וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

25.2.2021 / 0:00

שלל חברות יוצאות לנקות את החופים מזפת, נטע אלחמיסטר ממשיכה עם אירוקה, יוזמות החיסונים מכות גלים ומה עושים נמרוד הראל ואביבית בר זוהר ביחד? סיכום השבוע בעולם העסקים

עמותת נותנים תקווה למען ילדים מאושפזים/נותנים תקווה

בסרטון: כבר 15 שנה שעמותת "נותנים תקווה" פועלת בבית החולים לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא בתל השומר. העמותה בניצוחו של המנכ"ל שמואל משה פועלת נמרצות כדי לטעת מעט תקווה בילדים המאושפזים ובבני משפחותיהם הנמצאים באחת התקופות הקשות בחייהן. העמותה משמשת כטיפול משלים לשירות הרפואי המקצועי המוענק על- ידי צוות בית החולים ודואגת לחזק את הפן הנפשי החשוב לא פחות

המתנדבים המסורים משמשים כקרן אור עבור החולים ועוטפים אותם בהרבה אהבה ותשומת לב. באמצעות הפעילויות המגוונות שהם מארגנים מתאפשר לחולים להתנתק לרגע מהקושי, ולהיטען בכוחות חדשים. כחלק מהפעילויות הקבועות לאורך השנה, כך גם באחד החגים השמחים והצוהלים של השנה דאגה העמותה לשמח את הילדים והפכה את מחלקת השיקום לממלכת ממתקים ענקית וצבעונית.

קמפיינים ומדיה

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה.

במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל-2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון ויעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שח, במהלך חודש אפריל, להשקת קולקיות אביב קיץ 2021.

לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית."

אלחמיסטר בת ה - 26 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ-1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot) אשר נמכרים בהצלחה רבה בכל העולם. אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA ואף משחקת בסדרה "סברי מרנן".

רשת ERROCA - הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון. אירוקה הינה רשת המותגים המובילה בארץ ומשווקת את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם בטווחי מחיר רחבים ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, רוברטו קוואלי, דולצה גבאנה, רייבאן, לצידם קולקציה רחבה ואופנתית של משקפי ראייה ושמש עדכניים במחירים אטרקטיביים ממותג הבית.

נטע אלחמיסטר לאירוקה. יחצ,
נטע אלחמיסטר/יחצ

BOSS מציג את השחקן כריס המסוורת' כפנים החדשות של המותג בקמפיין אביב קיץ 2021. השחקן האוסטרלי בן ה 37 המוכר כ"תור" ממאוורל נבחר כשגריר הבינלאומי הראשון של המותג ויהיה הפנים של קמפיין האופנה לשנת 2021-2022.

איב מולר, חבר בדירקטוריון החברה, הסביר על הבחירה בכריס: "כריס מדגים בצורה מושלמת את הגבר המודרני של ימינו: בטוח בעצמו, אותנטי ונגיש" הבחירה בהמסוורת' משקפת את המעבר של בוס לביגוד קז'ואלי ונינוח המיישר קו עם רוח התקופה כשהדגש הוא ביגוד מתחשב באיכות הסביבה הכולל פריטים שיוצרו מפלסטיק ממוחזר, כותנה אורגנית וייצור בטכנולוגיות חדשניות שמבטיחות מינימום פגיעה בסביבה.

המסוורת' הוסיף : "אני מעריץ ענק של בוס כבר הרבה זמן, אני שמח ונרגש לייצג כעת את קולקציות המותג כשגריר גלובלי".

ניתן להשיג את קולקציית BOSS בחנויות המותג ובאתר וחנויות פקטורי 54

כריס המסוורת. יחצ,
כריס המסוורת'/יחצ

בשקט בשקט אי שם בתל אביב צולם השבוע באולפן בחשאי קמפיין חדש של חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure. אל הפרזנטור המוכר המנטליסט נמרוד הראל הצטרפה הפעם לא אחרת מאביבית בר זוהר הטאלנטית והפעם היא ניסתה לקרוא לו את המחשבות. הקמפיין התמקד בביטוח מתקדם בימים של חוסר וודאות וצורך לחסוך עלויות לציבור. התסריט נשמר בסודיות אבל על הסט שהקפיד על שמירה של נהלי הקורונה שהה צוות מצומצם של עשרה אנשים בלבד ממשרד הפרסום זרמון, בניצוחו של הבימאי דרור שאול. ווישור נמצאת בימים אלו לקראת הנפקה בבורסה הישראלית שתסייע לחברה להרחיב את פעולתה בשווקים בארה"ב. מנכ"ל החברה ניצן צעיר-הרים והיו"ר אמיל וינשל קיבלו דיווחים מרחוק.

נמרוד הראל עם אביבית בר זוהר בקמפיין ווישור. מנחם רייס,
נמרוד הראל עם אביבית בר זוהר בקמפיין של ווישור/מנחם רייס

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'OREAL PARIS (לוריאל פריז) מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: נידהי סוניל- (נולדה בקראלה, הודו ב- 1987), דוגמנית על, שחקנית ופעילה חברתית למען שוויון מגדרי וקולוריזם (אפלייה על בסיס צבע עור).
כשגרירת המותג העולמי לוריאל פריז, זוכה סוניל בתואר "Woman of Worth" -מתוך רצון להעניק לנשים את הכוח להחליט על חייהן בעצמן: להאמין בערך העצמי שלהן - זה כוח.
לאחר קבלת תואר במשפטים, עבדה לראשונה כעו"ד לענייני סביבה, ובשנת 2011 הפכה לדוגמנית מובילה שכיכבה במגזינים בינלאומיים, כמו "ווג", "אל", "מקסים", "הארפרס בזאר". במקביל בשנת 2013 החלה לשחק בבוליווד. בשנת 2017 נבחרה כמודל השנה של "ווג" הודו. מאז הפכה את הצלחתה לפלטפורמה לנושאים החשובים לה ביותר: קולוריזם ומגדר בהודו. כיום, נידהי סוניל נחשבת לאחת הסלבריטאיות הצעירות המשפיעות ביותר בהודו.

סוניל אמרה על בחירתה: "אני כל כך שמחה להצטרף ל'לוריאל פריז', לדבר על הערך העצמי שכולנו חייבים להאמין בו כדי להצליח, במיוחד כאשר אחרים מנסים לומר לנו אחרת. בעיניי, היופי טמון במלוא העוצמה של קולך ושל שייכותך בעולם. שווה לשמוע כל אחד מהסיפורים שלנו. הערך שלנו הוא זכות הלידה שלנו."

סוניל הפכה לקול משפיע במאבק נגד קולוריזם בהודו. בין היתר חשיפה מקוונת לחוויית אפליה בתעשיות האופנה והקולנוע; היא הופיעה כחברת פאנל בועידת " No Shade", כתבה מאמר דעה רב עוצמה עבור Dazed Digital, סייעה לטפח דיאלוג ולהעלות את המודעות לקולוריזם, שהיא ממשיכה להתמודד איתו כמודל עם עור כהה. בשלבי הקריירה המוקדמים שלה, היא התנגדה לבקשות והלחצים להסיר את הנמשים שלה, למשל, ועומדת איתנה באמונה עצמית כדי להפוך לאחד מסיפורי ההצלחה של הודו.

המסר שבלבו של המותג לוריאל פריז, שכל אישה שווה את זה ובעלת ערך עצמי, הוא מסר שסוניל מייחסת לו חשיבות מיוחדת בהודו. נלהבת מלהשמיע דעותיה בעניין אפליה מגדרית, סוניל היא חברת מועצה ודוברת פרויקט "הנערה הבלתי נראית", ארגון לא ממשלתי הפועל נגד רצח מגדרי, הזנחה ואלימות הניצבים בפני בנות בהודו. כשגרירת הארגון, סוניל הוזמנה להציג באו"ם את הסרט שבו היא משתפת את סיפורי אותן ילדות שחולצו מסחר והתעללות. הסרט הוא כחלק מהקמפיין המסור שלה למען בנות, להיחשב ראויות באותה מידה כמו בנים.

דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של L'OREAL PARIS מסרה: "משפחת לוריאל פריז שמחה לקבל את נידהי סוניל כשגרירה חדשה ומעוררת השראה. מעורכת דין לדוגמנית, שחקנית לאקטיביסטית, נידהי מנצלת את המרץ שלה בכדי לדבר נגד קולוריזם ומגדר ולבצע קמפיין למען בנות - להיות מוערכות כמו בנים. סוניל היא דוברת מושלמת למסר המותג והחתימה שלנו - כל בחורה שווה את זה. Because you're worth it!".

נידהי סוניל. יחצ,
נידהי סוהיל/יחצ

תרבות ואמנות

עמותת יוניטי ארט, המאגדת מעלה מ- 250 אומנים מכל רחבי הארץ, משיקה תערוכה חדשה תחת השם: "בובת אמנות", שתוצג בקונספט חדשני, המותאם לתקופת הקורונה, בחלונות ראווה בהיכל התרבות בנתניה. התערוכה מציגה כ-30 בובות אמנותיות, מיוצרות בטכניקות שונות ומגוונות. האמנים המשתתפים בתערוכה הם: ילנה שכטר (רזניקוב), וסילינה קובלב, נטליה אוטרוך, אולגה ביסטרוב ואחרות.

אוצרת התערוכה-מרייה פרייגר, יו"ר עמותת יוניטי ארט. התערוכה תיפתח ב-22.2.21 ותוצג עד ה-5.03.21, בחלונות ראווה של היכל התרבות נתניה, כך שתהיה זמינה לכל העוברים ושבים ללא עלות, 24 שעות ביממה.

UNITY ART היא עמותה ללא כוונת רווח עם יותר מ 200 אמנים בכיוונים שונים. משימת העמותה היא לאפשר לאנשים יצירתיים לממש את המוצרים שלהם - אומרת המארגנת וראש העמותה מריה פרייגר. הגלריה תהיה פתוחה לקהל הרחב גם וירטואלית בעמוד הפייסבוק.

שעות הפעילות: כל ימות השבוע ושעות היום.

תעורכת בובות יוניטי ארט. מריה פרייגר,
תערוכת בובות של יוניטי ארט/מריה פרייגר

איך נשמע "חברות שלך" של עומר אדם בגרסת אחרי החתונה? למה זה נשמע כאילו ישי לוי מתקמצן על הסלסולים? ומה קורה כשנותנים ליובל המבולבל לשיר את "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין?
מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ.

אחרי 20 שנות במה מעניק מיקי לצופים חוויה מעט שונה משל מופע סטנדאפ רגיל, במין ז'אנר ששמור רק לו.

Eventerו Screenz- השיקו השנה מערכת מתקדמת וחדשנית פרי פיתוח ישראלי, לשידור אינטראקטיבי הכוללת זירת מסחר לתוכן וידאו בשם Screenz Live -המערכת מחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ'אט קבוצתי מתקדם וצ'אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

Screenz Live הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

מיקי גבע במופע סטנד אפ לפורים - חמישי, 25 לפברואר בשעה 22:00

מיקי גבע. סטודיו תומאס,
מיקי גבע/סטודיו תומאס

מגזין אקולוגיה וסביבה בחר לקיים את השקת המהדורה השנתית, שדנה השנה בנושאי טיפול בפסולת בפארק המחזור חירייה של איגוד ערים דן לתברואה. המפגש שגם הועבר בשידור חי, היה מרגש במיוחד לכל מובילי הדיעה שלא התראו מזה כמעט שנה, וגם מהול בעצב לאחר האסון האקולוגי שפקד את חופינו ימים ספורים לפני הפאנל שדן היום בהפחתת הזיהום ושימור הסביבה.

במהלך הפאנל, גיל ליבנה, מנכ"ל האיגוד ורני איידלר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר - דנו בחשיבות העצומה לאחר שנת קורונה שיש לשינויים בהרגלי הצריכה: המעבר השנה לסטריליות התבטא במכה סביבתית קשה של חד פעמי, אריזות כפולות והמעבר לשימוש בפלסטיק. עוד נשא דברים מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה דוד יהלומי - בעקבות התוכנית האסטרטגית החדשה של משרדו של טיפול בפסולת והחשיבות במעבר לניצול הפסולת כמשאב במטרה לפעול להשבתו כאנרגיה חלופית בין השאר לדלק, כחלק מהעיקרון של כלכלה מעגלית.

נטע ליפמן, מנכ"לית האגודה הישראלית לאקולוגיה, ד"ר יוסי ענבר, עורך-אורח של הגיליון המיוחד מגזין אקולוגיה וסביבה, ד"ר ורד בלאס, ראש המעבדה לחדשנות באקולוגיה תעשייתית, באוניברסיטת תל-אביב, שחר בוקמן, עורך 'אקולוגיה וסביבה', ריבה ולדמן, מנהלת המרכז לחינוך סביבתי בחירייה.

גיל ליבנה, דוד יהלומי ונטע ליפמן. יחצ,
גיל ליבנה, דוד יהלומי ונטע ליפמן/יחצ

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, ממשיך במסורת מפגשים מקוונים עם בוגרות ובוגרים מעוררי השראה, והפעם עם נושא מפתיע וצבעוני העוסק בקורונה, תצוגות, טרנינגים, נעליים ואריגים נוחים וכל מה שביניהם.

ביוזמתה של ראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב סיגלית בן-חיון ותחת הכותרת "בחזרה למסלול" דברו ארבעה בוגרות ובוגרים על השינויים בענף האופנה והעיצוב בצל הקורונה: טל גרנובסקי אמית, היסטוריונית אופנה, מרצה ומנהלת ארכיון האופנה והטקסטיל ע"ש רוז, שנקר, ,בוגרת הפקולטה לאומנויות, אורי להבי, בעלים מנכ"ל ומנהל הקריאייטיב של "דניאלה להבי", בוגר הפקולטה לניהול, יוסי הררי , מעצב תכשיטים בינלאומי, בוגר הפקולטה למדעי הרוח והפקולטה למדעי החברה, ואלינור דביר , עיתונאית ועורכת תכנים בתחום האופנה וסגנון חיים בוואלה, בוגרת הפקולטה להנדסה שגם הנחתה את האירוע.

הפקולטה למדעי הפיג'מה. יחצ,
הפקולטה למדעי הפיג'מה/יחצ

המחלקה לאומנויות הצילום והמסך במרכז האקדמי ויצו חיפה פותחת את שעריה לאומנים בתחום הצילום והוידאו לעבודה במעבדות השונות. במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת בסיס לאמנות ותרבות, אשר תרמה למחלקה ציוד מתקדם וחדיש לאומנויות הצילום והמסך. הציוד כולל מצלמות, ציוד תאורה, מעבדה דיגיטלית ואנלוגית, וכן עזרים שונים הקשורים בצילום סטילס ווידאו. במסגרת שיתוף הפעולה, המחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו תאפשר ותזמין אמנים ויוצרים מאזור חיפה והצפון להשתמש במעבדות במהלך שנת הלימודים האקדמית בתמורה לתשלום חד פעמי הוגן.

המעבדות השונות שיפתחו בפני האומנים והיוצרים יהיו המעבדה הדיגיטלית, חדר החושך, סטודיו וגם תתאפשר השכרת ציוד בסיסי ממרכז הציוד שבמרכז האקדמי. בנוסף, חלק מהציוד ישמש את "המרכז החברתי לקולנוע ותעודה", אשר יפתח בחודשים הקרובים בשוק תלפיות בחיפה בחסות המחלקה לאומנויות הצילום והמסך.

ערן חדד ברק, ראש המחלקה מציין כי שיתוף הפעולה מבטא את רצונה של המחלקה ליצור מעגלי חיבור בין יוצרים, אמנים וסטודנטים באקדמיה ובקהילה והוא צעד ראשון לקראת יוזמות חדשות של המחלקה בנושאי היצירה והתרבות.

מעבדת צילום במרכז האקדמי ויצו חיפה. יחצ,
מעבדת צילום בויצו חיפה/יחצ

יוזמות

לרגל יום האישה הבינלאומי החל מידי שנה ב- 8.3, חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים, טבעיים וידידותיים לסביבה, גייסה את הצוות של החברה להרתם למבצע למען נשים נפגעות אלימות וילידהן, ב 14 מקלטים ברחבי הארץ, פלוס מקלט חירום שנפתח עקב מגפנת הקורונה. במסגרת זו ארזו העובדות מאות מארזים טיפוח אישיים של מוצרים אורגניים הכוללים בין הייתר: מוצרי רחצה והיגיינה שיגיעו כתרומה למקלטי ויצו, נעמ"ת, אישה לאישה, ל.א לאלימות ובת מלך.

המארזים אישיים עבור כל אישה בצירוף ברכה אישית.

שרונה רומנו לזר, מנכ"לית חברת אורגניקזון מסרה: "תופעת האלימות נגד נשים וכמות המקרים הקשים שעלתה בעקבות משבר הקורונה, גרמו לצוות ההנהלה והעובדות לחפש דרך לשמח את הנשים שנקלעו למצב שהן צריכות להתגונן ולהסתתר במסגרות המוגנות לנפגעות אלימות, רחוק מהבית שלהן. ביום האשה הבינלאומי אנו מקוות שתרומתינו הצנועה תשמח את הנשים ותיתן להן הרגשה של אכפתיות ואהבה טבעית שמגיעה לכל אשה כאדם ". לדבריה: " בימים אלה, כשהאלימות נגד נשים גואה יש מי שדואג להעלות חיוך על פניהם של נשים וילדים שנאלצים להסתתר".

מימין ימית ברשישת, שרונה רומנו לזר, מיקה יעקב ואגת סדון.. גיא זפשלסקי,
מימין ימית ברשישת, שרונה רומנו לזר, מיקה יעקב ואגת סדון/גיא זפשלסקי

עמותת עדי ירושלים (עלה ירושלים לשעבר) יצאה במהלך תקשורתי להעלאת מודעות לצרכי אנשים עם מוגבלויות, במתחם התחנה הראשונה. החל מפורים ועד ל-15.3.21, יוצגו מסיכות שעוצבו בידי דיירי עמותת עדי ירושלים - מרכז לאנשים עם מוגבלויות מורכבות. המיזם, בהפקת 'DAVKA' של אייל גור ובשיתוף מתחם התחנה מציג עשרות מסיכות לאורך שביל ההליכה לעיני העוברים והשבים.

שלומית גרייבסקי, מנכ"ל עמותת עדי ירושלים: "פרויקט מדהים נוסף להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלות עם דרך חווייתית ואמירה חזקה של זכות ואפשרות לביטוי של כל אחד לפי יכולתו, אני מזמינה אתכם להגיע ולהתרשם לאורך כל תקופת התערוכה מהמסכות המיוחדות והצבעוניות".

עמותת עדי. יחצ,
עמותת עדי ירושלים בפעילות מרגשת/יחצ

לרגל חג הפורים, חברת סלברייט (Cellebrite) תרמה עשרות משלוחי מנות לאגף הרווחה בעיריית פתח תקווה, העיר בה שוכנים מטה החברה ומרכז הפיתוח הראשי.

סלברייט בחרה להקדיש את החבילות המתוקות למחלקה המטפלת במקרים של אלימות במשפחה - נשים, ילדים ואף גברים. כחברה שמפתחת טכנולוגיות המסייעות לגופי אכיפת החוק במאבקם בסוגי פשיעה שונים, הפתרונות של סלברייט מסייעים גם בחקירות של מקרים כאלה. המשלוחים הוכנו על ידי סטודיו אנד ג'וי (And Joy), עסק חברתי שמעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים.

לדברי יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט: "הפתרונות שעובדינו מפתחים תורמים יום יום למליוני חקירות ברחבי העולם. אך מעבר לעבודה המקצועית והסיוע לגורמי אכיפת החוק חשובה לנו גם ההזדמנות לעשות טוב לאותם אנשים שסובלים מאלימות במשפחה".

משלוחי מנות של סלברייט. אגף הרווחה בעיריית פתח תקווה,
משלוחי מנות של סלברייט/אגף הרווחה בעיריית פתח תקווה

עיריית חיפה ממשיכה להכיר תודה ולהצדיע לבני עירה, אשר זכו להישגים מרשימים בתחומי עשייה שונים והביאו לעיר גאווה וכבוד. דיוקנה של ד"ר שרון אלרעי פרייס, אשר הפכה לסמל לאומי במאבק בקורונה, הוצג ב"רחבת הפסנתר" שבמרכז הכרמל, לצד דיוקניהם של חתני פרס נובל בכימיה - פרופ' דן שכטמן, פרופ' אהרון צ'חנובר ופרופ' אברהם הרשקו ושל פרופ' מרסל מחלוף - חוקרת מובילה בתחום הנדסת רקמות וחקר הסרטן.

לאחר שבחודשים האחרונים הוצגו ב"רחבת הפסנתר" שבמרכז הכרמל בחיפה שלטי ענק, עליהם התנוססו דיוקניהן המאויירות של כוכבי תרבות בתחום המוזיקה, שגדלו והתחנכו בחיפה - ירדנה ארזי, נסרין קדרי, שירי מימון וסטטיק, הוחלפו השבוע השלטים, וכעת יוכלו העוברים והשבים בסביבה להביט בגאווה בדיוקניהם של ארבעה אנשי מדע, פורצי דרך, תושבי העיר, אשר הגיעו להישגים מרשימים במיוחד, ארציים ובינלאומיים, איש איש בתחומו: ד"ר שרון אלרעי פרייס - ראש שירותי בריאות הציבור ומראשי המאבק הלאומי בנגיף הקורונה, פרופ' אברהם הרשקו ופרופ' אהרון צ'חנובר - חתני פרס נובל בכימיה לשנת 2004, פרופ' דן שכטמן - חתן פרס ישראל בכימיה לשנת 2011 ופרופ' מרסל מחלוף - מדענית פורצת דרך ומשיאת משואה ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם*: "חיפה גאה בבני עירה, אנשי מחקר ואקדמיה מהמובילים בתחומם בעולם, אשר הישגיהם יוצאי הדופן מוציאים את שמה של העיר חיפה למרחקים ותורמים תרומה אדירה לשיפור איכות חייהם של כל בני האדם, באשר הם".

חיפה מודה לאנשי המדע. הדמיה: סטודיו דותן לידז'י. ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה,
כבוד ראוי. דיוקנה של ד"ר אלרעי פרייס. איור ועיצוב הדמויות: סטודיו דותן לידז'י/ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

יוצאים מהסגר - ברכיבה: חברת "בוץ הרפתקאות" תקיים ב - ב - 5-6.3 את אירוע מרץ Ride - הפנינג רכיבה ייחודי, הכולל יומיים של רכיבה, ארוחות וליווי קולינרי של השף גיא פיסטרוב, פעילויות ולינה בכפר הנוקדים. האירוע יתקיים לפי כללי התו הסגול, ובקפסולות - בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
האירוע מיועד לרוכבים עם ניסיון במהלכו ייהנו משני ימי רכיבה עצמאית או מודרכת על אופניים רגילים, חשמליים או היברידיים לפי בחירתם. הרכיבה תתקיים ברובה במסלולי שביל ישראל כשבכל יום ירכבו 40-50 ק"מ, מול הנופים היפים של ים המלח ודרום מדבר יהודה. הרכיבה המודרכת תתקיים בקטגוריות שונות, בהן: רכיבה בקצב מהיר, Enduro חשמלי, קרוס בקצב נוח ועוד.

האירוח יתקיים בכפר נוקדים, באוהלים מחוממים עם נוף למדבר יהודה והרי מואב. האירוח והרכיבה יתקיימו לפי כללי התו הסגול - כל קבוצה שתירשם לאירוע תקבל אזור לינה פרטי, בקפסולות של עד 20 רוכבים. במקרה של ביטול האירוע עקב סגר או החמרת תקנות הקורונה יתבצע החזר מלא לנרשמים.
על הארוחות מופקד השף גיא פיסטרוב, כולל ארוחת ערב של בשרים על האש, ארוחת בוקר ופינוקים במהלך האירוח והרכיבה.

עלות ההשתתפות באירוע: רוכב בקבוצה - 795 שקל לאדם, רוכב יחיד - 845 שקל לאדם, רוכב בקבוצה מודרכת עם אחד ממדריכי בוץ - 1065 שקל לאדם.

לדברי אדר שדמי, מנכ"ל חברת בוץ מקבוצת אשת טורס: "יזמנו את מרץ RIDE כדי לתת מענה לצורך שעלה מהשטח ליצור אירוע רכיבה חברתי, שבו רוכבים יכולים להנות מחוויית אירוח כוללת ומאינטראקציה עם רוכבים אחרים אחרי ימים ארוכים של סגר".

חברת "בוץ" היא חברת טיולי האופניים הגדולה בישראל, עם מאות רוכבים פרטיים בשנה. בנוסף לטיולי אופניים החברה עוסקת בפעילויות שטח וטבע לארגונים וחברות בתחום תיירות הפנים. בין לקוחות החברה: אינטל ישראל, אמדוקס, ועד עובדי התעשייה האווירית, Dell, Nice, Ness ועוד רבים.

מארץ' רייד. יחצ,
מרץ רייד/יחצ

תוכנית קו הזינוק הפועלת קרוב ל-20 שנה מכשירה צעירים וצעירות בפריפריה להיות מנהיגי העתיד, התכנית מבית שותפויות אדמונד דה רוטשילד פועלת בכל הארץ עם מאות משתתפים היוזמים ומשפיעים באופן מעשי על הקהילות שלכם , יצאה השבוע לחלוקת עוגות ולביקור בבתי קשישים בעיר.

עטרה פליקס מירושלים מספרת על המיזם המשותף עם 'מתוק לנשמה': "שמחתי מאד לקחת חלק במיזם המשותף עם מתוק לנשמה. נהניתי גם מהחלק שלקחתי כמתנדבת וגם מרתימת חברי הקבוצה שלי מתכנית המנהיגות קו הזינוק למיזם. חברי לקבוצה היו מעוררי השראה! הכנת העוגות בעומס של יום שישי הדגישה לי שוב שכל אחד יכול לעשות טוב ולהשפיע, ממש כל אחד. גם אם זה הדבר הכי קטן. החיוך של הקשישים היה שווה הכל, מאור הפנים של שלושת הקשישות שלנו כשפתחו את הדלת היה מחזק, משמח ומחמם את הלב. בנוסף, כל חברי קבוצת קו הזינוק קיבלו חוויה משמעותית, כולנו יכולים להיות טובים יותר ! בלי השקעה מטורפת, טוטאלית ומלחיצה. זה דורש רק החלטה וכמה פעולות שבדיעבד אינן קשות כלל, ואנחנו יכולים לעזור לתהליכים לקרות. התרומה הפעוטה שלי עדיין נותנת לי מוטיבציה להמשיך לדברים גדולים יותר, והרגעים המאושרים האלו מלווים אותי בכל החלטה!"

עדן נלסון מירושלים מספרת על המיזם המשותף עם מתוק לנשמה: "כשקיבלנו את ההודעה שאנחנו הולכים להשתתף כקבוצה יחד עם מתוק לנשמה ממש שמחתי. עשייה חברתית היא מהות קו הזינוק , והיא תרגום הלכה למעשה של החניכה שלנו.זה היה גם צ'אנס לבקר בפעם הראשונה קשישה שאני מתקשרת אליה מדי פעם ולהביא לה עוגה, והיא מאוד התרגשה לפגוש אותי פנים מול פנים . לאחר מכן ביקרתי בביתה של קשישה נוספת שאני בקשר טלפוני איתה וגם במפגש הזה נרשמה התלהבות גדולה. אני מחכה כבר לעשות זאת שוב, אפשר לשמח אנשים בעזרת דברים פשוטים, ביקור ועוגה".

מתוק לנשמה. יחצ,
מתוק לנשמה. בהחלט/יחצ

לאור המציאות הקשה המגבלות ושינויים באורח החיים כתוצאה ממגפת הקורונה, משתתפי מכוני המנהיגות 'מסאר' בואדי ערה ובעראבה, ביקשו לעורר מודעות בקרב הקהילות שלהם. הצעירים חיפשו דרכים יצירתיות להגביר את ההיענות להתחסן, והשיקו יוזמה קהילתית נרחבת שקוראת לציבור להתחסן.

בשלב הראשון הצעירים הפיקו סרטון חינוכי שיועד לבני נוער, ומציג את העובדות המדעיות של החיסון כפי שפורסמו במקומות רשמיים, במטרה להפחית את חוסר האמון של הציבור הערבי בכלל ובני הנוער בפרט. הסרטון הופץ ברשתות החברתיות והגיע לאלפי צופים. בשלב השני של היוזמה, ציירו הצעירים ציור ריק בעיריית ערערה תוך שיתוף פעולה עם המועצה במטרה לשקף את חשיבות החיסון, ולעורר מוטיבציה בקרב התושבים להתחסן.

יוזמות אלה הן חלק מעבודה קהילתית גדולה שמשתתפי מסאר מבצעים במהלך ההכשרה בתכנית.
תכנית מסאר הינה תוכנית מנהיגות לצעירים מהחברה הערבית לפני האקדמיה. וכחלק מההכשרה פועלים בעשייה חברתית בקהילה. בשנה האחרונה פעלו רבות באריזה וחלוקת סלי מזון, יוזמות הסברה והעלאת מודעות לבריאות הציבור, נגד אלימות ועוד.

ביולי 2020 החליטו הברונית אריאן דה רוטשילד וקרן אדמונד דה רוטשילד ישראל לממן רכישה והפצה של 5,000 מארזי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ. יוזמה זו בוצעה לראשונה בחודשי אוגוסט וספטמבר בעשרה ישוביים יהודיים וערבים ברחבי ישראל, ולאור המשבר המעמיק השבוע התחדשו החלוקות ב-15 יישובים נוספים במטרה להרחיב את המענה ליותר משפחות נזקקות.

ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד, הוקם על ידי קרן אדמונד דה רוטשילד בשנת 2016, על מנת ליצור בית לתכניות מנהיגות לנוער ולצעירים, ובמטרה לשמש כזרוע החברתית של הקרן הפועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית. את חלוקת מארזי המזון הובילו משתתפי תכניות המנהיגות של שותפויות אדמונד דה רוטשילד יחד עם מתנדבים מהיישובים בהם חולקו.

ההשפעות הכלכליות של המגפה הן קשות ורחבות ויש צורך גובר לתמיכה במוצרי המזון הבסיסיים ביותר, על כן הוחלט להמשיך עם סבבים נוספים של חלוקת חבילות מזון גם בחודשי פברואר, מרץ ואפריל 2021.

שותפויות רוטשילד. יחצ,
מתגייסים למען הנזקקים/יחצ

ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place ארגנו השבוע (רביעי) עבור מאות הממברים במתחמים השונים מסיבות פורים. אומנם בסגנון קצת שונה ממה שהיו רגילים בשנים קודמות אך כל חג הוא סיבה למסיבה. השנה ברשת הלכו על קונספט של פורימון - Corona safe וזו על מנת לפעול בהתאם להנחיות. בדומה לתחושת הקהילתיות שמשרים לאורך כל השנה במתחמים: משלוחי מנות ואווירת פורים קצבית היו חלק בלתי נפרד מהחגיגות. כנראה שבשנת 2021 זו אחת מהדרכים לעשות נטוורקינג בצורה יעילה וייחודית.

חגיגת פורים אורבן פלייס. יחצ,
חגיגת פורים באורבן פלייס/יחצ

"המעגל של ג'רמי", הקהילה היחידה בישראל שתומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, קיימה אירוע פורים (ביום ראשון 28.2) עם אסף נבון, יוצר סדרת האנימציה הפופולרית ביו-טיוב "משפחת שווץ".

הילדים יקבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של יצירת סדרת האנימציה הפופולרית, שיח על תהליך היצירה, על החיים המוזרים של כולנו בשנה האחרונה ועל מציאת הכוחות שמשאירים אותנו אופטימיים.

"השליחות שלנו היא להעניק לילדים הזדמנויות להניח בצד את קשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, וליהנות מפעילויות של הנאה וכיף. לאורך השנה אנו מקיימים מספר פעילויות שמעניקות לילדים ובני משפחתם רגעים קטנים של צחוק, הנאה ולגיטמציה לשמוח כמו ילדים", אומרת פמלה בקר יו"ר וממייסדות "המעגל של ג'רמי.

אסף נבון, שהיה קצין חינוך ומדריך בפנימייה, אמר כי המופע לילדי המעגל של ג'רמי היה מיוחד מאוד עבורו ושיתף כי הוא מכיר את ההתמודדות של משפחה החיה בצל מחלת הסרטן באופן אישי. "חשוב לי להצחיק את הילדים אבל גם להעביר להם מסרים חינוכיים ואופטימיות. דיברנו על יצירה והשראה שמקבלים מהחיים עצמם, על יצירת קומדיה ואיך אפשר לחיות חיים באושר ולהישאר אופטימיים, גם בתקופה שבה החיים שלנו מוזרים".

האירוע יתקיים בזום בהשתתפות של כ- 130 ילדים ובני נוער.

פמלה בקר. שרה סלומון,
פמלה בקר/שרה סלומון

לקראת יום היין הבינלאומי שהתקיים בשבוע שעבר, בדיור מוגן אחוזת פולג ארגנו לדיירים הרצאה והיכרות עם עולם היין עם גלית ודורון רנד. בין היתר למדו על תרבות היין, סוגי יין, היין כסמל סטטוס בתרבויות שונות, ואף נהנו מטעימות יין וגבינות איכותיות.

יום היין הבינלאומי. יחצ,
אף פעם לא מזיק ללמוד על יין/יחצ

במהלך הסגר השלישי נוצר שת"פ יוצא דופן בין קבוצת אלדן וארגון בעצמי הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל. חברת אלדן התגייסה לאחרונה לתרומה של 8 כלי רכב לשנה הקרובה, שיעמדו לרשותן של העובדות הסוציאליות שמפעיל ארגון בעצמי ברחבי הארץ, לטובת שיקומן של 200 נשים נפגעות אלימות יוצאות מקלטים וילדיהן. העובדות הסוציאליות בתכנית 'דף חדש' מגיעות פיזית אל הנשים וילדיהן ומספקות ליווי צמוד ומעצים, יצירת קשר עם רשויות הרווחה , תווים לקניית מזון, מחשבים ,ציוד, תמיכה אישית, תוך דגש על שילוב במסלול תעסוקתי, שיאפשר להן חיים חדשים מספקים ועצמאיים.

נירה צימלס, מנכ"לית בעצמי, הודתה לראשי קבוצת אלדן ואמרה: "עם פרוץ משבר הקורונה, הקושי האדיר לצאת ממקלט ולבנות חיים חדשים בקהילה לא מוכרת הפך מורכב יותר. החשש המתמיד שהנשים תחזורנה לגורם הפוגע ולמעגל האלימות, גובר במיוחד בתקופה מאתגרת זו. תרומת קבוצת אלדן מסייעת לעו"סיות בצורך המהותי להגיע פיזית אל הנשים והינה בעלת משמעות קריטית לתהליך השיקום של הנשים יוצאות המקלטים בישראל וילדיהן. תודה!"

תרומת רכבי אלדן לעוסיות. יחצ,
העובדות הסוציאליות מקבלות את המפתחות לרכבים מנציגי אלדן בלוד/יחצ

אתגרי שנת 2020 הביאו את ענקית הענן סיילספורס להקים קבוצת שוויון עולמית בשם Salesforce Women's Network (SWN) שמטרתה לעודד ולקדם נוכחות נשים בכל התפקידים ובכל הדרגות. ביום האישה הקרוב, עומדת החברה בפני אתגר מרכזי לאפשר הזמנות עבור נשים שנפגעו בזמן המשבר להביא את ניסיונן העשיר לשוק העבודה ולרענן את כישוריהן לצרכים של היום ודרישות העתיד של המחר.

בישראל, פורום הנשים של סיילספורס, הציב לו כמטרה לטפח כוח עבודה המשקף את ערך הגיוון והשוויון, לעזור לעובדות להרגיש בטוחות ומועצמות במקום עבודתם, ולאפשר להן להביא את עצמן לידי ביטוי בצורה אותנטית ובידיעה שיקבלו הזדמנויות לקידום וצמיחה. השנה לראשונה וביוזמת מנהלת הפורום בישראל, אודליה רוזנפלד, ומפתחת תוכנה ומדענית נתונים בסיילספורס ישראל אנה רזניקוב, נבנתה תוכנית ייחודית לשנת 2021 בשם How to grow your career הכוללת שמונה מפגשים לעובדות סיילספורס בנושא קידום נשים והיכולת להעיז לקחת סיכונים ובכך לקדם את הקריירה שלהן. המפגשים יועברו בחודשים פברואר עד מאי על ידי נשים מובילות בתעשייה הישראלית ויעסקו בנושאים חשובים כמו: כוחן של הנשים לשנות את המצב, יסודות השכנוע והפרזנטציה ומיתוג אישי, ניהול משא ומתן להנעת תהליכים בעבודה, ועוד.

אפי כהן, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל, אמר במפגש הפתיחה שנערך ביום ראשון ה-22 בפברואר, "סיילספורס העולמית וסיילפורס ישראל מאמינים בערך השוויון, ובמרכזו גם שיוויון הזדמנויות עבור עובדות החברה בפרט ונשים בתחומי הטכנולוגיה כככל. פורום הנשים של החברה בישראל, והסדנה הייחודית בה לכבוד לי להשתתף, הם חלק קטן אך מהותי בתהליך חשוב במיוחד של קידום נשים, ובתקופה מאתגרת כמו זו על אחת כמה וכמה".

אודליה רוזנפלד, מנהלת SWN בסיילספורס ישראל הוסיפה כי "תמיד יש לאן לשאוף והעבודה עוד רבה, אך שנת 2021 ייצרה עבורנו הזדמנות להעניק גמישות רבה לרווחת עובדות החברה. חברות היום מבינות את הצורך לתעדף את העובדים והעובדות בדיוק כמו את הלקוחות וכתוצאה מכך, תהליכים פנים חברתיים הכוללים שוויון, גיוון וריבוי נשים בדרגים מנהליים בחברה יקבלו פוקוס גדול יותר השנה".

אודליה רוזנפלד. יחצ,
אודליה רוזנפלד/יחצ

השנה האחרונה, בצל נגיף הקורונה התאפיינה בריחוק חברתי ובדידות עבור כל הילדים בישראל. ילדי 'שמחה לילד', החולים במחלות קשות ונכויות, מושפעים יותר מנוכחות הווירוס בחייהם, כיון שהוא מאיים על בריאותם ועבור רבים גם על חייהם. כדי להמתיק ולו במעט את החג לילדים , רשת גולדה העניקה לילדי 'שמחה לילד' וכן לילדים מאושפזים בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים מארז משלוח מנות מפנק לחג פורים.

בני הנוער החונכים הגיעו לסניפי רשת גולדה ואספו את מארזי משלוח המנות לבתי החניכים. בנות השירות של 'שמחה לילד' המקיימות פעילות בבית החולים 'שערי צדק' יעניקו אותם לילדים המאושפזים במסיבת פורים חגיגית.

מימין מירב בועז סמנכלית שמחה לילד טל ליאור מנהלת רשת גולדה נעה צשנובר החונכת. יחצ,
מימין מירב בועז, סמנכ"לית שמחה לילד, טל ליאור, מנהלת רשת גולדה, ונעה צשנובר החונכת/יחצ

במרכז הפיתוח הישראלי של Synamedia, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לעולם הווידאו והטלוויזיה, החליטו לצאת מהקופסה (של משלוחי המנות) ולהפתיע את עובדי החברה קרוב לבית.

לקראת פורים יצאה הנהלת החברה בישראל ל - Road trip במגוון מוקדים בהם מתגוררים עובדי החברה כדי לחלק להם את משלוחי המנות. בין שלל ההפתעות שחיכו לעובדים במשלוח היו גם בקבוק וויסקי וכוסיות צ'ייסר, פרומו לקראת ערב טריוויה משפחתי פורימי שייערך בהנחיית ה"צ'ייסר" (החידונאי הידוע) איתי הרמן.

עובדי החברה, שעובדים מהבית במגבלות הקורונה, יציינו בקרוב את החזרה למשרדים בחגיגה כפולה - שתסמן לא רק את החזרה לשגרה אלא גם את המעבר למשרדים החדשים של סינמדיה בהר-חוצבים בירושלים.

יעל פאינרו, מנכלית מרכז הפיתוח של סינמדיה בישראל (מימין לשלט) עם עובדי החברה. יחצ,
יעל פאינרו, מנכלית מרכז הפיתוח של סינמדיה בישראל (מימין לשלט) עם עובדי החברה/יחצ

כחלק מתוכנית התרומה לקהילה של דיסני, החברה תורמת באירופה ובמזה"ת 100,000 כיסויי בד לפנים לטובת ילדים הנמצאים בסיכון ומשפחותיהם. בישראל, דיסני תתרום 5,000 כיסויי בד לפנים, עם הדמויות האהובות של דיסני, לטובת ילדים המאושפזים בביה"ח דנה דואק.

המגיפה העולמית ממשיכה לייצר קשיים רבים עבור קהילות בכל רחבי העולם, וגם בישראל. בין הפגיעים במיוחד ילדים, המאושפזים בבתי חולים וחווים ביתר שאת, ריחוק חברתי ובידוד. ביולי 2020, חברת וולט דיסני השיקה כיסויי בד רב-פעמיים לפנים (כיסויים שאינם רפואיים), המיועדים לילדים, עם הדמויות האהובות של דיסני, פיקסאר, מארוול ומלחמת הכוכבים, במטרה להקל, ולו במעט, על הקשיים שילדים חווים בתקופה מאתגרת זו.

כחלק מההשקה, דיסני הכריזה על קמפיין תרומה, שבמסגרתו ייתרמו 100,000 כיסויי פנים מבד לילדים הנמצאים בסיכון ומשפחותיהם בכל רחבי אירופה. הפעילות נעשית באמצעות ארגוני צדקה ומוסדות המעניקים תמיכה והשראה לילדים המתמודדים עם טראומה ובידוד. בישראל, כחלק מפעילות התרומה לקהילה, דיסני בחרה בבית החולים לילדים דנה-דואק ליד איכילוב בתל אביב, ותעניק 5,000 כיסויי בד לפנים (לא-רפואיים), רב-פעמיים ומעוצבים בדמויות האהובות של דיסני, לתמיכה בילדים ומשפחותיהם.

מנכ"ל חברת וולט דיסני לישראל ויוון, וסיליס איליופולוס, מסר כי: "בפעילות זו הבנו עד כמה חשוב לשבור את הבדידות שילדים מאושפזים חווים. מטרת היוזמה היא לסייע לחבר בין הילדים בבידוד לבין דמויות דיסני, כדי לאפשר להם לבנות חוסן רגשי בזמן שהם הכי זקוקים לו. יחד עם בית החולים לילדים דנה-דואק, אנו מקווים שכיסויי הפנים הצבעוניים יסייעו להעניק תמיכה ונחמה לילדים ומשפחותיהם בתקופה מאתגרת זו".

פרופסור דרור מנדל, מנכ"ל בית החולים דנה- דואק: "וולט דיסני אמר "כל אחד בעולם היה פעם ילד" בשם כל ילדי דנה, אני מודה לדיסני על תרומתם המרגשת לקראת פורים. אתם באמת מבינים ילדים! תודה !"

דנה דואק מחלקת מסכות דיסני. רפי דלויה,
דיסני תורמת מסכות בבית החולים דנה דואק/רפי דלויה

חיסונים

במטרה להקל ולהנגיש את חיסוני הקורונה לקהל הרחב, במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה , קניון הדר בירושלים בשיתוף עיריית ירושלים ופיקוד העורף, יציבו ביום שני הקרוב ה-1.3.2021 (חיסון ראשון) וב-22.3.2021 (חיסון שני), ניידת חיסונים שתפעל ברחבת הכניסה לקניון ברחוב פייר קניג 26, בין השעות 9:00-17:00.

הניידת מיועדת לקהל הרחב, לעובדים, ולבעלי עסקים באזור התעסוקה תלפיות וכן לכלל מבוטחי קופות החולים מעל גיל 16. במסגרת שיתוף הפעולה, כל מתחסן יקבל שובר הטבה על סך 20 שקל (ללא התניה בקניה) למימוש במתחם המזון הדר מרקט, בקניון הדר.

לירון אלקיים, מנכ"ל קניון הדר מסרה: "המטרה היא לעודד את תושבי ירושלים והסביבה להתחסן במטרה לחזור לשגרה מבורכת. אין ספק שתושבי העיר, מהמגזרים השונים, רוצים לחזור למסגרות התעסוקה והחינוך וכן לחיי תרבות, בילוי ופנאי". לדבריה: "קניון הדר ימשיך לדאוג לבריאות הציבור ולעודד להתחסן בכדי לעצור את התפשטות הנגיף ולחזור לשגרה, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול".

ניידת חיסונים בקניון הדר. יחצ,
ניידת חיסונים בקניון הדר/יחצ

לפני כשבועיים החליטה חברת טמבור כי תעניק לעובדיה שיתחסנו תווי קנייה על סך 300 שקל או לחילופין יוכל כל עובד לתרום 300 שקל לארוחות ומזון לנזקקים. מתחילת המבצע של החברה, הצליחה טמבור להכפיל את כמות העובדים שהתחסנו לכ-600 אנשים (עד כה) מתוך 730 עובדי החברה. בטמבור אף חילקו חולצה מיוחדת עם הכיתוב "גם אני התחסנתי" לכל עובד שהתחסן.

"אנחנו רואים חשיבות עליונה בעידוד עובדי טמבור ומשפחותיהם להתחסן" אומר מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור. "אנו מכבדים כל עובד שיבחר לא להתחסן, ויחד עם זאת עובד שכן יתחסן - ייהנה מהטבה אישית שאותה אף יוכל לתרום במידה ויבחר. אנו קוראים למעסיקים נוספים לנהוג באופן דומה ולעודד את עובדיהם לצאת ולהתחסן ובכך להחזיר כמה שיותר מהר את שגרת חיי כולנו".

מתחסנים בטמבור. אורי נחמיאס,
מתחסנים בטמבור/אורי נחמיאס

חברות וטכנולוגיה

בחברת הסייבר Imperva מתקיים השבוע שבוע Wellness גלובלי המוקדש כל כולו לבריאות העובדים. בכל יום, לאורך כל השבוע, עובדי החברה יחשפו לסדנאות מגוונות שיתנו להם טיפים לאיך לשמר ולאמץ אורח חיים בריא, רגוע ומאוזן בעיקר בימים אלו. בכל יום יבצעו אתגריי ספורט בזום שיעודדו עובדים לפעילות ספורטיבית וגם להפוגה מהעבודה היום יומית והזדמנות למפגש חברתי וירטואלי עם עובדים נוספים. מעבר לכך, כל עובד קיבל לביתו משלוח של אביזרי ספורט בניהם גומיות כוח, מגבות, תיק ספורטיבי ועוד.

עינת להם-לבנת, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר אימפרבה סיפרה כי: "חשוב לנו לדאוג לבריאותם של העובדים בחברה, ולהמשיך בפעילויות מגבשות, להעלאת המורל, גם כאשר עובדים מהבית. המטרה היא שהפעילות הגופנית תקדם אורח חיים בריא ובמקביל תביא להפגת מתחים בתקופה זו".

אימפרבה. יחצ,
שבוע בריאות באימפרבה/יחצ

בקבוצת ה- IT מלם תים לא מוותרים גם השנה על חגיגת פורים לעובדי החברה וילדיהם וברוח התקופה מקיימים אותה כמובן בזום. האירוע יחל בשעשועון טריוויה, נושא פרסים שווים, שיועבר בלייב וגולת הכותרת: עילי בוטנר וילדי החוץ, במופע אלקטרוני מרקיד, מרגש ומלהיב, כמו שהם יודעים.

ואיך אפשר לציין את פורים בלי משלוח מנות? על מנת להכניס את כולם לאווירה פורימית מוחשית וטעימה, נשלחו אלפי משלוחי מנות חגיגיים לבתי העובדים.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "אנו במלם תים עושים הכל על מנת לשמח את העובדים והעובדות שלנו ובני ביתם, גם בימים אלה, כשחגיגת הפורים המסורתית שלנו לא מתאפשרת זו השנה השניה. אנו מקווים שנוכל בקרוב ליהנות גם בלי הזום ולהיפגש יחדיו באירועים אמיתיים וללא מסכות".

עילי בוטנר וילדי החוץ בהופעה מול מלמ תים. שי שבירו,
עילי בוטנר וילדי החוץ חוגגים עם מלמ תים/שי שבירו

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הכריזה על ה- Satellite Pro C50-G, לפטופ בעל מסך "15 שתוכנן לשלב ביצועים, פרודוקטיביות ועיצוב עכשווי במחיר כניסה השווה לכל כיס. כדי להציע מגוון אופציות לצרכן, החברה מציעה את המחשב עם מבחר של מעבדים מהדור ה-10 של אינטל, כולל מעבדי Core וסלרון.

C50-G משלב ביצועים ופונקציונליות עם עיצוב וניידות. הוא מגיע בצבע כחול כהה ומראה עכשווי שמכוון הן לסטודנטים והן לאנשי עסקים, לעבודה בבבית או במשרד. מתחת ל'מכסה המנוע', מעבדי אינטל מצויידים בזכרון DDR4 עד לנפח 16GB* ואחסון SSD מהיר עד לנפח 512GB. הלפטופ קל לנשיאה. הוא בעובי 19.7 מ"מ ושוקל רק 1.8 ק"ג*. סוללה של עד 13.5 שעות1 מספיקה ליום עבודה או לימוד מלא. המסך בתצורה של anti-glare HD או FHD, בגודל "15.6 מספק חווית צפיה מרשימה ומקלדת גדולה ומשטח מגע מספקים נוחות למשתמשים. ניתן לקבל כאופציה גם SecurePad עם קורא טביעות אצבע. בנוסף לכל, המחשב מגיע מצופה בשכבת צבע אנטיבקטריאלי כדי למנוע פגיעה מחיידקים מזיקים עד לדיוק של 99.9%2.

"הגישה לכל מהשזקוק לו סטודנט או עובד בדרכים לא צריכה לרושש את המשתמש", אומר דמיאן ז'אום, מנהל GmbHDynabook Europe. "אנו מחוייבים לספק מגוון של אפשרויות טכנולוגיות וטווח רחב שמפרטים ומחירים כדי לענות על כל צורך ולכל כיס".

C50-G נהנה גם ממגוון אפשרויות קישוריות כך שהמשתמשים יכולים להשאר מחוברים ומקושרים מכל מקום בו הם נמצאים. המערכת מצויידת ב- WiFi 802.11 AC וקישוריות בלוטות' ולמרות הדקיקות שלו המחשב מפגין כניסת USB Type-C לטעינה, תצוגה ולהעברת נתונים, זאת בנוסף לשתי כניסות USB 3.1 Type, כניסת HDMI בגודל מלא וכניסת Gigabit-LAN. בנוסף, חריץ לכרטיס מיקרו-SD מאפשר הוספת שטח זכרון.

הלפטופ מותאם לרוח התקופה וכולל מצלמת רשת מובנית באיכות HD, רמקולים סטריאופוניים ומיקרופון שכבר מותאם לשימוש עם Cortana. יש גם כניסה מיוחדת למיקרופון ואו אוזניות.

נושא הבטיחות מקבל כאן משנה חשיבות. ה- C50-G מצוייד ב- firmware-based Trusted Platform Module (fTPM) 2.0 כך שהנתונים עוברים הצפנה על המחשב ומונעים נזקי אבטחה. בנוסף יש גם אפשרויות שימוש בסיסמאות למניעת גישה לא מורשית. חריץ Kensington lock אופציונלי אף מספק הגנה פיזית למחשב בנעילה.

המחשב יהיה זמין החל מחודש מרץ 2021, באמצעות חברת 'מפעיל'.

דיינבוק. יחצ,
דיינבוק/יחצ

המומחים של טפחות ממשיכים לחדש ומשיקים את כרטיס טפחות הבלעדי למזרחי טפחות.
באמצעות הכרטיס, לקוחות הנוטלים משכנתה בטפחות או בעלי משכנתה בטפחות יכולים לקבל מסגרת אשראי נוספת של עד 120 אלף שקל בריבית אטרקטיבית ,המשולמת רק על הסכום שינוצל בפועל ולא על כל המסגרת, והחזר התשלומים נפרס לתקופה ארוכה של עד 240 תשלומים.

הלקוחות יכולים לנצל את מסגרת האשראי הנוספת לכל צורך או מטרה, אך במידה והם נמצאים לפני מעבר דירה או שדרוג הבית וצריכים לרכוש רהיטים או מוצרי חשמל שעלותם גבוהה, הם ירוויחו יותר, שכן תשלום בכרטיס טפחות יעניק להם הנחות משמעותיות בגובה של 6%-10% במגוון חברות ורשתות מעולם הבית ופריסה ארוכה של התשלומים עד 240, כך שההחזר החודשי לא יכביד עליהם. בנוסף, על כל רכישה בחברות ורשתות אלו, הם ייהנו מהחזר כספי Payback של 2% לכרטיס מתנה.
בין החנויות והרשתות מהם ניתן ליהנות מההטבות: א.ל.מ רשת החשמל והאלק', קמחי תאורה, מיליון כיסאות, סילי, סמל מטבחים, הולנדיה, האוס אין, זהבי עצמון, ניקולטי, אלטוני, שבירו ריהוט גן, רב בריח ואירופלקס.

לקוחות המזמינים את כרטיס טפחות, יקבלו גם כרטיס מתנה רב פעמי- "טפחות ועוד" כרטיס הבונוס של טפחות, המעניק 20% הנחה בטעינת הכרטיס למימוש בבתי עסק נבחרים מעולם הבית.

כרטיס טפחות מוצע ללקוחות שלוקחים או שלקחו משכנתה בבנק מזרחי טפחות.

כרטיס טפחות. יחצ,
כרטיס טפחות/יחצ

הקנטרי קלאב ומועדון הכושר בכפר במכביה, מועדון כושר הגדול ביותר באזור המרכז בשטח של 1,000 מ"ר , 3 בריכות שחייה ו-13 מגרשי טניס, נפתחו ל- 5,000 המנויים אחרי שבשבוע האחרון עמלו אנשי התחזוקה להכשיר את המקום על פי התו הסגול והירוק. כבר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי הגיעו למכון הכושר מתעמלים ודרור מורד מנכ"ל "כפר מכביה" קיבל אותם באופן אישי בברכת כושר נעים ללא הפסקות.

דרור מורד מנכ''ל כפר מכביה במועדון הכושר שנפתח היום למנויים. מורג ביטן,
דרור מורד מנכ''ל כפר מכביה במועדון הכושר שנפתח למנויים/מורג ביטן

איך מקימים סטארט-אפ מצליח? ביום חמישי האחרון ערך עו"ד אביב לזר, בעליו של משרד בוטיק לעריכת דין המתמחה במתן שירותים משפטיים למיזמים טכנולוגיים ודיגיטליים, וובינר חינמי בזום בהשתתפות עשרות יזמים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם היזמות הטכנולוגי.

לזר, עו"ד וכלכלן בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, עוסק בעשור האחרון בייעוץ ובליווי משפטי לחברות סטארט-אפ ישרליות ובינלאומי, ומי שמשמש כיועץ משפטי בהאקתונים רבים, סיפר כי האירוע נחל הצלחה גדולה, וכי הוא מתכנן אירועים דומים נוספים בעתיד הקרוב.

אביב לזר. נאיה רותם,
אביב לזר/נאיה רותם

איכות הסביבה

חברת בן חורין אלכסנדרוביץ לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, יצאו להתנדב בניקוי חופי הרצליה מזיהום הזפת הגדול שנגרם כתוצאה מפליטת נפט. מיד עם הפרסום על זיהום החופים ברחבי הארץ, נרתמו מנכ"לי החברה טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין, יחד עם עובדי החברה, לחוף 'ארכדיה דרום' בהרצליה ליום ניקיון יחד עם עשרות מתנדבים שהיו באזור, במטרה לסייע במשבר הסביבתי.

עובדי בן חורין אלכסנדרוביץ'. יחצ,
עובדי חברת בן חורין אלכסנדרוביץ'/יחצ

בעקבות אסון הזפת רדיו תל אביב יוצא בקמפיין לקראת סוף השבוע וקורא למאזיניו לנקות את חופי העיר שזוהמו בזפת ונפט. את הקמפיין תוביל שדרנית התחנה נלי תגר, המזוהה עם סוגיות איכות הסביבה ושמירה על הים. רדיו תל אביב 102FM מבטיח לראשוני המאזינים שיתעדו את עצמם מצטרפים למאמץ, מגבת חוף איכותית כדי שאולי גם יצליחו ללכת לים בקיץ. נלי אף מבטיחה להודות לכל מתנדב באופן אישי בתוכניתה המשותפת עם לירון ויצמן בכל יום בשתיים בצהריים.

נלי תגר: "אני נלהבת ומחויבת להוביל את היוזמה של רדיו תל אביב להציל את הים של כולנו. זה הזמן שלנו לצאת לחופים ולנקות".

נלי תגר. יחצ,
נלי תגר בריו תל אביב/יחצ

למעלה מ- 500 עובדים ומנהלים בחברת אלביט מערכות מתנדבים לפעולות ניקוי בחופי המדינה לאחר המפגע האקולוגי וזיהום חופי הארץ. עובדי החברה מתנדבים לנקות את החופים בכל הארץ בריכוז מאמץ על פלמחים, אכזיב, בת- ים, פולג, חוף דור, עתלית, מכמורת וניצנים.

עובדי אלביט מנקים את הים. יחצ,
יובל רמון - מנהל תפעול ראשי באלביט מערכות בחוף בצת/יחצ

עובדי איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, יצאו להתנדב בניקוי חוף דלילה באשקלון מזיהום הזפת הגדול שנגרם כתוצאה מפליטת נפט. מיטל אמיתי - מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון : "אנחנו - שהגנה על איכות הסביבה היא ייעודנו, צריכים לתת דוגמא אישית בימים אלה".

איגוד ערים מנקה את חוף דלילה. יחצ,
איגוד ערים מסייע לנקות את חוף דלילה באשקלון/יחצ

כ-300 עובדי סודהסטרים מהמטה הגלובלי והישראלי של החברה בכפר סבא ועובדים נוספים ממפעל החברה בנגב, ביניהם מנכ"ל החברה אייל שוחט, מנכ"לית סודהסטרים ישראל סטלה קריוף וסמנכלית משאבי אנוש גלובלית גלית צוקר, יצאו לסייע בפעולות ניקיון החופים לצד הצוותים המתנדבים בשטח.
לצורך כך, החברה הפסיקה את עבודתה ליום שלם, ומאות העובדים חולקו לחופים שונים - מאשדוד ועד הרצליה - בתיאום עם הרשויות ועמותת אקואושן.

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים, מציין: "לא נישאר אדישים לנוכח המראה השחור של החופים, והנזק האקולוגי שנגרם בימים האחרונים. כחברה שמקדמת את השמירה על הטבע ומניעת זיהום סביבתי, אנו מרגישים חובה לעצור את חיי היום יום, להפסיק את פעילות החברה ולהתגייס למאמצי הניקיון, היכן שרק יצטרכו אותנו. מי שנהנה מהטבע כל השנה- מחויב לצאת ולסייע כשקורה אסון בסדר גודל כזה".

סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל הוסיפה: עם היוודע ממדי האירוע האדירים, הוקם חמ"ל ארגוני והבנו מיד שכולנו כחברה נירתם בהקדם למשימת ניקוי החופים. הנושא הסביבתי נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו בכל השנה, ולא רק בעתות אסון, ואנו מחויבים לעשות כל מאמץ כדי לשמור על הכדור שלנו, עבורנו ועבור ילדינו".

כזכור, סודהסטרים, מותג המים המבעבע המוביל בעולם, חלק מפפסיקו העולמית, הצהירה לפני מספר חודשים על שורה של יעדים בינלאומיים לחסכון של כ-67 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים בשנים הקרובות. זאת, בהתבסס על הגידול העסקי אותו היא צופה וההבנה, כי הכנת מים מוגזים ממי ברז חוסכת שימוש של אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ומונעת זיהום סביבתי.

seperator

גם חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס, המעסיקה בישראל כ- 1700 עובדים ועובדות, נרתמת לניקוי החופים, עשרות מעובדי ועובדות החברה ובני משפחותיהם יגיעו ביום שישי הקרוב לנקות חוף בשיתוף עם עמותת אקואושן. עופר גרינברגר, מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל, אמר היום: "לחברות העסקיות יש תפקיד משמעותי מאוד בהובלת הפעילות למען הסביבה לאורך כל השנה ובהצבת הסטנדרטים הגבוהים ביותר לשמירה על כדור הארץ למען הדורות הבאים. האסון האקולוגי הגדול בחופי ישראל מחייב את כולנו להירתם למאמץ ואני קורא לכמה שיותר חברות ומעסיקים לקחת חלק בפעילות הניקוי והשיקום".

אפלייד מטריאלס פועלת בכל העולם, וגם בארץ, לאור מתווה ותוכנית אסטרטגית לחברה, תעשייה ועולם בני קיימא, תוך התחייבות לשימוש באנרגיה ממקורות מתחדשים בלבד בכל מתקניה בעולם, יוזמה לשרשרת אספקה נקייה והוגנת יותר ועוד.

אמדוקס מנקה חופים. יחצ,
ניקוי חופים באמדוקס/יחצ

אמדוקס, חברת ההייטק המובילה בתחום התקשורת, נרתמה אף היא לניקוי חופי ישראל שנפגעו באסון האקולוגי, ובעקבות מצב החירום, מאות מעובדי אמדוקס ובני משפחותיהם, לקחו חלק במאמצי הניקוי ברחבי הארץ בשיתוף עמותת Ecoocean.

אירה סגל, מנהלת פרויקטים בתחומי הסביבה, בריאות ובטיחות באמדוקס אמרה: "אני גאה לראות את ההתגייסות של העובדים שלנו. מצער לראות את המצב בשטח, ואני שמחה שאנחנו יכולים לסייע ולאפשר לעובדים להירתם לטובת המאמץ הלאומי".

קמעונאות

רשת מותגי התינוקות והילדים המובילים מארה"ב קרטרס ואושקוש, שבבעלות קבוצת H&O, מתרחבת ופותחת בימים אלו סניף דגל ברחוב קינג ג'ורג' 11 בירושלים. סניף זה מצטרף לחמישה סניפי קרטרס אושקוש בעיר ירושלים: במדרחוב, תלפיות, קניון מלחה, , הדסה עין כרם, קניון הראל.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 50 מ"ר, ניפתח בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון שקל ועוצב בהתאם לקונספט האמריקאי של חנויות המותגים בארה"ב: הפריטים בחנות מסודרים לפי מחלקות גילאים: פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2 - 8.

לדברי יוסי מלכה, מנכ"ל קבוצת H&O המפעילה את רשת קרטרס בישראל: "נמשיך להרחיב את רשת קרטרס בישראל בשל הביקוש בקרב קהלי היעד. השנה פתחנו שמונה סניפים חדשים: בשפרעם, בקניון הגדול פתח תקוה, בירכא, טייבה, כפר קאסם, סחנין, אום אל פאחם ובגרנד קניון באר שבע. במהלך שנת 2021 מתעתדת הרשת לפתוח עוד 5 סניפים חדשים."

המותג האמריקאי Carter's, הינו המותג המוביל בעולם בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות ולילדים. העיצובים של קרטרס מבוססים על איכות ללא פשרות, חדשנות במוצרים ונראות בולטת וכל אלה גורמים לדורות של תינוקות להמשיך ולהאמין במותג במשך 150 שנים. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים, מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן, בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים.

המותג OSHKOSH חרט על דגלו ערכים מהותיים שמלווים אותו עד היום: עיצוב ואיכות ללא פשרות, אופנה וסגנון שילדים אוהבים, זהו מותג שמעל 100 שנה נשאר נאמן לשורשים:ייצור מוצרים מעולים, שימת הלקוח במרכז והענקת ערך אמיתי מידי יום.

רשת קרטרס אושקוש מופעלת בישראל על ידי קבוצת H&O ומונה כיום בישראל 70 סניפים. 42 חנויות עצמאיות ועוד 28 חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות בסניפי רשת H&O.

סניף קרטרס בירושלים. שי ווליץ,
סניף קרטר'ס החדש בירושלים/שי ווליץ

Yale ישראל מרחיבה את רשת Yale אקספרס בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. הרשת תצרף עוד 10 זכיינים חדשים לפתיחת סניפים של ברשת הממוקמים ברשתות "הום סנטר" "ואייס". לרשת Yale כיום 15 סניפים מתחילת פעילותה בשנת 2016.

רשת Yale אקספרס מציעה מגוון של פתרונות ושירותים החל משכפול מפתחות לבית ולרכב, אימובילייזר שירותי מנעולנים ופריצות, שכפול שלטים לרכב ולשערים חשמליים, הנפקת חותמות מכירת צילינדרים שילוט לבית ולעסק ועוד. Yale ישראל נמנית עם קבוצת "אסא אבלוי", החברה והמובילה בעולם בתחום פתרונות נעילה מתקדמים.

אורן אביגדור מנכ"ל "אסא אבלוי" ישראל: "Yale הינו אחד מהמותגים הבינלאומיים הוותיקים בענף המיגון בעולם וחלק מחידושיה הפכו לסטנדרט בעולם".

yale אקספרס. יחצ,
Yale Express/יחצ

המבלים בקניון אשר מבקשים להשלים את חוויית הבילוי עם ארוחה או קפה וקינוח מוצאים את עצמם פעמים רבות לאור התקנות ללא אפשרות ישיבה. קניון שבעת הכוכבים מציע פתרון עם תיקפיקניק, הכולל תיק אלבד ומפה חד פעמית, שמאפשרים פיקניק נינוח בדשא הצמוד לקניון או פארק הרצליה הסמוך.

כאשר פעילות המסחר חזרה לשגרה אך המסעדות עובדות במתכונת T.A. בלבד, מבלים רבים בקניון המבקשים להשלים את חוויית הבילוי בכוס קפה עם קינוח מושחת, המבורגר עסיסי או ארוחת סושי - מוצאים את עצמם ללא מקום ישיבה נוח ובטיחותי לאכילה נעימה ובטוחה.

קניון שבעת הכוכבים אשר נהנה משטחים ירוקים רחבי ידיים הסובבים את הקניון, מנצל את מיקומו הנוח ואת מזג האוויר האביבי ומאפשר למבלים בקניון להנות מהשלמת חווית הקניה באוויר הפתוח.

כל הזמנת ארוחת Take Away אשר תירכש במסעדות ובעסקי המזון בקניון תאפשר ללקוח לקבל תיק נוח לנשיאה ומפה אותה יוכל לפרוס על הדשא לטובת ארוחה כייפית באויר הפתוח.

ערכת פיקניק בקניון שבעת הכוכבים. יחצ,
ערכת פיקניק בקניון שבעת הכוכבים/יחצ

מתחם עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע במתחם חנות SKECHERS אאוטלט. החנות תיפתח בהשקעה של 200 אלף שקל ותשתרע על שטח של 238 מ"ר.

לרגל ההשקה החנות תציע מגוון מבצעים, בניהם: ביגוד נשים וגברים 3 פריטים ב-149 שקל, מגוון נעלי ילדים 2 ב-149 שקל, נעלי נשים /גברים עד 70% הנחה, גרביים 2 ב-50 שקל, בוקסרים 2 ב-50 שקל ועוד.
הנות ממוקמת בקומת קרקע ליד אורבניקה. עופר בילו סנטר OUTLET, מרכז הקניות האאוטלט המוביל במדינה, בנוי כמתחם קניות פתוח. במתחם פועלים כ- 190 מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות ובילוי.

סקצ'רס אאוטלט בבילו סנטר. יחצ,
סקצר'ס אאוטלט בבילו סנטר/יחצ

רשת טיב טעם בחגיגת מבצעים על מאות מוצרים מובילים במבצע - מוצר שני ב-50%

  • שרימפס מקולף קפוא 500 גרם - המוצר השני בחצי מחיר.
  • מגוון מוצרי מעדנות קפואים - המוצר השני בחצי מחיר.
  • עגבניות מרוסקות רודולפי 3 יח' - המוצר השני בחצי מחיר.
  • תה ירוק/חליטות פומפידור - המוצר השני בחצי מחיר.
  • שוקולד מילקה - המוצר השני בחצי מחיר.
  • קפסולות קפה סטארבקס - המוצר השני בחצי מחיר.
  • מגוון חטיפי קורני - המוצר השני בחצי מחיר.
  • עוגיות מזרחיות עבאדי - המוצר השני בחצי מחיר.
  • טובלרון שוקולד חלב - המוצר השני בחצי מחיר.
  • נייר טואלט לילי פסטל 32 גלילים - המוצר השני בחצי מחיר.
  • המבצעים יערכו גם באתר המכירות "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il בכל סניפי טיב טעם החל מה- 15.2 עד ה- 28.2. אתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. מציע משלוח חינם לקניה מעל 750 ₪. ניתן לבצע הזמנות משלוחים גם בשבת.
טיב טעם. בן פרידמן,
טיב טעם/בן פרידמן

אורי יעקובוב, בעלי רשת שטיפת הרכבים הגדולה בישראל "סיטי וואש אקספרס" City Wash Express, מרחיב את הרשת לאור ההצלחה בעידן הקורונה ומשיק במהלך הרבעון הקרוב לא פחות מ-6 סניפים חדשים ובסופו תכלול הרשת 16 סניפים ברחבי הארץ.

ב- 21/2 הושקו 4 סניפים חדשים: באשדוד, רעננה חיפה ,חדרה , ובמהלך חודש מרס יצטרפו שני סניפים חדשים בבאר שבע ובאילת. סניף אשדוד הממוקם מול אורט קציני ים , בתחנת דלק מנטה גל ראשונים, מאובזר ב- 10 עמדות לניקוי פנים הרכב וכולל מכונת שטיפה אמריקאית מסוג בלנג'ר באורך 30 מטרים עם יכולת שטיפה של לא פחות מ-850 מכוניות ביום. בסניף אשדוד, כמו בכל הסניפים, יוצע ללקוחות מנוי לשטיפה ללא הגבלה בקונספט אמריקאי ובעלות קבועה של 45 שקלים לחודש. עלות ניקוי ידני בתוספת שקלים בודדים. הסניף פתוח לנחות הציבור עד 21:00.

סיטי וואש היא הרשת היחידה בישראל הפועלת בבקונספט אמריקאי של מנוי חודשי של 45 שקלים בלבד וללא התחייבות, המאפשר לשטוף את הרכב ללא הגבלה ולזכות ברכב נקי תמיד. כך, תוכלו לקבל ב"סיטי וואש אקספרס", שטיפת רכב ללא הגבלה, בסכום יותר נמוך משטיפה בודדת במכונים אחרים וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת, המהווה חלק בלתי נפרד מהקונספט של הרשת, החל מרגע רכישת המנוי החודשי ועד קבלת רכב נקי ומבריק. טכנולוגיה מתקדמת זו, הופכת את תהליך השטיפה לאוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם, מה שהופך אותו אידאלי לעידן הקורונה והריחוק החברתי.

סיטי וואש אקספרס. יחצ,
סיטי וואש אקספרס/יחצ

לקראת אביב 2021, משיקה חברת אלוני את הטרנד המוביל בעולם העיצוב: האורבן שיק, עם אריחים לריצוף וחיפוי בגימור מטאלי עדין ובמראה מתכתי- סדרת LEMMY.

הסדרה מוצעת בגוונים מרהיבים של כתום- זהב, ירוק מטאלי, טורקיז ושחור- כסוף. ובמגוון גדלים רחב: עובי 9 מ"מ בגדלים ( בס"מ) : 120/120, 5/60, 30/60, 60/60 ,60/120, 80/80, עובי 6 מ"מ בגודל ביג סייז: 120/278.

לדברי בתיה מורנו, מנהלת קטגוריית קרמיקה בחברת אלוני : "אריחים אלו המדמים סגנון מתכתי מעניקים לחלל נופח אלגנטי ולא שיגרתי ומשתייכים לסגנון האורבן שיק - מראה תעשייתי אך עם קונוטציה חמימה, צבעונית ומסבירת פנים".

לדבריה: "ניתן באמצעותם לשוות לכל חלל מראה שונה לדוגמא: בשימוש במשרדים ניתן ליצור תחושה של ריחוק יוקרתי, המאפיין חללים ציבוריים, בבית המבקש ליצור אוירה חמימה ומזמינה, ניתן לשלב עם פריטים משלימים מעץ, תוספת טקסטיל וצבע בחלל, בשימוש בחללים גבוהים או אזורים ציבוריים ניתן ליצור תחושה של מוזיאון וכן הלאה".

מחיר: החל מ-295 שקל למ"ר.

אריחי אלוני. יחצ,
אריחי אלוני/יחצ

מותגים

לרגל פתיחת החנויות, רשת אירוקה, המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, יוצאת במבצע על כל משקפי השמש לשבועים בלבד. במסגרת המבצע 40% הנחה על הזוג הראשון ו-60% הנחה על הזוג השני (הזול מבינהם).

בין המותגים שבמבצע ניתן למצוא: BOSS, CELINE, DOLCE&GABBANA, FENDI, GUCCI GUESS, JIMMY CHOO,KENZO, MARC JACOBS, TOMMY HILFIGER. המבצע בתוקף בין התאריכים 22.2.2021 עד 8.3.2021

מבצע באירוקה. גיל חיון,
מבצע באירוקה/גיל חיון

בן & ג'ריס מציעה לקראת חג הפסח- גלידה מווושלמת - גלידת "ברי נ'אייס", גלידת שמנת טרייה ומשובחת עם תותים (20%). שמנת משובחת עם תותים הם שילוב מנצח של מנת קינוח מרעננת וטעימה. השדרוג שבן & ג'ריס מביאה למתכון הנ"ל הוא הרכב שחושי הטעם לא יכולים לעמוד לפניו. גלידת "ברי נ'אייס" מיוצרת ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל עם כמות נדיבה של תותים טריים ועסיסיים. המחיר לצרכן ל-500 מ"ל עומד על 21.90 שקל. כשר לפסח בכשרות בד"צ בעל"ז ללא חשש קטניות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות

גלידה בן אנד ג'ריס. יחצ,
טעם שאי אפשר לעמוד בפניו/יחצ

חברת "KARCHER" ( קרשר) השיקה מכשיר אלחוטי מהפכני בעולם ניקיון הרצפה והספונג'ה: פלור קלינר FC5 המבצע את כל עבודות ניקיון הרצפה: טאטוא, שאיבת הלכלוך , ספונג'ה ושטיפה וקרצוף, שאיבת הנוזלים וייבוש הרצפה. הפלור קלינר FC5 מנקה במהירות וביעילות את כל סוגי הרצפות והאריחים ומבצע את כל פעולות הניקוי השטיפה, ההברקה והרצפה באופן היסודי ביותר.

לפלור קלינר 2 מברשות מיקרופייבר שמסתובבת במהירות עוצמתית של 500 סיבובים בדקה, המברשות מקרצפות את הרצפה תוך הזרקת מים או חומר ניקוי ולוכדת את הלכלוך לתוך מיכל המים המלוכלכים. למכשיר מיכל מים שקיבולתו 400 מ"ל מים בלבד שמספיק לניקיון והברקה של 60 מ"ר. הממוקם בקדמת המכשיר ומיכל נוסף של 1 ליטר הממוקם בחלקו האחורי של המכשיר האוגר את הלכלוך והמים המזוהמים מהרצפה ומהנברשות ( הנוזלים הנספגים עוברים למיכל זה ולכן הספוג נשאר נקי להמשך ניקיון והרצפה יבשה לאחר 2 דקות).

שיטת ניקיון חדישה זו חוסכת 85% מצריכת המים בניקיון ומנקה כל משטח מרצפות במהירות וחוסכת 80% מזמן העבודה. המחיר לצרכן הוא 2,490 שקל. משווק ברשת אל"מ.

קרשר לניקוי ביתי. יחצ,
לנקות כמו שצריך. קרשר/יחצ

לקראת חג הפסח אתר האון ליין "אהבה קטנה", המוביל בישראל במתנות עם הדפסים באמירה אישית, משיק: מארזי חג מהודרים ברוח החג ובהתאמה אישית, לבחירה.

בין המארזים החדשים מארז הכולל: קופסת מצות, ספר מתכונים, מגבת ידיים, משחק 4 מי יודע? במחיר מיוחד: 168 שקל, מארז הכולל: ספר מתכונים מגבת ידיים, משחק 4 מי יודע? עציץ, 2 ציפיות לכרית, 2 גביעים. במחיר מיוחד: 299 שקל, מארז הכולל: 4 מגבות ידיים איכותיות המחיר: 120 שקל בלבד, מארז הכולל: 2 מגבות ידיים ו- 2 גביעים במחיר: 124 שקל, מארז הכולל: סט של 4 גביעים במחיר: 144 שקל בלבד, מארז הכולל: 4 ציפיות לכרית בהדפס ברוח החג המחיר: 100 שקל בלבד, ומארז הכולל: ספר מתכונים ומגבת ידיים במחיר: 83 שקל .

עוד מציע אתר "אהבה קטנה" מגוון מתנות חגיגיות: בית מזוזה בעיצוב אישי, כולל תליון עם שם המשפחה. ב - 58 שקל, שטיח כניסה בהדפסה אישית. במחיר: 149 שקל , קופסת איחסון מעוצבת למצות החג - 47 שקל בלבד, עציץ פרחים אביבי בהדפס אישי. במחיר: 48 שקל. מארזים של צנצנות תבלינים למטבח עם מדבקת שם התבלין: 27 יחידות המחיר: 324 שקל, 10 יחידות המחיר: 150 שקל, 20 יחידות המחיר: 240 שקל, 15 יחידות המחיר: 210 שקל ועוד.

אתר האון ליין "אהבה קטנה" (ahavaktana.co.il). מציע, משלוח עד הבית עד 8 ימי עסקים. ברכישה מעל 199 שקל המשלוח חינם.

עציץ באתר אהבה קטנה. יחצ,
לקבל מכל הלב. עציץ של אהבה קטנה/יחצ

חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בתוספי תזונה, משיקה "ננו ליפוזומל ויטמין C", טבעוני ואיכותי, בעל אחוז ספיגה גבוה במיוחד. הוויטמין, מביתDAILY PACK, מוצע בסירופ בטעם תפוז - טעים לילדים ולמבוגרים כאחד.

ויטמין C נחשב לוויטמין המסייע לחיזוק המערכת החיסונית, הוא נוגד חימצון חזק וחיוני לחיים, שכן הוא מעורב בפעולות רבות המאפשרות יצירת רקמות ועצמות יציבות, שמירה על כלי דם ועל השיניים, ספיגת ברזל מיטבית ועוד.

גוף האדם אינו יודע לייצר ויטמין C (חומצה אסקורבית) בעצמו ולכן עליו לקבלו ממזון, או מתוספי תזונה. מאחר והוויטמין אינו נאגר בגוף, יש לצרוך ממנו על בסיס יומיומי. חוסר בוויטמין C לאורך זמן עלול להוביל למערכת חיסונית חלשה, כושר התרפאות איטי, דימום מהחניכיים, כלי דם חלשים ועוד. הטכנולוגיה הליפוזומלית בה נעשה שימוש, מאפשרת לגוף לספוג כמות גבוהה של ויטמין C - בהשוואה לספיגת ויטמין C לא ליפוזומלי.

הטכנולוגיה הליפוזומלית עושה שימוש בליפוזומים*, המשמשים כמערכת הובלה מיקרוסקופית עבור מגוון תרופות, חיסונים, תוספי תזונה ועוד. תעשיית תוספי התזונה נעזרת בה כאמצעי להגנה ולשיפור הספיגה במערכת העיכול של חומרים שונים (נוטרייאנטים, פיטוכימיקלים, נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן, כורכומין ועוד).

"הליפוזומים התגלו רק בשנת 1961. מדובר במבנים כדוריים מיקרוסקופיים שנוצרים בנוזל: הם מורכבים ממעטפת דו-שכבתית שומנית, שעשויה מחומר המהווה בעולם החי מרכיב עיקרי בקרומי התא. כשהם יוצרו עבור תעשיית התרופות - הם ייסדו למעשה את רפואת הננו. המוצר ללא תוספת סוכר והבקבוק כולל פקק חכם, המונע נזילה. הבקבוק מכיל 250 מ"ל של סירופ, כמות המספיקה ל-50 מנות. כל מנה מכילה 700 מ"ג ויטמין C. לבקבוק מצורפת כוסית מדידה. יש לשמור במקום קריר ויבש. לאחר הפתיחה יש לאחסן במקרר".

כשרות: פרווה, בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר, והרבנות לכשרות ארצית. מחיר: 178 שקל לבקבוק המכיל 250 מ"ל.

ויטמין סי ליפוזומל. ויקי קריבסקי,
ויטמין סי ליפוזומול/ויקי קריבסקי

כאבי בטן הם תופעה נפוצה בקרב ילדים ומבוגרים כאחד והנובעת ממגוון רחב של סיבות ביניהן: קשיי עיכול, שלשולים, עצירות, קלקול קיבה ואי סבילות ללקטוז. כאבים אלה משפיעים על התפקוד היומיומי ומחייבים טיפול והפוגה בכאב.

בימים אלה משיקה חברת חיסונית את הגרפווטר קידס להקלה ניכרת ומהירה בכאבי בטן בילדים מגיל שלוש ומעלה. התכשיר בטעם פירות מתקתק (אך ללא תוספת סוכר!)מבוסס על טיפות של שמנים טבעיים: שומר, אניס מנטה וליקוריץ, הידועים כמשפיעים ויעילים בבעיות של מערכת העיכול. הגרפווטר אינו מכיל גלוטן וסוכר וללא אלכוהול.

את התכשיר מומלץ ליטול 3 פעמים ביום על פי ההנחיות ,כפית או כף לפי הגיל, יש לנער את הבקבוק לפני השימוש . הגפרווטר בעל תוקף של שנתיים ויש לשמור אותו במקום קריר ויבש כגון ארון תרופות או מגירה. האריזה מכילה כוסית מדידה לנוחיות השימוש.

נירית מן בעלים חיסונית: "הגרפווטר שהינו על בסיס טבעי מהווה פתרון טעים ומהיר לכאבי הבטן הטורדניים בקרב ילדים. מדובר בפיתוח ישראלי עליו עמלנו מספר שנים בכדי לדייק את הנוסחה ולשווק תכשיר יעיל מחד וטעים מאידך. המטרה שלנו הייתה לספק עבור ילדים מוצר המבוסס על חומרים טבעיים שיקל את הכאב וניתן יהיה ליטול בהנאה וללא הסתייגות".

*נשים בהריון, נשים מניקות ואנשים וילדים הנוטלים תרופות מרשם חייב להיוועץ עם רופא. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד הרכיבים או מתרחשת תגובה לא רצויה.

תכולה: 120 מ"ל, ניתן להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ, סופר- פארם, BE. מחיר לצרכן: 69.90 שקל

גרפווטר. יחצ,
גרפווטר/יחצ

לנבחרת המעדניה של זוגלובק מצטרפים הטעמים החדשים: פסטרמה שווארמה- פסטרמה הודו בתיבול שוארמה, המשלבת טעם חזק של תבלין שווארמה. טעם חדש ואהוב על הישראלים. הפסטרמה מנתח שלם ואיכותי של חזה הודו עם ערכי שומן נמוכים ומקור עשיר לחלבון. פסטרמה פרגיות - מצטרפת גם היא לנבחרת המעדנייה ומותאמת בגודלה ובצורתה בדיוק ללחמנייה. שילוב של טעם נפלא ופרוסות מאורכות המותאמת לסנדוויץ' בלחמנייה או בבאגט. הפסטרמה עשירה בחלבון עם 3% שומן.

מתוך חשיבה על הצרכנים הישראלים שיושבים בבית כבר תקופה ארוכה ועל המשפחות שצריכות לייצר אינסוף ארוחות ביתיות - ייצרה זוגלובק פסטרמות בטעמים שהישראלים יאהבו במיוחד. סנדוויץ' הוא הפתרון הקל ביותר למנה ביתית, רק שיהיה טעים ומזין.

שוק המעדניה בישראל מוכר כ- 300 מיליון שקל בשנה. הקניה במעדניה מאפשרת לצרכן התאמה לצריכה אישית וגיוון בטעמים השונים, עובי הפריסה ומשקלים משתנים.

פסטרמה של המעדניה של זוגלובק. יחצ,
פסטרמה של המעדניה/יחצ

רשת בגדי הילדים הגדולה בישראל באבלס BUBBLES משיקה את הסניף העשירי של הרשת במתחם "אייפל טאוור" בנתיבות בהשקעה של כ-1.2 מיליון שקל. הסניף משתרע על כ 120 מ"ר ומצטרף ל 9 הסניפים הנוספים שפרוסים ברחבי הארץ ולאתר האונליין המשגשג www.bubbles-online.co.il

באבלס BUBBLES רשת בגדי הילדים הגדולה בישראל בבעלות חיים נחום, יודי לזר וצחי פריד עם מעל 40 מותגים מובילים בקטגוריות ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים ומוצרי פארם. באבלס הינה יבואנית רשמית ובלעדית של המותגים: הוגו בוס , טימברלנד, DKNY , ריפליי , סטיב מאדן, פפה גינס, יומברו, מותג הבית אורו ועוד.

שוק מותגי היוקרה של בגדי ילדים מגלגל למעלה כ 400 מיליון שקל בישראל. באבלס הוא אתר בגדי הילדים הגדול בישראל, ובו מדווחים על מכירות שיא של מותגי יוקרה בינלאומיים לילדים ופריחה בעידן משבר הקורונה. הסניף החדש נפתח במתחם "אייפל טאוור" בנתיבות מדובר על הסניף ה 10 של הרשת . סניף זה מצטרף ל 9 הסניפים הנוספים שפרוסי ברחבי הארץ: ת"א , לוד, באר שבע, טייבה, כרמיאל , נצרת, כפר קרע, הקריון בקריית ביאליק וכפר קאסם.

באבלס. יחצ,
עושים חיים בבאבלס/יחצ

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, משיקה בישראל את אוזניות ה-Liberty Air 2 Pro החדשות של מותג הסאונד Soundcore של החברה.

מאפיינים מרכזיים

  • ביטול רעשים אקטיבי היברידי ממוקד: באמצעות אפליקציית Soundcore ניתן לבחור את רמת ביטול הרעשים האקטיבי (ANC) המתאימה לכם ולהאזין לצלילים האהובים עליכם ללא רעשים מיותרים.
  • טכנולוגיית דרייברים PureNote™: הדרייברים מגבירים את צלילי הבאס ב-45% ומספקים טווח תדרים רחב יותר ב-30% בהשוואה לדרייברים רגילים. הדרייברים מצופים ב-10 שכבות-ננו מוקשחות ומציעים קשיחות מעולה ליצירת רמה גבוהה של דיוק ובהירות.
  • אקוולייזר HearID מותאם אישית: אקוולייזר ה-HearID מנתח בצורה חכמה את פרופיל ההאזנה שלכם ויוצר הגדרות סאונד מותאמות אישית כדי לספק את חווית ההאזנה המיטבית עבורכם. כמו כן, ניתן לשלוט באופן מלא על הסאונד באמצעות כיוונון האקוולייזר או באמצעות 22 פרופילים שונים של סאונד.
  • עד ל-26 שעות של נגינה: טעינה אחת של האוזניות באמצעות מארז הטעינה מספקת עד ל-7 שעות האזנה, כאשר ניתן להטעין את האוזניות עד ל-3 פעמים באמצעותו.
  • קיום שיחות ברורות: 6 מיקרופונים מבטלי רעשים בעלי הפחתת רעש מבטיחים כי הקול שלכם מבודד ומועבר בצורה ברורה, כאילו אתם משוחחים פנים מול פנים.
  • טעינה מהירה באמצעות USB-C: 15 דקות טעינה באמצעות USB-C מספקות 3 שעות האזנה.
  • טעינה אלחוטית: ניתן להניח את מארז הטעינה על כל מטען אלחוטי מאושר בתקן Qi להטענה פשוטה וללא טרחה.
  • עיצוב ארגונומי להתאמה לכל גדלי האוזניים: ניתן לבחור מבין 9 זוגות של מתאמי אוזניים רכים העשויים מסיליקון כדי ליהנות מסאונד איכותי וביצועי ביטול רעשים ברמה גבוהה.
  • מחיר וזמינות: מחיר מומלץ לצרכן - 699 שקלים. האוזניות זמינות בצבעים לבן, שחור, ורוד וכחול.
  • מוצרי החברה זמינים בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell ברשתות פלאפון, KSP, icell, א.ל.מ, iDigital ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות אי אר סלולר, Mobi Cell, 360 עולם של חדשנות, Touch, מחסן הסלולר, Yo Yo Digital, GoMobile ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים עם 18 חודשי אחריות.
אייר פרו. יחצ,
אוזניות אייר פרו/יחצ

לקראת פסח מותג הטיפוח והאיפור Guerlain משיקים מוצרי איפור וטיפוח חדשים:

  • פודרה טרקוטה אפטר סאמר פאלם סטריט - פודרה מסדרת טרקוטה במהדורה מיוחדת שיוצאת פעם בשנה, בעיצוב ייחודי ואריזה יוקרתית עם מראה.הפודרה משלבת גווני ברונז וזהב עם נגיעה כתומה ומעניקה גוון שזוף, טבעי ובריא. מחיר מומלץ לצרכן : 306 שקלים.
  • קולקציית ברזיליאן ביץ' קלאב - מהדורה מוגבלת שאפשר ליצור באמצעותה לוק, כוללת את המוצרים הבאים : פודרה טרקוטה - פודרת שיזוף וסומק בעלת שני גוונים היוצרת אפקט שיזוף טבעי. מחיר מומלץ לצרכן : 298 שקל. סומק - סומק בגוון אפרסק פנינתי המבליט את עצמות הלחיים ומעניק מראה זוהר. מחיר מומלץ לצרכן : 195 שקל. פודרה מטאוריטים - פודרה ייחודית המכילה כדורי פנינים בגוונים שונים, להארת עור הפנים והענקת מרקם עור אחיד. מחיר מומלץ לצרכן : 273 שקל.
  • בנוסף לקראת החג, בסוף חודש מרץ, יושקו שני מוצרים חדשים מסדרת אביי רויאל
  • מי הכנה - השקה מחודשת, מי הכנה להגנה על עור הפנים המועשרים במזון מלכות ומעניקים לעור לחות, גמישות וזוהר. מסייעים לחיזוק מחסום ההגנה של העור, מעדנים את נראות הקמטים ומותרים את העור בריא ורענן. מחיר 310 שקל
  • שמן ניקוי - לראשונה בסדרת אביי רויאל ישנו פריט ניקוי. שמן לניקוי הפנים המכיל דבש ומזון מלכות, מרענן ומזין את העור. מנקה שאריות לכלוך וזיהום המצטברים על פני העור ומסיר איפור מכל אזורי הפנים, גם איפור עמיד במים. מחיר 255 שקל
ברזיליאן - פודרה טרקוטה. יחצ,
פודרה טרקוטה/יחצ

בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם "חגיגת חלבה" - מהדורת חלבה חגיגית באריזה ייחודית מושלמת לאירוח . החלבה החדשה היא חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מושק לקראת חג הפסח ונמכר באריזה עגולה עם סימני חיתוך - מושלם לאירוח או כמתנה למי שאוהבים במיוחד. החלבה השאמית מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.

חגיגת חלבה בארכה- כשרות לפסח של בד"צ בית יוסף, כשרות לימות השנה בד"צ העדה החרדית וכשרות של הרבנות הארצית. 500 גרם. ללא גלוטן. טבעוני .מחיר מומלץ לצרכן: 28 שקל.

חלבה בארכה. יחצ,
חלבה בארכה/יחצ

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז, יוצא במבצע לקראת חג פורים על סדרת צבעי השיער- COLORISTA. במסגרת המבצע כל צבעי הסדרה ב-19.9 שקל במקום 34 שקל.

צבעי סדרת COLORISTA, הם איפור לשיער במרקם ג'ל בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי, אלא צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע. צבע שיער שובב כמו איפור שיכול להיות תוספת מושלמת לתחפושת. הסדרה כוללת 15 צבעים נועזים של צבעי שיער, סופר אופנתיים, במרקם ג'ל, הנשטפים בחפיפה.

הגוונים מחולקים ל-2 קטגוריות: 8 גוונים נועזים המתאימים לשיער חום ו-7 גוונים המתאימים לשיער בלונדיני. בין הגוונים האופנתיים: צבע פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד.

קולוריסטה ג'ל של לוריאל. יחצ,
מוצרי קולוריסטה ג'ל/יחצ

עוד מלוריאל: אלביב, מותג הטיפוח לשיער של לוריאל פריז מרחיב את סדרת קולור פרוטקט לשיער צבוע ומשיק לראשונה מרכך סגול, לנטרול פיגמנטים צהובים וכתומים בשיער, לנשים הצבועות בלונד על כל גווניו. מדובר במוצר שהיה ידוע עד כה כאחד המוצרים המבוקשים במספרות, עבור בלונדיניות.

המרכך החדש מצטרף לשמפו הסגול שזוכה להצלחה רבה בקרב נשים הצובעות את שערן לצבע בלונד או גוונים. הפורמולה מכילה גוונים ורכיבי צבע סגולים המאפשרים לשמפו לנטרל באופן מידי גוונים צהובים וכתומים שאינם רצויים, תוך כדי ניקוי עדין של השיער. הנוסחה מכילה מסנן קרינת UV, המסייע בהגנה על צבע השיער ומעניקה לשיער מראה זוהר ומואר בעל ברק יוצא דופן. המרכך החדש מעניק תחושת רכות והשיער הצבוע בעל מראה יפה יותר וגוון הבלונד קר ובהיר יותר.

אחת התופעות השכיחות בקרב נשים בעלות שיער מובהר, בלונדיני, אפור, ברונטי ושעבר גוונים היא פיגמנט נחושתי/צהבהב/כתמתם שנוצר עם הזמן. תפקידה של הסדרה הסגולה היא נטרול פיגמנט נחושתי מהשיער ונטרול גוונים/פיגמנטים צהובים וכתומים בשיער שאינם רצויים. למה סגול? מאחר וסגול הוא הצבע הנגדי של צהוב וכתום. השמפו והמרכך הסגול מתאים לשיער מובהר, בלונד, ברונטי שעבר גוונים ולשיער אפור.

הוראות שימוש: פעם בשבוע יש לפזר באחידות על שיער רטוב, לעסות את השיער, להשאיר את המרכך למשך 1-3 דקות ולאחר מכן לשטוף היטב.

טיפ ממומחי לוריאל פריז: לשגרת טיפוח מלאה לשיער צבוע מומלץ להשתמש בסדרת קולור פרוטקט השומרת על גוון צבע השיער לאורך זמן (המכילה מסנן קרינה UV המפחית מפני נזקי קרינת השמש). בעלות שיער ברונטי שעושות גוונים, לנטרול גוונים/פיגמנטים כהים, רצוי להשאיר את המרכך הסגול 5-10 דקות ולאחר מכן לשטוף.

מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 שקל (200 מ"ל)

purple Elvive. יחצ,
Purple Elvive/יחצ

פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים': ויטמין C 1000 מ"ג באבקה. ויטמין C משתתף בלמעלה מ - 300 תהליכים ביולוגיים שונים בגוף. בהיותו נוגד חמצון, לוויטמין תפקיד מרכזי בתהליכי בריאות וחולי ולכן אין זה פלא שצריכתו עלתה בתקופה מאתגרת זו. למעשה, גופנו אינו אוגר ויטמין C בכמות מספקת ולכן מומלץ לצרוך אותו כתוסף למניעת המחסור. פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים', יאפשר לכם וגם לילדכם להנות ממנה איכותית ומיטבית של ויטמין C בדרך חדשנית, נוחה וטעימה.

ברא צמחים, המפתחת מייצרת ומשווקת תוספי תזונה, משיקה לראשונה ויטמין C ייחודי בתצורה חדשנית - אבקה המסיסה בקלות בשני טעמים לבחירה שגם ילדים אוהבים: תות ולימון. המוצר החדש, מכיל 1000 מ"ג ויטמין C בכפית אבקה שטוחה, בשילוב אבץ המשתתף בפעילות החיסונית וביו-פלבנואידים - קוורציטין ורוטין, שהנם נוגדי חמצון עוצמתיים ובתוספת תמצית פירות סמבוק שחור. השילוב של הרכיבים הצמחיים מוסיף מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין ובכך מגבירים את עוצמת המוצר. טעמה של האבקה ערב לחיך, ממותק בתוספת אריתריטול וללא שימוש בפרוקטוז.

המוצר ויטמין C עם 1000 מ"ג באבקה, הנו חלק מסדרת הוויטמינים והמינרלים WISE BLEND שפיתחה ברא צמחים. תהליך הפיתוח מבוסס על מחקרים קליניים אשר הראו קשר ישיר בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי על מנגנונים שונים בגוף. הוויטמינים המוכרים לכולנו נבראים מחדש ומקבלים משמעות חדשה בחיים. זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה אל הלקוחות שלה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, בעזרת ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב.

ויטמין C ברא צמחים. יחצ,
ויטמין C, ברא צמחים/יחצ

/גטה הנו מותג בינלאומי שנולד בשנת 1969 ומתמחה בייצור מזרנים וכריות העשויים 100% לטקס טבעי, המתפרש ברחבי העולם בכ-25 מדינות. במהלך הקורונה, בחודש יולי האחרון נפתחה חנות דגל לראשונה בישראל כולל אתר אונליין מכירתי.

המבצע מתקיים במהלך חודש מרץ עד גמר המלאי/ על כל קנייה של מוצרי גטה מעל 6800 שקל דייסון במתנה ( בכפוף לתקנון). בקולקצייה: מזרנים 100% לטקס טבעי, כריות למבוגרים וילדים, טופרים, מיטות לצד מוצרים נלווים כמגבות, מגיני מזרן, מצעי טנסל.

טווח מחירים כללי: מזרנים זוגיים החל מ-4000 שקל, מזרן יחיד החל מ-2500 שקל, כריות החל מ- 350 שקל, טופרים החל מ-1400 שקל, מיטות החל מ-5000 שקל, מצעי טנסל עם ננו סילבר החל מ-1500 שקל.

להשיג באתר: http://www.getha.co.il/ ובחנות הדגל GETHA - אצ"ל 2 ראשון לציון

גטה דגם טוגטה. יחצ,
לישון טוב. דגם טוגטה של גטה/יחצ

לרגל יום התלתלים הישראלי, החל מדי שנה ב-3.3 (כמו הצורה של התלתל) וביוזמת קהילת "מתולתלות" בפייסבוק, מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) מציג מוצרי טיפוח לתלתלים של הסדרה הכתומה הכוללת שמפו, מרכך, קרם שיער ומסכת שיער.

מוצרי הסדרה הכתומה עשירים בבטא קרוטן וויטמין A הידועים כאנטיאוקסידנטיים ואנטי אייג'ינג ומכילים תמציות ירקות אורגניים כתומים: גזר, דלעת ובטטה המסייעים לשיער לחזור לחיוניותו הטבעית ומעניקים ברק וגמישות עם מגע רך. כל המוצרי הסדרה ללא SLS, ללא פראבנים וללא רכיבים פטרוכימיקלים. ללא רכיבים מן החי - מאושרים vegan friendly ,לא נוסו על בעלי חיים ומיוצרים בישראל בסטנדרטים בינלאומיים.

ישראל היא מדינה עם לא מעט אנשים בעלי שיער מתולתל ולא בכדי קהילת "מתולתלות" מונה מעל 90 אלף מתולתלים ומותלתלות. זו היא שנה הרביעית בה חוגגים חג זה- חג של קבלה עצמית, העצמת השיער המתולתל, והשיער הטבעי.

מחיר לצרכן:
שמפו/מרכך 29.90 שקל ל-500 מ"ל.
מסכה - 39.90 שקל ל-350 מ"ל
קרם לחות לשיער- 39.90 שקל ל-400 מ"ל.

לכבוד החג, מגוון הנחות ומבצעים בחודש מרץ על כל מוצרי ecoLove באתר וברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר סופר פארם ובאתר "בשבילנו" - http://bit.ly/orange_curlyhair

הסדרה הכתומה של אקו לאב. דנה פרידלנדר,
הסדרה הכתומה של אקו לאב/דנה פרידלנדר

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק את הדור הבא של המייקאפ- TEINT PERFECT SKIN - מייקאפ ניוד עמיד לכיסוי עדין, בגוון טבעי ובמרקם אחיד למשך כל היום. המייקאפ החדש משלב קרם אנטי אייג'ינג המזין את העור בלחות וכן מעניק הגנה מאור כחול של מסכים ומהשמש -20SPF. מדובר במייקאפ טיפולי שהוא שילוב בין איפור לטיפוח בתכשיר אחד ומתאים לכל מי שמבקשת שיפור במרקם עור הפנים והצוואר, מעוניינת במראה טיבעי ולא מאופר ומחפשת תכשיר המשלב הגנה וטיפוח עור.

Teint Perfect Skin - הוא פרי פיתוח חדש של מעבדות ליראק פריז שנרקם בשיתוף פעולה עם צוות מאפרים עולמיים מובילים המתמחים בהשגת מראה בגווני NUDE, ומוצע בארבעה גוונים: 01 - לבהירות במיוחד, 02 - לבהירות, 03 - לשזופות, 04 - לשחומות. הוא בעל מרקם אולטרה-קל ומשיג גימור חצי-מאט, טבעי מאוד ומחמיא.

Teint Perfect Skin - מסווה פגמי עור באופן טבעי, מעניק לעור גוון אחיד, משפר את מרקם העור ומעניק זוהר, מעשיר את העור בלחות ובחומצה היאלורונית, מעניק הגנה מפני השמש 20SPF, מהווה בסיס קליל עד בלתי מורגש ועמיד למשך 24 שעות, מותיר את העור חלק כמשי ללא צורך בפודרה.

כמוצר טיפולי השפעתו מתעצמת לטווח הארוך כתוצאה משני המרכיבים העיקריים בו: שילוב ארבע חומצות אמינו שמשפרות באופן ניכר את איכות האפידרמיס על ידי חיזוק מבנה והגדלת חידוש התאים באופן משמעותי ופטנט חומצה היאלורונית משולשת: מחוץ לעור - חומצה היאלורונית במשקל מולקולארי גדול ממלאת ומחליקה את העור באופן מיידי. בתוך העור - חומצה היאלורונית במשקל מולקולארי נמוך המשתחררת בהדרגה לאורך כל היום, כדי למלא את הקמטים העמוקים ביותר ולבנות מחדש את דרמיס.

Teint Perfect Skin- נבדק מחקרית על למעלה מ 40 נשים שהשתמשו בו למשך 28 ימים באופן קבוע. מהמחקר עלה כי התכשיר מסתגל לכל גוון עור ומחליק אותו, מעשיר בלחות גם בימי קיץ לוהטים (88%), מעניק גימור טבעי (עד 95%) בגווני ניוד, מחליק את מרקם העור (88% מהנבדקים העידו), עמיד למשך 24 שעות (98% מהנבדקים), מעניק הגנה מפני קרני השמש (20SPF).

טיפ לשימוש: לא בטוחה בגוון המדויק? הזמיני 2 גוונים עוקבים בהתאם לבהירות עורך וערבבי עד להשגת הגוון המדויק לעורך. מחיר לצרכן: 170 שקל.

מייקאפ ליראק פריז. יחצ,
מייקאפ של ליראק פריז/יחצ

מותג חטיפי הבריאות FREE ממשיך לחדש ולהפתיע עם סדרה חדשה לשוחרי הבריאות ולטבעוניים, ומשיק סדרת חטיפי פירות בשם: 100% פרי, מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים קרנצ'ים במיוחד: 100% פרי חטיף תפוח עץ קראנצ', 97% פרי חטיף תפוח עץ וקינמון קראנצ' ו 98% פרי תפוח עץ בנגיעות מנגו קראנצ' (ממש כמו לאכול מנגו אבל בקלוריות של תפוח עץ).

החטיפים מכילים עד 81 קלוריות לשקית (ל 22 גרם). כל מוצרי הסדרה מרכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, אינם מכילים שמן, ללא גלוטן, ללא טיגון. מושלם לנשנוש שאפשר לשמור בתיק, לאירוח, כתוספת ליוגורט ו/או עם גרנולה, כתוספת קראנצ'ית מתקתקה לסלט ואפילו בתה חם או בסיידר אלכוהולי. החטיפים משווקים בשקיות זיפר איכותיות - לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות.

כשרות - בד"צ העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 שקל. מכיל: 22 גרם

סדרת חטיפי פרי חדשה. יחצ,
סדרת חטיפי פרי/יחצ

הידעתם ש-80% מהכלבים הבוגרים סובלים מבעיות בשיניים? לכבוד חודש בריאות הפה הבינלאומי שמצוין בפברואר, חברת ביופט מרחיבה את סדרת החטיפים הדנטליים האהובה של המותג ההולנדי WHIMZEES המעוצבים בצורת מברשות שיניים. החטיפים של WHIMZEES עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלים בשומן ובעלי טעם נהדר. המבנה הייחודי של החטיף והרכיבים הצמחיים שבו תורמים לזרימת דם טובה יותר בחניכיים ולמניעת הבל פה והצטברות אבנית. במחקר שנערך במשך חודש, WHIMZEES נמצא כיעיל ביותר מ- 80% בהפחתת הפלאק בהשוואה למתחרים המובילים. אחרי 28 ימים, העובדות הבאות נצפו: 62% פחות היווצרות אבן, 31% פחות הצטברות פלאק, 43% שיפור בהבל פה. בנוסף, המרקם הקשיח הייחודי של החטיף מעודד לעיסה לאורך זמן רב יותר, ובכך מאפשר ניקוי לאורך זמן ממושך יותר ואף עוזר ללטש באופן טבעי את שיני הכלב תוך כדי לעיסה.

וטרינרים ממליצים לצחצח שיניים לכלבים לפחות פעם ביום לשמירה על בריאות השיניים באופן יום יומי כבר מגיל צעיר, בכדי למנוע את בעיות השיניים. דרך נוספת ונוחה לשפר את היגיינת הפה של כלבים, היא לתת להם באופן קבוע חטיפים דנטליים, כדוגמת חטיפי WHIMZEES, המשלבים בין תאוות הלעיסה והשעשוע של הכלב לבין בריאותו בכלל ובריאות הפה שלו בפרט. פינוק הכלב באופן קבוע בחטיפים דנטליים, מאפשר להם לנקות את פיו של הכלב משיירי מזון, לשמור על זרימה תקינה של דם בחניכיים, להפחית הצטברות פלאק ולשמור על ריח פה רענן.

חטיפי הלעיסה הדנטליים מבית המותג WHIMZEES, אשר פותחו על ידי מומחי החברה, הינם בעלות יתרונות פונקציונליים: החריצים נכנסים ברווחים הקטנים שבין שיני הכלב ומסייעים לניקוי יעל יותר של הפה, ואילו החללים שבחטיף מסייעים לאחיזה טובה יותר של השיניים בחטיף ומאפשרים לכלב ללעוס אותו בקלות רבה יותר. הצורות הכדוריות מסייעות ולמניעת הצטברות אבנית והיווצרות עששת. החטיפים עשירים בסיבים תזונתיים אשר תורמים לעיכול קל, מסייעים בהברקת השיניים והופכים את פעולת הלעיסה של הכלב לחזקה ויעילה יותר. וחשוב במיוחד: הם מאפשרים לשמור על היגיינת הפה גם של הכלבים הרגישים ביותר: הם מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד ללא הנדסה גנטית, הם צמחוניים ואינם מכילים גלוטן צמחי או צבעי מאכל.

חטיפים של ווימזיס. יחצ,
יאם יאם והאו האו. חטיפים של Whinzees/יחצ

אסם נסטלה מרחיבה את פעילות סטארבקס בישראל ומשיקה סדרת פולי קפה למכונות קפה ביתיות.
השקת פולי הקפה מתבצעת גם על רקע ההצלחה הגדולה של קפסולות הקפה של סטארבקס שהושקו במאי 2020, התקבלו בהתלהבות רבה ע"י הצרכנים וכבשו למעלה מ-20% נתח שוק בסגמנט הקפסולות.

בשנת 2020, שוק הקפה בכללותו צמח בכ-11% עם מגמה ברורה של מעבר צרכנים למוצרי קפה איכותיים יותר: קפה נמס מיובש בהקפאה עלה ב-8.4% ונאמד ב-299 מיליון ₪, העלייה היא בעיקר ע"ח קפה נמס אבקתי ומגורען, היקף המכר של הקפסולות בריטייל עלה ב-54.3% ונאמד ב-149 מיליון ₪.

סגמנט פולי הקפה צומח גם הוא משנה לשנה ושיעור החדירה לבתי אב מוערך כבר ב - 3% עם היקף מכירות פולי קפה שמוערך ביותר מ-60 מיליון ₪ בשנת 2020. 99% ממכירות פולי הקפה אינן מתבצעות ברשתות השיווק, אלא בחנויות מתמחות, בבתי קפה ובאונליין.

על פי נתוני GFK, שיעור החדירה של מכונות לטחינה ביתית של פולי קפה נמצא בעלייה בשנים האחרונות ומכירות המכונות צמחו בשנת 2020 בשיעור חד של 40% בהשוואה לשנה הקודמת. ע"פ ההערכה בשוק בשנת 2020 נחצה הקו של 50,000 בתי אב עם מכונות פעילות לפולי קפה. בנוסף, ממחקר שביצעה אסם נסטלה על כוונות הקנייה העתידיות של צרכנים בישראל, עולה ששיעור החדירה צפוי להכפיל את עצמו בשנתיים הקרובות.

סדרת המוצרים תכלול שלוש תערובות פולי קפה, מ-100% פולי ערביקה ובמשקל 450 גרם ליחידה. המוצרים הינם על בסיס התערובות הנמכרות כיום בקפסולות סטארבקס ובשלוש רמות קליה: בהירה, בינונית וכהה.

לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "שנת 2020 האיצה את הצמיחה בתחום הקפה שהושפעה הן מהגדלת צריכת הקפה בבית על חשבון הצריכה במקומות העבודה ובתי הקפה והן מהמשך מגמת הפרימיומיזציה בקטגוריה. כחלק מהתפתחותה של תרבות קפה מתקדמת, הישראלים ממשיכים במגמה ברורה של מעבר לקפה איכותי יותר ואחד מסימני המגמה הוא התחזקות השימוש במכונות פולי קפה.
עם השקת סדרת פולי הקפה של סטארבקס יוכלו הצרכנים למצוא פולי קפה באיכות הגבוהה ביותר גם ברשתות השיווק והפארם. אנו מאמינים שהסדרה החדשה תתפוס נתח שוק משמעותי גם בסגמנט פולי הקפה, ותשנה את הרגלי הצריכה כפי שקרה בסגמנט הקפסולות. בנוסף אנו משוכנעים שההשקה תאיץ את התפתחות הסגמנט גם ברשתות השיווק והפארם".

פולי קפה של סטארבאקס. סטודיו אסם,
פולי הקפה של סטארבאקס/סטודיו אסם

מבצע ברשת האופנה "HOODIES" שפתחה את כל 70 חנויות הרשת ברחבי הארץ. הרשת פותחת את החנויות עם מבצע אטרקטיבי חדש - 2 פריטים ב-100 שקל ממגוון הדגמים המשתתפים במבצע - נשים, גברים וילדים. המבצע בתוקף עד ה-15/3

מבצע ברשת הודיז. שי יחזקאל,
מבצע בהודיז/שי יחזקאל

חברת Pulliez (פוליז) הישראלית, המתמחה בייצור ושיווק גרביים אקולוגיים לכל המשפחה, תחל למכור את מוצרי המותג באתר אמזון בגרמניה. החברה מתחייבת כי הלקוחות שיבצעו את הזמנה באמצעות האתר, יקבלו את מוצריהם יום למחרת.

החברה תשווק לאמזון גרמנייה את מוצר הדגל שלה, מארז גרביי יוניסקס לכל המשפחה, במידה אחת ובצבע אחד. בקופסה 28 זוגות המתאימים לכל גיל ולשימושים רבים: ליום יום, לטיולים, לגן הילדים, לנסיעות עבודה או לטיסות לחו"ל. הגרביים גרפו הצלחה מסחררת לא רק בזכות איכות הגרביים אלא גם בזכות המארז הייחודי המקיים את ערכי הקיימות של המותג. פעולת אריזת הגרביים בקופסה מנייר ממוחזר, מביאה לצמצום חומרי אריזה ולהפחתת זיהום סביבתי.

לדברי היזמים חן אשד ואיריס פרלמן צ'רבין: "הכניסה לחנות האינטרנטית הגדולה בעולם נעשית כחלק מהמהלך אסטרטגי להתרחב עם המותג באירופה ובארה"ב. בשלב השני ניפתח חנויות נוספות באמזון ונכנס לבתי כלבו מובילים. כמו כן החברה תשיק הקיץ הקרוב סדרות חדשות של מוצרים, בניהם: גרבי סניקרס, מארזי TOGO ועוד שגם ישווקו באמזון.

גרבי פוליז הם ידידותיים לסביבה והושקו בשיתוף פעולה עם REPREVE®, חברה בינלאומית המובילה בתחום מחזור בקבוקים. REPREVE® הופכים בקבוקי פלסטיק משומשים, לסיבי בד רכים ונעימים באיכות גבוהה. כך ניתן לשלב סיבים אלו בסריגת גרביי Pulliez - גרביים אקולוגיים התורמים לאיכות הסביבה. הגרביים נסרגו בשילוב דוגמת רשת לאוורור מושלם של כף הרגל לאורך כל היום.

גרביים של פוליז. יחצ,
גרבי פוליז/יחצ

איידיגיטל יוצאת במהלך משמעותי בעולם המחשבים - מסלול ליסינג לרכישת מחשב MAC בתשלום חודשי נמוך. המהלך יציע את מגוון מחשבי ה- MacBook בתשלום חודשי קבוע למשך שנתיים באמצעות הוראת קבע. בתום התקופה הצרכן יוכל לבחור האם להחזיר את המחשב לחברה או לשלם את היתרה ולשמור את המחשב ברשותו. בנוסף, לקוחות שירכשו מחשבי macbook באמצעות ליסינג, ייהנו משנתיים אחריות על המוצר.

תקופת הקורונה חידדה את הצורך במחשב חזק, עמיד ואמין. מחשבי mac נחשבים למובילים בתחום ועולים בהתאם. הצורך במחשב איכותי ואמין הביא לגידול בביקוש למחשבי ה - mac אולם לא כולם יכלו להרשות לעצמם מחשב כזה. כעת, עם מסלול הליסינג הבלעדי של איידיגיטל, הצרכן יוכל ליהנות מכל מה שיש ל - mac להציע בעלות נמוכה ומבלי להכביד על ההוצאה החודשית שלו. כאשר יסתיימו השנתיים, הלקוחות יוכלו לבחור אם להתחדש בדגם אחר או להישאר עם המחשב שרכשו לאחר תשלום היתרה.

באירופה וארה"ב מחשב mac נפוץ מאד בקרב כלל האוכלוסייה, גם בארץ, מחקרים מעידים כי זהו המחשב המועדף ביותר בקרב בעלי מחשבים ניידים, אולם מחירו היווה חסם לחלק מהצרכנים. מהלך הליסינג של איידיגיטל, מנגיש את ה - macbook לקהלים רחבים מאד, בעלות חודשית נמוכה במיוחד.
בנוסף, ללקוח לא נתפסת מסגרת אשראי היות שהליסינג נעשה באמצעות הוראת קבע ולא בתשלומים בכרטיס אשראי.

בין המחשבים שיוצעו: מקבוק אייר 13 אינץ' במחיר של 147 שקל לחודש , מקבוק פרו 13 אינץ' במחיר של 179 שקל לחודש ועוד.

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית iDigital: "השנה הקרובה עומדת בסימן הרחבת מעגלי המשתמשים במחשבי MAC , מול קהלי יעד מגוונים ושונים. מחשבי MAC עם שבב ה M 1 החדש נחשבים למחשבים הטובים ביותר בשוק, והם גם הנחשקים ביותר. יצאנו במהלך הליסינג מתוך רצון לאפשר לקהלים מגוונים יותר את חווית APPLE".

מסלולי הליסינג החדש של רשת idigital ילוו בקמפיין פרסומי-שיווקי.

seperator

רשויות ונדל"ן

ימי הקורונה המאתגרים גרמו לתלמידי ביה"ס "מתתיהו" במועצה לחשוב מחוץ לקופסה, ללמוד בצורה אחרת, פורצת את גבולות הכיתה והמדינה ולהפוך כל קושי להזדמנות. לכן, תלמידי כיתה ו' 1 בליווי של המורה כנרת שמעוני, החליטו לאמץ השנה בית ספר "תאום", איתו יצרו קשרים חבריים לימודיים. בית ספר שנבחר הוא "sar" , שנמצא ברובע הברונקס שבניו יורק.

במהלך המחצית שחלפה התלמידים ראיינו זה את זה, החליפו דפי מידע אחד על השני ואף שלחו סרטוני תדמית על בתי הספר לטובת היכרות ראשונית. בשבוע החולף הגדילו לעשות וערכו מפגש זום משותף ומרגש במעמד שני בית הספר בהשתתפות המנהלת אילנית, סגניתה מורן ומחנכת הכיתה כנרת.

לאחר דברי הפתיחה החמים, תלמידי הכיתה מביה"ס "מתתיהו" יהודה שוורץ, איילת חן דניאל ושרה שוויקה ניגנו על פסנתר וחצוצרה ממיטב שירי ארץ ישראל: "קום והתהלך בארץ", "כך הולכים השותלים" ו"אין לי ארץ אחרת". התלמידים מעבר לים התרגשו מאוד ונהנו מהשירים והנגינה.

לאחר מכן, לרגל חודש החינוך המיוחד, תלמידי ביה"ס "מתתיהו" מצאנו לנכון לשיר ביחד את השיר של יעקב שוויקה: I" can be". שיר זה כולל בתוכו ערכים נפלאים של קבלת השונה, סובלנות ונתינה. מאוחר יותר התחלקו הילדים לקבוצות שונות לטובת משחקי זום מגבשים בעברית ואנגלית.

המנהלת אילנית כהן חתמה את המפגש המרגש בסיפוק רב והדגישה כי המפגש הנהדר הזה הותיר את הצוות והתלמידים משני הצדדים עם טעם של עוד ואמרה: "אמנם אנחנו רחוקים אך קרובים בלב". חן, המורה מבית ספר "sar", הודתה למורה כנרת ולתלמידי הכיתה על הקשר שנותן להם תחושת שייכות לעם היהודי הנמצא בארץ הקודש. מפגשים נוספים מתוכננים להתקיים על מנת להעצים את הקשר של התלמידים עם יהדות התפוצות וכדי לחזק בקרב תלמידי "מתתיהו" את השימוש באנגלית מדוברת, אשר חיונית לבניית גשרים בין מגזרים ותרבויות.

ראש מינהל חינוך, ניב בר גיא: "העולם הופך לכפר גלובלי ובמסגרת תובנה זו חשוב לנו במנהל החינוך להדק את הקשרים עם קהילות יהודיות בעולם, להעמיק את הסולידריות, לחזק את העמיות היהודית ( Jewish peoplhood) ולעודד למידה והתנסויות בין לאומיות. אני מברך את כנרת שמעוני על היוזמה ואת אילנית וצוות החינוך במתתיהו על התהליך החינוכי המעשיר".

ראש המועצה, ניב ויזל: "תלמידי מטה יהודה הופכים לשגרירים לכל דבר ויוצרים קשרי חברות אמיצים עם תלמידים יהודים מארה"ב. במפגשים המקוונים תלמידינו משקפים להם את אורח החיים בישראל, את התמודדות עם נגיף קורונה וחולקים נושאי עניין משותפים לבני גילם בארץ ישראל".

ילדי SAR. יחצ,
ילדי SAR/יחצ

מטה יהודה מציגה: תכנית קהילתית- חברתית מקיפה שנועדה לאפשר את החזרה לשגרה לצד הקורונה. מדובר ביוזמה של ראש המועצה, ניב ויזל, אשר הנחה את מנהלי האגפים למתן מענה מקיף לתושבי המועצה, ילדים, צעירים ומבוגרים, כצעד אסטרטגי ליציאה מהסגר השלישי.

  • בתחום החינוך המועצה יזמה תכנית לילדים ובני הנוער המתמקדת בהעשרה לימודית, חברתית ורגשית, שתתקיים בבתי הספר מיד בסיום שעות הלימודים למשך שעתיים אקדמאיות בעלות סמלית למפגש. התכנית תתרכז בעיקר במתן מענה לתלמידי כיתות ה'-י', אשר חוו במהלך הסגר את הריחוק המשמעותי ביותר מבתי הספר. עם זאת, המטרה היא לנסות ולתת מענה גם לתלמידים בכיתות נמוכות יותר א'-ד' ולכיתות י"א י"ב (לפי הצורך). במועצה הדגישו כי התנאים להעסקת מורים, מדריכים וסטודנטים הם הצגת אישור החלמה/ אישור חיסון או בדיקת קורונה פעמיים בשבוע ואישור היעדר עבירות מין. הצוותים ילמדו יומיים בשבוע על פי הודעת בית הספר. התוכנית תופעל ע"י סטודנטים ממטה יהודה בשיתוף מרכז הצעירים, עוזרי הוראה ומורים בבתי הספר.
  • בתחום הקהילה והרווחה המועצה קיימה ומתכננת מגוון אירועים ומפגשים קהילתיים: החודש למשל, התקיימו אירועי פורים ויום המשפחה; הצגות, סדנת קומיקס, סטנדאפ לנוער, חידון פורים.
  • בחודש מרץ - מחנה פסח במודל יישובי, פעילות מורי יד חריף ביישובים, סיורים אינטראקטיביים בפארקים במועצה. בחודשי ה קיץ - טיולים וסדנאות לנוער, פעמיים בשבוע בבקרים פעילות ביד חריף, אחה"צ סדנאות, הפעלות ומופעים למשפחה ברמה אזורית.
  • בתחום הרווחה במסגרת העבודה הקהילתית יבקרו עובדי הקהילה בבתים שבהם יש קושי, יסייעו וילוו את המשפחה. איתור המשפחה יעשה באמצעות העו"ס בישוב, השירות הפסיכולוגי, ההנהגה המקומית, פעילים מקומיים, עובדי נוער ועוד. בנוסף יתקיימו מפגשי חוסן קהילתיים והרצאות שונות בנושא.
  • בתחום הספורט ופעילות ביד חריף יתקיימו סדנאות והפעלות פתוחות לקהל הרחב. פרטים נוספים בקרוב.
  • בתחום הנוער מציעה המועצה להחיות את הפעילות, באמצעות הרחבת מערך ההתנדבות של בני/ות הנוער שיסייעו בתמיכה במבודדים, במענה לקשישים, אריזת מזון, התנדבות חקלאית ועוד. בתחום החיילים המשוחררים המועצה מסייעת במציאת תעסוקה, הקמת מאגר משרות לחיילים משוחררים, הנגשת משרות מועדפות באזור - חיבור בין בעלי העסקים והכוונה מתאימה.
  • בתחום הכניסה לאזרחות" המועצה פועלת במגוון דרכים: מרכז צעירים יזמן כל חייל/ת משוחרר/תלשיחת ייעוץ והכוונה לכתיבת קורות חיים, פתיחת קורס פסיכומטרי מוזל במועצה, פתיחת קורסים רלוונטיים (יינות, בישול בירה וכו') והכשרות מעשיות בטכנולוגיות מתקדמות ועוד. בנוסף יתקיימו הרצאות בדבר זכויות החיילים המשוחררים, בנוסף יתקיימו מפגשים בין חיילים משוחררים למלגאים בעלי אותו תחומי ידע ועוד.
  • בתחום התיירות מציעה המועצה הוצאת סיורי יין וקולינריה, לצורך העצמת חווית הביקור במטה יהודה. ופרסום ושיווק אתרי התיירות, מלונות וצימרים. כמו כן, מחלקת התיירות פועלת במסגרת קמפיין בדיגיטל לטובת עידוד רכישת תוצרת מקומית בדגש על סלסילות פיקניק וביקור באתרי טבע ונקודות נוף ברחבי המועצה.
  • ראש המועצה, ניב ויזל: "התכנית המקיפה, שגיבשנו באמצעות מנהלי האגפים הרלוונטיים במועצה, נוגעת לכל קהילת מטה יהודה ונותנת מענה לקיום שגרה לצד הקורונה ונוגעת לכל תחומי החיים, החל בשיקום העסקים המקומיים, מתן מענה מגוון לצרכי הקהילה ודגש על העשרה חברתית לתלמידים. ישר כוח לכל העוסקים במלאכה".
seperator

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל ומנהלי האגפים עטו מסכות של בעלי חיים לכבוד חג הפורים להעלאת המודעות למאבק שמובילה המועצה נגד התכנית להריסת פנינת הטבע המרהיבה, רכס לבן, עבור הקמת שכונת מגורים ירושלמית. כזכור, וועדת הערר הארצית לתכנון ולבניה אישרה להרוס 800 דונם בשטח הטבעי עבור 5300 יחידות דיור. הפמליה הניפה שלטים עם הכיתוב "רכס לבן דגל שחור", "רק עלי אין החוק שומר" ו"רק עלי מטה יהודה שומרת". ראש המועצה, ניב ויזל: "נילחם עד תום נגד מימוש התכנית להקמת שכונת מגורים ברכס לבן ונשמור על המרחב הכפרי שלנו, על הטבע, בעלי החיים, המעיינות ועל 11 אלף העצים המיועדים לעקירה".

רכס לבן. יחצ,
רכס לבן, דגל שחור/יחצ

המועצה האזורית מטה יהודה בהובלת מחלקת קיימות ואיכות הסביבה, יוצאת לקראת פסח במבצע לאיסוף פסולת אלקטרונית מהישובים במטה יהודה. ראש המועצה, ניב ויזל: "לקראת חג האביב כל המועצה נרתמת לשמור על המרחב הכפרי שלנו נקי מפסולת לא מתכלה ובראשה פסולת אלקטרונית"
לקראת חג הפסח, במהלך ניקיונות הבית, רבים זורקים לאשפה ציוד ישן, החל מריהוט ועד למכשירי חשמל. מאחר ומוצרי חשמל אינם מתכלים, החליטה מחלקת קיימות ואיכות הסביבה במועצה, בשיתוף פעולה עם היחידה האזורית לאיכות הסביבה "שורק" ותאגיד אקומיוניטי, לקיים מבצע לאיסוף פסולת אלקטרונית במטה יהודה. תושבי המועצה מוזמנים להשליך את הפסולת האלקטרונית באחד מהמוקדים הבאים שיוצבו בתיאום עם וועד היישוב במיוחד לקראת חג הפסח והמועצה תאסוף.

במחלקת קיימות ואיכות הסביבה ציינו השבוע כי בנקודות האיסוף ניתן להשליך מכשיר חשמלי מקולקל כגון: מוצרים חשמליים לרבות מחשבים, קומקומים, טלפונים, טלוויזיות, נגנים שונים ואפילו מכונת כביסה, מקררים וגם סוללות משומשות ונורות. איסוף הפסולת האלקטרונית והטיפול בה מונע את זיהום הקרקע וזיהום מקורות המים מחומרים מסוכנים ורעילים כמו כספית, קדמיום ועופרת, העלולים לפגוע בבריאות. את הפסולת תפנה משאיות המועצה לאתר במועצה מרכזי ומשם תפנה חברת "אקומיוניטי", חברה העוסקת במחזור פסולת אלקטרונית עמה חתמה המועצה על הסכם פינוי.

במועצה מציינים כי התושבים מגלים אחריות ודואגים לסביבתם תוך הקפדה על מיחזור ובטוחים שגם מבצע "ביעור חמץ" יזכה לשיתוף פעולה מוצלח מהתושבים. משה סויסה, מנהל אגף בטחון, עסקים, סביבה ותחבורה: "מבצע זה הינו בעל חשיבות רבה וחלק מהמאמץ המחלקתי לקדם את נושא המחזור במטה יהודה"

ראש המועצה, ניב ויזל, שמוביל את נושא הקיימות במועצה, אמר השבוע: "לקראת חג האביב כל המועצה נרתמת לשמור על המרחב הכפרי שלנו נקי מפסולת לא מתכלה ובראשה פסול אלקטרונית. תושבי המועצה מגלים אחריות כלפי הסביבה ומדי שנה יותר ויותר תושבים לוקחים חלק במיחזור והפרדת הפסולת. ישר כוח לכל עוסקים והשותפים למלאכה".

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully