וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינקטון רכשה את מערכת " תַּקְלִיט"

18.2.2021 / 8:37

לינקטון, החברה המובילה בישראל להפצת מוזיקה בערוצי המדיה, רכשה את המערכת החינמית לניטור בזמן אמת של השמעת יצירות מוזיקליות ברדיו ובערוצי הטלוויזיה

לינקטון. יחצ,
בשורה גדולה בתעשיית המוזיקה/יחצ

"לינקטון" החברה הגדולה והמובילה בישראל להפצת מוזיקה לערוצי המדיה השונים בארץ ובעולם וכלי העבודה המשמעותי ביותר על שולחנו של איש המדיה הודיעה על רכישת "תַּקְלִיט", מערכת חינמית לניטור בזמן אמת של השמעת יצירות מוזיקליות ברדיו ובערוצי הטלוויזיה. כיום מנוטרות מעל 70 תחנות וערוצים.

לינקטון הפכה עם השנים למותג החזק ביותר בשוק המוזיקה הישראלי. בימים אלה, כשמשבר הקורונה עדיין כאן, מאפשרת החברה לאמני ישראל לעקוב אחר השמעת המוזיקה שלהם בצורה קלה ופשוטה וללא עלות. המערכת פשוטה, קלה לתפעול, נגישה מכל מקום ומכל מכשיר וחינמית.

כל שעליכם לעשות הוא להירשם לאתר ולטעון את השירים אחריהם ברצונכם לעקוב. המערכת מאפשרת צפייה בנתונים דרך האתר בנגישות מלאה מהנייד ועם קבלת התראות ב-SMS ודרך אפליקציית טלגרם. ניתן לפלטר השמעות עפ"י שיר/ערוץ. צוות הפיתוח עמל על שדרוג תשתיות "תַּקְלִיט" לטובת אנשי המדיה, היחצני"ם והאומנים כמוצר משלים למערכת ההפצה המובילה את התחום בישראל מעל לעשור.

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully