים עכשיו לישון" - פתרון ידידותי להורים וילדים המוביל לשינה איכותית וטובה. בהשקה השתתפה הקומיקאית הדר לוי שמככבת לצידו של ברססט בקמפיין דיגיטל-טלוויזיה לקידום הספר-קמפיין המושתת על סדרת דוקו-ריאליטי בת 4 פרקים שבמסגרתה נבחנת תופעת חוסר השינה במשפחות שונות, כשלוי מתלמדת להיות מנטורית לשינה איכותית.

seperator

בראבו ברשת

ערן יסעור ואתי עמיעד. רפי דלויה
ערן יסעור ואתי עמיעד/רפי דלויה

השבוע עלה לאוויר המיזם החדש של אתי עמיעד וערן יסעור, פרסי בראבו המוענקים למוצרים ולשירותים, שהצרכנים בישראל הכי אוהבים. במרכז המיזם קמפיינים בטלוויזיה שיעלו משווקי המותגים המצטיינים בישראל.

בשלב ראשון עלו ברשת 13 קמפיינים לאפליקציית התשלומים של max ומסטיק איירווייז. עמיעד ויסעור מדווחים על הצלחת מהלך ההשקה ועל הצטרפות מותגים מובילים רבים שבקרוב יעלו קמפיינים לטלוויזיה: חברת הביטוח מגדל, קונצרן אס סי ג'ונסון, Bugaboo, סיליט, מאפיות אנג'ל, יכין, "הנמל", אלטמן בריאות, קונצרן מארס, חברת רקיט בנקיזר ורבים נוספים. בנוסף יעלה קמפיין פרסום חוצות לזוכי בראבו בשיתוף JCDecaux,

seperator

מחשב לכל ילד

אילנה סיסו. -,
אילנה סיסו/-

כחלק מהאחריות החברתית של חברת אדמה ופעילותה למען הקהילה, תרמה החברה עשרות מחשבים אישיים לילדים ממשפחות מעוטות יכולות בבאר-שבע ואשדוד- ערים בהם אדמה פועלת במסגרת התוכנית מחשב לכל ילד. החברה תרמה 80 מחשבים חדשים בשווי של כ- 200 אלף שקל ועוד כ- 30 מחשבים שחודשו לאחר שיצאו משימוש ממפעלי החברה. אילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה באדמה ישראל ציינה כי, בימים אלו יותר מתמיד מחשב אישי נחשב כמצרך בסיסי ולכן כחלק מהאחריות החברתית שלהם, החליטו לתרום מחשבים לצמצום פערים וסיוע מידי לילדים שנשארו מאחור.

seperator

גבאי מתגייס

אייל גבאי. -,
אייל גבאי/-

אייל גבאי, יו"ר קופת חולים מאוחדת, לקח פסק זמן ממבצע החיסונים והתגייס ללמד את תלמידי הכיתה בה לומד הבן שלו בתיכון אמית במודיעין, שם הושק פרויקט "יום בחיים" - הורים מלמדים על תחומי העשייה שלהם. גבאי נשאל על היכולת של עובד ציבור להשפיע ואמר כי כשיש מצפן אידיאולוגי, הרבה החלטות מתקבלות בלי הנחיה של ראש הממשלה.

seperator

חינוך בימי קורונה

גלעד נתיב,  רז קינסטליך,בני ביטון. ששון תירם,
גלעד נתיב, חיים ביבס, בני ביטון/ששון תירם

חברת דראקו-מפתחת Classi, יזמה כנס שעסק בסוגיית מערכת החינוך החדשה בימים שאחרי הקורונה וההזדמנויות החדשות שנוצרו למערכת החינוך כחלק מתהליך הלמידה מרחוק בישראל ובעולם. יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 12 הנחתה והשתתפו: אסף רות, יו"ר קבוצת דראקו שביחד עם גלעד נתיב, המנכ''ל, מפתחי קלאסי-הנטפליקס של הלמידה; חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי; השר יואב גלנט; שירלי רימון, ראש מנהל חינוך עיריית תל אביב-יפו; ענבל רשף, מנהלת ביה"ס דוד ילין; פרופ' טילי נחליאלי, חוקרת חינוך מתמטי ומכשירת מורים; אליאנה דן, מנכ"לית עמותת 8200.

seperator

יש חשמל באוויר

יוסי סמירה. צבי אורן,
יוסי סמירה/צבי אורן

בכירי ענף האנרגיה התכנסו למפגש שחשף את הטכנולוגיה החדשה של ענקית האנרגיה האמריקאית "קאטרפילר" שהשיקה טכנולוגיה היברידית חדשה בישראל שנועדה להוזיל עלויות חשמל, להעביר את שוק האנרגיה למבוזר (מיקרו-גריד), למקסם את השימוש באנרגיות מתחדשות ולהפחית זיהום אוויר ופליטת גזי חממה.

השתתפו: יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל שאמר כי מהפכת ביזור האנרגיה כבר כאן, כ-80% מייצור החשמל בשנת 2040, יתבסס על ייצור מבוזר, בעיקרו מבוסס על אנרגיית השמש, הרוח ומיקרו-טורבינות ע"ב גז טבעי; יוסי סמירה, מייסד זוקו שילובים; ברט מיירס, מנכ"ל קטריפלר אנרגיה העולמית ברט מיירס; יוסי עזריה, מנכ"ל זוקו אנרגיה; שניר אזריה, מנהל אנרגיות מתחדשות בזוקו אנרג'י; פרנסואה חביאר, מנהל פיתוח טכנולוגיה היברידית.

seperator

יום כתום

מאיה ורטהיימר, קרן אלישר, שירלי גוטשטט ומעיין אדם. נווה אביאני,
מאיה ורטהיימר, קרן אלישר, שירלי גוטשטט ומעיין אדם/נווה אביאני

מאיה ורטהיימר ומעיין אדם, שגרירות המותג אבלון אורגניקס, הצטלמו לסרטון ויראלי שהן הגו וכתבו לרגל השקת סדרת ויטמין סי המחודשת של אבלון אורגניקס. המשימה שניתנה להן היתה לשקף את הערכים והתועלות של הסדרה באמצעות עקיצות הדדיות. אל השתיים הצטרפה בר זומר, מה שהצריך כתיבת תפקיד במיוחד עבורה. קרן אלישר, מנכ''לית ובעלים קיי אנד קאר - יבואנית המותג, ושירלי גודשטט, סמנכ"לית הסחר, קפצו לבקר על הסט.

seperator

מסיבת הפתעה

איש העסקים שי יוחאי קלאוזנר, בעל קונצרן קלאוזנר קפיטל גרופ, הופתע כשלרגל יום הולדתו ה-50 , עובדיו הכינו לו בראנץ' מפנק, שמפניה ומצגת עם תמונות מהילדות ועד היום.

seperator

זורעים תקווה

עידו מרגלית. -,
עידו מרגלית/-

חברת האגריטק והזרעים הישראלית קאנבריד, בניהול עדו מרגלית, סיימה לבנות בגבעת ח"ן חוות מחקר, טיפוח וייצור זרעי קנאביס מהגדולות בישראל, מהחוות הגדולות בישראל המיועדות בראש ובראשונה למטרת מחקר ופיתוח.

לאחר בחינת הזנים הראשונים, תחל החברה לייצר את זרעי הזנים הנבחרים בקנה מידה מסחרי לשוק המקומי. כשיפתח השוק לייצוא החווה תשמש גם לייצור וייצוא זרעי קנאביס יציבים לשווקים בעולם. החברה רכשה לאחרונה חוות המפ (Hemp) באזור סן דייגו שבקליפורניה בעלות של כמיליון דולר ומקימה בה מתקן לייצור זרעי המפ יציבים המיועדים לשוק האמריקאי.

seperator

בקטנה מעודדים חיסונים

+ חברת רב בריח מעודדת את עובדי החברה להתחסן נגד נגיף הקורונה, ביוזמת התאחדות התעשיינים והחברה, למפעל החברה באשקלון ניידת מד"א כדי לחסן את העובדים שטרם הספיקו להתחסן. עידן זו-ארץ מנכ"ל רב בריח אמר כי כחברה שאחד מערכיה הוא להעניק תחושת בטחון ללקוחות, חשוב להם שעובדיהם ירגישו בטוחים במקום העבודה.

+ כחלק ממסע עידוד עובדי ונציגי השירות 103 להתחסן כנגד קורונה, ערכה חברת החשמל, מפגש זום של פרוייקטור הקורונה נחמן אש ונציגי השירות-ברובה אוכלוסייה צעירה, פרופ' נחמן אש ראש תכנית "מגן ישראל" וד"ר אורלי גרינפלד" המנהלת הרפואית של מגן ישראל נתנו מידע על יעילות, בטיחות וטכנולוגית החיסון, והפיגו את החששות. "אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה אמר כי כחברה עסקית החורטת על דגלה את חשיבות השירות וחווית הלקוח, הם הראשונים לארח את פרופ' נחמן אש, על מנת לעודד התחסנות.

+ ראש עיריית קריית אונו ישראל גל ביקר במתחם החיסונים של מכבי שירותי בריאות בקניון קריית אונו, וקיבל הסבר מדניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי, על מבצע החיסונים של מכבי ועל המאמצים שנעשו ונעשים לעודד כמה שיותר מתחסנים להגיע למתחמי החיסונים. קריית אונו היא העיר המובילה בארץ מבחינת שיעור המתחסנים בגילאי 50 ומעלה עם 92.4%.גם בקרב בני הנוער בגילאי 16-18 ישנה היענות יפה לחיסונים ועד כה התחסנו כ- 1,780 חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully