וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במאמץ הסברתי התגברתם על תופעת הפייק ניוז"

18.2.2021 / 0:03

שר הבריאות יולי אדלשטיין והפרויקטור נחמן אש ביקרו במפעל סודהסטרים בנגב, שם חוסנו 1,100 עובדים ב-24 שעות: "עם האוכל בא התיאבון. כיף לראות את המבצע הזה"

יולי אדלשטיין ונחמן אש במפעל סודהסטרים/סודהסטרים

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש ביקרו אתמול (רביעי) במפעל סודהסטרים בנגב, שם החלו אתמול במבצע חיסונים של העובדים. את השניים ליוו כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל מפעל סודהסטרים וגלית צוקר, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלית.

מפעל סודהסטרים, אשר מייצא מישראל מכשירי סודה לכל העולם, נמצא בתפקוד מלא ב"נוהל קורונה" כבר כשנה. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים במפעלה באזור התעשייה להבים-רהט, המגיעים מכל קשת המגזרים בחברה הישראלית. החל מאתמול, מציבה החברה בשטח המפעל ניידת חיסונים בשיתוף עם משרד הבריאות ומד"א, ובמקביל פתחה בפעילות הסברה רחבה וממוקדת. התוצאות לא איחרו לבוא ובתוך פחות מ-24 שעות כבר התחסנו כ-1,100 עובדים, רובם ממגזרים אשר אופיינו עד כה בהיענות נמוכה לחיסונים. עד סוף היום כ-80 אחוז מכלל עובדי החברה יהיו מחוסנים.

כמו במפעל זה, משרד הבריאות ומד"א פועלים עם מקומות עבודה רבים נוספים ברחבי הארץ להביא את החיסונים ישר למקום העבודה של האזרחים.

"כשיש מגפה אנחנו מקשיבים לאנשים שאין להם מושג ברפואה?"

שר הבריאות אדלשטיין: "היום קורה כאן דבר מדהים. אנחנו פועלים כדי להתגבר על תופעה של אנשים שלא מגיעים להתחסן בגלל פייק ניוז. חשבנו על להגיע לאנשים לעבודה. סודהסטרים התגייסו לסייע במאמץ הלאומי של החיסונים. נמצאים כאן החבר'ה של מד"א ויש מאות אנשים מחוסנים. אני רוצה לומר לכם: כשאצבע כואבת לנו אנחנו הולכים לרופא. כשיש מגפה אנחנו מקשיבים לאנשים שאין להם שום מושג ברפואה!? במאמץ הסברתי שלכם התגברתם על תופעות הפייק ניוז, וכל הכבוד שכך. עם האוכל בא התיאבון. תעשו מאמץ שכל אחד מהעובדים יחזור הביתה ויגיד למבוגרים, לבן הזוג או בת הזוג: אני מחוסנת אבל מה איתך? אם תצליחו להביא אנשים נוספים נצליח לצאת מהמגפה הזאת ולחזור לחיים".

ממונה הקורונה פרופ' אש: "מאוד מרגש להיות במעמד הזה. אנחנו שנה בקורונה. כיף לראות את המפעל שוקק החיים הזה ועוד יותר כיף לראות את מבצע החיסונים המדהים הזה שיוציא אותנו מהקורונה. הנהלת המפעל והעובדים שנרתמים להתחסן אתם גם התקווה שלנו. אותי זה מרגש. אני יוצא מחוזק מהביקור הזה".

כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל מפעל סודהסטרים: "בריאות העובדים שלנו, המגיעים מכל קשת המגזרים של החברה הישראלית, נמצאת בראש סדר העדיפויות. מהר מאוד הבנו כי ההימנעות של חלק מהאוכלוסייה מלבוא ולהתחסן נובעת מפייק ניוז. בשל כך, הזמנו למפעל ראשי דת, רופאים דוברי עברית, ערבית ואמהרית, חילקנו שוברי שי בסך 300 שקל לעובד, חולצות ותעודות הוקרה. מתחם החיסונים במפעל נפתח רק הלילה, וכבר ההיענות היא הרבה מעל הציפיות, עם כ-1,100 עובדים שהתחסנו, רובם מהמגזר הבדואי ויוצאי אתיופיה. עד סוף היום כ-80 אחוז מכלל עובדי החברה יהיו מחוסנים. זוהי עדות נוספת לכך שהמגזר העסקי יכול לשבור את הסטטיסטיקה ולתרום למאמץ הלאומי שיביא לסיום מבצע החיסונים הארצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully