וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המארז המפנק שמאחד קולינריה וטלוויזיה

רונית מטיאס

21.2.2021 / 14:50

וגם: חברת החשמל מנגישה את השירות, ווסטרן דיגיטל מקדמת נשים בהיטק, המרתון הייחודי בתל אביב ושיתוף פעולה חדש בעולם הכרטיסים

גורמה אקספרס

רוני קרני, מוטי טיטמן, עידו עלמני. יח"צ אמריקן אקספרס,
רוני קרני, מוטי טיטמן, עידו עלמני/יח"צ אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס ואתר און לייף השיקו את "גורמהEXPRESS DELIVERY By American Express "-מיזם קולינרי ייחודי בשיתוף השפים האהובים בישראל, הפרויקט מרכז 50 מסעדות שף מרחבי הארץ ו-10 סגנונות קולינריה שונים, ארוזים במארז עם בקבוק יין איכותי מיקב טפרברג, המלצה לסרטים וסדרות מנטפליקס, פלייליסט סודי ב- spotifyועוד.

הכנסות הפעילות יועברו ישירות למסעדות, והמיזם פתוח לקהל הרחב כשלקוחות אמריקן אקספרס ייהנו באופן בלעדי מ-50 שקל הנחה.

עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל אמר כי אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה הצעות ערך רבות ומגוונות עם דגש על תחומי התרבות, הקולינריה והלייף סטייל, ובימים אלה יותר מתמיד, זה הזמן לתמוך בענף המסעדות בישראל ובעסקים מקומיים.

seperator

פועלים בדיגיטל

פועלים הייטק בשת"פ עם משרד עו"ד פרל כהן, ערכו מפגש ראשון בסדרת מפגשים בנושא פיתוח עסקי בארה"ב. גיל קרני, מנכ"ל BHI סניף בנק הפועלים בארה"ב דיבר על השיקולים, החשיפות והתובנות הנוגעות להרחבת הסטארט-אפ מישראל לארה"ב. בת שבע משה, ראש תחום היי טק בבנק הובילה פאנלים בהנחיית גיא לכמן, שותף בכיר במשרד עורכי דין "פרל כהן" אשר התמקד בהזדמנויות העסקיות העומדות כיום על הפרק עבור יזמים, הענקת כלים להרחבת הסטארטפ אפ לארה"ב והאתגרים בעידן הנוכחי.

בין משתתפי הפאנל: יואב צרויה, שותף מנהל, קרן JVP; יודפת הראל בוכריס, שותפה מנהלת, קרן בלומברג; אסף ורה שותף, קרן UPWEST; מייקל זימרמן, מנכ"ל DEEPBUCE; נעם מיטל, מנכ"ל WAYCARE; עומר תדהר, מנכ"ל COMEET; טל ונדרוב, מנכ"ל ומייסד VOCALIS HEALTH.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

סיפור מחשמל

עופר בלוך, יפתח רון טל. יח"צ,
עופר בלוך, יפתח רון טל/יח"צ

חברת החשמל השיקה בנהריה פיילוט שירות לקוחות חדש ומתקדם המספק פתרון יצירתי ללקוחות המתקשים לקבל שירות דרך האינטרנט, וצריכים ליווי והדרכה מעובדי החברה להשלמת תהליכים ולקבלת מידע, כי אין להם אלטרנטיבה.

עמדת השירות המשולבת, היא סניף פיזי ומתבצעות בו במימד הפיזי, אך האיוש שלו נעשה מרחוק באמצעות נציגים אנושיים בווידאו צ'ט. השירותים מאפשרים לנציג האנושי המרוחק, ללוות את הלקוח מקבל השירות באמצעות שליטה מרחוק. בנוסף, תתאפשר בעמדה שירות במגוון שפות על מנת לפנות לכלל האוכלוסייה.

seperator

כנס דיגיטלי

חברת ווסטרן דיגיטל ישראל ערכה במסגרת פעילויות ואירועים לכבוד היום הבינלאומי לנשים ולנערות במדע את "היי-טק הדור הבא"- כנס חשיפה וירטואלי לכ-100 בני נוער במטרה לחשוף את הדור הצעיר לעולם ההיי-טק ולהציג מגוון דרכים להשתלב בו. בכנס השתתפו 3 נשים צעירות מעוררות השראה מהחברה שסיפרו את סיפורן האישי ושיתפו כיצד הצליחו לשבור את תקרות הזכוכית שלהן, ולהגיע לתחום ההיי-טק והטכנולוגיה.

seperator

רצים רחוק

פרופ רוני גמזו. מרתון סמסנוג תא וכפיים,
פרופ רוני גמזו/מרתון סמסנוג תא וכפיים

בסוף השבוע נערך מרתון סמסונג תל-אביב במתכונת דיגיטלית בהובלת עיריית תל אביב - יפו וחברת ההפקה "כפיים". רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב ורונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג, הזניקו את המרתון דרך אפליקציה ייעודית, כשהמתכונת הייחודית אפשרה לראשונה את השתתפותם של רצים לא רק בתל אביב-יפו, אלה בכל הארץ והעולם.

בניין עיריית תל אביב הפך לאולפן שידור של רדיו תל אביב, כשדפנה לוסטיג, גורי אלפי וגלית חוגי, שידרו לצד עופר שטרית, יו"ר חברת "כפיים" ונציגי העירייה.

משה בר סימן טוב, יובל טבת, אבישי וול. מרתון סמסנוג תא וכפיים,
משה בר סימן טוב, יובל טבת, אבישי וול/מרתון סמסנוג תא וכפיים

בין הרצים: פרופ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, משה בר סימן טוב, יואב צוקר, סמנכ"ל חדשנות ואקוסיסטם בנטורל אינטליג'נס הישראלית, ענת הראל, ערן צחובוי, מנכ"ל חברת צוחובוי שיצרו את מדליית המרתון שנערך בסיוע משרד התיירות ומנהלת עיר עולם ותיירות.

seperator

שת"פ מוזיקלי

גולן עינת. יח"צ,
גולן עינת/יח"צ

קבוצת זאפה ו- CTS EVENTIM הבינלאומית, חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי הצפוי להפוך את פעילות החברות למובילת שוק מכירת הכרטיסים בישראל. CTS EVENTIM מרחיבה את פעילותה העסקית בישראל על-ידי כניסה לשותפות עסקית אסטרטגית עם חברת הכרטיסים של קבוצת זאפה. קבוצת CTS EVENTIM היא ספקית הופעות, אירועי LIVE ושירותי כרטיסים מהמובילות בעולם מזה 35 שנים. ב-2019 שיווקה הקבוצה כ-250 מיליון כרטיסים דרך קופות פיזיות, מכונות אוטומטיות ופלטפורמות אונליין ב-27 מדינות, והיא מתמקדת ב-3 תחומים עיקריים: ספורט, הופעות חיות ומתן פתרונות טכנולוגים תפעוליים לאצטדיונים, תיאטראות והיכלי תרבות.

השת"פ מקנה לקבוצת זאפה גישה למגוון רחב של כלי שיווק וסחר אלקטרוני מתקדמים שברשות CTS EVENTIM, בנוסף לטכנולוגיות מתקדמות הכוללות ניתוח מידע וחנות מכירת כרטיסים מקוונת.

גולן עינת, מבעלי קבוצת זאפה, ברך על שיתוף הפעולה ואמר כי תודות לטכנולוגיה חדשנית, יכולות מקצועיות וניסיון רב, אין ספק ששיתוף הפעולה ייטיב את חווית רכישת הכרטיסים והשירותים של קבוצת זאפה CTS EVENTIM.

seperator

פעם שלישית גלידה

נטע אלחימיסטר ולי אפיק. גיל חיון,
נטע אלחימיסטר ולי אפיק/גיל חיון

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו השנה השלישית כפרזנטורית שלERROCA המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה. במסגרת ההסכם, אלחמיסטר תוביל במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג את קולקציות משקפי השמש והראיה של מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין אביב-קיץ 2021, יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל-אביב מבית מלונות בראון, הקמפיין בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, יעלה במהלך אפריל. לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA אמרה כי שיתוף הפעולה עם אלחמיסטר מוכיח את עצמו מהיום הראשון, היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין, ומזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה והם שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית.

seperator

קירל מסלסלת

נועה קירל. שי פרנקו,
נועה קירל/שי פרנקו

וגם הזמרת המצליחה ביותר בישראל נועה קירל לא מסתפקת בשירה. קירל השיקה לראשונה מותג חדשני בתחום עיצוב השיער בשת"פ עם NuMe-זוכת פרסי ביוטי מקליפורניה, וממובילות תחום עיצוב השיער בארה"ב. הקו המקצועי הנושא את שמה של קירל, כולל 50 מוצרים ביניהם מוצרי חשמל לעיצוב השיער, מגבת לייבוש מהיר של השיער ומגוון רחב של מברשות, מסרקים ואקססוריז לעיצוב, מבוססים טכנולוגיות חדישות; איפרא אדום ויונים שלילים, לתוצאות מקצועיות במינימום זמן ומסייעות להפחתה נזקי חום ושמירה על בריאות השיער, המוצרים עשויים מחומרים איכותיים ביותר בתחום עיצוב השיער, כגון; פלטות חימום קרמיות וציפוי של טורמלין טהור.

קירל מעניקה ערכה הכוללת פאוץ' מהודר ומיוחד לנסיעות; קליפסים מעוצבים לנוחות השימוש במכשיר; שטיחון הגנה עשוי סיליקון למוצר מתחמם ועוד. המותגNOA KIREL BEAUTY צמח מתוך אמונה כי עיצוב שיער יכול להיות חוויתי ומהנה, ומהרצון לייצר חוויה מקצועית מהירה וקלה בכל מקום, בכל זמן ובפחות זמן, אלה הובילו את קיריל לפתח עולם ייחודי של עיצוב שיער.

seperator

רואים רחוק

בר רפאלי, אורן בר גיל ואסי עזר. רפי דלויה
בר רפאלי, אורן בר גיל ואסי עזר/רפי דלויה

אורן בר גיל, שותף וסמנכ"ל קבוצת קרולינה למקה, בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של מותג המשקפיים, נפגשו בסוף השבוע החורפי באולמי האווניו באייר פורט סיטי שם הוקם סט הצילומים לקמפיין החדש של משקפי השמש פורט סיטי, לצילומי הקיץ של קרולינה למקה ברלין. רפאלי ועזר שעברו בפרסומות הקודמות חתונה וירח דבש, ממשיכים בחיי השגרה, ולאחר שכל הצוות עבר בדיקת קורונה עם תוצאות מיידיות, הם לבשו בגדי קיץ וחייכו.

seperator

מפנקים את הנשים

ימית ברשישת, שרונה רומנו לזר, מיקה יעקב ואגת סדון. גיא זפשלסקי,
ימית ברשישת, שרונה רומנו לזר, מיקה יעקב ואגת סדון/גיא זפשלסקי

לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8.3, חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ובשיווק מוצרים אורגניים, טבעיים וידידותיים לסביבה, גייסה את צוות החברה למבצע למען נשים נפגעות אלימות וילידיהן, ב 14 מקלטים ברחבי הארץ, ומקלט חירום שנפתח עקב מגפת הקורונה.

העובדות ארזו מאות מארזי טיפוח אישיים שכללו: מוצרי רחצה והיגיינה - תרומה למקלטי ויצו, נעמ"ת, אישה לאישה, ל.א לאלימות ובת מלך, ומארזים אישיים עבור כל אישה בצירוף ברכה אישית.

שרונה רומנו לזר, מנכ"לית אורגניקזון אמרה כי תופעת האלימות נגד נשים וכמות המקרים הקשים שעלתה בעקבות משבר הקורונה, גרמו לצוות ההנהלה והעובדות לחפש דרך לשמח את הנשים שנקלעו למצב שהן צריכות להתגונן ולהסתתר במסגרות המוגנות לנפגעות אלימות רחוק מביתן.

seperator

במהירות הבזק

מיכל רוזנטל, גידי גוב, אלה לי. ליאור נורדמן,
מיכל רוזנטל, גידי גוב, אלה לי/ליאור נורדמן

אלה לי, הכוכבת הגדולה של עולם המוסיקה לשנת 2020 ופריצת השנה בכל המצעדים ותחנות המוסיקה, מככבת לצדו של גידי גוב בקמפיין חדש לאינטרנט של בזק. הקמפיין החדש מתכתב עם מציאות חיינו בה כולנו חייבים אינטרנט עוצמתי, ונוגע בסוגיה האקטואלית בה בעידן הקורונה, התהפכו היוצרות בבית ויותר בני נוער מוצאים עצמם עובדים ברשת וההורים מפריעים להם לעבוד.

מיכל רוזנטל, מנהלת תקשורת שיווקית בבזק: "היום, יותר מתמיד, אנחנו עובדים ולומדים מהבית וצריכים אינטרנט עוצמתי שיאפשר לכל המשפחה ליהנות מצריכת תכנים על גבי האינטרנט בו זמנית וללא הפרעות במיוחד שבימינו, ובמיוחד כשהעבודה והבילוי משתלבים יחד במקום אחד בבית".

seperator

תל אביב אבו דאבי

גל שרעבי, תמיר דיין, חווה בר שי. אקספו תל אביב,
גל שרעבי, תמיר דיין, חווה בר שי/אקספו תל אביב

אקספו תל אביב - מרכז הכנסים והתערוכות הבינלאומי של עיריית תל אביב-יפו, חתמה על מזכר הבנות עם מרכז התערוכות הלאומי באבו דאבי (ADNEC). עיקר מזכר ההבנות הינו קידום שיתופי פעולה בתחום הכנסים והתערוכות, ייצור כנסים ותערוכות חדשים וביצוע למידת עמיתים בתחומים שונים הקשורים לענף.

seperator

פלס מובילה

קרן פלס. תום אבימור,
קרן פלס/תום אבימור

בעקבות החשיבות שבשמירת היגיינת הידיים, החליטו בד"ר פישר לצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש עם קרן פלס - הפרזנטורית של החברה. מאחר ומעטים מקפידים להיצמד להמלצה לשטוף ידיים במשך 40-60 שניות, פיתחו בד"ר פישר את מדקס-אל סבון אקטיבי ייחודי בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות בלבד. מכיוון שהקורונה עוד לא מאחורינו וגם כשהמגפה כבר תחלוף, חשוב לשוב ולהזכיר ששטיפת הידיים במים וסבון הינה הפעולה החשובה והפשוטה ביותר למניעת זיהומים ומחלות.

seperator

נס החקלאים

נושא הקיימות הולך וצובר תאוצה, "נסקפה"-ממותגי הקפה הפופולריים בעולם מתגייס לטובת חקלאי הקפה שחיים בחוסר ודאות היות שהגידולים שלהם והכנסתם הנובעת מהם נמצאים בסכנה קבועה. לפני כעשור, השיקה "נסקפה" תכנית לשיפור חיי החקלאים בחוות הקפה, התכנית סייעה בשיפור הכנסותיהם, הפחיתה את ההשפעה הסביבתית של חוות הקפה והמפעלים, והגבירה את הרווחה של קהילות כפריות במדינות גידול הקפה.

"נסקפה" השקיעה בתכנית 350 מיליון פרנק שוויצרי מאז הקמתה, על סמך ההתקדמות המשמעותית בפעילות זו בעשור האחרון, נסטלה התחייבה השבוע להגדיל את מאמצי הקיימות שלה: עד 2025, נסקפה מתחייבת לייצר קפה שעומד ב-100% אחריות סביבתית וממקורות בני קיימא, כמו כן, נסקפה מתחייבת להפחית את פליטת הפחמן במקורות הקפה ובמהלך ייצור הקפה ולקדם מעבר לשימוש באריזות מתחשבות בסביבה.

תורמים לילדים

ילדי עמותת גדולים מהחיים ישמחו לשמוע שהחברות הגדולות במשק נרתמו למען עמותת גדולים מהחיים ורכשו מארזי משלוחי מנות כתרומה לעמותה . בין החברות התורמות: קניוני עופר, הפניקס החברה לביטוח, קבוצת יעל ,ביוטכנולוגיה כללית, קבוצת גבעסול, האקדמית תל אביב יפו וקרמר אלקטרוניקה. סה"כ נתרמו קרוב ל 200,000 שקל

seperator

מעודדים חיסונים

+ חברת סלקום בשיתוף ועד העובדים, יצאה במבצע חיסונים והקימה מתחם חיסונים נייד כדי לחסן את עובדי החברה המעוניינים מכלל קופות החולים. המתחמים בחיפה ובנתניה כללו עמדות חיסון, עמדות המתנה ופינת התאוששות. עשרות עובדים הגיעו להתחסן במשרדי החברה בחיפה ובבניין הנהלת סלקום בנתניה ובמסגרתם הוצע לעובדים לצרף גם בן משפחה להתחסן.

+השטיח המעופף מתגייסת לעידוד מבצע החיסונים ותעניק 200 שקל הנחה לכל אדם שיציג תעודת מתחסן בהזמנת חופשה לחו"ל. ההנחה תינתן לכל המשפחה הגרעינית כך שגם ילדים להורים מחוסנים יזכו להנחה של 200 שקל כל אחד.

+ ניידת מד"א הגיעה למשרדי חברת ביטוח ישיר במטרה לעודד את העובדים להתחסן, החברה מדווחת כי נוצר ביקוש רב ומאות עובדים התחסנו, בניהם גם דפנה קליינר סמנכ"לית משאבי האנוש. ממוצע גילאי המתחסנים עמד על 30. קליינר אמרה כי ביטוח ישיר החליטה לקדם את החיסונים במקום העבודה בשל הדאגה לעובדים, לצד המאמץ הלאומי לחסן את ישראל לקורונה.

+ עופר הקניון הגדול פתח תקוה מקבוצת קניוני עופר, יוצא בשיתוף פעולה עם מד"א ועיריית פתח-תקוה לעידוד חיסוני קורונה בקרב האוכלוסייה. במסגרת שיתוף הפעולה עיריית פתח תקוה תציב בקניון עמדת מד"א שתבצע חיסוני קורונה (ראשונים בלבד) לכלל אוכלוסיית המבוטחים בכל קופות החולים. כל מי שיתחסן בעמדת מד"א בעופר הקניון הגדול יקבל קופון בלעדי באפליקציית "מיי עופר" ויוכל להנות מקפה ומאפה, מתנה במאפה נאמן, בקניון. הניידת של מד"א תמוקם ברחבת הפאסט פוד בקומה האמצעית, ביום ראשון (21.2) בין השעות 11:00-20:00 כשמומלץ לתאם תור מראש בטלפון 3101*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully