וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא הייתה מורה, ואז החל הליך הגירושין ששכנע אותה להחליף מקצוע

24.2.2021 / 1:02

לפני כשני עשורים דלית יניב מסר, מורה במקצועה, חוותה משבר גירושים קשה ומורכב שהוביל לנקודת המפנה בחייה המקצועיים והאישיים. ההליך הוביל אותה לעזוב את התחום ולפתוח משרד עורכי דין לענייני גישור, והכול מתוך אמונה בתיקון

עו"ד דלית יניב-מסר. יחצ,
עו"ד דלית יניב מסר/יחצ

לאחר שחוותה הליך גירושים מורכב, עו"ד דלית יניב-מסר שנשואה היום בשנית לדוד, אם לאדר וסבתא לאלונה, הבינה שהחיים זימנו לה מתנה - את האפשרות לפתוח דף חדש ולשנות כיוון מקצועי. דלית, שעד לפני שני עשורים הייתה מורה, היא כיום בעלת משרד עורכי דין מוביל בתל אביב שעוסק בדיני משפחה בדגש על תיקי גירושין מורכבים ולדבריה "החיבור למקצוע ולעשייה היומיומית שלי הם תיקון להליך הגירושים שעברתי בעצמי".

דלית מספרת כי במסגרת הליך הגירושין שלה לא לקחה חלק בהחלטות שעיצבו את חייה ואת חיי בתה: "היה לי ברור שהליך גירושים צריך להתנהל באופן שונה מהדרך אותה נאלצתי לעבור. כשהתחלתי ללמוד משפטים ידעתי שאהיה עורכת דין לענייני משפחה. נפלה בחלקי זכות גדולה ללוות את לקוחותיי שנמצאים בנקודות הרגישות והקשות ביותר בחייהם ולהוביל אותם לתוצאות אופטימליות עבורם ועבור ילדיהם. מאחר שישבתי על אותו כיסא שהיום הלקוחות שלי יושבים עליו, אני מבינה את הצורך שלהם לחוש ביטחון ולדעת מה קורה בתיק המשפטי שלהם בכל רגע נתון. השילוב בין השקיפות שאני מקפידה עליה מכל בניהול ההליך המשפטי לצד התמיכה המקצועית והרגשית מקנה ללקוחות שלנו את השקט הנפשי שהם מאוד זקוקים לו".

התקווה: למגר את האלימות נגד נשים

דלית החלה את דרכה המקצועית כמורה. נקודת המפנה שהובילה לשינוי המסלול המקצועי שלה חלה במהלך שנת השבתון, כשבחרה להשלים את לימודי התואר השני במנהל עסקים. עם סיום הלימודים, נסללה לדלית הדרך ונפתחה בפניה האפשרות להגיע לעולמות תוכן אחרים: "עבדתי כמנהלת תיקי לקוחות עסקיים באחת מחברות הסלולר המובילות, מה שגרם לי להרגיש סיפוק מקצועי לאחר שנים רבות של תסכול ושל תחושה שאני לא מגשימה את עצמי מבחינה מקצועית".

לאחר כשבע שנים דלית חיפשה להמשיך ולהתפתח. הרגע המכונן הגיע כאשר בן זוגה שאל אותה במה היא רוצה לעסוק, ולא במה היא חושבת שהיא צריכה לעסוק. דלית, שהחלום ללמוד משפטים תמיד קינן בה, מספרת: "בלי לחשוב פעמיים עניתי שאני רוצה ללמוד משפטים. הפירגון של הסביבה הקרובה וההבנה שדווקא מתוך הסיפור הקשה והטראומטי הפרטי שלי, נפתחה עבורי הזדמנות חדשה, ריגשה אותי ועזרה לי להגשים את החלום המקצועי שלי ובאמצעותו לעזור לאחרים".

התשוקה לתחום דיני המשפחה וניסיון חייה הביאו מהר מאוד את משרד עורכי הדין שהקימה דלית להימנות בין המשרדים המובילים בתחום ולהיות מדורג במדריכי הדירוג היוקרתיים של BDI ו-Dun's 100, בין המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה והירושה.

דלית מקווה, כי לאור השנה המורכבת שעברנו, במהלכה נרצחו 25 נשים וגל האלימות במשפחה הולך וגואה, ולאור הבחירות הקרבות, המפלגות המובילות ינצלו את ההזדמנות ויחרטו על דגלן וכחלק בלתי נפרד מן המצע הפוליטי שלהן את הטיפול הדחוף במיגור התופעה הכואבת, שחברה מתוקנת אינה יכולה לקבל, ולהעניש ענישה מרתיעה את כל מי שפגע בבן משפחתו ובוודאי במקרה של נטילת חייו ומבלי שתהיה כל אפשרות להגיע לעסקאות טיעון מקלות ובכל על מנת שנוכל לחיות את חיינו בשלווה ובביטחון.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכת דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully