וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

24.2.2021 / 1:01

נשיא חדש לבורסת היהלומים, קידום יפה ב-EX.CO, חיזוק נשי ב-MEDX, מיזוג משרדי עורכי דין ועוד. כל מה שקרה בגזרת המינויים העסקיים השבוע

לאחר מערכת בחירות מותחת במיוחד, הוכרע ביום ראשון כי היהלומן בועז מולדבסקי, מבעלי קבוצת מולדבסקי, ומי ששימש כסגן נשיא הבורסה ליהלומים וכיו"ר מכון היהלומים, הוא הנשיא הנבחר של בורסת היהלומים הישראלית. מולדבסקי (54) יחליף את יורם דבש, שכיהן כנשיא הבורסה ליהלומים בחמש השנים האחרונות.

מערכת הבחירות בבורסת היהלומים כללה שני סבבי הצבעות. בהצבעה שנערכה ביום ה' האחרון (18.2) אף אחד משלושת המועמדים לנשיאות: מולדבסקי, שי שניצר ונסים זוארץ - לא זכה ברוב הנדרש (45%). לפיכך נערכה היום הצבעה נוספת, בין שניצר למולדבסקי - והאחרון זכה ב-51% מהקולות.

בועז מולדבסקי מסר על בחירתו: "חברי הבורסה בחרו בהנהלה מנוסה ואחראית. לכבוד ולזכות עבורי להוביל את הבורסה בשנים הבאות, ובפרט בתקופה מורכבת ומלאת אתגרים בענף. הבורסה ליהלומים היא מוסד חשוב לכלכה הישראלית ואני משוכנע שנחזיר אתה לימיה הטובים".

מולדבסקי, (נשוי + 3) מנהל את קבוצת מולדבסקי שהוקמה ב-1948, והיא אחת החברות הוותיקות בבורסה המתמחה ביצוא יהלומים מלוטשים. בורסת היהלומים הישראלית כוללת 3,200 חברי בורסה. ב-2019, יצוא היהלומים המלוטשים הסתכם בכ-4 מיליארד דולר. בפני הנשיא החדש יעמוד אתגר היציאה ממשבר הקורונה, שבשיאו ירד היצוא ביותר מ-70%. עם זאת בחודשים האחרונים נרשמה חזרה לצמיחה.

בועז מולדבסקי. אסף לוי,
בועז מולדבסקי/אסף לוי

עו"ד גדעון רוזנברג מונה לראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל וזאת במקביל לתפקידו כמשנה ליועץ המשפטי וסמנכ"ל לעניינים משפטיים בחברה. במסגרת תפקידו עו"ד רוזנברג ינהל את צוות משאבי האנוש והרווחה של החברה האחראים על עובדי החברה בישראל, דנמרק, שבדיה, צפון אירלנד, אוקראינה, יוון והרשות הפלסטינית. במקביל ימשיך ע"ד רוזנברג להיות אחראי על הליווי המשפטי של תהליכי המיזוגים והרכישות הגלובליים באנבידיה, תמיכה משפטית בצוות משאבי האנוש של אנבידיה באירופה והמזרח התיכון וניהול הצוות המשפטי של החברה בישראל האחראי על תחומים מגוונים, לרבות חוזים, פרטיות, פטנטים וסימני מסחר ורגולציה. עו"ד רוזנברג הצטרף למלאנוקס לפי כ-11 שנים לאחר שסיים את תפקידו בארה"ב בחברת McKesson Corporation בה עבד כ-6 שנים. הוא בעל תואר LL.b מ-University College London ומוסמך כעו"ד בישראל ובניו יורק.

עו"ד רוזנברג: "אני שמח שיש ביכולתי לספק לאנבידיה מענה ניהולי לתחום משאבי האנוש לצד המשך ניהול התחומים המשפטיים עליהם אני אחראי בחברה. מאז ומתמיד הממשק המקצועי בין מחלקת משאבי האנוש והמחלקה המשפטית היה ממשק אשר פעל לטובת פיתוחם ורווחתם של עובדי החברה ובכוונתי להמשיך ולפעול הן בהעמקת והעשרת פעילות משאבי האנוש בקרב עובדי החברה והן בהמשך חיזוק פעילות הגיוס. מסטודנטים ועד בכירים - לכל בעל כישרון יש מקום אצלנו באנבידיה, עם אתגרים מקצועיים ועשייה בחזית הטכנולוגית, וכן תנאי שכר ותעסוקה מהטובים ביותר בתעשיית הטק הישראלית".

עו"ד גדעון רוזנברג. אנבידיה,
עו"ד גדעון רוזנברג/אנבידיה

עופר פוליבודה ישמש כמנהל השותפויות והפיתוח העסקי של פלטפורמת התוכן EX.CO בישראל ובשווקים נוספים ב-EMEA. פוליבודה מנהל בחברת EX.CO (פלייבאז לשעבר) את תחום המכירות, פיתוח עסקי, שותפויות וניהול לקוח עבור מותגים מובילים, אתרי תוכן ומשרדי פרסום בישראל כבר למעלה משנה, וכעת מרחיב את תפקידו לשווקים נוספים, ביניהם גרמניה, צרפת, איטליה ואיחוד האמירויות.

פוליבודה מגיע עם ניסיון של כעשור במכירות וניהול צוותי מכירות בארץ ובחו"ל, כולל בחברות טכנולוגיה מובילות בישראל (Gett, Mobileye ועוד). במסגרת תפקידו ב-EX.CO מוביל פוליבודה צוות פיתוח עסקי, ניהול לקוח וקריאייטיב, ופועל להטמעת כלי התוכן של החברה בקרב לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים, תוך פריצה לשווקים חדשים ורלוונטיים.

EX.CO היא חברת טכנולוגיית התוכן המובילה בעולם המאפשרת לחברות להתאים את התוכן בנכסים הדיגיטליים שלהן, לעולם החדש. הכלים של EX.CO משמשים ליצירת תוכן אינטרקטיבי וחדשני שמוביל למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.

שחר אורן, סמנכ"לית השיווק של :EX.CO "עופר פוליבודה והצוות בהובלתו הביאו הצלחות רבות ל-EX.CO בשנה המאתגרת האחרונה, ואנחנו נרגשים מההזדמנויות והשותפויות המשמעותיות שהם מייצרים ועוד ייצרו בישראל ומחוצה לה".

עופר פוליבודה. יחצ,
עופר פוליבודה/יחצ

שקד בוגין (29) מונתה למנהלת פיתוח עסקי ושיווק ב-"segment טכנולוגיות מידע", החברה הגדולה בישראל שמספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול שרשרת האספקה והמכר, לרבות פורטלי ספקים, פורטלי לקוחות, מערכת לתרגום ושידור מסרים דיגיטליים בתקן EDI בינלאומי, כמו גם מערכת לאיסוף וניהול חשבוניות דיגיטליות, פלטפורמה לניהול רצפת ייצור ופתרונות רבים נוספים,לעשרות אלפי לקוחות. השימוש הוא בסקטורים מגוונים כדוגמת ביטחון, תעשייה, קמעונאות, רפואה, בנייה, בנקאות ועוד. המינוי החדש הינו חלק מהתרחבות החברה בתקופת משבר הקורונה.

שקד בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית בחברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית.

סתיו שחם, מנכ"ל החברה: "אני בטוח ששקד תנצל את הניסיון והידע שצברה כדי למנף את ההצלחה של החברה".

שקד בוגין. יחצ,
שקד בוגין/יחצ

איתמר שושנה ממשרד האוצר אגף החשב הכללי , נבחר לסמנכ"ל הכספים והתפעול בארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד. שושנה מגיע מאגף החשכ"ל כיהן כסגן חשב במספר משרדים ממשלתיים והוביל מיזמים לאומיים רבים, ביניהם ניהול פרויקט הקמת הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית.

שושנה בוגר תוכניות הצוערים של נציבות שירות המדינה, מוסמך במנהל עסקים וניהול פיננסי מטעם תכנית המנהלים לרואי חשבון EMBA- financial management , האוניברסיטה העברית בירושלים.
עם מינויו לסמנכ"ל כספים ותפעול בארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד, ויחליף שושנה את מכבי אליהו, אשר הקים את מערך הכספים והתפעול בארגון וכעת יוצא לגמלאות.

"אני נרגש ומלא אתגר ועניין מהצטרפותי לארגון" מסר שושנה. "פיתוח דור העתיד של מנהיגות צעירה בישראל הוא גורם מפתח בעיצוב עתידה של המדינה וביצירת חברה המושתתת על ערכים של יזמות, סובלנות ומצוינות. אני מאמין כי לארגון שלנו, יחד עם שותפינו הרבים מכל מגזרי המשק, חלק משמעותי ברתימת רוח היזמות הישראלית ליצירת עתיד מבטיח עבור כל חלקי החברה."

ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד מפעיל תכניות מנהיגות לצעירים מכל רחבי הארץ, למען שוויון הזדמנויות וחיים משותפים. בתכניות זוכים מאות צעירים לכלים שיאפשרו להם הצלחה אישית, השתלבות בעמדות השפעה בחברה הישראלית וקידום שוויון הזדמנות לבניית חברה משותפת המושתתת על סולידריות וכבוד הדדי.

איתמר שושנה. מעיין בן יואל,
איתמר שושנה/מעיין בן יואל

החממה הטכנולוגית MEDX המתמקדת במכשור רפואי בדגש על טכנולוגיות לכלי-דם, מכשור זעיר-פולשני ורובוטיקה רפואית, מתרחבת וזאת על מנת להעניק תמיכה וליווי איכותי ויעיל יותר עבור כלל חברות הפרוטפוליו שלה. החברה הודיעה על גיוסן של מיטל מנדל, מנהלת פיתוח עסקי ושל עו"ד לירון ירקוני אפל המתמחה בפיתוח תהליכים ותמיכה משפטית לצוות החממה.

מיטל מנדל תתרום לחברות הפורטפוליו של MEDX מניסיונה בפיתוח עסקי והשיווק עם מיקוד בתעשייה הבריאות ובנוסף תוביל את עבודת ה-scouting והמחקר בנושאי פרויקטים חדשים המתמודדים לחממה. בתפקידיה האחרונים היתה מנהלת אסטרטגיה ומנהלת מערכות מידע עבור ניסויים קליניים בחטיבת המו"פ הגלובלי של חברת התרופות טבע. במסגרת תפקידה הובילה שיתופי פעולה במודלים עסקיים חדשניים של risk-sharing בכדי להאיץ פיתוח של פרויקטי מחקר בשלבים שונים. טרם עבודתה בטבע, מיטל עבדה בחטיבת המו"פ הביולוגי הגלובלי בחברת התרופות פייזר שבקיימברידג', ארה"ב שם שיתפה פעולה עם קהילת היזמות והמחקר. קודם לכן, מיטל שרתה כ-רב סרן בחטיבת המחקר של חיל המודיעין. למיטל תואר ראשון (BsC) בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון.

עו"ד לירון ירקוני אפל, יועצת משפטית כללית תספק ייעוץ משפטי רחב עבור חברות החממה, לצד חברת הייעוץ יגאל ארנון ושות' עימה MEDX עובדת. ללירון ניסיון מזה 15 שנים בתחומי המשפט ותפעול עסקי בתעשיית הטק, בהם הובילה מיזוגים ורכישות, אינטגרציות לאחר מיזוג, בניית תהליכים חוצי ארגון, ניהול שיתופי פעולה מסחריים ותמיכה בפעילויות פיתוח תאגידי כמו גם הובילה צוות גלובלי.

בנוסך לכך, לירון מתמחה בפיתוח תהליכים ותמיכה משפטית לסטארטפים ומסייעת לחברות להקים תהליכי משילות וקבלת החלטות וכן ייעוץ בסוגיות מסחריות. לירון הקימה את היחידה המשפטית בחברות הטכנולוגיה SkyVision ו- Vibe, הובילה פרויקטים רחבי היקף בחברת Eden ובעיריית ת"א-יפו ומילאה תפקידים מגוונים בייעוץ משפטי, אופרציה עסקית וניהול פרויקטים בחברות גלובליות ובחברות הון סיכון. לירון בעלת תואר LLB מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפיננסים מאוניברסיטת בר-אילן.

חממת מדקס MEDX היא זכיינית של הרשות לחדשנות והיא יוזמת ומשקיעה בחברות מתחום המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית. היא הוקמה לפני חמש שנים ובין שותפיה ביה"ח שיבא (תל-השומר), חברת Boston Scientific , אחת מחברות המכשור הרפואי המובילות בעולם וקבוצת ההשקעות ,MEDX Ventures. החממה מתמקדת במכשור רפואי בדגש על טכנולוגיות לכלי-דם, מכשור זעיר-פולשני ורובוטיקה רפואית. את החממה מוביל צוות מנוסה בעל ניסיון של עשרות שנים ביצירה ומסחור של חדשנות רפואית בהנהלתו של שי פוליקר.

שי פוליקר מנכ"ל החממה MEDX: "זו תקופה מרגשת עבורנו בה אנחנו מרחיבים את יכולתנו לתת תמיכה משמעותית ליזמים שלנו ולתרום להצלחתם בפיתוח מוצרים רפואיים חדשניים ורפואה דיגיטלית ייחודית. אחד המרכיבים להצלחתם של חברות סטארט אפ הוא ההון האנושי המקיף אותן ואנו שמחים כי הצלחנו לצרף לשורותינו שתי שנים בעלות ניסיון רב בתחומן שיסייעו לנו המון בהשגת המטרות שהצבנו לעצמינו".

מיטל מנדל. יחצ,
מיטל מנדל/יחצ
עו"ד לימור ירקוני אפל. יחצ,
עו"ד לימור ירקוני אפל/יחצ

פירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton Israel הודיעה היום על הצטרפותם של ארבעה עובדים כשותפים. הפירמה מגדילה את מספר שותפיה ל-25, כאשר הארבעה החלו את דרכם בפירמה ועובדים בה למעלה מעשור:

  • שי עברון - חטיבת הייעוץ, עם וותק של 20 שנה במשרד, רו"ח, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. בעל ניסיון עשיר בניהול עבודות יעוץ מורכבות המשלבות צוותים של יועצים ממגוון תחומים כגון חשבונאות, כלכלה ופיננסים, מיסים וכד'. שי מרכז את תחום חוות דעת מומחה חשבונאיות וכלכליות לבתי משפט, ומבצע הכנת תוכניות עסקיות וליווי עסקאות.
  • רומן פלק - חטיבת הייעוץ, עם וותק של 16 שנים במשרד, רו"ח, בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות, ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת ת"א. רומן מרכז את תחום הערכות השווי של המשרד, ובעל ניסיון רב שנים בתחומי ליווי עסקי, והערכות שווי. כמו כן, מרצה בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה.
  • שי מויאל - מנהל תחום מיסוי בינלאומי במחלקת מיסים, עם וותק של 11 שנים במשרד, עו"ד, ובעל רישיון עו"ד אמריקאי, בעל תואר ראשון בכלכלה ומשפטים מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במשפטים וכלכלה, אוניברסיטת ארסמוס, הולנד, ותואר שני במשפטים מבי"ס למשפטים ע"ש בנג'מין קרדוזו, ניו יורק, ארה"ב. שי בעל ניסיון עשיר במתן ייעוץ שוטף וביצוע תכנוני מס, כתיבת חוות דעת בנושאי מס הכנסה, מיסוי בינלאומי ומחירי העברה.
  • עינת מליאר - יועצת מס במחלקת מיסים, עם וותק של 16 שנה במשרד, בעלת תואר בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה. עינת מנהלת תחום מיסוי פרט, ניהול ספרים ומלכ"רים, מרצה בכנסים וימי עיון מקצועיים, כותבת מאמרים מקצועיים בתחומי מס שונים, ונמנית על מחבריו של ספר "היערכות לתום שנת המס".
seperator

עו"ד נוית נגב, שותפה במשרד שינמן נגב ניב, נבחרה להצטרף כחברה באקדמיה הבינלאומית של עורכי הדין בתחום הייצוג במשפטים (IATL) בשנת 2020

IATL - International Academy of Trial Lawyers, מגבילה את מספר חבריה ל- 500 עמיתים מארה"ב, וכוללת נציגים מכ- 40 מדינות נוספות בעולם. האקדמיה מאתרת ומזהה את עורכי הדין שהשיגו קריירה של מצוינות באמצעות הפגנת מיומנות ויכולות מוכחות במשפטים בפני בית משפט, בפני מושבעים ובהליכי ערעור - מכירה בהם ומעריכה אותם. העמיתים באקדמיה עוסקים הן בפרקטיקה אזרחית (תובעים ונתבעים), והן בפרקטיקה פלילית. האקדמיה מצרפת לשורותיה רק עורכי דין שהגיעו לרמה המקצועית הגבוהה ביותר. עורכי הדין הבולטים מאותרים על ידי האקדמיה במסגרת הליך מיון מקיף, באמצעות ביקורת עמיתים וביקורת שיפוטית.

עו"ד נגב הוערכה על ידי עמיתים ושופטים בתחום פעילותה, והומלצה על ידם כבעלת כישורים ומאפיינים להצטרף ל- IATL. ה- IATL הוקמה בשנת 1954, ומטרותיה הכוללות הן טיפוח של מדע תורת המשפט, קידום רפורמות משפטיות, הקלת ניהול הצדק והעלאת קרנם של ערכי היושרה, הכבוד והאדיבות במקצוע המשפט.

עו"ד נוית נגב. יחצ,
עו"ד נוית נגב/יחצ

משרד נחושתן, יוגב ושות' מצטרף למשרד גרוס ושות'. נחושתן יוגב ושות', הוא משרד בוטיק המתמחה במגוון רחב של סוגי ליטיגציה מסחרית השותפים יורי נחשותן ועדי יוגב מצטרפים למשרד גרוס ושות', יחד עם שלושה עורכי דין נוספים.

משרד גרוס ושות' מונה כיום כ-170 עורכי דין ונחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המשפיעים ביותר בישראל, בעל פעילות ענפה בשוק הישראלי והבינלאומי. למשרד מגוון לקוחות בולטים כגון הפניקס, כלל ביטוח, בנק לאומי, דסק"ש, שפיר, דואר ישראל, מקורות חברת המים, שיכון ובינוי, צים, קרן אינסייט,GETT , היפו, פאפאיה, אקו ועוד. מהלך זה מהווה הגדלה של מחלקת הליטיגציה של משרד גרוס, לה פעילות נרחבת בכלל סוגי הליטיגציה המסחרית ובכלל זה תביעות נגזרות, תביעות ייצוגיות, תביעות מסחריות, סכסוכי שליטה, ומגוון סכסוכים בתחום שוק ההון ודיני התאגידים.

עו"ד יורי נחושתן עומד בראש משרד נחושתן יוגב ושות' ומוכר כאחד מעורכי הדין המובילים בתחום הליטיגציה המסחרית. הוא היה ממייסדי משרד עוה"ד נחושתן ספרן שרף ושות' ב-1999, וקודם לכן עורך-דין ושותף במשרד עוה"ד ד"ר י. שגב ושות'. עו"ד עדי יוגב שותפה מייסדת במשרד נחושתן יוגב ושות' ומתמחה בליטיגציה מסחרית. בעבר הייתה שותפה במשרד עוה"ד נחושתן ספרן שרף יפה ושות' וקודם לכן שימשה כעורכת דין במחלקת הליטיגציה המסחרית-אזרחית במשרד עוה"ד בך ארד שרף ושות'. נחושתן ויוגב מתמחים במגוון רחב של סוגי הליטיגציה המסחרית לרבות תביעות חוזיות מורכבות, סכסוכי בעלי מניות, תביעות ייצוגיות ונגזרות, סכסוכי משפחה הכוללים סוגיות מסחריות ועוד. התיקים המטופלים על ידי המשרד נוגעים במגוון גדול של ענפי המשפט; דיני חברות ושותפויות, דיני קניין, דיני חוזים, דיני בוררות, דיני בנקאות, דיני ניירות ערך ועוד. בין לקוחות המשרד אלרוב, פורטיסימו, קומברס, זוהר דליה, אלוניאל (מקדונלדס ישראל).

בין המשרדים קיים שיתוף פעולה לרבות ייצוג משותף של קומברס ולשכת רואי החשבון. בין השותפים במשרד הכרות רבת שנים. במשרד גרוס פועלת היום מחלקת ליטיגציה המונה מספר שותפים והבכיר ביניהם עו"ד מיכאל גינסבורג. הצטרפותם של נחושתן ויוגב תגדיל את פעילות המחלקה. "החיבור עם נחושתן יוגב מוסיף למחלקת הליטיגציה של גרוס שותפים איכותיים ומנוסים בתחום הליטיגציה המסחרית. מדובר בסינרגיה ברורה שתחזק את היכולת של משרד גרוס לתמוך בלקוחות שלו בכל תחומי המשפט", הסבירו איה יופה, ד"ר איל שנהב שותפים מנהלים במשרד גרוס ואסתר קורן, יו"ר הועדה האקזקוטיבית.

עו"ד מיכאל גינסבורג מדגיש: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותם של יורי, עדי והצוות האיכותי המגיע למחלקת הליטיגציה של גרוס ואשר יחד עימו נוכל לעמוד באתגרים השונים ולתת מענה הולם לצרכים הגדלים של לקוחותינו. הצטרפותם היא חלק ממהלך אסטרטגי שאנו מובילים להמשך פיתוח המשרד והיכולות המקצועיות שלנו בתחומים שונים. מדובר בשילוב כוחות המהווה מכפיל כוח משמעותי, ואשר יחזק את יכולתה של המחלקה להמשיך ולתת את השירות המקצועי והאיכותי".

יורי נחושתן מסר: "אני שמח ונרגש להצטרף למשרד מוביל כמו גרוס שמייצג את הגורמים המובילים בישראל בתחומים רבים. אני משוכנע שמשרד גרוס הוא פלטפורמה מעולה להביא לידי ביטוי את היכולות של משרדנו בליטיגציה. אני גם משוכנע שלקוחות שלנו שעד היום עבדו אתנו רק בתחום הליטיגציה ישמחו לעבוד עם משרד גרוס בתחומים נוספים כגון עסקאות מיזוג ורכישה, שוק הון, היי טק, מיסים, נדל"ן, דיני עבודה ועוד".

מיזוג משרדי עו"ד גרוס נחושתן. יחצ,
מיזוג משרדי נחושתן, יוגב וגרוס/יחצ

הילה ניר מונתה לתפקיד מנהלת מוצר ראשית (CPO)של חברתZoominfo העולמית. ניר שימשה כמנהלת השיווק הראשית והובילה בהצלחה את צוות השיווק של ZoomInfo בתשע השנים האחרונות. במהלכן, הניעה את הצמיחה המהירה של החברה, כולל ניהול אסטרטגיית השיווק של החברה לפניי ההנפקה הראשונית שלה בשנה שעברה. בהנהגתה של ניר, צוות השיווק מיצב את המותג ZoomInfo כמוביל שוק, מה שעודד צמיחה משמעותית עבור החברה.

בתפקידה החדש, ניר תפקח על אסטרטגיית המוצרים של החברה, בדגש על פיתוח חזון מוצרים ארוך טווח ויצירת פתרונות חדשים לאוטומציה של כל הליך היציאה לשוק. אחריותה תכלול, בין היתר, ניהול מוצרים, שיווק מוצרים, ועיצוב מוצרים. מינוי זה מאפשר ל- ZoomInfo להתמקד בקידום מוצרים ברמה עולמית ובמקסום התמורה ללקוחות, ומאפשר להם לצאת לשוק בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

הילה ניר. יחצ,
הילה ניר/יחצ

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל סיטי-טרנספורמר, הודיע היום על מינויה של ד"ר ענת בונשטיין לסמנכ"ל הפיתוח העסקי, על מינויו של ד"ר ליאור בקשי לסמנכ"ל הייצור, ועל מינויו של מוטי קריספיל לסמנכ"ל השיווק בחברה. כפי שדווח סיטי טרנספורמר, מפתחת הרכב העירוני הישראלי הראשון בעולם, תצא בקרוב להנפקה בשווי של 450 עד 600 מיליון שקל בבורסה בתל-אביב.

היקף ההשקעה בסטארט אפ עד היום עומד על כ-35 מיליון שקל, המצטרפים למענקים של הרשות לחדשנות ומשרד האנרגיה. ההנפקה תתבצע בתחילת הרבעון השני של 2021. בין המשקיעים האסטרטגיים בחברה קבוצת משקיעים בהובלת ברק רוזן מנכ"ל קנדה-ישראל, עמירם שור ממייסדי תעשיית ההייטק בישראל, בכירים בתעשיית ההייטק, ותאגידים מתחום התחבורה.

ד"ר ענת בונשטיין סיימה לאחרונה את תפקידה כמנהלת התוכנית הלאומית לתחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה. ד"ר בונשטיין היתה אמונה על ריכוז פעילותם של 11 משרדי ממשלה במטרה למצב את ישראל כמובילה עולמית בתחום התחבורה החכמה ותחליפי הדלקים. במסגרת תפקידה תמכה בכ 50 מיזמים ופילוטים בתחומים אלו. בנוסף, שימשה כיו"ר וועדת ההיגוי של קהילת התחבורה החכמה EcoMotion, ויזמה את הקמתו של המרכז הלאומי האקדמי לתחבורה חכמה. ד"ר ענת הנה בעלת תואר שני ותואר ד"ר בביוכימיה מאוניברסיטת תל-אביב.

"אנו שמחים לחזק משמעותית את שדרת ההנהלה הבכירה בחברה הצומחת שלנו", מציין ד"ר אסף פורמוזה. "אני נרגש על הצטרפות ד"ר ענת להנהלת סיטי-טרנספורמר. לענת ניסיון עצום בהקמה, הובלה והצמחה של ארגונים, פרויקטים ומיזמים רבים בתחומי התחבורה החכמה. בתפקידה במשרד ראש הממשלה, ענת קידמה מהלכים אסטרטגיים רבים למיצוב ישראל כמרכז טכנולוגיה וידע גלובלי בתחומי תחבורה חכמה ותחליפי-דלקים. לד"ר ענת היכרות מעולה עם האקוסיסטם הגלובלי של תעשיית הרכב, האוטו-טק, והאנרגיה המתחדשת. קשריה הבינלאומיים והרקורד המוכח שלה בגישור בין טכנולוגיות מתקדמות, תעשיות מסורתיות, וגופי ממשל, משדרגים משמעותית את יכולת החברה לממש את האסטרטגיה העסקית שלה, כמו גם את שיתופי הפעולה המסחריים מול שחקנים מובילים בעולם".

ד"ר ליאור בקשי, בן 45, נשוי + 3, עסק ב 15 השנים האחרונות במחקר ופיתוח בתחומי High Energy Density Physics במרכז למחקר גרעיני בשורק, במקביל להובלה של פרוייקטי תשתיות מדעיות בעלי מורכבות הנדסית וטכנולוגית. ד"ר ליאור הנו בעל תואר ראשון שני ושלישי בהנדסת מכונות מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

"ניסיונו העצום של ד"ר בקשי במו"פ הנדסי רב-תחומי, ובהובלה של פרויקטים מורכבים למעבר מפיתוח לייצור מחזקים את סיטי-טרנספורמר בצורה משמעותית לקראת היערכותה להיקפי ייצור גדולים בכדי ליתן מענה לביקוש הרב הצפוי לרכבי החברה", מוסיף ד"ר אסף פורמוזה.

מוטי קריספיל, בן 52, נשוי + 4, שימש בשנים האחרונות כדירקטור בחברת הייעוץ הגלובלית דלוייט, בה ניהל את פרקטיקת הייעוץ האסטרטגי לחברות הזנק וצמיחה מהירה. מוטי ייעץ וליווה מאות חברות ויזמים בגיבוש אסטרטגיות צמיחה, גיוס, שיווק וחדירה לשוק. לפני כן שימש כיועץ אסטרטגי למגוון חברות והנהלות, הקים וניהל מספר חברות הזנק בארץ ובחו"ל, ושרת כקצין צה"ל ביחידת תכנה מובחרת.

"למוטי רקורד ייחודי ומוכח בהצמחה של מאות חברות משלב ההקמה, ועד להפיכתן לשחקניות גלובליות מובילות בתחומן. הנסיון שלו בגיבוש אסטרטגיות צמיחה ופריצה לשוק מחזקים משמעותית את סיטי-טרנספורמר ביכולת למצב ולמתג את החברה כמובילה עולמית בקטגוריה שלה", מוסיף ד"ר אסף פורמוזה.

ענת בונשטיין. יחצ,
ד"ר ענת בונשטיין/יחצ
מוטי קריספיל. יחצ,
מוטי קריספיל/יחצ

אינספירה טכנולוגיות בע"מ, חברת טכנולוגיה רפואית חדשנית, הודיעה היום על מינויו של פרופסור בנעד גולדווסר ליו"ר הדירקטוריון. פרופסור גולדווסר מביא עימו ניסיון רב בהקמה, פיתוח והובלת אקזיטים מוצלחים של חברות מכשור רפואי רבות בשלושת העשורים האחרונים. כיו"ר הדירקטוריון, פרופסור גולדווסר ימנף את ניסיונו העשיר בהובלת חברות פרטיות וציבוריות , על מנת לקדם ולסייע לצמיחה של אינספירה טכנולוגיות.

פרופסור גולדווסר החל את דרכו כמנתח אורולוגי בבתי חולים מובילים בישראל ובארה"ב ולאחר מכן הקים וניהל מספר חברות מכשור רפואי. בשנת 1993 הוא היה אחד מהמייסדים של חברת Vidamed Inc, שהפכה לציבורית ב- NASDAQ בשנת 1995 ונמכרה מאוחר יותר ל- Medtronic Inc (סימול: MDT). לאחר מכן הקים יחד עם קובי ריכטר את מדינול בע"מ, אחת מחברות המכשור הרפואי המצליחות ביותר, אשר שיתפה פעולה עם בוסטון סיינטיפיק (סימול: BSX) בשיווק ומכירת הסטנטים פורצי הדרך שלה לפתיחת העורקים הכליליים של הלב. כמייסד ומנכ"ל של חברת ההון סיכון Biomedical Investments Ltd, פרופסור גולדווסר היה אחראי על כמה אקזיטים מוצלחים, בין היתר של חברת XTL Ltd ((NASDAQ: XTLB וקולבר בע"מ שנמכרה לג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול: JNJ).

"החזון של אינספירה טכנולוגיות ריגש אותי מהרגע הראשון משום שיש לה הזדמנות להביא פתרון משמעותי ובעל השפעה מהותית בתחום הנשימה וחימצון הדם. הפיתרון של אינספירה מרחיב את האפשרויות לטיפול נשימתי בחולים שאחרת יטופלו בהנשמה מלאכותית או שלא יטופלו כלל בגין חוסר נגישות לטיפול נמרץ" אמר פרופסור בנעד גולדווסר. "כיו"ר הדירקטוריון, אני מצפה להצטרף למסע של אינספירה לטווח הארוך ולעזור בשינוי אופן הטיפול בקרב אנשים הסובלים ממחלות נשימתיות".

"לפרופסור בנעד גולדווסר ניסיון עשיר בתחום ואין מתאים ממנו להובלת פיתוחים טכנולוגיים בתחום הרפואי", אמר דגי בן נון, מייסד ומנכ"ל אינספירה. "אנו מצפים לעבוד עם פרופסור גולדווסר כיו"ר הדירקטוריון, הוא מעניק ניסיון ותובנות רבות שיתרמו לצמיחה נוספת של החברה. פרופסור גולדווסר יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת החברה על מנת להוביל את פיתוח הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו - הAUGMENTED RESPIRATION TECHNOLOGY (ART), מערכת התמיכה בנשימה".

בנעד גולדווסר. יחצ,
פרופ' בנעד גולדווסר/יחצ

דיוויד מזרחי מצטרף החל מהשבוע לחברת הנדל"ן וההשקעות Vision and Beyond בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ובנוסף יצטרף לחבר המנהלים. לדיוויד ניסיון עשיר ורב שנים בכל הקשור לייצור, פיתוח, ניהול צוותים וכן פיתוח וניהול של מודלים עסקיים בינלאומיים. דיוויד בעצמו הוא משקיע מנוסה בעל ידע מקיף, אשר מחזיק בפורטפוליו השקעות נרחב. בשנים האחרונות, ניהל את תחום הפיתוח העסקי ושימש כסמנכ"ל בחברתCo. Standard Textile, החברה האם של מגבות ערד אשר מחזור מכירותיה השנתי נאמד בכמיליארד דולר בשנה.

מייקל בוש מונה השבוע לסמנכ"ל הכספים בחברת הנדל"ן Vision and Beyond לאחר ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן וכן בתעשיית הרכב מן התחום הפיננסי. בתפקידו האחרון, שימש כסמנכ"ל הכספים בחברת הענק יוקהומה וניהל את הבקרה הפיננסית עבור עשרות מפעלים תעשייתיים ברחבי העולם שברשות הקבוצה. מייקל מביא איתו לתפקיד ניסיון עסקי עשיר בתחום הפיננסי ובניהול סיכונים, לאחר שפעל במספר חברות גלובליות בהן שימש סמנכ"ל כספים. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים (MBA) במימון, מאוניברסיטת קסבייר, סינסינטי באוהיו.

דיוויד מזרחי. Devyn Gista,
דיוויד מזרחי/Devyn Gista
מייקל בוש. יחצ,
מייקל בוש/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully