וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמן היפני שהתגייר, חזר בתשובה - ומביא לנו את סגולות הרפואה

23.2.2021 / 16:54

ורד גלעד הכירה את קאנג'י אישיזוקה בטיול ליפן. התרבות והיהדות משכו אותו, הזוג חזר בתשובה, שב לישראל ופיתח פורמולה שהצליחה בארץ השמש העולה. עכשיו הם מביאים אותה לישראל

קאנג'י אישיזוקה. יחצ,
קאנג'י אישיזוקה/יחצ

כמו ישראלים רבים, ורד גלעד נסעה ליפן לטיול אחרי הצבא כשהייתה בת 20, אך היא לא ידעה שהטיול הזה עומד לשנות את חייה. בזמן הטיול החלה ללמד אנשי עסקים יפנים אנגלית, שם פגשה לראשונה את בעלה לעתיד, קאנג'י אישיזוקה. אישיזוקה היה אז דוגמן צעיר ומבטיח שהחליט ללמוד אנגלית כדי לשפר אופציות עסקיות מחוץ ליפן. ככל שהשניים התיידדו, כך העמיק העניין של קאנג'י בישראל, מקום שכלל לא הכיר עד שפגש במורתו. התרבות הישראלית והיהדות משכו אותו, וכך מצאו את עצמם השניים עוברים בין ישראל ליפן. ורד החלה בלימודי השפה היפנית במקביל ללימודי רפואה יפנית ונאטורופתיה בעיר אוסאקה שביפן.

לאחר שתים עשרה שנות לימוד, חזרה ורד יחד עם בעלה בתשובה והם שבו לישראל. בזכות הידע הרחב שרכשה ביפן, בין יתר הפורמולות, פיתחה ורד פורמולה ייחודית בשם ויראליס. מתערובת של 20 מרכיבים שונים כמו תמציות של צמחי מרפא ושמנים אתרים ידועים ומוכרים זמן רב בזכות פעילויותיהם הביולוגיות על מערכות הגוף השונות. בעקבות הצלחה יוצאת דופן של המוצר ביפן, החליטה ורד לפנות גם לקהל הישראלי שמודעותו לרפואה המשלימה עולה בהתמדה.

ורד גלעד. יחצ,
ורד גלעד/יחצ

בתקופה זו במיוחד, הרפואה האלטרנטיבית נותנת מענה למכאובים רבים. ויראליס נועדה למשל להילחם בדלקות ולחזק את פעילותה של מערכת החיסון בהתמודדות עם גורמים מחוללי-מחלות (כגון נגיפים וחיידקים שונים) ועם מחלות זיהומיות שונות. הפורמולה מכילה מרכיבים פעילים אשר ידועים בפעילותם להורדת תהליכי דלקת, בפעילותם כנוגדי-חמצון חזקים וכן כחומרים הממריצים את מערכת החיסון.

במחקרים מדעיים שנערכות בשנים האחרונות באוניברסיטאות ומכוני מחקר מוכרים בעולם נמצא כי השמנים בפורמולה מראים פעילות חזקה כנגד מגוון רחב של חיידקים ופטריות..עדויות מדעיות מראות כי הפורמולה עשויה לשמש כתכשיר המסייע לבעיות הנובעות מחולשה במערכת החיסונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סגולת רפואה יפנית. יחצ,
הצליח ביפן. עכשיו גם בישראל? ויראליס/יחצ

הרפואה האלטרנטיבית מלאה במגוון דעות שונות, שלעיתים סותרות אחת את השנייה, כשורד נשאלה כיצד היא מסבירה את העובדה שלכל בעיה רפואית הרפואה האלטרנטיבית מציעה מגוון פתרונות שונים, איך נדע האם פורמולת הויראליס אכן יעילה? היא משיבה כי "אכן לרפואה האלטרנטיבית מגוון רחב של טיפולים, אך מה שמייחד את פורמולת הויראליס היא שהיא תמצית הטוב מכל אחד מהדעות השונות, ועל בסיס עשרות שנים של מחקר ולמידה אני יכולה להגיד בוודאות גמורה שפורמולת הויראליס אכן יעילה.

בעקבות הצלחה יוצאת דופן ביפן, החליטה ורד לשוב עם משפחתה והמוצר לישראל. עד מהרה הפך המוצר לשם החם ביותר בתחום הנטורופתיה בישראל, כיום משתמשים בו אלפים למגוון רחב של התמודדויות פיזיות שונות. ורד מספרת כי היא פוגשת בכל יום עשרות אנשים שחיפשו במשך שנים טיפול לבעיות רפואיות שונות, ובעקבות נטילת הפורמולה מצליחים לחיות חיים שגרתיים ללא פרוצדורות פולשניות וסיכונים מיותר, היא מציינת כי "לראות את החיוך על השפתיים לאחר השפעת הפורמולה, שווה את כל שנות הלימודים הארוכות. בתחילת הדרך חששתי שבישראל לא ידעו להעריך את הרפואה האלטרנטיבית, היום אני כבר מבינה שמדובר במגמה - יותר ויותר אנשים מתנסים בסוגים שונים של טיפולים".

  • עוד באותו נושא:
  • צמחי מרפא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully