וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, גם במדע האינטואיציה עובדת: הרוקחת שפיתחה תכשיר לכאבי גזים

23.2.2021 / 13:04

יעל בן עמארה, רוקחת שעלתה מצרפת בשנות ה-80, ניסתה להתמודד עם כאבי הגזים של בנה. לפני 19 שנה היא פיתחה תכשיר מיוחד, שנמכר היום ביותר מ-1,200 בתי מרקחת. הסיפור שמאחורי ההצלחה

יעל בן עמארה גדלה למעשה בבתי מרקחת כל חייה יחד עם ניחוחות החיטוי, התרופות והאלכוהול שהיוו את התפאורה לילדותה. אביה ראול היה רוקח נודע בקרב הקהילה היהודית במרוקו בשנות ה 50 וה-60, בעיירה פורליוטה שהייתה בחסות האמריקאים. עם מעבר המשפחה לצרפת לכפר באזור פריז בשנת 1966 המשיך אביה את עיסוקו ופתח בית מרקחת שהפך למוסד במקום. לאחר ההתאקלמות בצרפת ועם הגיעה לגיל 18 נרשמה יעל ללימודי רוקחות בבית הספר לרוקחות לוקסמבורג בפריז וכך המשיכה את המסורת המשפחתית.

עם מטרה לנגד עיניה לעלות ארצה ולאחר סיום הלימודים, התמקצעה יעל בתחום ועבדה במספר בתי מרקחת ברחבי פריז. לאחר שילדה 3 ילדים החליטו יעל ובעלה הרופא שהגיעה השעה להגשים את החלום הגדול ולעלות לישראל. בשנת 1983 ביצעה המשפחה עלייה והתמקמה בתל אביב.

יעל מן. יחצ,
יעל מן/יחצ

בארץ עבדה יעל במספר בתי מרקחת ובשנת 1986 נודע לה על הזדמנות עסקית לרכישת בית מרקחת ברמת החייל, כשהם משקיעים את כל חסכונותיהם רכשו יעל ובעלה את המקום. תוך כדי פתיחת בית המרקחת נולד ליעל בן נוסף שכתינוק סבל מאוד מתופעת הגזים. כדי להקל על סבלו פנתה יעל לספר שהוריש לה אביה ובו מתכונים לתכשירים המטפלים בבעיות שונות שרקח לפי הידע והניסיון המקצועי שצבר במשך השנים.

היא נוכחה לדעת שהתכשיר שרקחה הקל בצורה משמעותית את כאבי הגזים של בנה והמשיך ביצירת התכשיר לשימוש עצמי. במהלך עבודתה נתקלה בהורים רבים שתקלו באותו הבעיה והציעה להם את התכשיר הטבעי לשימוש אישי. "פתרון הקסם" החל לעבור מפה לאוזן והחלה עליה לרגל לבית המרקחת ברמת החייל של הורים רבים שהתייצבו אצל הרוקחת במטרה למצוא מזור לבעיית הגזים השכיחה בקרב תינוקות.

באחד הימים הגיעה בנה הבכור מיכאל לבית המרקחת המשפחתי וראה מקרוב את הביקוש וההתלהבות מהתכשיר שרקחה יעל. הוא פנה לאמו עם הצעה עסקית להפוך את הגפרווטר למותג ובמקום לייצר בבית להתחיל בייצור במפעל ושיווק בכל רחבי הארץ. בשנת 2002 ולאחר התאמות של התכשיר ל-mass market והארכת התוקף פתחו יחד יעל ובנה מיכאל את חברת חיסונית בע"מ עם מנגנון הפצה ומכירה בכל בתי המרקחת ברחבי הארץ.

גרפוטר קידס. יחצ,
גרפווטר קידס בפיתוחה של יעל מן/יחצ

הגרפווטר הינו תכשיר בטעם פירות מתקתק (אך ללא תוספת סוכר) מבוסס על טיפות של שמנים טבעיים: שומר, אניס ומנטה, הידועים כמשפיעים ויעילים בבעיות של מערכת העיכול. הגרפווטר אינו מכיל גלוטן וסוכר וגם ללא אלכוהול.

לאור הצלחת התכשיר והתשבחות לו זכה בקרב הורים המשיכה יעל בפיתוח מוצר נוסף שמותאם להקלה בכאבי בטן בקרב ילדים החל מגיל שלוש ומעלה. בימים אלה מושק המוצר החדש גרפווטר קידס ויעל לא פוסלת רקיחת מוצרים נוספים ושיווקם בעתיד במסגרת הרחבת פעילות החברה.

חברת חיסונית מפיצה כיום את מוצריה ללמעלה מ- 1200 בתי מרקחת, בתי טבע וחנויות/רשתות מוצרי תינוקות וילדים ברחבי הארץ ומייצאת את מוצרים ברחבי אירופה, סין וארצות הברית.

כעולה חדשה הלכה יעל על פי האינטואיציה תוך שימוש בידע שצברה במקצוע לאורך השנים ואת הפתרון לבעיה שלה כאמא הפכה לפתרון עבור מאת אלפי הורים ברחבי הארץ באמצעות עסק משפחתי שהקימה ומנוהל כיום על ידי בנה מיכאל מן.

  • עוד באותו נושא:
  • רוקחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully