וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה של טיקטוק ושופיפיי מגיע לישראל

23.2.2021 / 14:56

עסקים מקומיים יוכלו ליצור מודעות וקמפיינים פרסומיים ישירות בתוך טיקטוק: "ההמצאה מחדש היא לב לבה של צמיחה כלכלית עתידית"

טיקטוק. ShutterStock
מגדילים את הרכישות בטיקטוק/ShutterStock

השותפות בין פלטפורמת המסחר האלקטרוני שופיפיי (Shopify) לטיקטוק, שהוכרזה לראשונה באוקטובר האחרון, מגיעה לישראל ותאפשר לעסקים מקומיים לייעל את מאמצי השיווק שלהם ולהגיע ליותר ממאה מיליון חברי הקהילה של טיקטוק בישראל ובאירופה. שיתוף הפעולה מהווה הזדמנות לעסקים מקומיים להצטרף לתנופה של טיקטוק ולספר את הסיפור שלהם באמצעות השפה שהפכה את פלטפורמת התוכן לייחודית ופופולרית.

לפי מחקר שביצעה חברת המחקרים קאנטר עבור טיקטוק, 67% מהקהל של טיקטוק הוא בן 25 ומעלה ו -83% מחברי הקהילה טוענים כי חשיפה לתוכן פופולרי נתנה להם השראה לבצע רכישה בפלטפורמה. השותפות תעזור לעסקים לעקוב אחר המגמות והתוכן בטיקטוק ולנצל את היצירתיות של הפלטפורמה כדי לקבל חשיפה משמעותית ולייעל את מהלכי השיווק שלהם.

החל מהיום עסקים ישראלים בשופיפיי יוכלו לגשת מתוך הפלטפורמה לפונקציות של TikTok For Business ולהפעיל שורה של כלי שיווק מתקמים, כגון:

  • Creative Made Simple: עסקים בשופיפיי יכולים ליצור מודעות מקוריות באמצעות הכלים של טיקטוק תוך מספר דקות, ולשתף אותן ישירות לטיקטוק.
  • One-stop-shop עבור קמפיינים של טיקטוק: עסקים יכולים ליצור קמפיינים המיועדים לקהלי יעד ספציפיים ולעקוב אחר הביצועים במקום אחד.
  • פיקסל "בלחיצה אחת": עסקים בשופיפיי יכולים להתקין או לחבר את הטיקטוק פיקסל שלהם בלחיצת כפתור, אפשרות שמקלה על מעקב אחר המרות של קמפיינים.
  • מיקוד קהלים: עסקים בשופיפיי יכולים לעקוב בצורה יעילה יותר אחר המרות ממודעות ולמקד מחדש את הקהלים, זאת תוך שמירה על פרטיות חברי הקהילה.
  • בנוסף, עסקים שיוציאו 25$ תוך 14 יום יקבלו הטבה בשווי של 100$ לשימוש בפלטפורמה לטובת קידום קמפיין הטיקטוק הראשון שלהם.

"עסקים יצטרכו להקל על הצרכנים"

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "עסקים שמשגשגים כיום הם כאלה שמתחדשים כל הזמן ומחפשים דרכים טובות יותר לתקשר עם לקוחותיהם. כבית של יצירתיות שמחה, ועם קהל מגוון מאוד, אנחנו נרגשים לראות כיצד השותפות החדשה הזו תסייע למותגים. בשנה האחרונה ראינו את חוסנם של בעלי עסקים קטנים שהמציאו את עצמם מחדש תוך יצירתיות והבאת רעיונות חדשים. זהו לב ליבה של צמיחה כלכלית עתידית".

שמונה מהטה, מנכ"לית שופיפיי EMEA, הוסיפה: "השנה האחרונה היוותה שינוי עצום עבור קמעונאים, שנאלצו להיות זריזים בנוף קמעונאי שמתפתח במהירות. היום, הדרך שבה יזמים מקימים, מנהלים ומגדלים עסקים השתנה לצמיתות, וכך גם כיצד קונים הצרכנים. כדי להתחרות על תשומת ליבם של הצרכנים, עסקים יצטרכו להקל עליהם לגלות את המותגים שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully