וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה אם אתם צריכים טיפול דחוף בבית חולים, אבל האמבולנס שלכם אחרון בתור?

בשיתוף מד"א

14.3.2021 / 10:35

בעקבות מספרי התחלואה הגבוהים והעומס הכבד על בתי החולים וחדרי המיון, מד"א מקווה לשדרג את מערך הפעילות שלה עם 2,000 מוניטורים, שידווחו היישר למוקד ויאפשרו טיפול ומעקב מדויקים יותר, בכל סיטואציה ובכל מקום. היכנסו ותרמו

בווידיאו: כך המוניטורים יכולים להציל חיים/מד"א

תרמו עכשיו ותנו למד"א לנצח - לתרומות, לחצו כאן

משבר הקורונה הבליט את הצורך בשדרוג ושכלול מערכות שונות בחיי היומיום בחברה שלנו, ומעל כולם כנראה ניצב עולם הבריאות.

בחודשים האחרונים אנו שומעים עוד ועוד על העומס והצפיפות בבתי החולים בכל רחבי ישראל, כתוצאה מהשתוללות הנגיף ואם תחילה רבים האמינו כי מדובר בגלים חולפים של תחלואה, כעת ברור כי הקורונה עדיין איתנו והמספרים רק הולכים ועולים ועמם, גם הקושי לנתב בצורה הנכונה והמוצלחת ביותר בין אלו הזקוקים לטיפול רפואי.

בעקבות המצב מפעיל מגן דוד אדום תכנית חירום מיוחדת, שנועדה לשדרג את מערך התגובה המיידית ולהוסיף לכל האמבולנסים, האופנועים וכונני הארגון מכשיר מוניטור מתקדם. מטרתו של המוניטור, שיוטמע ברכבים השונים, היא לשפר את יעילות התורים לפיהם מופנים האמבולנסים לבתי החולים השונים.

כך למשל, אדם שמפונה כיום על ידי צוות מד"א עם פגיעה כלשהי בעיר אחת יכול להיות מובהל לבית חולים בעיר אחרת, בהתאם למיקום האמבולנס שלו בתור, בניסיון למנוע את העצמתם של עומסי היתר שכבר קיימים. נכון להיום, קיים בחדר המצב של מד"א מוניטור גדול שמכוון את פעילות הצוותים ומתעדף אותם, אולם במצב החירום שנוצר יש צורך לפיקוח רציף אחר מצב המטופלים בכל רגע של המתנה ממושכת מחוץ לבית החולים, בבית המטופל או בשטח.

מד"א מוניטור. מד"א,
בואו לעזור להציל חיים/מד"א

לשם כך, ידיד מד"א בישראל פונים אל הציבור הרחב בבקשה לסייע בתרומות שיאפשרו את רכישתם של 2,000 מוניטורים, שישמשו את כל האמבולנסים ה"לבנים", ניידות טיפול נמרץ. בעזרת דיווח מהמוניטור אל המרכז של מד"א, יוכל אמבולנס שמטפל בסיטואציה בעלת רמת דחיפות גבוהה יותר "לצאת" מהתור ולהכניס את המטופל/ת למיון בהקדם האפשרי.

הדיווח בזמן אמת על ידי המוניטורים יאפשר למעשה למוקד מד"א לקבל מידע מדויק הרבה יותר על מצב החולים באמבולנסים ולהציל חיים רבים. מכשיר המוניטור המתקדם יודע בין היתר לזהות סימנים חיוניים כמו לחץ דם, סטורציה, דופק, חום, אק"ג מלא ומעקב אחר קצב הלב ויעזור לספק את הטיפול המתאים בכל סיטואציה, מהשניות הראשונות והלאה, גם כאשר אין מיטות פנויות בחדרי המיון.

כל אחד מאיתנו עלול למצוא עצמו יום אחד באמבולנס, נזקק לעזרה ומקווה לקבל את הטיפול הנכון ביותר. לכן, זה בדיוק הרגע, בתקופה המורכבת שעוברת עלינו, לעזור לחזק את מד"א ולצייד את הצוותים שעושים עבודת קודש בשנה החולפת ובכלל ב-2,000 מוניטורים מצילי חיים, למען כולנו.

תרמו עכשיו ותנו למד"א לנצח - לתרומות, לחצו כאן

מד"א מוניטור. מד"א,
המוניטור עוזר לחולים לקבל את הטיפול המדויק/מד"א
בשיתוף מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully