וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ואל על מזמינים את הציבור לתרום בפרויקט "כסף קטן גדול"

23.2.2021 / 9:39

הפרויקט במסגרתו נוסעי אל על מוזמנים לתרום את הכסף הקטן שנשאר להם מנסיעות לחו"ל עבור העמותות המסייעות לצעירים ובוגרים על הרצף האוטיסטי נקטע בעקבות הפסקת הטיסות. כעת, השותפים לפרויקט מזמינים אתכם לתרום דרך אפליקציית bit ובאתר אלו"ט

בנק הפועלים אלו"ט. בנק הפועלים,
ההזדמנות להמשיך לתרום ולסייע למטרה החשובה/בנק הפועלים

פרויקט "כסף קטן גדול" מתקיים כבר 16 שנים, בשיתוף פעולה בין בנק הפועלים, אל על, והעמותות אלו"ט, עלה ועדי. במסגרתו, נוסעי אל על מוזמנים לתרום את "הכסף הקטן" שנשאר להם מנסיעות לחו"ל, כאשר הסכום שנאסף מועבר למרכז תעסוקה של אלו"ט, בו מועסקים בוגרים על הרצף האוטיסטי, אשר סופרים וממיינים את הכסף, אשר מהווה תרומה משמעותית לפעילות העמותות.

במהלך חודשי הקורונה הארוכים נעצרו כמעט לחלוטין הטיסות וכך גם פרויקט "כסף קטן גדול", ועמו התמיכה בפעילות אלו"ט, עלה ועדי, המסייעות באמצעות המסגרות שהן מפעילות לקידום ההתפתחות של ילדים עם צרכים מיוחדים, שמירה על שגרת הבוגרים ותמיכה במשפחות ובקהילה כולה.

לאור המצב החליט בנק הפועלים להרים את הכפפה ולהתניע מחדש את פרויקט "כסף קטן גדול", ובעזרת קמפיין חדש ורחב הוא קורא לציבור להמשיך לתרום לשלוש העמותות דרך אפליקציית bit ואתר אלו"ט, כחלק מהעשייה החברתית של הבנק לעמותות שספגו פגיעה קשה באיסוף התרומות במהלך שנת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully