וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מצטרפת ל- The Valuable 500

23.2.2021 / 23:37

החברה הצטרפה ליוזמה העולמית הפועלת לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות: "העסקת עובדים עם מוגבלות מחדדת את מסר ההוגנות בחברה"

מנכ"ל סלקום אבי גבאי. סלקום,
אבי גבאי, מנכ"ל סלקום/סלקום

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום, חתם השבוע על אמנת ה The Valuable 500- אמנה בינלאומית עליה חתומים 500 מהמנכ"לים המובילים בעולם העסקי, במסגרתה מתחייבים לקדם ערכים של שילוב והעסקת עובדים עם מוגבלות ושימת דגש על הנגשת העסקים ללקוחות עם מוגבלויות.

לסלקום פעילות ענפה לקידום העסקת עובדים עם מוגבלויות, עם מדיניות ברורה עבורה מונתה במיוחד אחראית ייעודית לנושא. במסגרת תכנית העבודה השנתית אשר נבנית בכל שנה להטמעה יישום ולהגברת המודעות של העסקת עובדים עם מוגבלות, מבוצעות הדרכות לעובדי ומנהלי החברה, מבוצעות התאמות והנגשות רבות על מנת לאפשר לעובדים עם מוגבלות לקחת חלק בלתי נפרד בפעילות הארגון, השתתפות בכנסים ופורומים מקצועיים, והקפדה על השארת הנושא במיקוד ובשיח היומיומי של כלל עובדי החברה.

במסגרת אמנה זו, מתחייבת סלקום לעודד העסקה מגוונת ושיווניות, להמשיך לייצר סביבה מונגשת הן לעובדים והן ללקוחות עם מוגבלות. כמו כן, מתחייבת להמשיך לגייס עובדים עם מוגבלות, לעשות את ההתאמות הנדרשות ולהמשיך לפעול לקידום הנושא בראש סדר העדיפויות.

עמותת נגישות ישראל המשמשת כנציגת ה - The Valuable 500 בישראל, השיקה את הפורום לפני כשנה ועד כה חתמו על האמנה כ - 35 מנכ"לים העומדים בראש חברות מובילות במשק הישראלי. בסך הכל הצטרפו למיזם 420 חברות בינלאומיות וחתימתן צפויה להיות מוצגת בוועידה הכלכלית הבינלאומית בדאבוס.

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר: "העסקת עובדים עם מוגבלות מעשירה את כלל העובדים בחברה ומחדדת את מסר ההוגנות של החברה".

יובל וגנר, מייסד ויו"ר עמותת נגישות ישראל, התייחס לנושא ואמר: "עמותת נגישות ישראל גאה בהצטרפות סלקום לפורום המכובד, סלקום מהווה דוגמא למנהיגות עסקית, חברתית ומשלבת ".
קרוליין קייסי, מייסדת The Valuable 500 אמרה: "אנו נרגשים שסלקום חתמה על התחייבות זו וזקוקים להצטרפותם של עסקים נוספים ברחבי העולם כדי להפוך סוף סוף, בשנת 2021, את הדרת אנשים עם מוגבלויות להיסטוריה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully