וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד היפה (והחלק) של המגזר הדתי

בשיתוף Zap doctors

1.3.2021 / 8:40

הסרת שיער צנועה לגברים ולנשים, כן זה אפשרי וכן - מסתבר שהמגמה כבר צוברת תאוצה. כיצד שומרים על צניעות? ומה ההבדלים בין טיפולי נשים לטיפולי גברים? כל הפרטים על עולם היופי והאסתטיקה - בכתבה

הסרת שיער. ShutterStock
הסרת שיער במגזר הדתי? כן, יש דבר כזה/ShutterStock

בקהילה הדתית קיימת הסכמה שאת ענייני הצניעות משאירים מאחורי דלתיים סגורות ובפרט כאשר מדובר על טיפולים אסתטיים בגוף כמו הסרת שיער. הסוגיות בנושא צניעות מובנות לעין שיעור, הרצון להימנע ממפגש עם בני המין השני וכן הרצון לשמור על פרטיות מעלים חששות רבים - החדשות הטובות הן שכיום ניתן לבצע הסרת שיער לדתיים בצניעות ולקבל תוצאות, שיעילות לטווח ארוך.

הסרת שיער - לא רק צורך אסתטי

בשנים האחרונות עולה המודעות למראה אסתטי. מודעות זו לא פעם מגיעה כהמשך של צורך דתי לשמירה על הלכות הקשורות לטבילה במקווה. עד לפני זמן לא רב גברים נאלצו לפנות לפתרונות זמניים וכואבים כמו הסרת שיער בשעווה או פתרונות הפוגעים בזקיק השערה, כמו משחות או גילוח, אך כיום המצב שונה, והסרת השיער מאפשרת להשיג מטרות אסתטיות רבות ולחסוך בזמן היקר שהעניין מצריך.

"נהוג לחשוב, שהסרת שיער היא לא עניין של צניעות או מידות, אך פעמים רבות, מדובר על נושא הנסתר מן העין, ונועד לתת מענה לסוגיות דתיות כמו אורך הזקן, שיעור יתר בגוף והתחושה האישית של האדם בגופו", מסבירים במכון MC מוריה וחיים.

"כיוון שהסרת השיער נעשית באמצעות קרן אור לא מתקיים כאן האיסור של השחתת זקן, לֹא תַקִּפוּ פְּאַת רֹאשְׁכֶם, וְלֹא תַשְׁחִית אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ (ספר ויקרא, פרשת קדושים). הטכנולוגיה בטוחה לשימוש, ומבוססת על קרן אור, המשמידה את זקיק השערה ומדללת את צמיחת השיער באופן משמעותי".

הסרת שיער תוך שמירה על צניעות - כיצד זה מתבצע?

"הסרת שיער צנועה מתמקדת באוכלוסייה הדתית ונועדה לתת מענה לצורך מהותי הנובע מאורך חיים זה - הפרדה מלאה בין גברים לנשים ושמירה על צניעות בחדר הטיפולים. ממש בדומה לבריכת שחייה או חוף ים פרטי לדתיים הפתוחים בשעות ובימים מסוימים לגברים ולנשים, כך גם נוהג מכון להסרת שיער בקרן אור, ששם בראש מעייניו את נושא הצניעות המאפיין את קהל לקוחותיו. נוסף על כך, בגברים מטפל טכנאי ובנשים מטפלת טכנאית - שניהם מוסמכים, בעלי ניסיון, ותק ומיומנות רבה לעבוד עם מכשור מתקדם".

הסרת שיער. ShutterStock
טכנאי מטפל בגברים, טכנאית בנשים/ShutterStock

טיפולים קצרים, החוסכים זמן יקר

"העיקרון העומד מאחורי הטיפולים הוא השמדת הבולבוס, שמזין את שורש השערה. בכל טיפול מושמדות השערות מהשורש. שורשים שטופלו לא ישובו לצמוח, ולכן לאחר מספר טיפולים ניתן להגיע למרב שערות הגוף ובכך לדלל באופן הדרגתי את סמיכות השיער הצומח על הגוף ולשמור על התוצאות לטווח הארוך".

מהו מכשור קרן אור?

"מכשור קרן אור פועל בטכנולוגיית קרן אור מתקדמת, במטרה להאיץ את מהירות הטיפול ובמקביל לקרר את העור, מכשיר ה'לאונרדו', הפועל במכון MC מוריה וחיים הוכח באופן מדעי כמפחית כאב, ומכסה שטחים נרחבים מהעור בזמן קצר".

מה היתרונות של טיפול הסרת שיער בקרן אור ביחס לשיטות הסרת שיער אחרות?

הסרת שיער היא פעולה החוזרת על עצמה. יש שמבצעים אותה באמצעות מכונת תספורת או מכונת גילוח, יש שעושים זאת באמצעות מכשור הפועל בטכנולוגיית קרן אור. בשונה מהשיטות הזמניות הדורשות פינוי של זמן יקר והתעסקות עם שיער, שצמיחתו לא רק שלא פוחתת אלא אפילו נעשית קשה יותר. בשיטת קור האור נהנים ממספר יתרונות:

1. הוא חיסכון משמעותי בזמן, כיוון שמדובר על טיפול קצר ויעיל

2. לאחר כל טיפול פוחתת כמו השיער על הגוף וכך ברבות הזמן השיער נעשה דליל וחלש יותר.

3. שמירה על מרקם העור, הימנעות מגירויים המביאים לגירודים והפחתת הסיכוי להיווצרות של דלקות בזקיק השערה. הסרת שיער באמצעות קרן אור שומרת על בריאות העור ותורמת למראה רענן.

הסרת שיער צנועה - לנשים ולגברים

ההבדל העיקרי בטיפולים נובע מהצורך השונה של אוכלוסיית הנשים ואוכלוסיית הגברים: "טיפולי הנשים מתמקדים באזורים הורמונליים בהם ישנה צמיחת שיער מוגברת, לעיתים מדובר באזורים הנראים לעין ומשפיעים על הדימוי העצמי ולעיתים מדובר על אזורים מוצנעים, המסייעים לאישה לקצר בזמנים הנדרשים לה להכנות הטבילה, לעומת זאת בטיפולי גברים ההתמקדות היא באזורי הצמיחה המרכזיים כמו אוזניים, אף, צוואר, עצמות לחיים, דילול שיער באזור החזה, הבטן, הגב- עליון ותחתון, הכתפיים, גפיים ואזורים נוספים, שניתן לדון עליהם תוך שמירה על כבודו של המטופל בפרטיות ובדלתיים סגורות".

MC מוריה וחיים הוא מכון בוטיק להסרת שיער אשר שם את נוחות המטופלים בראש מעייניו, לרשות לקוחותיו עומד חדר המתנה וחדר הטיפולים הממוקם בחלקו הפנימי של המכון (כך שקיימת הפרדה מוחלטת בין חדר הטיפולים לחדר ההמתנה). כתובתנו ברחוב בני משה 25 (הרצל 127), רחובות.

לפרטים נוספים צרו קשר:

גברים: 054-3476660

נשים: 050-2081882

בשיתוף Zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully