וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת נחמיאס ורבין מונתה לדירקטורית בחברת התחבורה הציבורית HopOn

18.2.2021 / 12:16

ורבין היא סגנית נשיא התאחדות התעשיינים וחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה לשעבר. אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "מברכים על הצטרפותה של איילת, תתרום מהניסיון הרב שלה"

איילת נחמיאס ורבין. יחצ,
איילת נחמיאס ורבין/יחצ

מנכ"ל חברת התחבורה הציבורית HopOn, אמיר רוזנצביג, הודיע על מינויה של איילת נחמיאס ורבין לתפקיד דירקטורית בחברה.

נחמיאס ורבין משמשת כיום כסגנית נשיא התאחדות התעשיינים, וכיו"ר חברת יו"ר תבליט פלסטיק העוסקת בטכנולוגיות השקיה ומים. היא כיהנה בכנסת ה - 20 כח"כית מטעם מפלגת העבודה. ורבין היא עורכת דין במקצועה ומומחית לממשל תאגידי, מרצה בלהב הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב.

חברת HopOn הוקמה בשנת 2013 ע"י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מפתחת מוצרי תשלום במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד. כיום מעסיקה החברה 30 עובדים בניהולו של המנכ"ל אמיר רוזנצביג וגייסה עד כה 14 מיליון שקלים מחברת Innogy הגרמנית, קרן Clearfuture, קרן Moneta seeds קרן Prytek וחברת האוטובסים דן.

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "אנו שמחים על הצטרפותה של איילת לדירקטוריון החברה ומאחלים לה בהצלחה בתפקיד. איילת מביאה איתה ניסיון ארוך שנים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. אנו בטוחים שצירופה יסייע לנו להמשיך לצמוח ולהפוך את HopOn לחברה המובילה בתחום התחבורה בישראל ובעולם".

איילת נחמיאס ורבין: "אני שמחה להצטרף לצוות מעולה של משקיעים ומנהלים שהצליחו להטמיע טכנולוגיה מתקדמת בתחבורה הציבורית. הכלכלה הישראלית יכולה להיות מושפעת באופן דרמטי מעידוד השימוש בתחב"צ והופ און מאפשרת אופטימיזציה ויכול משמעותי של השימוש בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully